منحصر به فرد — مایک پنس در دیوان عالی کشور:’ممکن است هیچ مسئله ای مهم تر استبه زندگی ملت ازسرنوشت’ از SCOTUS

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Imright, 7/12/2020 8:15:04 AM

فیلادلفیا, پنسیلوانیا — معاون رئیس جمهور مایک پنس گفت Breitbart اخبار به طور انحصاری که او و رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در نظر دیوان عالی ایالات متحده یکی از, اگر نه بیشتر مسئله مهم در انتخابات ریاست جمهوری گفت: ممکن است وجود دارد چیزی است که بالا می رود به سطح انتصاب قضات به بالاترین دادگاه در زمین است. خواسته در یک مصاحبه اختصاصی در روز پنج شنبه است که پخش Breitbart اخبار شنبه در SiriusXM 125 پاتریوت کانال مورد امکان چند جای خالی در آینده ریاست جمهوری پنس گفت و تهمت می دانیم چقدر مهم است برای بسیاری از آمریکایی ها.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: Venturer 7/12/2020 9:06:44 AM (شماره 475493)

من نمی دانم چند جای خالی ظاهر می شود, اما من قطعا نیاز به جا شود و نه با دیگری رابرتز.

7 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: red1066 7/12/2020 9:23:06 AM (شماره 475520)

من می توانم فکر می کنم از چند نفر که در دادگاه که نیاز به جایگزینی در حال حاضر.

6 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: Foont 7/12/2020 9:29:55 AM (شماره 475532)

21 از گذشته 28 قضات بودند نامزد جمهوری خواه رئیس جمهور و نگاهی به آنچه که ما داشته باشد. این گریه برای ضرورت از ایران انتخاب شود به منظور اطمینان از “محافظه کار” قضات قرار داده شده در دادگاه میآید تا هر چهار سال اما بر اساس نتایج کاملا ساختگی است. چپ نمی خواهد نامزد یا رای به تایید هر قاضی که نیست در خط با چپ هدف. به اصطلاح راست فواره کردن در مورد استقلال قوه قضائیه و تایید مردم مانند اوکانر, Breyer و رابرتز.

7 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: Flyball سگ 7/12/2020 9:48:33 AM (شماره 475570)

#3 من امیدوارم که ما شروع به اضافه کردن Gorsuch به لیست خود.

6 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: HotRod 7/12/2020 10:02:05 AM (شماره 475588)

بر آن گذشته روسای جمهور جمهوری خواه که قرار دادن این ناامید کننده قاضیان در دادگاه بودند RINOs. آنها به-همراه-برای-دریافت-همراه رئیس جمهور. یک کودک مهربان نوع از رئیس جمهور که تبدیل به گونه های دیگر زمانی که دموکرات ها فریب خورده, دروغ, و مسدود است. پس از رونالد ریگان رئیس جمهور هر کسی می تواند نام یک رئیس جمهور است که در زمان کار به طور جدی ؟ کسی که علاقه مند به ساخت و بهبود آمریکا زندگی می کند ؟ نه کسی که فقط می خواستم قدرت پردازش و احزاب است. نه کسی که فقط می خواستم مجلل و سلطنتی درمان ؟ نه کسی که می خواستم به تغییر اساسی در امریکا در یک منفی در راه است ؟ ما باید جدی رئیس جمهور در حال حاضر به نام دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن. ما باید او را نگه دارید. رای دادن!

12 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: WhamDBambam 7/12/2020 10:03:55 AM (شماره 475590)

Gorsuch مانند رابرتز من اعتصاب به عنوان کسی که می تواند یک کمی بیش از حد باهوش نصف.

6 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: Pearson365 7/12/2020 10:18:31 AM (شماره 475617)

ما نمی توانیم فتوشاپ رابرتز و Gorsuch در اپستاین عکس ؟ بازی شیر یا خط در AG بار به عنوان به خوبی. و یا ارائه این سه نفر بسیار محدود در قانون اساسی اصول سفیر تکالیف به مکان هایی مانند لوکزامبورگ و موناکو که در آن آنها می توانند کمی انجام دهید برای صدمه زدن به کشور ما دیگر از هزینه های خود را حساب. و یا متقاعد کردن آنها برای اجرا به مجلس سنا. چیزی برای به دست آوردن آنها را به دور از مواضع آنها در. مشکل واقعی خواهد بود در جایگزینی آنها با افرادی که نمی پارتی با کریستین دیوانه فورد 38 به 40 سال پیش در یک خانه ناشناخته در یک شهر ناشناخته و بدون شاهد است.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Bluefindad 7/12/2020 10:30:41 AM (شماره 475640)

مطمئن شوید که بزرگ خواهد بود برای به دست آوردن یک محافظه کار زن پردازنده.

2 نفر مثل این.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: 2assume 7/12/2020 10:43:54 AM (شماره 475655)

رئیس جمهور تهمت شده است در اتاق به اندازه کافی بلند به دقیقا می دانند که بهترین انتخاب است. امیدوارم کسی مثل مارک لوین.
به خاطر خدا را نمی میچ McConnells مشاوره. او خود را به اثبات کمی سایه دار.

6 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: Rumblehog 7/12/2020 10:45:02 AM (شماره 475657)

چگونه در مورد نورد بازگشت به قدرت دادگاه عالی مانند نیاز به فوق العاده با اکثریت احکام از نیمکت قبل از آنها می توانید تغییر مورد قانون ؟ و یا تنظیم تاثیر تصمیمات خود را? یا بهتر است چرا که نه نیروی تمام لوایح تصویب شده توسط کنگره تایید قبل از دادگاه عالی قبل از ورود در POTUS’ میز ؟

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: planetgeo 7/12/2020 10:46:30 AM (شماره 475659)

یک پیشنهاد حتی با مغلوب ساختن پیشی جستن ساخت انتخاب: نیاز است که هر نامزد را تمام عیار تست دروغ سنج. هیچ جرم و عدالت Gorsuch اما شما می دانید که دایره “اعتماد” کهکشانی ها… واقعا خسته تقریبا در هر “تضمین سخت مشروطه” رفتن کامل جان رابرتز در ما. هرگز کامل جان رابرتز…تف!

5 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: DVC 7/12/2020 11:06:08 AM (شماره 475676)

بله درست است اما می تواند به ما اعتماد مردمی شده اند که توصیه می شود برای قرار دادن در دادگاه ؟ است که در بررسی صلاحیت این افراد واقعا ؟ که لغزش در Souters و رابرتز انواع به مخلوط ؟

3 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: doctorfixit 7/12/2020 9:19:53 PM (شماره 476269)

سرنوشت SCOTUS باید به زباله دانی تاریخ. سازمان ملل متحد انتخاب سازمان ملل متحد پاسخگو سیاه-robed ظالم فدرال قضائیه همیشه ناچار رانش به سوسیالیسم توتالیتر & فاشیسم است. در این مرحله فدرال قضائیه کاملا فاسد است. #1 دشمن از آزادی در مقابل مردم آمریکا است. بازگرداندن اعدام در ملاء عام.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Imright”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de