Fauci ما پس از coronavirus:هیچ تکان دادن دست هرگز دوباره’

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Pluperfect, 4/9/2020 4:11:35 AM

آمریکایی ها خواهد بود هوشمند به حمل برخی از دروس با آنها را به آینده و پس از این کشور coronavirus بحران است به گفته دکتر Anthony Fauci. “یکی از آنها است مطلق وسواس دست شستن” Fauci, یک عضو از رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن Coronavirus نیروی کار گفت: در طول یک وال استریت ژورنال پادکست. “دیگر” او افزود: “شما هرگز نمی لرزش کسی دست. من فکر نمی کنم ما باید همیشه لرزش دست هرگز دوباره صادقانه به شما بگویم.”


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: PChristopher 4/9/2020 4:28:11 AM (شماره 373496)

وقتی که من شنیدن چیزهایی شبیه به این به من یادآوری از تمام ballyhooing در مورد “جامعه بدون کاغذ” و به نام یک دایناسور برای پریدن بر روی آن ارابه موسیقی. رک و پوست کنده من نمی بینم بسیار کمتر مقاله امروز بیش از وجود دارد ، برو ناهار با هیلاری Doc. ترک زندگی برای ما خوب است ؟

28 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: Crusty_Rusty 4/9/2020 4:36:09 AM (شماره 373499)

من نمی خواهم به تکان دادن دست خود را(بازدید کنندگان) به هر حال اما در صبحانه در نوامبر 4, من خواهید بود با تکان دادن دست های بسیاری را در جشن! جدید سال 2021 ما خواهد شد به حالت عادی بازگشت و مورد شما را فراموش کرده است اما ما همیشه از روی علاقه به یاد داشته باشید Dr Birx…… BTW: چرا شما از دوستان خود را که برای یک کار ؟ شاید شما می تواند جایگزین چینی خود را محور رهبر POS آنها در حال حاضر! من شرط می بندم که ما POTUS خواهد نوشتن نامه توصیه برای شما……

17 نفر بود.


سلام Doc…هیچ! من رایگان آمریکایی هستم و نه به آزادی من تا به کوچک ترس موش مثل شما! خزیدن به خود سوراخ!

27 افرادی مانند این.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: lakerman1 4/9/2020 5:47:02 AM (شماره 373509)

من موافقم با دکتر Fauci بیشتر. اکثر قیاس غیر ضروری است – قبل از اینکه زنان ‘lib’ قیاس بین زنان بود که نادر به عنوان قیاس بین مردان و زنان است. آن را بعد از همه در ارتباط با صلح است.
و من همیشه زمانی که جرم در مراجعه به هر پزشک او تلاش می کند تا لرزش دست در دست من است. که واقعا احمقانه است. چه کسی می داند که در آن کسانی که پزشکان دست به دست شده اند?? و دست و سیلی و دیگر اشکال dapping که جریان از خرده فرهنگ? چگونه به خلاص شدن از کسانی که همه چیز. (اولین حادثه از handslapping من می توانید به یاد بیاورید که از درخشان سیاه و سفید فیلم کابین در آسمان زمانی که یک شخصیت است که تماس خود را به درخشش به دلیل براق پوست می کند آهنگ و رقص روال است که واقعا درخشان و سیلی دست در دست دیگران است. اما بود که در سال 1943. در حال حاضر همه در هر بازی نشان می دهد به دست, با کف دست زدن بالا و پنج آغوش جیغ و مانند آن. فقط آن را متوقف کند.
اما بیشتر توهین آمیز به من کل این احمق ‘selfies’ اجبار به خصوص با غریبه ها. Cheek to Cheek عکس ؟ احمق. و آن را کند می کند کردن روند سیاسی بیش از حد. نجات cheek to cheek برای دوست پسر/دوست دختر.
چگونه در مورد در آغوش گرفتن? راه بیش از حد که جعلی مشهور رفتار است. صرفه جویی در آن را برای خانواده است. و بازیکنان فوتبال در آغوش گرفتن بازیکنان فوتبال? احمق. همین کار را با گلف بازان بازیکنان بسکتبال و جو بایدن و بیشتر از هر کسی.
این من بوده است Larry David لحظه بدون سیاسی نفرت. من احساس می کنم بهتر است برای آن.

15 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: DCGIRL 4/9/2020 5:51:35 AM (شماره 373511)

خوب مرد کوچک (دکتر Fauci). به عنوان مثال منجر شود. برای زمان باقی مانده که شما بر روی زمین شما می شود محدود به خانه خود را, شما فقط می توانید ترک ملزومات شما می توانید نیست که تماس فیزیکی با یکی دیگر انسان باید همیشه فاصله اجتماعی. من احساس است که وجود دارد بیشتر به مشاوره خود را و آن را حرفه ای نیست. من نیز بر این باورند که شما می خواستم برای دیدن رئیس جمهور تهمت شکست.

