تسلیم اسلحه خود را به دلیلدموکرات ها را کاملا محافظت از شما

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Pluperfect, 6/1/2020 4:59:24 AM

تماشای مینیاپولیس اداره پلیس خود را رها حوزه به مشعل و دیلم-دارای حق اعمال مسالمت آمیز معترضان در آن دموکرات-اجرای امور خارجه و شهر اولین فکر من این بود که من باید خلع سلاح. پس از همه, من شده اند قابل اعتماد ما هوشمند و صالح نخبگان betters که من لازم نیست سلاح گرم به این دلیل که پلیس محافظت خواهد کرد و من مطمئن هستم که حتی اگر آنها نمی توانند دفاع از خود ایستگاه پلیس آنها را کاملا به دفاع از من و خانواده و حیوان خانگی ما اسب شاخدار چت. اشتباه من شده اند قابل اعتماد است که پلیس در حال هیولا بد از نژادپرستی و بدی و که آنها باید تنها آنهایی که با اسلحه


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: DCGIRL 6/1/2020 5:42:10 AM (شماره 428001)

خدای من که فکر ترسناک است. خوب همه شما تا به حال به اندازه کافی…….رای حزب جمهوری خواه!

23 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: chance_232 6/1/2020 7:29:01 AM (شماره 428064)

پلیس معتاد دفاع از خود حوزه در مینیاپولیس. آنها abandonded آن را به شورش. در بالتیمور با پلیس کشیده شد به عقب اجازه می دهد تا به “معترضان” زمان برای دریافت آن از سیستم خود را با شورش و غارت. نکته این است که زمانی که اراذل و اوباش اجرا می شود, شورش, گزارشی شهروندان سمت چپ defensless. هنگامی که شما باید ثانیه های پلیس روز دور.

17 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: Daisymay 6/1/2020 7:35:08 AM (شماره 428070)

بدیهی است MN Police Dept تا به حال یک “ایستادگی کردن” سفارش و یا آنها نمی خواهد که فرار خود را ساخت. آنها تا به حال قدرت آتش برای دفاع از آن حوزه اما از آن استفاده نمی کند. چرا ؟ بود چرا که به ترد دهن شهردار دستور داد آنها را به آتش در هر کسی! اشتباه بزرگ! آنها فقط به جهانیان نشان داد که آنها دیگر در اتهام اراذل و اوباش در حال اجرا در این شهر!

21 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: BarryNo 6/1/2020 7:41:05 AM (شماره 428079)

من فکر می کنم من از بیرون رفتن و خرید به اندازه کافی اسلحه و مهمات به مقاومت در برابر محاصره. دموکرات محافظت از ما ؟ آنها هستند پرداخت اوباش برای حمله به ما!!

23 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: Bassman1911 6/1/2020 7:47:40 AM (شماره 428084)

شما از دست رفته نقطه به طور کامل. آن است که یک ماده از پلیس نیست که وجود دارد برای محافظت از ما. بیایید به جای سرزنش جایی که آن را واقعا دروغ است. وکلای!!! این وکلا که در طول سال باید سوخته ما 2nd amendment به نقطه ای که آن را چیزی بیش از کلمات خالی. مردم به زندان هر روز برای صرفا brandishing یک سلاح برای دفاع از خود. پلیس هیچ چیز چون آنها می دانند که اگر آنها آتش تفنگ آنها خواهد بود و حداقل از دست دادن کار خود را. وکلا قرار داده اند ترس از خدا به هر پلیس زیرا می دانند که آنها خواهد بود شکایت کرد به فقر است. این وکلا که گرفته اند به دور ما حق دفاع از خودمان و کسب و کار برای ترس از شکایت به فراموشی. اگر شهروندان و پلیس قادر به گرفتن برخی از این غارت اراذل و اوباش با گلوله واقعی به جای “لاستیک” گلوله این شورش و غارت می کنند و در یک ضربان قلب. وکلا هستند مرغان در جامعه ما و بسیاری از سیاستمداران ما وکلا.

20 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: JL80863 6/1/2020 7:48:54 AM (شماره 428086)

کاملا وجود دارد هیچ راهی آمریکایی را به خود متمم دوم حقوق پس از دموکرات افتضاح در شهرستانها در سراسر کشور. این ineptness از دموکرات کیفری است. آنها نامناسب به حکومت. تمایلی به رعایت قانون و نظم ناتوان از رهبری و بنابراین مشتاق به هدر دادن اموال شهروندان در “صحت سیاسی” .دموکرات ها را به عبارت “حفاظت و خدمت” عظیم شوخی در هزینه از مردم و مسئول قادر به اجرای قانون است.

22 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: planetgeo 6/1/2020 8:16:28 AM (شماره 428114)

در واقع من خدا را شکر. وجود دارد به سادگی نمی تواند بهتر از نسخه ی نمایشی نه تنها چرا شهروندان عادی باید یک حق برای خود اسلحه بلکه به خود AR-15s و ظرفیت مجلات. زمانی که 9-1-1 حتی نمی خواهد انتخاب کنید تا و پلیس در حال اجرا به دور از ترس خود را رها حوزه چه چیز دیگری می خواهید برای محافظت از خانواده خود را از یک دیوانه اوباش?

