سابق اوباما مشاور پیش بینی های عظیممشارکت مردم برای مغلوب ساختن پیشی جستن در ماه نوامبر – بزرگنقطه ضعف برای بایدن

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Imright, 4/3/2020 3:26:52 AM

دیوید Plouffe نقش عمده ای در اوباما در انتخابات سال 2008 است. او ممکن است یک لیبرال اما او می داند که چگونه انتخابات کار می کنند.او در حال حاضر پیش بینی است که Coronavirus بحران نمی خواهد که تاثیر منفی بر مشارکت مردم در میان تهمت رای دهندگان. از آن خواهد شد قرار دادن جو بایدن در یک نقطه ضعف. فاکس نیوز گزارش می دهد:Ex-اوباما مشاور Plouffe پیش بینی ‘تاریخی’ مشارکت برای مغلوب ساختن پیشی جستن می گوید بایدن در حال حاضر در یک نقطه ضعف coronavirus همه گیر و تلاش اقتصاد را در جلوگیری از رئيس جمهور تهمت حامیان


آیا شما تا کنون در نظر گرفتن همه هرج و مرج کنونی است که برای جلوگیری از انتخابات از وقوع ? هیچ رئیس جمهوری تا کنون موفق به دریافت غم مغلوب ساختن پیشی جستن و بعد فورا رفت واز. او نیاز به نماز ما.

31 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: anniebc 4/3/2020 5:47:23 AM (شماره 366773)

دیوید Plouffe فقط کاپیتان آشکار است. همه و خود را زن می داند که بایدن از آن زمان بازنده است. این احتمال سوم به رئیس جمهور; چه بسیار زیادی در مورد او در حال حاضر ؟ است که آن را به فراموشی? عدم موفقیت? این واقعیت است که او مانند به نظر می رسد او در حال حاضر مرده است ؟ خود را فوق العاده ، من می دانم ارتباط خود را عدم ارتباط با سابق قیافه گیر-در-ارشد ؟ بیا!

16 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: DCGIRL 4/3/2020 6:58:34 AM (شماره 366814)

مغلوب ساختن پیشی جستن ممکن است پیروزی در این انتخابات. این است که چگونه آن را به سقوط. زمانی که اقتصاد ما تانک خیلی بد همه در حال رفتن به نوبه خود بر رئیس جمهور تهمت مانند موش گرسنه. دموکرات ها در حال استقبال از رئیس جمهور در حال حاضر تا او را در ادامه گوش دادن به جادوگر کوچک و نگه داشتن مردم در انزوا و خاموش کردن کسب و کار. هنگامی که آن را اقتصاد تانک خیلی بد او را متهم به سوء مدیریت coronavirus. صبر کنید و ببینید این است که چگونه کار می کنند.

5 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: Strike3 4/3/2020 8:36:36 AM (شماره 366914)

من با شما موافقم. زمان تار اولیه برگزار می شود در ماه اوت امریکا خواهد بود بازگشت به کار یک راه یا دیگری و بایدن و یا هر woodenhead آنها انتخاب خواهد شد و با رقابت بسیار بسیار دوست داشتنی و موفق جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن. آنها باید جلوگیری از این انزوا حماقت به دلیل سقوط کشور پر از افراد سالم کمتر است مطلوب از شکوفایی کشور با چند افراد بیمار در تخت بیمارستان. بله تک رقمی درصد بیماری است “،” اگر ما سقوط و از دست دادن یعنی ما برای دفاع از خودمان بیش از همه است.

6 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: MickTurn 4/3/2020 8:43:29 AM (شماره 366927)

مانند DemonRats رای اولیه و رای اغلب!

6 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: سالی 4/3/2020 8:58:53 AM (شماره 366945)

جو بایدن نیست و هرگز به این demnom. او است که به سادگی dem راننده اتوبوس به انتخابات هرج و مرج است. او اجرا شده است هرج و مرج خالص و مرگ خواهد بود دیدنی هرج و مرج آتش سوزی زمانی که حزب دموکرات مبادله او را به صورت واقعی خود را نامزد عنوان نزدیک که ممکن است به انتخابات. با توجه به قریب الوقوع خود قلب مسئله (یا هر چیز دیگری). آیا شما واقعا فکر می کنم حزب “تبانی دروازه”…kavanough دروازه…استیضاح دروازه…عمیق دولت دروازه…در مورد به راست تا انتخابات??? صادقانه عدالت Dept به صورت نامحدود 4 سال خواهد طلسم مرگ به آنها. این مردمی صرفا بد نیست دیوانه است.

