گاوین Newsom می گوید: پزشکان بایدنوشتن نسخه برای مسکن

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Pluperfect, 2/22/2020 4:43:54 AM

دموکرات کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom گفت که پزشکان باید قادر به تجویز مسکن در همان راه آنها تجویز دارو برای افراد بیمار جمعه در طول سال 2020 دولت از دولت آدرس. “بهداشت و درمان و مسکن و دیگر نمی تواند طلاق گرفته است. پس از همه بیشتر چه اساسی به یک فرد خوب بودن از سقف بیش از سر خود را?” Newsom خواسته در آدرس. “پزشکان باید قادر به نوشتن نسخه برای مسکن همان راه آنها را برای انسولین و آنتی بیوتیک است.” جمعیت فوران در تشویق.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: عمیق 2/22/2020 4:53:18 AM (شماره 325877)

که فقط ساده احمق. احمق. دکتر می نویسد: یک اسکریپت برای یک خانه, پس, چه, گاوین? ادم سفیه و احمق.

33 افرادی مانند این.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: Jethro بو 2/22/2020 6:01:27 AM (شماره 325917)

و داروخانه ها را مجبور به پر کردن اسکریپت! وجود دارد که Walgreens!

29 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: Petronius 2/22/2020 6:02:12 AM (شماره 325918)

بله تجویز یک دیوانه جستوجوی خانه و تماشای او burn it down در حالی که ساخت مت. ایده های بزرگ وجود دارد گاوین. مالیات دهندگان گیر با این لایحه برای این حماقت.

34 نفر بود.


اگر یک جمهوری خواه گفت که آنها را تبدیل به موضوع تمسخر برای هفته ها. هنگامی که یک لیبرال nitwit می گوید آن زمان به منعکس کننده و تامل این راه حل های مبتکرانه برای مشکل او ایجاد شده است.

24 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: JunkYardDog 2/22/2020 6:20:08 AM (شماره 325932)

من از دیدن کالی در یک زن و شوهر از هفته…شاید من می توانم یک دکتر به من ارسال یک نسخه برای 3 اتاق خواب خانه در کلید غرب است. با تشکر از رژیم صهیونیستی است. Newsome و با تشکر از شما کالی مالیات دهندگان!

19 افرادی مانند این.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: mizzmac 2/22/2020 7:00:58 AM (شماره 325961)

خانه/آپارتمان/محل سکونت داروخانه سطل را باید بسیار بزرگ است. و از طریق درایو قطعا نمی خواهد کار.

13 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: petrichor 2/22/2020 7:20:34 AM (شماره 325982)

چه خواهد generic مسکن مانند نگاه کنند و چگونه بسیاری از پر کردن مجدد خواهد شما را دریافت کنم ؟ من فکر می کنم این یک ایده درخشان اما من مطمئن هستم که من می خواهم copay.

12 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Strike3 2/22/2020 7:22:34 AM (شماره 325984)

برای قرن ها, فرمول شده است برای افرادی که به ساخت یا خرید خانه خود و انجام کار تولیدی به حفظ آن است. تنها یک ادم سفیه و احمق مانند Newsom را تلاش برای “رفع” است. ما در حال حاضر “بی خانمان” مشکل ایجاد شده بود فاسد پایین اطلاعات دموکرات و تنها وجود دارد در لیبرال کهیر از حماقت شناخته شده به عنوان آبی شهرستانها که در آن مواد مخدر و جرم و قابل تحمل است. که یک تصادف نیست.

31 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: planetgeo 2/22/2020 7:42:15 AM (شماره 326007)

چیز خوبی است. دکتر من فقط نوشتم من یک نسخه برای گاوین Newsom ، Yo گاوین…من می خواهم شما را به خارج از وجود دارد در 24 ساعت پس من شرط نیست بدتر در حالی که من منتظر هستم.

