FAA سفارشات جدید بازرسی از تمام بوئینگ 737 Maxes به رفع نقص – Wed, 26 Feb 2020 PST

اداره هوانوردی فدرال آماده کرده است یک airworthiness بخشنامه نیاز به تمام بوئینگ 737 Maxes به بازرسی برای نقص تولید جت ساز کشف شده در دسامبر.

همه Maxes در بر داشت که این نقص باید ثابت قبل از آنها می تواند پرواز دوباره اگر چه بوئینگ انتظار ندارد در این مورد نیاز به اضافه کردن تاخیر بیشتر به هواپیما و بازگشت به خدمات.

FAA بخشنامه ارسال شده به دفتر ثبت فدرال در روز سه شنبه یک روز قبل از رسمی انتشار.

تولید نقص بود که گزارش سیاتل تایمز و دیگران در ژانویه به وجود آمد که مکانیک کار بر روی نهایی پایان از هواپیما پرداخت کامپوزیت کربن موتور غلاف در پایان فرایند تولید زمین به دور برخی از لایه های زیرین از فویل فلزی در قسمت فوقانی غلاف است که لازم است برای حفاظت از رعد و برق.

خطا برگ موتور غلاف به نام nacelles آسیب پذیر به اعتصاب رعد و برق “است که به طور بالقوه می تواند منجر به دو موتور از دست دادن قدرت رویداد” FAA بخشنامه متحده است.

اگر نه خطاب, این بیماری می تواند منجر به فرود اجباری و دور از فرودگاه “با توجه به از دست دادن محوری کنترل در هر دو موتور” FAA اضافه شده است.

کار مورد نیاز برای حل مسئله این است که فقط 12 ساعت در هواپیما – پنج ساعت برای انجام بازرسی و بیشتر از هفت ساعت اگر ثابت مورد نیاز است FAA برآورد شده است.

بوئینگ سخنگوی برنارد چوی روز سه شنبه گفت که این شرکت “هماهنگی با مشتریان برای تکمیل کار قبل از بازگشت امن به خدمات است.”

او اضافه کرد که بوئینگ طرح که حداکثر باید پاک به پرواز نیمه تابستان است که نمی شود این کار اضافی است که می تواند انجام شود در حالی که هواپیما بر روی زمین هستند و در انتظار تصویب این طرح به روز رسانی. “ما نه تغییر برآورد ما برای بازگشت به سرویس” چوی گفت.

برای رفع این نقص نیاز به جایگزینی دو کربن کامپوزیت fairing پانل های که پوشش منطقه ای که در آن موتور غلاف آویزان از قدم زنی با تبختر است که آن را متصل به بال. اپراتورها نیز باید به درخواست یک درزگیر برای ایجاد برق مورد نیاز پیوند مسیر با خیال راحت به پراکنده کردن هر گونه اعتصاب رعد و برق.

FAA توصیف به عنوان نقص ناشی از “بیش از حد دوباره کاری از روی سطح فلزی (آلومینیوم فویل) لایه درونی از آن پانل (که) می تواند منجر به کاهش است که لایه.” فویل فلزی به عنوان یک سپر در برابر افزایش جریان الکتریکی.

بدون آن FAA ایالات بخشنامه رعد و برق می تواند “القاء الکی سیگنال بر روی زمینه هواپیما سیم کشی از جمله سیم کشی همراه با موتور سیستم های کنترل” است که می تواند باعث از دست دادن رانش کنترل به یک یا هر دو موتور.

زمانی که بوئینگ کشف تولید مشکل آن هشدار هواپیمایی اپراتورها در ماه دسامبر که در بازرسی از برخی Maxes ساخته شده در سال گذشته باید تکمیل شود در ظرف شش ماه و رفع ساخته شده به عنوان مورد نیاز است.

FAA است و اصرار دارد که همه تقریبا 800 Maxes تا کنون ساخته شده بود بازرسی و در صورت لزوم ثابت “قبل از پرواز بیشتر.” بوئینگ را به پوشش تمام هزینه های تحت گارانتی است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>