فورد و جنرال الکتریک و 3M تواند منابع تجمعبه پنکه ماسک وسپر چهره در میان Coronavirus همه گیر

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: MissMolly, 3/26/2020 5:14:43 AM

شرکت فورد موتور جنرال الکتریک بهداشت و درمان و 3M را شروع کرده اند ادغام منابع خود را با هم به پنکه, ماسک صورت و سپر برای کمک به مبارزه با گسترش coronavirus. “ما در زرادخانه از دموکراسی در طول دو جنگ جهانی” رئیس اجرایی لایحه فورد توضیح داد که در ظاهر خود را روز سه شنبه “امروز نشان می دهد.” ما ساخته شده از آهن ریه ها برای بیماران فلج اطفال. هر زمان که ما به نام ما وجود دارد.” “ما قصد داریم به ما قطعات bin برای دیدن آنچه که می تواند انجام شود,” او اضافه شده است. “ما بسیار فرصت طلب شرکت است.”


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: یوهان 3/26/2020 5:18:25 AM (شماره 358262)

“ما بسیار فرصت طلب شرکت است.” البته. آنها بوی پول است.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: BirdsNest 3/26/2020 5:35:27 AM (شماره 358263)

یک شرکت محلی خواسته شده بود اگر آنها می تواند ماسک. آنها 4 تجاری ماشین آلات دوخت و تنها 2 از 7 کارکنان می دانم که چگونه به دوختن. آنها در حال رفتن به آن را امتحان کنید و اگر آن را با این نسخهها کار آنها را استخدام 2 کارمند است.

7 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: Knotwyrkin 3/26/2020 5:44:47 AM (شماره 358265)

با عرض پوزش برای پاسخ مستقیم: #1 – بخشی از راه حل و نه بخشی از مشکل.

26 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: bnrmusa51 3/26/2020 6:25:57 AM (شماره 358280)

HipHip هورا!!!

6 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: DCGIRL 3/26/2020 6:44:23 AM (شماره 358293)

من معتقدم که ما باید این را برای واقعی بحران های آینده. بیایید نه به دریا; بیایید دوباره پر کردن آنچه که باید در انبار. توصیه من به رئیس جمهور اجازه دهید شروع به برگشت به حالت عادی. بیایید نگاهی به راه های برای کاهش بودجه برای پایین آوردن بدهی و غیره. بیایید نزدیک مرزهای ما لگد کردن illegals و رفع لنگر کودک مشکل است.

18 نفر بود.


3M (Minnesota Mining)…و من بالش (شرکت مینه سوتا) در حال ساخت ماسک صورت! Ecolab (شرکت مینه سوتا) است که هنوز هم در حال اجرا و ساخت لوازم تمیز کردن و دستمال مرطوب که کشتن ویروس!!! همسر با این نسخهها کار وجود دارد و آنها همه کار از خانه! شرکت بزرگ با یک مدیر عامل!!!

18 نفر بود.


منتظر چهارم جولای تریلیون دلار بیش از حد اندوختن فروش ترخیص کالا از گمرک…

5 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Paperpuncher 3/26/2020 8:19:57 AM (شماره 358373)

لطفا به یاد داشته باشید #! که فورد تنها تولید کننده خودرو که نیست! نگاهی به قید وثیقه از پول زیر محرک اقتصادی اوباما طرح است. در این روز آمریکا خودرو سازان من فقط خرید فورد محصولات. آنها دستور داد به انجام این کار. آنها به شدت و به طور داوطلبانه.

33 افرادی مانند این.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: Historybuff 3/26/2020 8:22:04 AM (شماره 358375)

ان بی سی نیوز گفت که ساخت یک دستگاه تنفس مصنوعی بود بسیار دشوار است برای انجام به عنوان آنها اعلام کرد که فورد و تسلا خواهد آنها را و آنها ممکن است می دانم آنچه آنها در حال انجام است. شوخی می کنی ؟ فکر می کنم آنچه شما می خواهم در مورد تسلا اما او انجام داده است در دهه پیشرفت تکنولوژی در چند سال. فورد – نگاه زیر هود خود را به تازگی ؟ بیش از حد پیچیده به یک ونتیلاتور? فقط به خاطر اینکه شما نمی دانید که چگونه آن را انجام داده به این معنا نیست هیچ کس دیگری می کند. (این است که یک ورق تنظیمات این نقشه این دستورالعمل هستند.) Jeeeze مشک است که در تلاش برای ساخت یک سفینه فضایی به مریخ – او نمی تواند شکل یک ونتیلاتور?

