گرفتن وجود دارد: یک چشم انداز جدید برای بخش شروع به شکل گرفتن با اتوبوس حمل و نقل سریع در حال اجرا در یک خیابان آزاد توسط شورای امنیت ملی – Mon, 06 Apr 2020 PST

بیایید ترک مبهم dispiriting در حال حاضر برای یک لحظه و یک سفر به روستایی چشم انداز آینده نزدیک به عنوان Spokane-منطقه حمل و نقل طراحان ممکن است آن را تصور کنید.

آن را تا سال 2035.

شمال اسپوکن راهرو کامل است, گذر گاه ماشین ها و کامیون ها در بالا و اطراف شهر خیابان با سرعت بالا بلامانع توسط stoplights و نشانه. که خیابان به نوبه خود کمتر شلوغ با حمل و نقل در تخلیه نداد و بی تاب رانندگان فقط در تلاش برای گرفتن در اطراف اسپوکن در راه خود را در جای دیگر.

کمتر مشغول تقسیم و خیابان است که نه تنها دیگر یک بزرگراه به انتظارنشسته بودند با پارکینگ بزرگ, اما آن را نیز دیگر تنها در خدمت و گاز-وسایل نقلیه. آن را جذاب تر و پر شهرنشین راهرو با مسیرهای دوچرخه سواری و پیاده روی مسیرهای پیاده روی با landscaped پیاده رو امن تر از تقاطع ها و کسب و کار ساخته شده است و نزدیک به خیابان.

و هر 7 1/2 دقیقه برقی اتوبوس های جدید به حمل و نقل سریع خط اجرا به بالا و پایین خیابان و پیوستن با با-پس از 13 سال شهرستان در خط اصلی و رودخانه, راههای ایجاد یک محور با سرعت بالا حمل و نقل است که در خدمت به عنوان پایه و اساس برای بقیه از این شهر سیستم حمل و نقل عمومی.

آه و coronavirus همه گیر است که یک حافظه دور. این ایده که مردم استفاده می شود به نگه داشتن 6 پا از فاصله اجتماعی از هر کس دیگری است که کمی از تاریخی چیزهای بی اهمیت.

که چشم انداز ممکن است به نظر می رسد یک راه طولانی کردن – است – اما کار در جریان است به آن را روزی در نهایت به یک واقعیت است.

آن را نمی خواهد بود آسان است ،

برای یک چیز در اینجا مبهم dispiriting حال حاضر coronavirus بسیار است نه یک حافظه دور و اجتماعی فاصله بسیار قانون زمین. و دولت واشنگتن و وزارت حمل و نقل است که در حال کار برای ساخت این شورای امنیت ملی به مدت 19 سال است که مطیع آن به معنی پیشرفت در این پروژه متوقف شده دوباره.

که ممکن است یک سورپرایز برای یک پروژه که برای اولین بار پیش بینی در سال 1946 است و تنها نیمه راه, کامل, اما این بدان معنا نیست که این یک نا امیدی است.

در سال گذشته کار در شورای امنیت ملی قطع شد با توجه به گذشت ابتکار 976 که محدود هزینه ماشین زبانه به خطر انداخته و دولت بودجه حمل و نقل. اما تقریبا به عنوان به زودی به عنوان فرماندار تگزاس جی Inslee امضا لایحه حمل و نقل و برداشته یک توقف موقت در شورای امنیت ملی و برخی دیگر از WSDOT کار در اطراف دولت او خود را امضا کرد “در خانه بمانند سالم” که ممنوع تجمعات و بسته غیرضروری کسب و کار از جمله ساخت و ساز.

در حالی که برخی از اشخاص از جمله شهرستان Spokane تعیین کرده اند که به دنبال حداقل برخی از زیرساخت ها کار می کنند در حالی که Inslee منظور این است که در اثر WSDOT را متوقف کرده است و تقریبا همه از پروژه های خود را به رعایت و حفظ خدمه امن است.

مایک Gribner مدیر از WSDOT شرقی منطقه گفت: این روشن نیست که آیا آن را به خطر اندازد شورای امنیت ملی تاریخ تکمیل هدف در 2029. اما او اذعان کرد آن ممکن است.

“اگر این می رود برای یک سال آن را به تاثیر برنامه” Gribner گفت. “اگر این چیزی پاک در آوریل شاید نه.”