22 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: anniebc 2/22/2020 7:46:17 AM (شماره 326014)

باز کردن فرماندار عمارت و قرار دادن آن در لیست فضاهای اسناد تجویز کند. چرا فرمانداران باید به یک عمارت به هر حال ؟ چرا آنها نمی تواند زندگی می کنند در خانه های خود را ؟ که عمارت گاوین در زندگی می تواند به استفاده بهتر از مسکن بی خانمان ها و کسانی که در رفاه. خوردن آن!

16 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: Newtsche 2/22/2020 8:13:37 AM (شماره 326062)

دست کم نگیرید کسی که مایل به عوام فریب این جامع.

6 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: chance_232 2/22/2020 8:15:07 AM (شماره 326066)

چه خواهد شد این کار را انجام دهید در آینده deductibles و copays??? توسط گاوین مرتبط با بایدن? هر دو به نظر می رسد meds خود.

8 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: BeatleJeff 2/22/2020 8:19:24 AM (شماره 326077)

است که تحت پوشش ObamaCare? چه ادم احمق و ابله!

7 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: Safari مرد 2/22/2020 8:22:53 AM (شماره 326086)

را دو-frames و تماس با من در صبح است.

10 نفر مثل این.


پاسخ 15 – نوشته شده توسط: به جای خواندن 2/22/2020 8:28:19 AM (شماره 326090)

بنابراین بی خانمان بیمار روانی مشروبات الکلی و معتاد به مواد مخدر مرد یا زن در یک خانه می شود. در کمتر از یک هفته شانس خواهد بود سطل آشغال و یا سوزانده است.

8 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: JediJerry 2/22/2020 8:29:15 AM (شماره 326092)

گاوین کامل در حال اجرا همسر برای برنی. پناهگاه حقوق برای illegals چیزی است. او هزینه خواهد شد $100M در بودجه جدید در این جدیدترین “حق”. CA محکوم است!!!!! یکی دیگر از جلب برای illegals به از اینجا دریافت کنید. آن را هرگز متوقف شود.

8 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: padiva 2/22/2020 9:25:35 AM (شماره 326171)

همه در یک جعبه مقوا. نخبگان یک فلز آشغال. Y’all خط در فروشگاه برای مواد غذایی است. پیوستن به یک باشگاه ورزشی به دوش.

7 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: bigfatslob 2/22/2020 9:35:55 AM (شماره 326190)

یک پزشک باید در نوشتن یک نسخه برای یک خانه بزرگ به سقوط در گاوین Newsome ادم سفیه و احمق دلقک است.

4 نفر مثل این.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: franq می 2/22/2020 9:40:48 AM (شماره 326197)

هکتار در بابل زنبور عسل “به تازگی لیست $1.5 میلیون خانه در سان فرانسیسکو فقط خیس مقوا جعبه پر از سوزنها”… فقط آنچه را که دکتر دستور داد!

4 نفر مثل این.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: Bassman1911 2/22/2020 9:48:39 AM (شماره 326212)

در اینجا چیزی است که هیچ حزب دموکرات به نظر می رسد آموخته اند. بهداشت و درمان و مسکن نیست مسئولیت دولت!!! من خوانده ام قانون اساسی و federlist مقالات و نمی توانید آن را پیدا کنید در هر نقطه. آن است که یک دموکرات رویای قادر به کنترل مردم است. بهداشت و درمان و مسکن هستند یک امتیاز به دست آورده است. نه یک حق اعطا شده توسط دولت است.

11 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: Namma 2/22/2020 10:02:03 AM (شماره 326231)

فهم این newsom علاقه داشتن به نانسی برادرزاده? توضیح زیادی درباره راه او فکر می کند. گیاه سیب زمینی را دریافت سیب زمینی

3 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: StrikingViking 2/22/2020 10:02:11 AM (شماره 326232)

مدیکر برای همه درست کردم خیلی بیشتر غیرقابل تحمل شده است.

