جورج دبلیو بوش در سال 2005:’اگر ما منتظر یک بیماری همه گیر بهبه نظر می رسد از آن خواهد شد خیلی دیر به آماده’

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: StormCnter, 4/6/2020 3:51:08 PM

در تابستان سال 2005 رئیس جمهور جورج دبلیو بوش بود که در تعطیلات در مزرعه خود در کرافورد تگزاس هنگامی که او شروع به کوه در می رم از طریق یک پیشرفت خواندن کپی از یک کتاب جدید در مورد 1918 آنفولانزای همه گیر. او نمی تواند آن را قرار داده پایین. هنگامی که او بازگشت به واشنگتن به نام او خود را بالا میهن مشاور امنیت به دفتر بیضی شکل و به او گلی از مورخ مهدی جان بری “بزرگ آنفلوانزا” که گفت: سرد داستان مرموز طاعون که “آیا کشتن بیشتر مردم از شیوع هر بیماری دیگر در تاریخ بشر است.”


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: earlybird 4/6/2020 3:59:34 PM (شماره 370749)

من هرگز فکر نمی کردم از W به عنوان prescient. این 20-20 ادراک حکایات آیا تمایل به بیرون آمدن آنها نیست. نمی تواند به خود اجازه داده تا با Obie…

12 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: NorthernDog 4/6/2020 4:07:19 PM (شماره 370757)

وجود دارد یک آرایه بی پایان از پایین امکان حوادث است که مردم ما هشدار می دهند در مورد همه زمان ها است. ملخ آفت عمده, زلزله, ستاره های دنباله دار & سیارک سیل آتشفشان هسته ای و جنگ و قحطی و غیره… من حدس می زنم ما قرار است به تهیه برای همه آنها در یک لحظه متوجه.

8 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: lakerman1 4/6/2020 4:20:02 PM (شماره 370767)

چپ همیشه دروغ در مورد رئیس جمهور. آنها می گویند GWB هرگز خواندن هر چیزی – یک دروغ است.
آنها می گویند باراک باهوش – یک دروغ است.
گفتند DJT شد رها از ریاست جمهوری دریافت نمی درگیر در حال اجرا با دولت است. یک مجموعه ای از دروغ است.

17 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: Lawsy0 4/6/2020 4:21:19 PM (شماره 370768)

بنابراین در حال حاضر ABC تصمیم به چیزی می گویند خوب در مورد W/. آنها او را تحت درمان تقریبا به عنوان بد به عنوان آنها در حال حاضر درمان جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن.

18 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: EQKimball 4/6/2020 4:26:28 PM (شماره 370779)

جمعیت ایالات متحده در سال 1917 بود 100.3 میلیون, یک سوم از امروز. در سال 1917 و 1918 آنفولانزای اسپانیایی به کشته شدن نزدیک به 700 ، 000 آمریکایی. یکی دیگر از 107,000 سربازان آمریکایی کشته شدند در مبارزه با جنگ اروپا است. در عین حال امریکا هرگز خاموش کردن اقتصاد است. خانواده ما اجداد نیست سر خم کردن در خانه های خود و درخواست برای کمک های عمومی. آنها کار می کرد به مدرسه رفت و, ازدواج کردم, تا به حال نوزادان و انجام زندگی. مقایسه امروز آمار و واکنش ملی ما. چه خواهد شد ما اگر یکسان و یا متفاوت ویروس بازدیدکننده داشته است ما در سال آینده و سال بعد از آن ؟ ما که هستیم ؟ خواهیم که ما را تبدیل به تیترهای اقتصادی و در نهایت فتح نظامی توسط یک stouter نژاد از شرق ؟ زندگی آنقدر عزیز و صلح خیلی شیرین بود خریداری شده در قیمت های زنجیره ای و برده داری? سوال این است که در مواجهه با آمریکا است. پاسخ به بهتر از آن شده است برای دو ماه گذشته.

12 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: MainelySane 4/6/2020 4:41:47 PM (شماره 370788)

این مرا به یاد چیزی جان Kruk این بازیکن بیس بال گفت: هنگامی که: “من هرگز ملاقات کرد کسی بود که از شهر من تا زمانی که من سمت چپ!”… چیزی شبیه به آن!

3 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: Jennie C. 4/6/2020 4:49:14 PM (شماره 370800)

پس آیا هر چیزی ؟

3 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: gop_guys 4/6/2020 4:50:17 PM (شماره 370801)

مانند بسیاری در این سایت من یکی از حامیان بزرگ. من به او اعتباری برای ضربه زدن به تروریسم بازگشت سخت! او صدمه دیده این کشور با معاملات تجاری باعث از دست دادن شغل. او فکر نمی کرد از متولد نشده مانند او می تواند داشته باشد. او منصوب جان رابرتز. او globalist مانند HW. کاملا مطمئنم که او رای دادند Monica Lewinsky دوست پسر ، او در مورد آماده شدن آمریکا برای یک بیماری همه گیر و نمی یک dayum چیز در مورد آن. او نه خوب و محافظه کار است. و او قطعا نمی کرد از من از لیبرال حملات. او کر و لال!

9 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: YorkieMom 4/6/2020 4:58:32 PM (شماره 370804)

مادر من متولد شد و در پاییز 1918. من مطمئن هستم که خوشحالم که او جان سالم به در برد. این کشور مطمئن اتحادش را تغییر پس از آن. خانواده ها کمک به یکدیگر به جای در حال اجرا به دولت برای خود می خواهد و نیاز دارد در حال حاضر.

