‘تجلیل از خشونت’: توییتر می کشد tweetاز نانسی پلوسی دختر مورد رند پل

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Pluperfect, 3/25/2020 5:03:23 AM

توییتر تایید کرد این شرکت قفل شده مجلس نانسی پلوسی دختر از او حساب برای یک دوره کوتاه از زمان با توجه به یک صدای جیر جیر او فرستاده در مورد جمهوری خواه ایالت کنتاکی که در آن گفت: مبلغ به حمایت از خشونت است. “صاحب حساب به طور موقت قفل شده است و برای نقض توییتر قوانین در برابر تجلیل از خشونت” توییتر سخنگوی, گفت واشنگتن آزما در روز سه شنبه. کریستین پلوسی توییتی یکشنبه که مردی که به اتهام حمله به سناتور کنتاکی در سال 2018 شد “حق” برای انجام این کار است.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: Muncsdad 3/25/2020 5:11:16 AM (شماره 357056)

به طور موقت ؟

29 نفر بود.


من امیدوارم که برخی از شایسته آمریکایی در ارسال برخی واقعا متفکر ایمیل ها و نامه ها. او اطلاعات تماس بیش از همه وب سایت که در آن او در حال لاف زدن خودش.

28 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: franq می 3/25/2020 5:56:06 AM (شماره 357081)

“…twits توییت تویتر…”
N. Pelosi

16 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: jeffkinnh 3/25/2020 6:44:19 AM (شماره 357105)

این Pelousy خانواده به نظر می رسد کاملا تند و زننده. مادر او waltzes بازگشت از تعطیلات و تصمیم می گیرد که اگر او نمی باید تسویه حساب خود را در زیر درخت دیگر آمریکایی ها در حال رفتن به دریافت ذغال سنگ در جوراب ساق بلند. تند و زننده Pelousy است Grinch که به سرقت برده بهبود اقتصادی لایحه. متاسفانه برای او قلب او است که هنوز هم کوچک. برای او و حزب دموکرات وجود خواهد داشت بدون “بهبود”. برای امریکا خلاص شدن از Pelousy و لذا وجود خواهد داشت یک پوشش نقره ای برای این همه. رفتن به خانه زننده و زشت خود را با شما.

69 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: Petronius 3/25/2020 6:55:37 AM (شماره 357112)

تند و زننده پلوسی می توانید بروید به جهنم.

34 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: janjan 3/25/2020 7:30:17 AM (شماره 357136)

چه انتظار دیگری از فرزند نانسی پلوسی? او است که هر بیت به عنوان بد اخلاق به عنوان مادر.

42 افرادی مانند این.


پاسخ 7 – نوشته شده توسط: به جای خواندن 3/25/2020 7:32:31 AM (شماره 357138)

من ممکن است ذکر کرده اند اما رند پل عمل دو نفر از اعضا خانواده من با نتایج عالی. او شناخته شده است در شهر من برای اینکه مودب و جنتلمن. اگر نانسی پلوسی کردم ویروس من می خواهم دعا برای او (خدا می داند که او به آن نیاز دارد). ببینید من یک محافظه کار و من نمی خواهید بد در مردم است. من می خواهم آنها را به توبه.

33 افرادی مانند این.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Rinktum 3/25/2020 7:33:46 AM (شماره 357141)

تند و زننده نان است نظافت فرزندان خود را به جای او هنگامی که او تصمیم می گیرد بازنشسته شود و به نظر می رسد اپل نمی افتد دور از درخت. اما او تقریبا به عنوان جذاب به عنوان مادر او در همان سن است. فقیر نانسی گرفته اند به نظر می رسد به نوبه خود اشتباه با سن و تهاجمی بوتاکس و مداخله جراحی و در حال حاضر او چهره منطبق dark soul. ترقی خواهان قطعا باید یک میل شدید برای nastiness. راستش من نمی تواند فکر می کنم از یک جمهوری خواه که خواستار خشونت علیه مردم مانند دموکرات ها را به صورت منظم. این زمینه ای خشونت آمیز تمایل توضیح می دهد که چرا سوسیالیست که به راحتی تبدیل به قتل کمونیست ها.

