فلین مورد به روز رسانی: DOJ فراهم می کند دفاع با یادداشت های دست نویس از Tashina Guahar نشست ژانویه 25 – و دانا Boente یادداشت که توضیح دلیل او بازنشسته شد…

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: earlybird, 7/8/2020 10:43:31 AM

امروز DOJ منتشر کرده است اضافی exculpatory اطلاعات به فلین دفاع تیم اطراف دست نوشته یادداشت های گرفته شده توسط Tashina Guahar و FBI agent پیتر Strzok. این 1/25/17 جلسه طول می کشد روز پس از دو مامور اف بی آی مصاحبه فلین در کاخ سفید است. نیز وجود دارد یک سند داخلی از DOJ مورخ 1/30/17 و یادداشت های سابق DOJ, AAG -که بعدها FBI مشاور – دانا Boente. [توجه داشته باشید: نگه داشتن در ذهن در آخرین روز برای جودی شکار, Noel فرانسیسکو و دانا Boente شد تاریخ و زمان آخرین جمعه, جولای 3rd. تصادفی زمان?] یادداشت و سند داخلی هستند در زمینه مهر و موم در هر قاضی سالیوان قبل از سفارش. اما با قبلی براده اسناد شد


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: Kate318 7/8/2020 10:54:51 AM (شماره 471171)

من مطمئن هستم که من را درک نمی کند اما چرا بر روی زمین خود را نگه دارید یادداشت های دست نویس در مورد هر چیزی رسمی به خصوص اگر آن چیزی مشکوک? آن غرور تفکر آنها هرگز بود کشف? آن را حماقت? در حال از دست نوشته یادداشت جاروب بلافاصله با رسمی, یادداشت های برخی از دولت تسهیل کننده? آیا آنها در نوشتن آنها قرار داده و آنها را در مقام فایل, و سپس فراموش کردن آنها وجود دارد ؟ به عنوان مراقب باشید و توجه داشته باشید-یادداشت برداری من کنجکاو هستم که چگونه این کار می کند. من دوست دارم به شنیدن نظرات از دیگر پوستر.

6 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: davew 7/8/2020 10:58:53 AM (شماره 471177)

این نهایت توان به عنوان بزرگترین جنایت علیه قانون اساسی حکومت قانون و نزدیک ترین ما تا کنون به coup d’etat در تاریخ ما است. اما تنها در صورتی که دموکرات ها نمی گرفتن WH و DOJ در ماه نوامبر. سپس همه این خواهد بود که تنزل به زباله دانی دموکرات ارتکاب جرایم سیاسی و رسانه ها را در حرکت به قربانی بعدی خود را. رئیس جمهور تهمت باید شروع به برنامه ریزی که در آن او و Melania به دنبال تبعید پس از انتخابات مگر اینکه آنها برای پیدا کردن یک راه برای تجمع بیشتر پشتیبانی می کند.

12 نفر بود.


هنگامی که فلین مورد رد شده است نیاز به DOJ به تولید این “exculpatory” بردی اطلاعات به پایان می رسد. باید از کار خود برکنار شده هفته پیش…به دلیل آن به نظر می رسد هیچ کس می خواهد حقیقت را به معرض. استیضاح قاضی سالیوان در واقع.

12 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: jntsrgn 7/8/2020 11:08:21 AM (شماره 471194)

هیچ یک از این مسائل به عنوان دورهام fiddles پس از آن تولید یک مچ دست کف دست زدن نامه توصیه روند تغییرات.

9 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: john56 7/8/2020 11:33:27 AM (شماره 471221)

من استفاده می شود به فکر می کنم وجود یک حکومت برای coup d’etat — اگر شما برای کشتن پادشاه, مطمئن شوید که شما کشتن پادشاه. اما قانون دوم — don’t take notes. خوشبختانه این کودتا اجرا شد توسط بوروکرات که نمی دانم چگونه به حمام بدون مدارک تکمیل شده در سه نسخه و کپی به هفده نفر است.

5 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: Ida لو پینو 7/8/2020 11:34:12 AM (شماره 471222)

بسیار هیجان انگیز اخبار – – اما – – از آن خواهد شد که متن کامل منتشر می شوند. شاید فردا ؟ بیایید امیدوار باشیم. من می خواهم برای شنیدن سیدنی را.

7 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: آبی-Z-آنا 7/8/2020 11:39:49 AM (شماره 471224)

هرگز دست کم گرفتن وسعت و عمق حافظه ، به عنوان مثال.— نازی ها بودند “راست بال”.
از حزب دموکرات آزاد ، جو مک کارتی اشتباه بود.
حافظه سوراخ است که تنها نیمی از آن…….آنها همچنین سیل زمینه با دروغ است.
هیپ….مد…..’احساس خوب”…..فضیلت سیگنالینگ نهفته است.

8 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: قارچ 7/8/2020 12:03:31 PM (شماره 471264)

من هنوز به طور کامل متقاعد شده است که سالیوان انجام نمی ما نفع.

4 نفر مثل این.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: chance_232 7/8/2020 12:28:30 PM (شماره 471300)

آنها در زمان یادداشت چرا که آنها هرگز انتظار می رود به. برای اولین بار این طرح برای جلوگیری از Trumps انتخابات wherupon جمهور Kankles خواهد پاداش آنها. که عدم نشت, نشت, نشت, بررسی بررسی به داد و بیداد های دریافتی دولت و امیدوارم مغلوب ساختن پیشی جستن خواهد استعفا خود را. مورد خواهد بود بسته دیگر نگاه کرد و آنها eould پاداش توسط دولت.
عدم که چیزی پیدا impeachable واقعی یا فرضی استیضاح و پاداش توسط دولت.
پس از شکست سه بار طرح جدید است که به انجام همه چیز را در قدرت خود را برای جلوگیری از انتخاب مجدد به طور خاص برای صرفه جویی در خود را پنهان می کند.

8 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: Starboard_side 7/8/2020 12:48:00 PM (شماره 471339)

من مطمئن هستم که یک کل بسیاری از مردم تعجب که چرا آنها نمی جمله ژنرال فلین خیلی وقت پیش. پس از تمام دیگر آن درنگ اطلاعات بیشتر نگه می دارد که در آینده در مورد چگونه اشتباه از آن همه بود. فرض MSM تنها شروع به پوشش این داستان که واقعی کیفرخواست و 5صبح بازداشت.

3 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: AhClem 7/8/2020 4:24:33 PM (شماره 471531)

من قطعا امیدواریم که دورهام تولید sternly بیان نامه.

2 نفر مثل این.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: pros7767 7/8/2020 6:30:57 PM (شماره 471628)

اگر رئیس جمهور تهمت نمی کند پیروزی در ماه نوامبر با یک لغزش آن را بیش از. سوسیالیست را بیش از. تمام تحقیقات و بسته ما خواهد بود برای همیشه لطفا برای اجرا توسط “دولت عمیق”.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: George R. 7/8/2020 7:48:57 PM (شماره 471719)

#12 در واقع این چیزی است که بر, Wray, گراهام و سایر عمیق Staters در حال انتظار برای. آن را یک “عمل یک complet” که وجود خواهد داشت هیچ لایحه برای پرداخت دموکرات خائن.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “earlybird”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de