22 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: franq می 4/9/2020 5:55:37 AM (شماره 373515)

ترس. شک. عدم قطعیت است. یک لیبرال را toolkit.

21 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: AltaD 4/9/2020 7:15:38 AM (شماره 373556)

در این موافقم با Fauci. شاید من کمی بیش از حد آدریان مانک-مانند اما من نمی خواهم به کسی را دست. من به خصوص دوست نداشتن “دست صلح” در کلیسا. برای سالها من انتخاب کردن برای یک لبخند و دوستانه (من امیدوارم که آن را دوستانه) با سر اشاره کردن سر من و نه از دست دادن.

14 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Rinktum 4/9/2020 7:49:57 AM (شماره 373593)

من حدس می زنم من می خواهم به مرد عجیب و غریب اما من مانند تکان دادن دست. من هم مثل بغل کردن و یا دوستان نزدیک و خانواده است. شاید به این دلیل است که من فقط فکر می کنم انسان لمس است یک چیز خوب میکروب و تمام. ما در حال عقب کشیدن از هر نوع تماس با انسان و که فقط به نظر می رسد عجیب و غریب به من. ما شده اند تبریک یکدیگر با دست دادن صدها سال حتی زمانی که بهداشت تقریبا تا به امروز استاندارد. این امر می تواند شرم آور برای جلوگیری از این تماس فیزیکی به عنوان یک شکل از تبریک به خاطر این ویروس است. ما جان سالم به در دیگر بیماری های همه گیر و هنوز هم دست تکان داد پس از آن. من فقط فکر می کنم ما بیش از حد واکنش. این اضطراب در نهایت تصویب و من امیدوارم که ما می تواند به حالت عادی بازگشت. کسی که می خواهد به زندگی در یک جهان که در آن ما تا اضطراب لادن که فکر می کردم از یک دست دادن ساده فیزیکی است را انتخاب کنید. اجازه دهید فقط همه را یک نفس و درک کنند که این نیز بگذرد.

24 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: F15 Gork 4/9/2020 8:02:48 AM (شماره 373605)

اگر تکان دادن دست است چگونه در مورد آنچه که شما رو به انجام به تولید مثل?

12 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: udanja99 4/9/2020 8:18:17 AM (شماره 373620)

کاملا موافقم #8. من فکر می کنم این فقط یک راه برای از چپ به منزوی کردن ما و ما را بیشتر سازگار است. من همچنین فکر می کنم آنها در حال تلاش برای نژاد بی اعتمادی بین ما. من کلیسا را متوقف نشانه ای از صلح دست دادن در طول H1N1 اما آن را به ارمغان آورد زمانی که در معرض خطر بود. من امیدوارم که آنها همان را انجام خواهد داد در این زمان.

9 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: tootall 4/9/2020 8:37:33 AM (شماره 373656)

“باید صادقانه با شما” بسیار آشکار کرد. معنا وجود دارد چیزهایی که شما صادق بودن در مورد ؟ این مرد دارای یک دستور کار است. در واقع او دارای چندین برنامه های که در حال کار بر علیه منافع این کشور و همه شهروندان است.

16 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: oldmagnolia 4/9/2020 9:05:10 AM (شماره 373692)

این موش آزمایشگاه است.

11 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: chillijilli 4/9/2020 9:34:11 AM (شماره 373731)

من می گویم همه ما فقط به پوشیدن آن سگ قلاده ننگ تا ابد بنابراین ما هرگز لمس چهره ما. سپس ما می تواند لرزش و یا تکان نمی. وجود دارد. حل شد که.

6 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: Lawsy0 4/9/2020 9:53:10 AM (شماره 373757)

من تو را دیدم Fauci تصویر در یکی دیگر از موضوع; به نظر می رسد مانند او است یا در چیزی یا چیزی از دست رفته. فضیلت خود را سیگنالینگ در مورد ما صمیمیت چیزی است که او باید با پرتاب یک جای تاریک و تنگ است.

3 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: MuncsSister 4/9/2020 10:08:12 AM (شماره 373782)

خدا به ما سیستم ایمنی بدن و مغز آنها نیاز به تمرین. توقف زندگی در ترس و جلوگیری از اجازه دادن به برخی از به طور فزاینده ای اشتباه, جانوران پستاندار شبیه راسو رو بوروکرات به شما بگویم که چگونه به زندگی خود را زندگی می کنند. که در آن جهنم را همه از آمریکا رفته ؟ چون زمانی که من هستم, من از آمدن در سراسر یک کل بسیاری از پارانویا و غیر دوستانه خارجی که شبیه آمریکایی ها اما در حال لباس پوشیدن و مانند sneering سارق مسلح بانک و رفتار هستند مانند همه چیز رادیو اکتیو است.

