FBI رئیس کریستوفر Wray باز می شودداخلی پروب از مایکل فلین مورد

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: MissMolly, 5/23/2020 4:29:15 AM

FBI مدیر کریستوفر Wray روز جمعه دستور داد تحقیقات داخلی از پرونده سابق مشاور امنیت ملی, مایکل فلین. حرکت به شرح زیر است وزارت دادگستری تصمیم در این ماه به رها کردن آن پیگرد قانونی فلین که التماس گناه در اواخر سال 2017 به دروغ گفتن به اف بی آی است. رئیس جمهور تهمت مدعی فلین مورد بخشی از یک توطئه توسط “پلیس کثیف” به “پایین” ریاست جمهوری خود. “FBI مدیر کریستوفر Wray امروز دستور اداره بازرسی بخش به انجام پس از عمل بررسی مایکل فلین تحقیقات” اف بی آی در بیانیه ای گفت: اولین گزارش فاکس نیوز.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: DCGIRL 5/23/2020 5:28:57 AM (شماره 419389)

تحقیقات داخلی به اندازه کافی خوب نیست. آوردن یک گروه از خارج در بررسی.

42 افرادی مانند این.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: بقایای 5/23/2020 5:48:33 AM (شماره 419394)

یک “داخلی” کاوشگر – آن پیر, “اجازه دهید نگه داشتن آن در خانه” استراتژی دوباره.

49 افرادی مانند این.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: George R. 5/23/2020 6:21:14 AM (شماره 419403)

پوشش هنرمند باتلاق موش اجرا می شود که فاسد FBI هرگز به انجام این کار است که باید انجام شود…پاسخگو مردم مسئول جرم از اف بی آی…
یکی فکر می کنم که اگر او واقعا در مورد مراقبت اف بی آی به عنوان او ادعا می کند او می خواهم می خواهم برای بازگرداندن اعتبار سابق خود.

36 افرادی مانند این.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: OBX پیت 5/23/2020 6:27:45 AM (شماره 419408)

این بازنده نباید اجازه داد به بررسی هر چیزی. من هرگز درک خواهد کرد که چرا او را در موقعیت فعلی خود را. او بود (و است) بخش اصلی اوباما در باتلاق موجودات که در تلاش برای سرنگونی مغلوب ساختن پیشی جستن. او باید اجازه دسترسی به هر گونه اسناد FBI است که او می تواند از بین بردن پوشش برای خود و دوستان خود را. او احتمالا در حال حاضر انجام این کار است. او باید اخراج می شود بلافاصله و بررسی جیب خود را قبل از او برگ !!

42 افرادی مانند این.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: WhamDBambam 5/23/2020 6:39:33 AM (شماره 419417)

آنها باید بیشتر یافت شواهد آنها نیاز به از بین بردن.

40 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: Paperpuncher 5/23/2020 6:42:28 AM (شماره 419420)

Wray شما کمی دیر به بازار مال فروشان. همه ما می دانیم چه اتفاقی افتاده است و برای اکثر کسانی که آن را انجام داد. همه ما باید در حال حاضر برخی از عدالت است. من پیشنهاد می کنم ما اجازه ریک Grennel انجام تحقیقات.

47 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: chumley 5/23/2020 6:50:09 AM (شماره 419430)

اجازه دهید من به شما صرفه جویی در برخی از تلاش. هیچ کس چیزی اشتباه است به خصوص کسانی که خاک در Klinton خانواده جرم و جنایت. همه چیز رضایت مندانه. هیچ چیز به اینجا مراجعه کنید.

16 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: موآب 5/23/2020 7:35:41 AM (شماره 419472)

من اعتماد ندارند یک کلمه در هر مامور اف بی آی و یا FBI رهبر utters خود را از دروغ گفتن نادرست دهان. آنها را تبدیل به چیزی جز فاسد به استخوان دموکرات “جک بوت اراذل و اوباش” مانند قهوه ای پیراهن هیتلر. از آن زمان به طور کامل جایگزین و بازسازی FBI از پایین به بالا. آنها چیزی جز یک رسوایی ملی.