21 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: Lawsy0 3/26/2020 8:36:12 AM (شماره 358394)

ستایش خداوند برای Otter Tail امپراتوری. اخبار زیادی از تلاش های فوق العاده از این شرکت مینه سوتا.

5 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: MickTurn 3/26/2020 8:42:40 AM (شماره 358405)

“توجه داشته باشید به برنی ساندرز: همه شرکت های شیطان هستند.” اما همه کمونیست ها شیطان هستند!

27 افرادی مانند این.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: HotRod 3/26/2020 10:36:59 AM (شماره 358525)

من فکر می کنم که جنرال موتورز و فورد خواهد بود و نه فروش اتومبیل بیش از هواکش. این هواکش احتمالا فروخته شده در یا نزدیک هزینه و کوتاه مدت است تلاش. با تشکر از هر دو شرکت به صورت پله!!

17 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: DVC 3/26/2020 10:45:02 AM (شماره 358531)

این خبر بسیار خوبی است من خیلی خوشحال هستم که به خواندن این. به عنوان یک بازنشسته مهندس من افتخار می کنم از کسانی که مردمی با استفاده از نبوغ خود را به صرفه جویی در زندگی. من یک قاب تبلیغات از 1940s در مورد بیوک ساختمان 37mm اتوماتیک توپ که شلیک از طریق سرپا نگه داشتن عنکبوتی که تار میتند از P-39 هواپیماهای جنگنده در WW2. GM ساخت میلیون ها نفر از M1 carbines در بخش داخلی Remington برامدگی لبه طبقات سنگ ماشین تحریر شرکت ساخته شده است .45 تپانچه خودکار. Rockola jukebox شرکت ساخته شده است بسیاری از M1 carbines بیش از حد. جنرال موتورز باز شرقی هواپیما بخش ساخته شده است که گرومن طراحی FM-2 Wildcats که پدر من و بسیاری دیگر پرواز برای نیروی دریایی ایالات متحده و همچنین ساخته شده گرومن طراحی شده TBM اژدر افکن پرواز توسط جورج بوش ارشد در مبارزه برای USN. کرایسلر قرار داده و پنج نفر از آنها خودرو شش سیلندر موتور مشترک کارتر ساخت قدرتمند صاف 30 سیلندر موتور که بر روی یک نسخه از مخزن شرمن.
وجود دارد یک لیست بسیار طولانی از شرکت های دیگر ساختمان چیزهای دیگر برای تلاش های جنگی از سال 1942 تا 1945. آمریکایی, بزرگ بودن دوباره! رو به افزایش به چالش. این باعث می شود من افتخار می کنم.

10 نفر مثل این.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: mc مربع 3/26/2020 11:18:00 AM (شماره 358561)

فورد یک تولید کننده عمده B-24s. تمام شرکت های آمریکایی روشن به جنگ تولید.

9 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: DVC 3/26/2020 11:25:43 AM (شماره 358575)

#24 و روش های تولید که فورد را به B-24 خط کاملا تحت الشعاع این دست ساخته شده’ روش که تلفیقی هواپیما با استفاده از در اصلی کارخانه است. وجود دارد فوق العاده ویدئو در یوتیوب در مورد بید اجرا B-24 کارخانه و شگفت انگیز استفاده از دیترویت تولید انبوه به ساخت این بمب افکن است. آنها واقعا قابل تعویض قطعات برای اولین بار زمانی که فورد ساخته شده ،

6 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: kono 3/26/2020 11:30:23 AM (شماره 358581)

دیدن یک نیاز و رفع آن-فرمول برای آمریکا شکل از سرمایه داری (بسیار زیبا سیستم واقعا نیاز به تنها چند کنترل و توازن پراکنده در سراسر که به نظر می رسد موفق ترین سیستم برای ایجاد موفقیت و جلسه مطالبات).