18 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Italiano 6/1/2020 8:50:20 AM (شماره 428159)

آن را فقط در مینیاپولیس. نام یکی از حزب دموکرات کنترل شهر که نیروی پلیس نبود دستور به “ایستادگی کردن” در دوران اخیر Antifa شورش و تخریب.

14 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: Eagle4ever 6/1/2020 9:00:47 AM (شماره 428175)

وای من حیوان خانگی اسب شاخدار نام Chet بیش از حد !!

10 نفر مثل این.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: udanja99 6/1/2020 9:10:30 AM (شماره 428186)

#8, اضافه کردن SC به لیست. پلیس نمی ایستادگی کردن اما demonrat شهردار اعلام کرد: در ابتدا که وجود خواهد داشت هیچ دستگیری. King Street, نسخه ما از نیویورک 5th Avenue یا شیکاگو خیابان میشیگان بود سطل آشغال در شب شنبه. آنها یک میلیمتر و آنها را از بین بردن همه چیز را در دید.

10 نفر مثل این.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: montwoodcliff 6/1/2020 9:13:27 AM (شماره 428189)

Schlichter ساخته شده یک نقطه است که به خاک سپرده شده است در این ستون این است که حزب دموکرات شکست. اگر پلیس احساس کردند که این شهر رهبری تا به حال خود را پشت آنها واکنش نشان می دهند متفاوت به این حملات است. آنچه که شما نمی خواهید حال سادیستی تالارهای مثل دکستر چوین در نیروی پلیس است. اما زمانی که پلیس دستور داده شد که توسط شهرداران خود را به ایستادگی کردن در برابر خشونت چه شما انتظار می رود پلیس برای انجام با شروع بالتیمور و Charlottesville?

7 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: LadyHen 6/1/2020 9:23:26 AM (شماره 428198)

آخرین پاراگراف آن را همه می گوید. fta: “کنترل اسلحه شروع با دموکرات ها در تلاش برای کنترل آمریکایی های سیاه و سفید. کنترل اسلحه امروز دموکرات ها در تلاش برای کنترل همه آمریکایی ها. و که قصد ندارم به اتفاق می افتد. خرید اسلحه و مهمات از آنجا که وجود دارد می تواند هیچ واقعا مردم رایگان است که همچنین مسلحانه مردم است.” توهم حفاظت پلیس درگذشت برای بسیاری از مردم این آخر هفته. شما در واقع خود را. با تشکر از پدران بنیانگذار ما ما حق نگه داشتن و حمل سلاح است.

12 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: curious1 6/1/2020 11:33:35 AM (شماره 428365)

نکته دیگر هر شهروند باید به یاد داشته باشید, اما دیگر به تدریس در مدارس دولتی این است که ما یک خدا داده حق نگه داشتن و حمل سلاح برای دفاع از خودمان و خانواده ما و همسایگان و دولت جمهوری. 2 متمم قانون اساسی نمی گرانت که حق آن است که وجود منع دولت در تمام سطوح (با توجه به تاریخ 14 متمم) از متخلف (تداخل) در هر راه که راست است. دوره. شهروندان در قانون اساسی نوشته شده بود متعلق به دولت از-هنر تفنگ توپ و دولت از هنر و کشتی های نظامی در میان سایر ادوات.. نگه دارید که در ذهن دفعه بعد کسی شروع quibbling در مورد چگونه شهروندان نباید گزینشی آتش تفنگ زمانی که چنین وجود داشته است (اما گران برای انسان معمولی) قبل از قانون اساسی نوشته شده اگر شما می دانید که تاریخ خود را از سلاح.

4 نفر مثل این.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: Terry_tr6 6/1/2020 12:06:06 PM (شماره 428411)

من شده اند با بهره گیری از دوباره خواندن Kurt هند کشور, مجموعه ای از کتاب. لذت بردن از!

2 نفر مثل این.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: DVC 6/1/2020 1:30:40 PM (شماره 428531)

#4 بسیاری از مردمی شده است وجود دارد برای سال.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: DVC 6/1/2020 1:34:20 PM (شماره 428533)

اگر شما لازم نیست که یک AR نوع تفنگ و یا برخی از مرتب کردن بر اساس معادل خشن مانند یک مینی-14 یا M1A و یا مشابه, شما واقعا نیاز به فکر می کنم در مورد آن. این دقیقا به همین دلیل شما نیاز به قابلیت دفاع از خود را از بیش از یک سارق که در آن 6 شات .38 هفت تیر است که معمولا کاملا کافی است. زمانی که اراذل و اوباش زوزه می آید تا که .38 در حال رفتن به به نظر می رسد خیلی ضعیف – اگر چه هنوز هم به مراتب بهتر از 9 آهن یا چوب بیس بال.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: Folsomguy 6/1/2020 1:37:34 PM (شماره 428539)

دلیل شده اند وجود دارد هیچ شورش در شهر دو برابر; هیچ یک از مذاکرات را به پلیس ( ما را به عنوان آنها بپرسید) و ما همه به شدت مسلح بنابراین هیچ غیر خودی می تواند باعث اختلال.

1 نفر این را پسندیدند.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Pluperfect”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de