در روز پنج شنبه Inslee تمدید منظور ممکن است 4.

در ضمن هر چند منطقه برنامه ریزان حمل و نقل در حال هل دادن به جلو با چه چیزی شناخته شده به عنوان بخش متصل دو سال $1 میلیون مطالعه که با هدف جمع آوری جامعه ورودی و آمد تا با یک طرح برای بازسازی خیابان.

Jason رهن اصلی برنامه ریز برای اسپوکن منطقه ای حمل و نقل شورا گفت که او و همتایان او از اسپوکن Transit Authority, شهرستان Spokane WSDOT و Spokane County در حال رفتن به روند مطالعه با ذهن باز در مورد آنچه که برنامه در نهایت شبیه – با یک استثنا: اتوبوس حمل و نقل سریع و یا BRT در حال حاضر در مخلوط.

STA شده است با هدف اضافه کردن یک خط به بخش پس از حدود سال 2011 گفت: Brandon Rapez-بتی STA مدیر ارتباطات و خدمات مشتری.

دلایل او گفت: بسیاری از عبارتند از: “وجود خطوط متعدد. آن را بالا ridership راهرو. این فرکانس در حال حاضر وجود دارد و ridership نشان از آن خوب استفاده از این فرکانس.”

“این فقط یک بسیار شلوغ راهرو,” او گفت:, “و این که استفاده از BRT.”

در حالی که STA متعهد به ساخت حمل و نقل سریع اتفاق می افتد, این آژانس به دنبال ورودی در مورد مسیر خود را و محل آن متوقف می شود و ایستگاه های.

“که باز بحث با جامعه در نظر آنها چگونه می خواهید به آن را ببینید تابع” Rapez-بتی گفت.

و یک بار به صورت محلی ترجیح جایگزین, مانند یک چشم انداز به طور رسمی شناخته شده است تصمیم بر Rapez-بتی گفت: STA خواهد شد که درس را یاد گرفته با موفقیت بالا بردن $92.2 میلیون دلار مورد نیاز برای شهر خط به پس از تامین بودجه برای بخش خط.

در پایان این سال, رهن گفت: برنامه ریزان امید به آن است که حمل و نقل سریع چشم انداز میخ و به انباشته اند و ایده های در مورد عناصر دیگر از راهرو طراحی مجدد. در سال 2021 آنها را به نوبه خود به مسائل دیگر مانند “پیشرفت برای فعال حمل و نقل” و “چگونه به استفاده از زمین مناسب به این معادله؟”

“برنامه ریزی استفاده از زمین” است که یک اصطلاح گسترده است که اشاره به راه دولت می تواند با استفاده از منطقه بندی و سایر قوانین و مقررات برای ترویج برخی از نتایج. و مارلین Feist, شهرستان, سخنگوی, گفت: “کارهای زیادی است که می تواند انجام شود” در بخش آن را “بیشتر از یک محله احساس می کنم.”

با اشاره به راهرو پروژه در شمال مونرو و شرق Sprague که ممکن است منابع الهام و یا دافعه Feist گفت که او امیدوار است این بخش متصل پروژه کمک خواهد کرد که پاسخ به این که آیا افزایش تراکم و تغییرات دیگر عبارتند از “این نوع از چیزهایی که ما می خواهم برای دیدن در راهرو وجود دارد و یا چیز دیگری که ما می خواهم برای دیدن در راهرو؟”

روند تعیین آنچه که مردم می خواهید برای دیدن پیچیده خواهد بود حداقل در کوتاه مدت اجتماعی فاصله داشتیم که جلسات عمومی و دیگر روش های مرسوم از گردهمایی جامعه ورودی خارج از محدوده.

به جای رهن گفت: برنامه ریزان “در تلاش برای انجام بهترین های ما برای استفاده از ابزار الکترونیکی.”

که مبتنی بر تلاش باید شروع بعد از این هفته که یک بررسی در مورد راهرو می رود که به صورت زنده از مطالعه وب سایت divisionconnects.org.

اما حق رهن گفت: “ما همچنین با وجدان است که با داشتن یک پلت فرم مبتنی بر وب است که نه تنها راه رفتن است. ما صحبت در مورد برخی از استراتژی داشتن مانند یک تلفن تاون هال نوع رویداد که در آن مردم می توانند با تماس فقط مطمئن شوید که وجود دارد فرصت برای افرادی که لزوما باید به اینترنت دسترسی داشته باشید.”