3 نفر بود.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: earlybird 2/22/2020 10:05:32 AM (شماره 326236)

او دیوانه toons…

3 نفر بود.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: gramma b 2/22/2020 10:09:26 AM (شماره 326241)

در واقع پزشکان استفاده می شود قادر به انجام درست آن. آنها به نام روانی موسسات. اما لیبرال قضات قرار دادن یک توقف به آن.

16 نفر بود.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: jacksin5 2/22/2020 10:19:02 AM (شماره 326261)

هر چیزی که شما را به صورت رایگان دریافت هیچ ارزش به گیرنده. نگاه در هر پروژه مسکن. در عرض چند سال از احداث و کل منطقه به نظر می رسد مانند WW سوم اتفاق افتاده است وجود دارد سه شنبه گذشته. و چگونه بسیاری از این خانه ها که به در اختیار داشتن بی خانمان خواهد شد به معتادان فروشنده برای یک هفته را تامین مواد مخدر خود را انتخاب کنید ؟ اگر دولت این است که برای انجام هر کاری باید آن را کمک به مردم برای شکستن چرخه انتخاب بد به جای کمک مالی به آنها. این “نسخه” باید نوشته شود به صورت رایگان اتاق و هیئت مدیره در یک موسسه روانی و یا سم زدایی.

6 نفر بود.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: تله 2/22/2020 10:45:08 AM (شماره 326291)

و فرمانداران باید اجازه داده می شود به منظور توسعه و پیشنهاد به دولت و قانونگذاران برنامه به آدرس یک دولت بی خانمان, بیماری های روانی و اعتیاد به مواد مخدر مشکلات. اوه …..

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 27 – نوشته شده توسط: پسر کوچک 2/22/2020 10:54:45 AM (شماره 326311)

خوشبختانه پس از سالها تجربه بسیاری از ما در حال حاضر عاقلانه به antics و ترفند حرکت به اصطلاح “مترقی چپ”. در صورت ارزش این برای تلفن های موبایل احمقانه است … تا زمانی که شما متوجه پیر گاوین تخمگذار زمینه را برای پایه و اساس یک قانون فدرال کت و شلوار! برخی از nut job کالی-forn-اگر-ication, دکتر, (سخت است نه به پیدا کردن) می دهد, نسخه ای برای یک آپارتمان به برخی از 65 سال و در جستوجوی/مست. اجاره بیل به مدیکر و سازمان مسکن باید حرکت خود را در لیست انتظار … دکتر سفارشات شما نمی بینید! اگر شما آن را انجام نمی, و پرداخت هزینه برای آن شما در حال نقض ادم بیکار و تنبل است ، البته دستور کار پنهان است که یک مالک نمی تواند انکار یک نسخه بیش از هر یک بیمارستان یا داروخانه می توانید. شما یک ساختمان با 10 آپارتمان ؟ خوب برای شما! هنگامی که مددکار اجتماعی نشان می دهد تا با مست در دو و دست شما نسخه را به “دادن بیمار در یک اتاق” را برای شما به نوبه خود او را منجر به یک خوب در حداقل و طرح دعوی در دادگاه در حداکثر. به زودی … آنها فقط دست گرفتن خود را باز آپارتمان تحت حکومت نظامی است. برای آن صبر کنید.

6 نفر بود.


پاسخ 28 – ارسال شده توسط: VirtuDawg 2/22/2020 11:02:43 AM (شماره 326325)

من یک نسخه برای یک عمارت در Nob Hill guv’ner.

4 نفر مثل این.


بزرگ! سپس من GoodRX کارت را دریافت کنید من که 5-bdrm ماموریت عمارت به سبک برای 80 ٪ خاموش!

2 نفر مثل این.


پاسخ 30 – ارسال شده توسط: DynomiteThings 2/22/2020 11:58:40 AM (شماره 326393)

در آینده وجود خواهد داشت یک فروشگاه توقف برای تمام نیازهای خود را. دکتر آشپز, املاک و مستغلات عامل, وکیل و جمع آوری مالیات. آسان! *قرار دادن رول چشم در اینجا*

4 نفر مثل این.