39 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: فرز بلوط 3/25/2020 7:35:43 AM (شماره 357147)

در اینجا توییتر تفکرات نیست مشکل است. آن است که قلب او.

23 نفر بود.


جوان پلوسی یک فیلمساز ” با وجود هیچ فرد زنده ای دیده می شود که هر یک از فیلم های او. مامان ظاهرا hogged تمام بوتاکس و مرطوب کننده به عنوان کریستین است که سوار سخت n قرار داده و دور نگاه خیس. بسیار نحیف. کریستین نیز اشاره شده در پلوسی را متکبر و قلع و گوش اعلامیه که Obamacare خواهد بود نوش دارو زیرا مردم می تواند به دنبال فیلمسازی هنر و لازم نیست به نگرانی در مورد در حال کار-قفل شده است.’ احتمالا سرد راحتی به کارگران معدن زغال سنگ و خودکار کارگران بسیاری از آنها خود را نه یک فیلم دوربین و سه پایه و برس. واقعیت این است که پلوسی شده است در بسیار بالا برج عاج برای چند دهه. او Dem همکاران شده اند رها مانند مگس به عنوان آنها به دنبال رسانه های پلیسی و پس از آن یافت می شود فاسد, دروغ راسو – Nadler, Schiff, et al. پلوسی است که 80 سال دارد و هرگز به صرف زمان بیشتری را در مقابل دوربین. مانند جو بایدن او در حال حاضر سالخورده و ناتوان. در حال حاضر او خسته شده است ذهنی و جسمی. او به سختی می تواند صحبت می کنند منسجم تلاش برای براق بیش از بسیاری از تناقضات و اشتباهات را با یک سیل از اطناب و تندخو و به طور مداوم پرداخت خودش تعارف.

25 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: نگران 3/25/2020 7:48:21 AM (شماره 357163)

نمی تواند آن را انجام دهد در توییتر اما این همه حق را برای برخی از کسانی که hags نشان می دهد مانند نمایش به تماس برای مغلوب ساختن پیشی جستن مرگ است. این چپ رسانه ها هیچ شرم آور است.

23 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: udanja99 3/25/2020 8:25:44 AM (شماره 357219)

کریستین باید به نظاره نشست و فقط خدا را شکر برای این واقعیت است که او سقط جنین مادر دوست داشتنی را انتخاب کرد به او اجازه زندگی می کنند. و به عنوان او به نظر می رسد nastiness و بد در داخل تمایل به از طریق نشان می دهد در خارج از. اگر شما باور نمی کنم که فقط یک نگاه در شیف, Nadler, کاگان ستمیر Adams, Behar………

20 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: Paperpuncher 3/25/2020 8:37:03 AM (شماره 357237)

در حادثه ای دیگر چرا Chucky شومر در زندان برای تهدید و خشونت فیزیکی علیه دو نشسته دیوان عالی کشور?

32 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: Lawsy0 3/25/2020 8:53:07 AM (شماره 357267)

اتحاد توییتر قرار داده و خود را بالاتر از دولت در امتناع از متمم اول قانون اساسی حقوق شهروندان آمریکایی? قطعا زشت آمریکایی ها نه تنها مشترکین به ویژه فاضلاب. شما رو به عشق که رئیس جمهور تهمت با استفاده از دید بالا بلند گو حرف زدن توییتر را فراهم کرده است. اما چرا باید توییتر تعطیل هر کسی ؟ آنها باید اعلام کرد در حال حاضر که توییتر یک ناشر است. اگر برخی از برفدانه را درک نمی کند اجازه دهید برف ریزه درخواست مامان.

5 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: jacksin5 3/25/2020 9:01:53 AM (شماره 357277)

تنها دلیل سیستم عامل مانند Twitter و Facebook کشیدن این نوع از پیام های از عزیزان از سمت چپ است به طوری که هیچ کس می تواند پاسخ و پوستر می تواند آن را انکار کند تا کنون رخ داده در تاریخ بعد. این پست هیچ چیز بیشتر و دیجیتال تیراندازی.