5 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: LC, Chihuahua 4/9/2020 10:09:05 AM (شماره 373785)

Fauci است و به پزشکان بدتر شهرت از آنها در حال حاضر. اگر من تا به حال Fauci برای دکتر من به احتمال زیاد پیدا کردن یکی از جدید. “صادق” دکتر Fauci? آیا این معنی است که شما همیشه صادق? فکر نمی کنم هر کسی باید اعتماد این مرد. این چیزی است که شما هنگامی که پزشکان مسئول هستند. مغلوب ساختن پیشی جستن است معوق به پزشکی وظیفه نیروی مورد کرونا ویروس اما آن را به دنبال بیشتر و بیشتر است که او نیاز به یک تصمیم گیرنده و نه پزشکان.

4 نفر مثل این.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: stablemoney 4/9/2020 10:11:53 AM (شماره 373788)

مردم در حال حاضر در قرعه کشی 6 فوت از من و نگاه من مثل من سرایت. بسیاری از کسانی که نزدیک بودند وکلاء و اعتماد به نفس مردان, پس از آن ممکن است کار کند. در حال حاضر کسانی که شده اند mugging ما و قابل توجه ما در پشت سر را مجبور به انجام یک robocall. قبل از اینکه عصبانی و بد مزاج خواهد سعی کنید به تمام فضا زمانی که نزدیک در یک پیاده رو در حال حاضر آنها را دور و به اتاق من. خوب.

3 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: zoidberg 4/9/2020 10:15:02 AM (شماره 373792)

تکان دادن دست است احمقانه و غیر ضروری و غیر بهداشتی. تکان دادن سر کافی است.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: kono 4/9/2020 10:26:14 AM (شماره 373807)

مطمئن پادشاه Fauci. این یک معامله است. لرزش بر روی آن?

2 نفر مثل این.


آغوش به جای راست دکتر Fauci? بیا! مردم ساخته شد/ایجاد شده برای ارتباط (به آینه خالق ارتباط با ما). من می خواهم به آغوش تمام کسانی که در خارج وجود دارد در حال حاضر که عزیزانشان را از دست داده و هرگز دوباره قادر به لرزش دست در دست و یا در آغوش گرفتن کسانی که روح آنها از دست داده ایم. مادرانی که نیاز به گفتن یک “وداع” به نوزادان به دلیل مادران باید قرنطینه در مورد آنها شده است در معرض; و پدران که نمی تواند وجود داشته باشد که آنهایی که کمی خود را به دنیا می آیند چرا که آنها به تبعید شده اند در طول این زمان با ارزش. بله ما به کار گرفته شده در این رابطه چیزی که واقعی به خوبی در “ویروس” فاجعه. جهان پس از بهبود بسیاری از بیماری های همه گیر و عقب رفته به لمس فیزیکی و نزدیکی چیزی که بیش از هزار سال. خوب است رهایی به دکتر Fauci را Orwellian تاکتیک. من میخوام در آغوش گرفتن و دست دادن و عشق در مردم پس از این به دلیل این است که چگونه من در شما ایجاد شد.

3 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: jeffkinnh 4/9/2020 10:39:26 AM (شماره 373836)

نمی hazmat مناسب بود بهتر احتياط دکتر ؟ یک احمق افراطی و به همین دلیل ترسو بوروکرات باید سمت چپ مسئول است. در اوج فصل آنفلوآنزا ما آرنج دست انداز هوشمند و احتیاط. فراتر از آن, دست دادن. بعدی به احتمال زیاد همه گیر ما می توانیم بازگشت به اجتماعی فاصله اما در حال حاضر ما نباید کاری به له روح انسان.

2 نفر مثل این.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: MickTurn 4/9/2020 11:16:24 AM (شماره 373892)

این مرد دکترا واقعا انباشت اشیاء بدست آمده بالاتر و عمیق تر!

0 افرادی مانند این.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: سرد فرنی 4/9/2020 11:27:17 AM (شماره 373919)

ما نمی توانیم این را میمون ها صحنه ؟ او به آن تعلق دارد در زندان است.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: DVC 4/9/2020 11:57:13 AM (شماره 373967)

که یک احمق دهید.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: NYbob 4/9/2020 12:40:14 PM (شماره 374018)

من شروع یک طرف fist bump روند قبل از این آغاز شده بود و آن را دشوار است برای جلوگیری از معمول دست گرفتن. من تغذیه با مردم عمدا اثبات چیزی با یک شرکت دست دادن. من یک مرد بزرگ برای بسیاری از مردم و آنها اغلب احساس اجبار به من نشان دهد قدرت گرفتن و یا چیزی. به عنوان یک هنرمند با ورم مفاصل در هر دو دست من خارج است. هیچ مشکلی با در آغوش گرفتن برای افرادی که شایستگی آن را, اما من با انجام دادن و مردم می توانیم نتیجه بگیریم که آنها چه می خواهند از آن است.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Pluperfect”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de