6 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: ARKfamily 3/26/2020 12:31:00 PM (شماره 358682)

خنده دار چگونه دموکرات ها و لیبرال ها را باش شرکت های بزرگ و شرکت های بزرگ و در عین حال این کار دستمزد بگیران که به شغل خود را هر روز به زندگی را. این شرکت بزرگ که در استخدام بسیاری از مردم و همه لیبرال ها می دانید که چگونه به انجام گله. با تشکر از شما برای این شرکت ها برای ورود به صفحه. . .

8 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: Chuzzles 3/26/2020 12:33:42 PM (شماره 358694)

برخی از این پوسترها در اینجا هرگز جان سالم به در طول جنگ جهانی اول و یا دوم. یک شرکت انجام می دهند خوب است که به نظر می رسد برای یک راه برای کمک به حل این مشکل و کمک به حل مشکل. وجود دارد راه های بسیاری برای تعریف فرصت طلب و نه همه بد هستند. من احساس می کنم متاسفم برای کسانی که فقط نگاه بد و نادیده گرفتن خوب است. من متوجه این مرد که صاحب که بالش شرکت در حال حاضر انجام ماسک برای حرفه پزشکی. که آن نیز تعریف فرصت طلب در کتاب من است. نگاه مشکل او ارائه می دهد یک راه حل عالی.

8 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: 4Justice 3/26/2020 2:30:29 PM (شماره 358860)

اوه…اما…اما…دوغاب صندوق…دوغاب صندوق!!! شرکت رفاه!! پول رفتن به میلیونرها و میلیاردرهای (همه Trumps غنی رفقا) و هیچ یک به کارگران…آه…آه…برو Bernie, Bernie, Bernie!! تهمت بسته کردن سی دی!! با تشکر از فرمانداران برای قفل کردن ما در خانه های ما!! فرمانداران هوشمند هستند…بهتر است به از دست دادن تمام شغل ما از مرگ!! به دلیل تهمت می خواهد ما را به مرگ!! ما نیاز به خاموش کردن همه چیز برای بقیه سال!! ما لازم نیست که یک اقتصاد…چاپ پول!! ذخیره کردن کاغذ توالت!! آسمان در حال سقوط است!! مرد نارنجی بد!! OMB! OMB! او می خواهد برای کشتن همه ما!! او فقط می خواهد به پول و نگاه خوب! OMB و بی کفایت! او گفت: ویروس جعل!! هزاران نفر مرده اند و او می گوید: جعل!! او از مردم خواست تا بسته کلیساها در عید پاک!! آغاز جنگ با ایران به عنوان یک حواس پرتی از خود بی مهارت ویروس پاسخ! در حال حاضر پس از رفتن رهبر یک کشور آمریکای لاتین نیست که نگرانی ما در همه فقط برای منحرف کردن ما از خود باعث خرابی کشور!! دکتر Fauci است که سکوت! دکتر Fauci شده و ناپدید شد! دکتر Birx پیروز شدن بر مغلوب ساختن پیشی جستن! سرمایه داری یک شکست مطلق!! و غیره. * (دروغ دروغ دروغ دروغ حسن نیت ارائه میدهد از nutcase چپ تحت تعلیم millennials, [email protected], SeeBS, CNeN, WaPoo نیویورک Slimes, Politiceeww, آور, وحش Scatlantic, PolitiScat, wokeHollyweird و غیره.) *…و بله مردم می گویند همه کسانی که همه چیز و بیشتر.
_______ ….اوه ببخشید مردمی…من شده اند, مبارزه با دروغ, اطلاعات غلط و دروغ آشکار برای گذشته 72 ساعت تقریبا با هیچ خواب. The crazies و نادان (و احتمالا یک تن از پرداخت سمینار پوستر) همه جا هستند. که نمی تواند حتی شروع به لمس صدها جعلی اخبار فیلم ها و توییت هایی که در تمام طول روز هر روز. متاسفانه کسی به صدا غذا خوردن آنها را. فکر کنم اگر من فقط می توانید تصور در یک فرد و یا کمک به یک فرد باز کردن ذهن خود را کمی در آن همه ارزش آن. حقیقت باید گفته شود.

5 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: Omen55 3/26/2020 4:43:31 PM (شماره 358987)

آرسنال از دموکراسی حرکت رو به جلو است.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “MissMolly”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de