برای دومین شب متوالی تیراندازیدر گزارش پلیس-رایگان سیاتل در اعتراض به منطقه

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Pluperfect, 6/22/2020 4:10:32 AM

حداقل یک نفر کشته شد یکشنبه شب در داخل سیاتل مستقل در اعتراض به منطقه که در آن تظاهر کنندگان را حل و فصل در طول ناآرامی های مدنی موجب مرگ جورج فلوید در دست افسران پلیس. اداره پلیس سیاتل گفت: در یک صدای جیر جیر در 11:26 بعد از ظهر که یک فرد دچار زخم گلوله در حالی که در داخل منطقه و دوم تیراندازی ممکن است جای گرفته اند. “پلیس در حال بررسی گزارش تیراندازی در داخل ریز ریز کردن منطقه” گروه نوشت. “یک نفر در HMC با تفنگ شات زخم.” این “خرد منطقه” اشاره به اصطلاح کاپیتول هیل سازمان یافته اعتراضی در منطقه, که در اصل به عنوان یک فضا برای تظاهرات بدون خشونت


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: DCGIRL 6/22/2020 5:36:50 AM (شماره 452513)

آن را فقط یک ماده از زمان است. متفاوت از اشغال وال استریت.

32 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: JL80863 6/22/2020 6:37:06 AM (شماره 452540)

چه مدت طول خواهد این جنون و از دست رفتن قبل از “مقامات” را به حواس خود می آیند? این است که هیچ کس در دولت مسئول برای هر چیزی ؟

43 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: Lawsy0 6/22/2020 7:27:59 AM (شماره 452600)

من سیاتل خستگی. من هنوز هم بیش از COVID-19 خستگی و اقامت در خارج از کلیسا خستگی. نمی خواهد که به صبر کردن برای دشمن به کشتن ما ما فقط دلسرد شدن بیش از خسته به مرگ است.

31 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: Strike3 6/22/2020 7:38:19 AM (شماره 452610)

تمام اطلاعات مربوط شنبه تیر اندازی هیچ یک بر یک در تیتر. پیر گفت: “بومیان هستند بی قرار” از جزیره ارواح از دست رفته. مغلوب ساختن پیشی جستن است عاقلانه ماندن از این و تماشای این سوسیالیست/کمونیست/نژادپرست جامعه implode خود را تحت حماقت است. تصور کنید زوزه اگر مواد غذایی رایگان تحویل متوقف شد.

17 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: کمتر بیشتر است 6/22/2020 7:39:03 AM (شماره 452614)

ریز ریز کردن تا به بالاترین سرانه نرخ جرم و جنایت از هر کشور بر روی زمین است. فقط یک نگاه اجمالی از چگونگی defunding پلیس این است که جاوا کار می کنند.

14 نفر بود.


یادداشتی به پست و دیگران: لطفا توقف ساخت اسناد errrors. تیراندازی نمی رخ می دهد چرا که هیچ ، من را دیده اند یک پلیس در خیابان من در 2 سال. تیراندازی رخ می دهد به دلیل مرگبار lefty تفاله ساکن این منطقه است.

42 افرادی مانند این.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: کالیفرنیا 6/22/2020 7:47:06 AM (شماره 452621)

#2 این یک مسئله محلی. رای دهندگان در انتخاب شهردار و فرماندار که با صدای بلند به طور کامل پشتیبانی این آنارشیست ها و مائوئیست ها (وجود دارد گروه های مختلف درگیر). آن است تا به رای دهندگان به نگه داشتن آنها را پاسخگو باشد. اگر نه, سپس پس از آن اگر مردم در آن منطقه می خواهید بیشتر از این نوع از چیزی. من از نزدیک زیر اندی Ngo خوراک توییتر برای اطلاعات بیشتر با سطل از پاپ کورن. آن را به یک شات خوب بسیاری از فوق العاده خنده دار پست وجود دارد از بسیار مردم محسوس است.

11 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: dst4life 6/22/2020 8:01:11 AM (شماره 452639)

#2 codependent حاکمان در ایالت واشنگتن-یعنی شهردار و فرماندار–خود این مشکل است. آنها بیمار توانمندسازها. آنها نمی توانند “نه” گفتن به خراب brats از ریز ریز کردن همین دلیل است که آن را همچنان وجود داشته باشد. من دیده ام این پویا در خانواده ها است. اگر خرد را عرضه قطع شده است, آن را متوقف به وجود داشته باشد. اما گناه زده پدر و مادر حاکمان نگه داشتن آن رفتن.

14 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: bigfatslob 6/22/2020 8:27:54 AM (شماره 452669)

اگر آن را یک پلیس منطقه آزاد چگونه پلیس پاسخ دهد و یا چرا باید از آنها نگرانی در مورد تیراندازی و یا حتی ارسال کمک های پزشکی و یا آتش نشانان اگر آتش سوزی. آنها خود به خود پس اجازه دهید ‘warlord’ رسیدگی به مشکلات. من خوشحالم که رئیس جمهور تهمت درگیر نشد زمانی که شهردار و فرماندار به او گفت که به ذهن کسب و کار خود را’ آنها را بسیار سپاسگزارم.
ریز ریز کردن ریز ریز کردن.

18 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: HotRod 6/22/2020 8:46:08 AM (شماره 452693)

ریز ریز کردن منطقه آزاد نیست. آن است که دقیقا مخالف رایگان. احمقها هستند بنابراین خوردن با نفرت که آنها حتی نمی توانید ببینید طنز. فرض بر این است که آنها واقعا می خواهید آزادی است. من گمان می کنم بیشتر می خواهید سالار سبک زندگی…

9 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: fayebeck 6/22/2020 8:49:20 AM (شماره 452698)

اتهام همه در حال ظهور ملت ایران از ریز ریز کردن با قتل و ضرب وشتم و هر چیز دیگری. و سپس انتخاب یکی به چسبیدن به. در هر روز است. تا زمانی که ملت ایران از ریز ریز کردن است نه بیشتر.