27 افرادی مانند این.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: Daisymay 5/23/2020 7:40:54 AM (شماره 419480)

آن را مانند روباه تحقیق در مورد جوجه ها در قفس مرغ! Wray باید اخراج می شود در حال حاضر! او کشیده پاهای خود را در هر اینچ از راه پس از منصوب شد مدیر. او عمیق Stater! من نامزد Ric Grennel به پاک کردن FBI!

30 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: edgar 5/23/2020 8:00:18 AM (شماره 419497)

نبود Wray در آورده به تمیز کردن خاکی شهرت FBI زمانی که او رسیدند ؟ او شکست خورده است. او نیاز به برداشته شود. خارج از گروه و یا فرد مورد نیاز است اگر اف بی آی به ناتوانی خود پس از 8 سال از اوباما/Comey.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: walcb 5/23/2020 8:01:29 AM (شماره 419500)

این طول می کشد فشار لیندزی گراهام به برگزاری جلسات در فلین شکست مفتضحانه در ماه ژوئن پس از او گفت: چندین بار او نمی خواهد از تداخل با هر گونه بررسی است.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: Rinktum 5/23/2020 8:21:12 AM (شماره 419516)

من اعتقاد دارم که اف بی آی به طوری نابود شهرت خود را که در مجموع برچیدن و بازسازی ضروری است. Wray می تواند آن را انجام داده اند اما تصمیم به باقی می ماند وفادار به دولت است. بنابراین او باید اخراج می شود برای dereliction وظیفه. آن مسئولیت خود را برای بررسی خود را به آژانس و شما فکر می کنید که شده است یک اولویت بالا برای او به طوری که مردم خود را بازیابند اعتماد در سازمان است. آنچه بچه ها می خواهم او را در حال انجام است انتظار برای دیدن اگر دولت عمیق می توانید از مغلوب ساختن پیشی جستن. آنها قطعا نمی خواهید به دیده می شود به عنوان حمایت از رئیس جمهور اگر توسط برخی از شانس او دست می دهد و پیشنهاد خود را برای انتخاب مجدد به دلیل عذاب خواهد بود سریع و مطمئن. این rankest فرم وفاداری. Wray فقط برای رفتن. اولویت من خواهد بود بدون قطع بسته خود را cushy بازنشستگی و هر چه قدرت پردازش دیگر او است. اجازه دادن به این جنایتکاران کردن قلاب به خانه بروید و لذت بردن از مزایای ما مردم پرداخت کرده اند برای این است که فقط یک سیلی محکم به صورت آمریکا مالیات دهندگان. نگاهی لوئیس لرنر. چه قیمت آیا او برای پرداخت با استفاده از IRS در برابر محافظه کار سیاسی گروه ؟ او رنج می برد? این دقیقا همان است که چرا مردم آمریکا نفرت دولت است. آن را نمی تواند خود پلیس و پاداش جنایی عنصر در.

32 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: PCMM 5/23/2020 8:30:56 AM (شماره 419526)

شاید مانند “Tweety” جو “او tawt او taw یک puttytat!” Wray را پیدا خواهد کرد آن دسته از بچه ها بد و واقعا ثابت ‘ em! LOL!

11 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: bigfatslob 5/23/2020 9:13:08 AM (شماره 419588)

در حال حاضر گربه وارد جعبه بستر چه چیزی شما فکر می کنم گربه می کند هنگامی که در داخل. تحقیقات داخلی به معنی هیچ چیز برای دیدن اینجا تا حرکت در امتداد. دزد بانک به بررسی این بانک دزدی که او بخشی از چگونه باهوش است ؟ چه ناجور شوخی است.

9 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: Karissa 5/23/2020 9:29:04 AM (شماره 419614)

OK!
من می خواهم به می دانم که….. که این قرارداد برای تامین ماست مالی کردن? walcb (#11) من فکر می کنم شما را به چیزی.
لیندزی است که همیشه صحبت کردن در مورد انجام کاری اما او هرگز هر چیزی.
فقط به عنوان آنها با استفاده از مولر ‘shamvestigation’ به غرفه حقیقت بیرون آمدن برای چه….. 3 سال ؟ … این به گراهام بهانه ای به هر چیزی نیست ….. به طوری که به ‘دخالت’….. تا زمانی که Wray می گوید آنها ‘بررسی’. من از خواب بیدار زمانی که صفر HildeBeast و تمام بقیه از کلاهبرداران در فانتزی مطابق سیاه-و-سفید راه راه jumpsuits با براق ‘متصل دستبند’ به صورت لهجه.