2 نفر مثل این.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: YorkieMom 4/6/2020 5:00:25 PM (شماره 370806)

آیا شما ترجیح داده اند Al Gore #8? بود بیشتر محافظه کار است ؟

0 افرادی مانند این.


#5 – نگاهی به آرشیو روزنامه از آنفلوآنزای اسپانیایی روز. ملت را تعطیل نمی کردن. محلات اما نه برای ماه در یک زمان. خانه ها را با فعال موارد قرنطینه نه 50 متحده است. تئاتر تعطیل برای یک بار. اما هیچ چیز در یک مقیاس قابل مقایسه با امروز. تا آنجا که Dubya رفت…#2 امتیاز وجود دارد تمام انواع حوادث و چیزهایی که ما در حال هشدار داد در مورد…شما نمی توانید شروع به پوشش همه آنها را و به مقدار کمی وجود دارد و یا هیچ چیز انجام می شود که مهم است. اما این باعث می شود برای برنامه های تلویزیون و مخارج دولت است. عاشق منحرف که از آمدن شهاب!

3 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: EQKimball 4/6/2020 5:21:54 PM (شماره 370822)

من یک حامی بزرگ, OP. هنوز هم هستم. فقط فکر کردم شما می خواهم به دانستن.

4 نفر مثل این.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: maryann4629 4/6/2020 5:28:38 PM (شماره 370828)

#7 در واقع او بود. FTA: “بنابراین متولد شد, ملت, جامع ترین بیماری همه گیر طرح — یک راهکار که شامل دیاگرام های جهانی سیستم هشدار دهنده کمک های مالی جدید برای توسعه سریع واکسن تکنولوژی و قوی ملی ذخایر حیاتی منابع مانند ماسک و هواکش تاونسند گفت.” در انبارهای تخلیه شد در طول سال 2009 اوباما آنفولانزا و هرگز پر. ایالات متحده آمریکا امروز در واقع واقعیت بررسی و تایید شده است. البته مؤمنان واقعی هرگز خرید این ایده که Snarky بود در کار خواب یا که GWB در واقع آنچه را که یک poresident قرار بود.

5 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: DVC 4/6/2020 6:16:36 PM (شماره 370857)

کمی بیش فرفورژه #5 به نظر می رسد به من. این واقعی است و چیزی است که باید انجام شود. من به شدت موافقم که این نمی تواند خیلی طولانی تر است اما من فکر می کنم در چند هفته ما خواهد بود شل شدن در بسیاری از ایالات و همه چیز را نسبتا به سرعت در حال بازگشت به خیلی طبیعی است. بیش از حد بسیاری از مردم بیش از حد نگران است. این هم بگذرد. ما بیش از آن همه فقط خوب است.

2 نفر مثل این.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: bighambone 4/6/2020 6:25:35 PM (شماره 370862)

خوب اگر G. W. بوش به رسمیت شناخته بود به آمده تا آنجا که در آینده همه گیر نگران است, شما باید به جای تعجب که چرا او نمی سرنخ در دوستان خود را باراک اوباما زمانی که اوباما و بایدن در زمان بیش از خار و کویل به عنوان بدیهی است که بوش نیست که پس از دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و مایک پنس بیش از اوباما و بایدن و این بیماری همه گیر ظهور تا تهمت و پنس یافت که اوباما و بایدن دولت تا به حال مورد استفاده بسیاری از ملی استراتژیک ذخایر حیاتی و تجهیزات پزشکی در طول دو شیوع رخ داده است که در طول دوران اوباما و هرگز reloaded این ذخایر که چرا این قفسه های لخت.

3 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: گول زدن پسر 4/6/2020 6:32:09 PM (شماره 370866)

W نیست شما همان مرد که اعلام کرد سلاح های کشتار جمعی در عراق بود نابود شده ما فرستاده و ما مردان و زنان وجود دارد به مبارزه با عراقی ها? آیا شما اتفاق می افتد به می دانم که در آن سلاح های کشتار جمعی است امروز ؟ پدر و مادر +3,500 نیروهای نظامی که در عراق می خواهم به دانستن است.

3 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: msjena 4/6/2020 6:54:15 PM (شماره 370883)

این اولین مثبت مقاله ABC همیشه مورد نوشت: W? من حدس می زنم او را یک جنایتکار جنگی دیگر.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: ricktutt 4/6/2020 8:28:09 PM (شماره 370941)

او صدا زنگ پس از آن هیچ چیز نیست!

2 نفر مثل این.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: padiva 4/6/2020 8:37:04 PM (شماره 370947)

#9 من پدربزرگ و مادربزرگ’ اولین فرزند فوت در طول آنفلوآنزای اسپانیایی در دسامبر سال 1917. او 3 ماه است. مادر بزرگ من تقریبا درگذشت.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: یا دروازه 4/6/2020 8:46:02 PM (شماره 370955)

GWB مورد علاقه من بود Prez تا به اتهام فساد مالی منتشر شده است. او متنفر مغلوب ساختن پیشی جستن از آنجا که مردم خود را ممکن است خود را داشته باشد اما در پرتاب کولر.
کل کنگره نشان داده شد عکسهای Sadamś سلاح های هسته. همه آنها را تکذیب کرد ، اوله اتحاد جماهیر شوروی هنوز هم گم شده پنج سلاح های هسته.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “StormCnter”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im