پاسخ 31 – ارسال شده توسط: Zumkopf 2/22/2020 12:06:22 PM (شماره 326407)

مسکن ؟ آنچه در مورد پزشکان نوشتن یک نسخه برای یک مغز پیوند برای فرماندار? به نظر می رسد مانند “ابی عادی را” مغز کار نمی کند تا به خوبی برای گاوین.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 32 – نوشته شده توسط: DVC 2/22/2020 12:21:19 PM (شماره 326427)

من می خواهم نسخه ای برای پول است. می گویند $5,000 تحویل به حساب بانکی من در هر هفته. است که می تواند یک شروع خوب است. شاید آن را “کمک به وضعیت من”. /s off آنها واقعا دیوانه است.

3 نفر بود.


پاسخ 33 – ارسال شده توسط: Italiano 2/22/2020 12:42:53 PM (شماره 326444)

Beto O’ Newsom

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 34 – ارسال شده توسط: RedWhite&Blue2 2/22/2020 12:45:21 PM (شماره 326445)

یکی دیگر از دلایل چرا همه 39 میلیون نفر از شما باید تخلیه آن محل! خارج شدن از وجود دارد!

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 35 – ارسال شده توسط: وینسنت وگا 2/22/2020 1:12:41 PM (شماره 326490)

خوب خدا هیچ جای تعجب Guilfoyle ریخته خود را گنگ ،

5 نفر بود.


پاسخ 36 – ارسال شده توسط: EQKimball 2/22/2020 1:38:09 PM (شماره 326524)

آن است که یک فاصله کوتاه بین نسخه های مسکن و مسکن تحت پوشش مدیکر برای همه است. Newsom که در حال حاضر گفت که او می خواهد گسترش پزشکی به illegals حقیقی این را می داند.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 37 – ارسال شده توسط: Smart11344 2/22/2020 1:55:13 PM (شماره 326556)

گاوین مزاحم. ظاهرا کالیفرنیا سزاوار او است.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 38 – ارسال شده توسط: DVC 2/22/2020 2:15:34 PM (شماره 326588)

مردم باید در خرید و یا ساخت خانه خود را به عنوان # 8 می گوید. و اکثر مردمی که “ساخت خانه خود را” مشورت با یک سازنده و نوشتن برخی از چک. حداقل اکثر مردم پرداخت برای خانه های خود را این روزها اما Newsom خواهد “رفع این مشکل”. من و همسرم ساخته تعطیلات ما با خود ما چهار دست و با کمک برخی از دوستان و خانواده با کار سنگین بالا بردن دیوارهای خارجی و تعیین سقف خرپا – هیچ جرثقیل فقط دست و برخی از قدرت. تنها کار استخدام شد بنیاد بتن پور و sheetrock کار می کنند. من می توانید انجام دهید sheetrock اما من کند و من واقعا از آن متنفرم. تماشای فیلم خوب sheetrock خدمه قطع آن و گل آن را شگفت انگیز است. انتظار خانه خود را فقط ارائه شده توسط OPM از طریق یک خط ناخوانا بر روی یک تکه کاغذ واقعا دیوانه است. از لحاظ اقتصادی غیر ممکن است. و اگر آن را به نحوی اتفاق افتاده است این قطره قطره شدن زباله را خراب کردن این خانه در چند هفته.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 39 – ارسال شده توسط: XCenturion 2/22/2020 4:44:44 PM (شماره 326709)

ادم احمق و ابله است کلمه ای که به ذهن می آید زمانی که من فکر می کنم از فرماندار گاوین مزاحم.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 40 – ارسال شده توسط: کایوتی 2/22/2020 7:03:41 PM (شماره 326815)

مدرن تگزاس با خانه تئاتر و نمایش اقیانوس آرام خواهد مرا شفا doc.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 41 – ارسال شده توسط: DVC 2/22/2020 11:36:09 PM (شماره 326995)

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Pluperfect”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im