9 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: گول زدن پسر 5/23/2020 9:51:16 AM (شماره 419643)

این روباه پیر امنیت خانه مرغ ترفند Wray? به هیچ وجه. بیایید کسی از خارج است.

5 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: AmericaYes 5/23/2020 10:16:58 AM (شماره 419669)

#11 ناخن های آن! قدیمی “هیچ کس نمی تواند فراموش nothin’ تا زمانی که تحقیقات کامل است” طفره رفتن. آن را به خصوص بی معنی چون آن را تنها به نظر می رسد در زمان کارکنان است. بسیاری از مجرمان از بین رفته اند. اما که نمی خواهد متوقف Lindsey از استفاده از آن را به تاخیر بیاندازد. او برای محافظت از خود مک کین و دیگر کلاهبرداران در DC

9 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: HicoKid 5/23/2020 10:40:52 AM (شماره 419686)

اضافه کردن مدیر Wray به انسانی “تفاله” در اف بی آی است. آن است که در حال حاضر بیرون آمدن است که وجود دارد هرگز یک “متن” از یک فلین-Kislyak تماس بگیرید. وجود این متن بود که اف بی آی دروغ است. آن استفاده می شود (همراه با تهدید به تعقیب فلین پسر) به فلین گناه برای “دروغ گفتن به اف بی آی”. ورای این DOJ مولر باند و بسیاری دیگر (از جمله برخی از جمهوری خواهان) شناخته شده اند این از ابتدا. در عین حال آنها اجازه فلین به آنها نابود شوند و رئیس جمهور ما به گمراه Comey, et al. Wray باید اخراج بلافاصله برای بخشی خود را در این توطئه است.

11 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: Lonestar جک 5/23/2020 11:18:19 AM (شماره 419714)

پرتاب بوم بیرون!!!

5 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: Catfur27 5/23/2020 11:59:01 AM (شماره 419744)

واقعی آمریکایی ها دیگر اعتماد FBI ( یا سیا…DOJ…IRS) …با تشکر اوباما.

8 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: Lawsy0 5/23/2020 12:54:51 PM (شماره 419783)

FBI رئیس کریستوفر Wray باز داخلی پروب از مایکل فلین مورد و یا پس از او می گوید. وجود خود را ثابت تیتر. شما نیاز به فکر می کنم این را برکت ژنرال فلین در هر راه. تاریخی توجه داشته باشید: J. Edgar درست بود سوار آن دسته از بچه ها مثل یک قاطر اجاره.

5 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: john56 5/23/2020 2:07:02 PM (شماره 419863)

Cripes با تمام روش های جدید و آموزش است که مردمی که نمی سوء استفاده از قدرت خود را به برآوردن فی ورای نگرانی چگونه آنها را حل کند هر گونه جنایات در FBI?

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: DennisM 5/23/2020 2:16:07 PM (شماره 419874)

به نظر من آنها نیاز به شامل دفتر دادستان در DOJ. سوء رفتار توسط آن دفتر به نظر می رسد روز به روز بهره برداری است. چگونه بسیاری از موارد دیگر باید آنها را نقض قضایی روند ؟

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: DVC 5/23/2020 2:19:51 PM (شماره 419880)

من شنیده Gowdy شب گذشته می گویند چیزی در مورد “چه خواهد شد او در بررسی بعدی, John Wilkes Booth?” بله کمی دیر است. Wray باید رفته خیلی زود پس از انتخابات و من چیزی Grennell عالی خواهد بود اقدام
رئیس اف بی آی است.

3 نفر بود.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: DVC 5/23/2020 5:27:36 PM (شماره 420011)

اولیه تحقیقاتی استفاده خواهد شد سوختگی بشکه و ‘حذف’ کلید ……مطمئن شوید که همه مربوط به سوابق تنها “به نحوی از دست رفته”.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “MissMolly”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de