منحصر به فرد: تصویر – خواهرزاده که به نامدونالد مغلوب ساختن پیشی جستن یک ‘مخالف’ خندان درمصمم میز او به عنوان partied با خانوادهاعضای سه سال قبل از پخش کثیف خود رالباس های شسته شده در انفجاری خاطرات

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Imright, 7/8/2020 11:25:01 AM

دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن خواهرزاده ممکن است نفرت خود جرات – اما او هنوز هم می خواستم به نشستن در پشت میز خود.مریم تهمت لبخند به عنوان او نشسته در مصمم میز در کاخ سفید در این عکس به طور انحصاری به دست آمده توسط DailyMail.com.این تصویر نشان می دهد یک عکس از مریم جد در قفسه پشت سر او — یک مرد او ادعا به خوار شمردن به عنوان به خوبی.تصویر گرفته شده در مارس 2017 هنگامی که مری بازدید کاخ سفید برای جشن تولد 80 عمه Maryanne یک سال پس از عموی خود را در زمان ، آن را ممکن است تعجب خوانندگان کتاب او که رنگ تیره پرتره از مغلوب ساختن پیشی جستن و خانواده می گوید:


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: earlybird 7/8/2020 11:35:06 AM (شماره 471223)

بسیار غیرجذاب فرد است. من خواندن برخی از بیت های کتاب. او می اندازد در اطراف این نوع psychobabble که او همیشه انجام دهید. او بسیار فرد جوان – نوجوان – ممکن است در طول این زمان او در مورد. این است مخرب ضربه قطعه ای از یک مشکل فرد است.

54 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: CecilStrange 7/8/2020 11:42:51 AM (شماره 471226)

بیش از حد و هرگز به اندازه کافی در این دسر خط

27 افرادی مانند این.


بد گل, چاق و تند و زننده. نه یک ترکیب خوب.

36 افرادی مانند این.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: تیله 7/8/2020 11:52:59 AM (شماره 471244)

سازمان حفاظت محیط زیست هر کسی در واقع بر این باورند که او کتاب نوشت همه توسط خودش ؟ هیچ کمک کند ؟ واقعا ؟ و چگونه درباره زمان این همه کتاب ؟ چرا در حال حاضر ؟ که سود ؟

34 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: MrDeplorable 7/8/2020 11:54:30 AM (شماره 471247)

من با #1 به جای حمله به این فقیر باک دندانه دار دختر ما باید احساس متاسفم برای خود را به عنوان او در حال حاضر رنج می برد و مورد آزار واقع شده است فراتر از هر چیزی که ما می تواند انجام دهد به او در حال حاضر. من دعا می کنم دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را پیدا خواهد کرد آن را در قلب خود به او اجازه دهد به لحظه از انتقام در برابر هر کسی که تا به حال او صدمه دیده است و سپس در چند سال او را دعوت برای تبدیل شدن به یک عضو از خانواده دوباره. عهد جدید عشق باید تهمت عتیق انتقام.

18 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: EQKimball 7/8/2020 12:00:11 PM (شماره 471255)

پرداخت کسی که به این نشست برای او به منظور رسیدن به پن می سازد هیچ حس. مغلوب ساختن پیشی جستن از انتقال فوردهام به پن پس از سال دوم. فوردهام شد و پس از آن باقی می ماند و در حال حاضر محترم دانشگاه. احتمالا او در حال حاضر گرفته نشسته قبل از او بستری شد فوردهام. نمرات خود را و قبل از شنبه را که باید ارزیابی شده توسط Penn در زمان انتقال.

47 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: earlybird 7/8/2020 12:03:29 PM (شماره 471263)

به عنوان #6 متوجه داستان خود را پر از سوراخ خمیازه. عصبانی شلاق توسط یک بیمار روانی است.

34 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Strike3 7/8/2020 12:04:28 PM (شماره 471267)

او که دور کمی unfocused نگاه کنید. شاید او می تواند کمک به چلسی نوشتن یکی دیگر از کودکان’ کتاب ؟

30 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: earlybird 7/8/2020 12:09:49 PM (شماره 471276)

من خوشحالم که رابرت بود…و این است که در یک استشهاد: رابرت تهمت اخراج در استشهاد که گفت: “فرد Sr و مادر ما, Mary Ann مغلوب ساختن پیشی جستن را ساخته اند این کودکان (فرد سوم و مریم) چند میلیونرهای بیش از یک دوره از زمان. ‘پدر و مادر من مبله فرد سوم و مریم با سالانه هدیه از 20000 $برای هر یک از اعضای خانواده های مربوطه’.
فرد سوم و همسر کردم اضافی $20,000 زمانی که آنها ازدواج رابرت گفت. رابرت نوشت: ‘این است که بیش از و بالاتر از درآمد آنها دریافت شده از خانواده سرمایه گذاری منافع شرکت های بزرگ و زمین های اجاره. “من باید هر دلیل به این باور است که اگر این مقدار تجاوز نمی کند $200,000 در سال درآمد از مغلوب ساختن پیشی جستن عملیات هر یک از آنها دریافت منطقی نزدیک به $200,000 بدون یا بلند کردن یک انگشت در هر زمان. رابرت ادعا کرد که در بالای همه که فرد سوم و مریم به ارث از پدر خود و سرمایه و توزیع آن بین سال 1991 و 1993 به تنهایی شد $3 میلیون نفر است.