4 نفر مثل این.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: udanja99 6/22/2020 9:18:55 AM (شماره 452738)

آمین #6! برای 24 سال من زندگی در یک شهر در ویرجینیا بود که آنقدر کوچک (3,000) که ما نداشتیم پلیس در همه. یک بار در در حالی که یک county sheriff خواهد درایو را از طریق و آن شد. در آن کل 24 سال وجود دارد و دو جرایم و هر دو حوادث داخلی. من در حال حاضر زندگی می کنند در نزدیکی چارلستون و در 2 1/2 سال من شده اند در اینجا وجود دارد هرگز یک پلیس در خیابان.

8 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: ادم که بدشانسی میاورد 6/22/2020 10:01:12 AM (شماره 452786)

که در آن است خشم در برابر اسلحه ؟ هالیوود جمعیت و دموکرات نخبگان شده اند به طرز عجیبی سکوت در مورد اسلحه در خیابان به خصوص پس از آنها تلاش کرده اند برای سال ها به دور ما اسلحه. دادن اسلحه به یک hoodlum در خیابان و وجود خواهد داشت دهیم. این است که بسیار شبیه به رمان “ارباب مگس ها” که آن را واقعا ترسناک است. هنگامی که بزرگسالان آمدن به نجات کسانی که در کمونیست خالص ؟

5 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: mc مربع 6/22/2020 10:38:50 AM (شماره 452835)

قابل درک است که اگر پلیس در رفت و با شورش دنده شیلنگ و گلوله های لاستیکی وجود دارد می تواند بسیاری از مرگ و میر. شهردار و فرماندار هستند ‘مسطح منحنی’ تنها با یک یا دو تیراندازی در هر روز.

9 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: Arby 6/22/2020 11:13:08 AM (شماره 452868)

بنابراین . . . این نوع از جهانی که در سمت چپ ایجاد می کند هنگامی که آن را به فرصت. چرا در جهان هر فرد عاقل رای آنها را به دفتر ؟ شما فکر می کنم بایدن را متوسط? بایدن یک روانی-کمبود عروسک خیمه شب بازی که می گویند هر چیزی و هر چیزی را برای رسیدن به قدرت. او به طور خودکار حذف 50 درصد از نژاد بشر از V-P انتخاب; در حال حاضر او ممکن است حذف 87 درصد است که 50 درصد. آیا این نوع قضاوت ما می خواهیم در WH با قدرت بیش از زندگی ما ؟ من می توانم درک افرادی که انتقاد از رئیس جمهور را به شیوه ای (اما نه نتایج که او دستیابی). چیزی که من نمی توانند درک کنند که چرا هر عاقل بالغ می تواند حتی در نظر گرفتن رای گیری برای بایدن. کسی که می خواهد به امریکا تبدیل به یک بزرگ ریز ریز کردن منطقه?

9 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: Strike3 6/22/2020 12:02:26 PM (شماره 452921)

ریز ریز کردن دقیق است نسخه سوسیالیستی/کمونیستی کشور است. این نسخه مانند کره شمالی که در آن یک عنوان dicktater برخوردار تخیلی زندگی, در مورد ناشناخته های رپ هنرمند در حالی که هر کس دیگری رویای زندگی پر از بدبختی است. این چیزی است که AOC می خواهد این همان چیزی است که برنی ساندرز می خواهد. در ذهن خود آنها خواهد بود که چربی اسب شاخدار سوار نشسته در بالای جهان است. در واقع از آن خواهد شد کسی مثل Razmataz. عشق خود را “مسطح منحنی” نظر #14.

5 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: DVC 6/22/2020 12:25:33 PM (شماره 452943)

Jennyvilleشهردار پت پروژه تبدیل بسیار زشت که من پیش بینی کرد. او می خواست جالب “آنچه من در تعطیلات تابستان من” داستان. آن را به عنوان پیش بینی تبدیل شده زشت است. در برخی از نقطه خواهد شهردار تصمیم می گیرید که این عنوان بسیار سرگرم کننده به عنوان او فکر آن خواهد بود یا ادم سفیه و احمق در شارژ شهردار Durkan در نهایت تصمیم به جلوگیری از اجازه دادن به مردم کشته شوند ؟

3 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: Krause 6/22/2020 12:28:49 PM (شماره 452945)

من شنیده ام که پسر می خواستم برای اضافه کردن SUEY به نام منطقه خودمختار.

2 نفر مثل این.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: vesparado1 6/22/2020 2:22:24 PM (شماره 453048)

به عنوان طولانی به عنوان آن Antifa انواع ضربه بودن آن را فقط برای تلفن های موبایل مانند یک شروع خوب برای من است.

4 نفر مثل این.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: Ribicon 6/22/2020 3:36:40 PM (شماره 453128)

آنها را به اندازه کافی زمان و همه آنها خواهیم بود مرده ترک منطقه reclaimable با سهولت. تسریع اثر با تعویض کردن آب و برق به عنوان اتفاق می افتد به هر گل که نمی پرداخت صورتحساب.

3 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: h24015 6/22/2020 3:51:20 PM (شماره 453151)

پست از ماه جایزه می رود به پوستر #14!

1 نفر این را پسندیدند.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Pluperfect”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de