منحصر به فرد — مایک پنس در رسانه های اجتماعیسانسور از محافظه کاران: ‘ما فقطنه رفتن به تحمل آن را’

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Imright, 5/26/2020 4:19:57 AM

خدمت NORCROSS ، Georgi— معاون رئیس جمهور مایک پنس گفت Breitbart خبری که مغلوب ساختن پیشی جستن دولت است “نه رفتن به تحمل” رسانه های اجتماعی و فن آوری شرکت با هدف به سکوت محافظه کارانه صدای در سال 2020 انتخابات.خواسته در یک مصاحبه اختصاصی روز جمعه در مورد بزرگ شرکت های فن آوری مانند Twitter, Facebook, Google, و دیگران کمرنگ جلوه دادن محافظه کار صدای پنس گفت که رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است “ساخته شده آن را بسیار روشن” این نوع رفتار غیر قابل قبول است. پنس مصاحبه پخش شده در Breitbart اخبار شنبه در SiriusXM 125 پاتریوت کانال.”خوب رئیس جمهور ساخته شده است آن را بسیار روشن است که ما در حال رفتن به تحمل سانسور در اینترنت و رسانه های اجتماعی در برابر محافظه کاران”


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: anniebc 5/26/2020 5:25:21 AM (شماره 422072)

اما ما شده ایم تحمل برای یک مدت زمان طولانی آقای VP. لطفا برای متوقف کردن خانههای گلی خالی.

9 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: doctorfixit 5/26/2020 6:00:21 AM (شماره 422088)

توییتر یک چپ فاضلاب. از شنا کردن در آن. باید وجود داشته باشد در غیر چپ جایگزین برای Fakebook, Twizzler, YouScrewed ، اما ظاهرا هیچ کس علاقه مند است در ارائه جایگزین بنابراین در اینجا ما نشستن.

5 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: ARKfamily 5/26/2020 6:13:38 AM (شماره 422098)

پس #2 شروع یک روند در پیدا کردن یکی! و یا ایجاد یک. . .

3 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: بقایای 5/26/2020 7:01:50 AM (شماره 422125)

#2 من خواندن چیزهای مثبت در مورد USALife و من فقط به عنوان خوانده شده روز گذشته در مورد MeWe سایت بنابراین کسی کردم تا پیام خود را.

4 نفر مثل این.


شما خود را به پلت فرم شما را وادار به تصمیم می گیرید چه چیزی نوشته شده. آره سانسور. و قانونی است. با عرض پوزش. “محافظه کاران” همیشه می توانید ایجاد خود را سانسور-نسخه رایگان است.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: BarryNo 5/26/2020 9:16:26 AM (شماره 422239)

من شخصا می خواهم که مدیران عامل این شرکت ها پشت میله های زندان. من مریض و خسته از مردم با پول stomping همه بیش از همه حقوق. من هیچ مشکلی با غنی نفسه. پول خود را از زندگی خود لذت ببرید. شما شروع به استفاده از ثروت خود را به من بدبختی ؟ آن را نگه دارید و من بعد از شما آمده است.

2 نفر مثل این.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: ARKfamily 5/26/2020 9:25:10 AM (شماره 422246)

#5 من حدس می زنم صاحبان این سیستم عامل باید در صف مقابل و شفاف است. اگر آنها می خواهند بدون محافظه کار views صحبت قرار داده و آن را در قوانین زمانی که مردم به آنها داده.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Chuzzles 5/26/2020 9:42:03 AM (شماره 422256)

با متوقف ابدی لرزشی WH و مانند نایک. فقط آن را انجام دهید.

2 نفر مثل این.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: ROLFNader 5/26/2020 9:46:13 AM (شماره 422262)

هر چند من معمولا نمی پوشی صفت ‘شکایت b)*tards” این ممکن است تنها راه برای درمان این بیماری است. را زوکربرگ . et.al زباله های چند میلیارد مبارزه با وکلای دولت ( که ما در حال حاضر برای پرداخت). علاوه بر این Levins و Turleys از جهان ممکن است می خواهم برای پیوستن به در – فقط برای لذت از آن است.

3 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: DVC 5/26/2020 1:04:20 PM (شماره 422484)

موفق باشید من امیدوارم که آن را با این نسخهها کار. آسان نخواهد بود به انجام.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: یا دروازه 5/26/2020 1:53:06 PM (شماره 422528)

موفق باشید با آن. باتلاق اجرا می شود ،

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: MickTurn 5/26/2020 6:10:31 PM (شماره 422818)

رئیس جمهور تهمت معاون رئیس جمهور پنس. در اینجا راه حل, 1,2 3.
1. هر سازمان که خفه/جلوگیری از آزادی بیان باید پاسخگو باشند. این شامل رسانه ها!
2. حذف آنها را از هر گونه دسترسی به هر دولت. تنظیم رسانه ها بله که شامل اینترنت, تلفن, سیم, خدمات, تلویزیون, فیبر, مایکروویو و غیره. آنها را قطع 100%!
3. اگر آنها باقی بماند اتهام آنها را با نقض یک میزبان از قوانین و تعقیب مدیران و کسانی که نقض قوانین ما آنها را به انکار حقوق دیگران و سپس پنهان شدن در پشت یکی دیگر از قانون است.
شما می توانید نیست که “آزادی مطبوعات” و اجازه می دهد آنها را به نقض حقوق دیگران با استفاده از دولتی خدمات! اجازه دهید آنها را در یک لفظ جعبه صابون در گوشه و آن این است که “آزادی مطبوعات”!
آنها سر خود را مستقیم سریع واقعی!

1 نفر این را پسندیدند.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Imright”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de