8 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: [email protected] 3/25/2020 9:14:59 AM (شماره 357287)

30 دقیقه.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: kono 3/25/2020 9:37:40 AM (شماره 357322)

تجلیل از خشونت? یا CYA?

8 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: Strike3 3/25/2020 9:50:01 AM (شماره 357342)

این شرم آور است که هنگامی که جو بایدن, Nancy Pelosi, جورج سوروس و دیگر ناکارآمد انسان ها در نهایت در زمین کاشته است که آنها می توانند خود را به همان اندازه بد تخم ریزی ،

12 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: beca 3/25/2020 10:07:17 AM (شماره 357377)

البته آنها فکر می کنم آنها خواهد جلو و یکی در مورد Trumps دختر ؟ به هیچ وجه. من پست شده یکی در مورد کریستین پلوسی. خواهد شد که به بررسی کنید. مطمئن شوید که آن را رفته است.

5 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: beca 3/25/2020 10:08:59 AM (شماره 357379)

وجود دارد یک عکس در توییتر از Pelosi خواستار c کلمه. نیاز به بررسی است که یکی.

4 نفر مثل این.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: RayLRiv 3/25/2020 10:42:41 AM (شماره 357419)

کریستین پلوسی به نظر می رسد که یک ارتباط صمیمی با اندرو Wilcow از این Wilcow اکثریت رادیو نشان می دهد در Sirius XM را پاتریوت کانال. کلمه از عمل در اینجا است که به نظر می رسد.’ من همیشه مشکوک از هر DemoRAT و هر یک بار در در حالی که آنها اجازه دهید ماسک خود را لغزش به خود را نشان می دهد واقعا نفرت کمونیست طبیعت است. من آرزو می کنم همه آنها را دقیقا آنچه آنها می خواهم آرزوی من است.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: donnaclaire 3/25/2020 11:00:00 AM (شماره 357444)

نفرت, باطل, و کینه جو متخاصم خودکامه و سلطه گر هستند و کلمات من نمی اغلب به استفاده از, اما آنها همه جا نانسی پلوسی. دیگر اتصالات کلمات غیرقابل چاپ. چه شرم او ‘آلوده’ دیگران در خانواده اش با او وحشتناک شخصیت و نگرش است. خدا به ما کمک کند اگر او و دیگران از او ilk تا کنون به دست آوردن کنترل کامل بر امریکا – و آنها در حال انجام همه چیز را تحت خورشید برای رسیدن به آن.

5 نفر بود.


Bull-o-nee! او قفل شده است و به طور موقت به دلیل آنها می دانستند که او صدای جیر جیر خواهد دعوت تمسخر. او خواهید بود. توییتر هرگز ممنوعیت چپ. دیگران که تصاویر پست باید آنها را در وب سایت های دیگر به فاش کردن جسارت و تکبر در نان جونیور MAGA!!! KAG!!! مغلوب ساختن پیشی جستن 2020 و فراتر از آن! نان & Co. باید دوری جامعه-متاسفانه در حال سان Fran نان باعث می شود او electable به ابدیت پس از سن Fran است که در ذهنی دائمی مستند.

4 نفر مثل این.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: RedWhite&Blue2 3/25/2020 1:53:25 PM (شماره 357712)

به دیوانه-ass devil مجلس: من هرگز ایستاد و تشویق در یک مراسم تشییع جنازه.
داشتن گفت که…. s/

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: Chuzzles 3/25/2020 2:26:36 PM (شماره 357761)

من شک دارم که وجود داشته است به اندازه کافی برداری از صفحه نمایش تا مطمئن شویم که این مضر جیر از یک پلوسی تخم ریزی نمی خواهد ناپدید می شوند از اینترنت در هر زمان به زودی.

2 نفر مثل این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Pluperfect”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im