“ما یک مقدار زیادی از فرصت برای تجدید نظر در نحوه تقسیم راهرو می توانید تابع” Rapez-بتی گفت: “ما می خواهیم به شنیدن از همه در مورد آن است.”

این مطالعه به پایان خواهد رسید و در اوایل سال 2022 که در آن نقطه شرکای پروژه آغاز خواهد شد بخش سخت: پیدا کردن بودجه برای اجرای هر چه چشم انداز کشیده شده است.

و کسی چه می داند ؟ شاید روزی – شاید در 2035; شاید دیر یا زود – که چشم انداز یک واقعیت خواهد بود.

کار به سازمان دیده بان برای

در حالی که WSDOT را متوقف کرده است کار بر روی پروژه های آن شهر اسپوکان و STA هر دو برنامه ریزی برای حرکت به جلو با حداقل برخی از آنها فصل ساخت و ساز کار می کنند.

Rapez-بتی گفت: STA است “انجام یک ارزیابی از کدام یک از پروژه های ما ضروری است” و مطابق با Inslee اقامت-صفحه اصلی سفارش. او گفت: کار در آژانس فوری BRT خط به جلو حرکت خواهد کرد.

“ما برنامه ریزی برای حرکت به جلو با شهر خط ساخت و ساز به عنوان برنامه ریزی شده” گفت و اشاره کرد که خدمه را پوشیدن تجهیزات حفاظت شخصی و پایبندی به اجتماعی فاصله در حالی که مشغول به کار است.

“این طرح این است که شروع به اواخر ماه آوریل یا اوایل ماه مه” او گفت:.

این هفته STA اتوبوس توقف کار منجر خواهد شد به برخی از مزاحمت خیابانی ترافیک:

  • عازم جنوب محدود کردن خط نفاق در خیابان نورا خیابان بسته باقی خواهد ماند تا شنبه.
  • این رو به مشرق محدود کردن خط از ایندیانا خیابان بسته خواهد شد در بخش خیابانی تا شنبه.
  • این westbound محدود کردن خط از ایندیانا بسته خواهد شد در بخش خیابانی از سهشنبه تا جمعه.
  • که عازم شمال محدود کردن خط لشکر خیابان بسته خواهد شد در امپراتوری خیابان از روز شنبه به تاریخ 14 آوریل.
  • این رو به مشرق لین از Wellesley خیابان بسته خواهد شد در بخش خیابانی از روز جمعه تا 15 آوریل است.
  • که عازم شمال محدود کردن خط لشکر خیابان بسته خواهد شد در خیابان مرکزی از مارس 14 مارس 16.
  • عازم جنوب محدود کردن خط لشکر خیابان در Rhoades خیابان بسته خواهد شد مارس 14 مارس 16.

Feist گفت: این شهرستان نیز “کار را از طریق” سوال از نحوه مطابق با Inslee را در حالی که همچنین در ادامه کار قرار است برای این سال را به فصل ساخت و ساز. در عین حال او گفت: “در حال حاضر زمانی که ما در حال مناقصه چیزهای بنابراین ما واقعا چیزی است که تصور می شود کار امروز نیست.”

اما برخی از کار خود ادامه خواهد داد و در سراسر اسپوکن این هفته از جمله:

  • ماموریت خیابان عبور راه آهن بسته خواهد شد با flaggers در محل از چهارشنبه تا جمعه به صورت Union Pacific Railroad کار می کنند.
  • رالف خیابان عبور راه آهن بسته خواهد شد از دوشنبه تا جمعه و flaggers خواهد بود در محل از جمعه به دوشنبه برای Union Pacific Railroad کار می کنند.
  • این Fancher جاده عبور راه آهن بسته خواهد شد از دوشنبه تا شنبه و flaggers خواهد بود در محل از شنبه تا دوشنبه برای Union Pacific Railroad کار می کنند.
  • تیز بین خیابان داکوتای و همیلتون خیابان ها خواهد شد که محدودیت ترافیک تا آوریل 17 برای Avista کار می کنند.
  • جنوب منظقه خط دوم خیابان بین سرو و آدامز خیابان ها بسته خواهد شد از روز شنبه به تاریخ 7 مه برای Avista کار می کنند.

تماس با نویسنده:

(509) 459-5405

[email protected]

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de