21 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: زمان مناسب 7/8/2020 12:24:59 PM (شماره 471293)

Daily Mail چاپ یک دروغ است.
می گوید که با توجه به مریم تهمت کتاب دونالد فریب خورده خود نشسته را به دانشگاه پنسیلوانیا مدرسه وارتون.
این یک دروغ است.
علاوه بر این واقعیت است که مریم که 15 سال جوانتر از دونالد هنگامی که او نشسته است و حال نوزاد در آن زمان هیچ دست اول دانش دونالد با حضور وارتون برای برنامه MBA. این نشست را استفاده نمی شود برای مدرسه گراد; GRE هستند.
من می دانم که چون من رفتم به پن در همان زمان (اما نمی هر گونه کلاس ها با PDJT).

41 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: bighambone 7/8/2020 12:26:24 PM (شماره 471295)

بدیهی است که برای مری, کتاب پول ضخیم تر از خون است.

18 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: JoElla زنبور عسل 7/8/2020 12:31:51 PM (شماره 471305)

من اول فکر می کردم بیش از حد #4. سوء ظن من این است که بیش از حد است هرگز به اندازه کافی متناسب با مری مانند یک دستکش که او بسیار حسادت و رنجش از رئیس جمهور تهمت و خانواده اش. همچنین سوء ظن من این است که کسی که می دانستند و یا آموخته شده به همان اندازه به او آمد تا با ایده برای نوشتن یک “بگو همه” و ایجاد برخی از پول در حالی که تلاش برای از بین بردن شانس خود را برای انتخاب مجدد. او ریخت شخصی او خشم و نفرت و کسی که نوشت: این کتاب گنجانیده شده آن را به یک نفرت دستور کار رانده تلاش به “دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن”. یک twofer به علاوه $$$.

18 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: DVC 7/8/2020 12:37:00 PM (شماره 471315)

یک نفرت بچه بداخلاق و لوس ساخت تا به دروغ برای پول و توجه است.
بی ربط.

20 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: Enoch پاول 7/8/2020 12:48:45 PM (شماره 471342)

او تا به برخی از مسائل دونالد. همچنین… چا اعظم!!

20 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: Harlowe 7/8/2020 12:57:12 PM (شماره 471356)

#4 – دقیقا. چرا ارسال به تمام کتاب در حال حاضر ؟ چرا در طول سال 2016 ریاست جمهوری مبارزات انتخاباتی ؟ رئیس جمهور بعد از مغلوب ساختن پیشی جستن پیروزی در نوامبر 8, 2016 روز بعد در نوامبر 9, 2016 در یک پست به توییتر نوشت: “این یکی از بدترین شب های زندگی من” و ابراز حمایت هیلاری کلینتون “یک انسان فوق العاده ای بودن و بنده است.” با این بیان عمومی آن ممکن است که یک ترفند از 30 قطعه نقره ای ممکن است او را وادار خیانت; با این حال که خیانت فراتر می رود احتمالا صدمه زدن به, در یک حس عاطفی رئیس مغلوب ساختن پیشی جستن اما فرزندان او عموزاده به عنوان به خوبی یک اثر موج دار شدن است که او ممکن است در مورد فکر و یا اخراج را برای آنچه که به عنوان یک زن 55 ساله او درک می شود بیشتر رفیع هدف تخریب او دایی شانس خود را برای دور دوم از دفتر دولت او در حال حاضر قابل ملاحظه ای موفق میراث.

23 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: udanja99 7/8/2020 1:02:53 ب. ظ (شماره 471363)

تلاش برای به پول نقد در در نام خانوادگی ، همیشه توجه کنید که روانپزشکان/روانشناسان معمولا آجیل ؟ آنها به میدان رفتن چون آنها می دانند که آنها در حال پیچ و می خواهید بدانید که چرا.