8 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: NorthernDog 4/3/2020 9:13:26 AM (شماره 366968)

این Dems بزرگترین مشکل این است که آنها بستگی گسترده مردم در انتخابات از یک فرد بسیاری مجموعه از گروه های جمعیتی. وجود دارد نه به اندازه کافی شور و شوق برای بایدن برای تولید اعداد مورد نیاز است.

5 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: john56 4/3/2020 9:25:00 AM (شماره 366984)

ممنون از خبر خوب آقای Plouffe. اما ما فقط به خاطر بازی مانند ما 10 امتیاز پشت سر حتی در “بده متحده است.”

10 نفر مثل این.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: seamusm 4/3/2020 10:05:08 AM (شماره 367043)

آشکارا اذعان نزدیک رفته از مغلوب ساختن پیشی جستن انتخابات است Dem حزب هشدار داد که آنها موقعیت برای 2024. در همین راستا درک این است که از دست یک انتخابات است و شاید به همین دلیل آنها ارائه نه تنها یک نامزد که ایستاده بود حتی از راه دور شانس و برای آنها زشت از دست دادن ممکن است مسموم شده اند شانس خود را برای بعد. که گفت: ما هنوز هم در چهار سال لب به لب-گونه, زیر, کاسترو, Tulsi و غیره در حال حاضر خود را به رای دهندگان – و شاید کسی بهتر در حال حاضر پنهان در بال بود که عاقلانه به اندازه کافی برای جلوگیری از کشتار قریب الوقوع.

4 نفر مثل این.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: سالی 4/3/2020 10:30:52 AM (شماره 367083)

#9 من ممکن است با شما موافقم اما خود را به تخته سنگ شد و توانمند زمانی که برای اولین بار مونتاژ. هریس نگاه بسیار electable قبل از او دهان خود را باز. بوکر حتی…ما انتخاب یک پسر 8 سال w/کمتر برای رفتن او از اسپارتاکوس. داشتن همان اقلیت قرعه کشی. اما حیوان تیم ملی مجبور است که کل تیم برای اجرا به سمت چپ. همه نامزدهای مطرح شده دست خود را بر روی یک مرحله حمایت باز کردن مرزها و بهداشت و درمان رایگان به illegals. در برخی از نقطه آنها را به سوئیچ بیش به 2024 استراتژی اما نه تا زمانی که آنها بازی نهایی خود کارت. که در آخرین لحظه خود را نامزد مبادله. می تواند HRC. می تواند Moochelle من جهنم! می تواند Oblabber خودش! قرار نیست از آن گذشته آنها را!

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: TJ54 4/3/2020 10:41:14 AM (شماره 367103)

DCGirl, شما هرگز Trumper?

2 نفر مثل این.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: سالی 4/3/2020 11:41:09 AM (شماره 367193)

#3 من موافق w/شما جز: این رکود اقتصادی را نمی توان مقصر POTUS. یک دوره رکود اقتصادی شده اند اما covid رکود اقتصادی خواهد شد. تنها پاسخ او به او باشد. در واقع covid رکود شده POTUS **سرزنش اثبات** * * * برای رکود اقتصادی بود که خود آشیل زخم التیام یابد, یکی بود حدودا ، بله POTUS شده اند jettisoned رای دهندگان تا به حال یک رکود اقتصادی ضربه علا نیکسون ’73 که برنده 49 متحده در ’72. OTOH در سال 2020 هر demnom را مجبور به اعتراف است که در طول covid آنها استقبال کرده اند هر گونه غیر قانونی به کشور به آنها رایگان بهداشت و درمان walfare و آمریکایی است. و رئیس جمهور آنها را پذیرفت که در زیر چراغ داغ از بحث مرحله.

1 نفر این را پسندیدند.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Imright”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im