23 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: earlybird 7/8/2020 1:56:18 PM (شماره 471408)

نمی دانستم او یک روانشناس است. او دارای یک دختر; هیچ اشاره ای از یک زن و شوهر است. هیلاری فن. عرضه کرده است NYT با داده های مالی در PDJT. او در صفحه ویکی متحده که بیمه پزشکی پرداخت توسط یک مغلوب ساختن پیشی جستن بنیاد خانواده ترمیم شد به برادر معلول ، او نمی ذکر است که فقط اصلی انکار است. چه اتفاقی افتاد به اصول اخلاق حرفه ای است که اجازه نمی دهد یک روانشناس به تجزیه و تحلیل یک فرد با شایعات و هیچ معاصر بررسی ؟ و علنا با آشکار قصد به ضرر آنها ؟

15 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: GoodDeal 7/8/2020 2:06:46 PM (شماره 471425)

ساده به دنبال زنان مانند او انجام کارهایی مانند این برای جلب توجه. او نیاز به بازگشت به نوتوانی و کار بر روی آن خشم, خشم و خودخواهی مسائل. پس شاید از خدمه از آنچه را می پوشند مو و آرایش قبل و ببینید که اگر او را کمک می کند.

14 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: مورنینگ 7/8/2020 2:19:16 PM (شماره 471431)

تا به هر کس دیگری متوجه جدیدترین عکس از PDJT خواهر زاده مریم که سمت چپ چهره اش droops به عنوان اگر او دچار سکته مغزی ؟ عینک آفتابی پنهان کردن آن به یک حد خاص. من به طور کامل آن را از دست رفته زمانی که من برای اولین بار او را دیدم عکس. بار دوم من نمی توانم باور کنم که چگونه بارز آن تبدیل شده است به من. پس از خواندن برخی از انتشار گزیده ای از او به زودی به منتشر شد کتاب trashing ما رئیس جمهور محبوب آن را سخت برای فرار خود را کامل نفرت از همه چیز نر به خصوص بسیار موفق که فقط اتفاق افتاده است به ضرب و شتم pantsuit کردن قهرمان خود را کج و هیلاری. در حال حاضر آن را تبدیل به آشکار است به من که خطر واقعی با تمام عیار روانی بیماری با هدف سیاسی nemesis. در کتاب من این است که دونالد!!

16 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: sailannapolis 7/8/2020 2:24:41 PM (شماره 471435)

از این مقاله کوتاه را برای تلفن های موبایل مانند ماری است که احتمالا در توصیف زندگی خود را?
با یک الکلی پدر شاید او داده نشده بود عشق او مورد نیاز است. هرگز مورد اعتماد دکترا. در هر چیزی.
ببخشید مریم عموی خود را که رئیس جمهور ما .

15 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: watashiyo 7/8/2020 2:38:28 PM (شماره 471455)

بازنده نهایی تلاش برای جلب توجه و ثروت است. او را سقوط.

16 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: DVC 7/8/2020 2:50:06 PM (شماره 471470)

چپ هستند از جمله حق متنفر.

15 نفر بود.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: Lawsy0 7/8/2020 3:16:44 PM (شماره 471493)

وای چقدر شیک! شاید او می تواند با استفاده از کتاب او درآمد برای پیدا کردن یک سیرز در این نزدیکی هست. آه صبر کنید. سیرز مرگ او در حدود همان زمان به عنوان K-Mart و مونتگمری بخش است. خرقه ارزان نیست!

10 نفر مثل این.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: john56 7/8/2020 3:49:58 PM (شماره 471516)

خوب, من حدس می زنم مریم نیست میخوام دعوت به عمو به خانه (یا موقت دولت مسکن در DC) برای شام شکرگزاری.

10 نفر مثل این.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: mindsport 7/8/2020 3:54:47 PM (شماره 471519)

هاها این از کسی که حتی به دنیا آمد هنگامی که تهمت بود و در حال رشد و یا فارغ التحصیلی از دبیرستان.

12 نفر بود.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: دولایه 7/8/2020 4:01:29 PM (شماره 471523)

افشانده شدن.

7 نفر بود.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: lakerman1 7/8/2020 5:19:34 PM (شماره 471561)

#19, او ممکن است فلج بل ناشی از آسیب به 7 intercranial عصب. (عامل از حافظه در اینجا, اما من اعتقاد دارم که من هستم درست است. وضعیت
علل افتادگی از یک گوشه ای از دهان و چشم همان سمت با پلک افتادگی.)

9 نفر بود.


پاسخ 28 – ارسال شده توسط: MickTurn 7/8/2020 8:22:19 PM (شماره 471761)

زشت است آن را به عواقب…

3 نفر بود.


پاسخ 29 – ارسال شده توسط: جودی 7/9/2020 3:45:31 AM (شماره 471984)

امروز از مردی که ظاهرا در زمان مغلوب ساختن پیشی جستن نشست گفت: امروز مغلوب ساختن پیشی جستن و او برآورده نمی کنند تا بعد از دانشگاه!

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Imright”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de