هر کس مطمئن است بایدن است نان تست

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Pluperfect, 6/3/2020 5:06:38 AM

این عجیب و غریب است که نظرسنجی ها در سراسر نقشه اما محافظه کاران من صحبت کرد مطمئن هستند – بسیار مطمئن است که برگ برنده را به نفع خود. این دموکرات-پشتیبانی از شورش ها فقط بیشتر شواهد و بسیاری از آنها در حال فکر کردن نبود. رسانه ها در حال مرگ است و ما مثل همه “خب؟” به علاوه جدید نه نوشیدن یک چیز است. در نهایت ما ادامه و نتیجه گیری ما مواد غذایی راحتی بحث و گفتگو با برخی از ایمیل های خود را و DMs… من هنوز به دیدار یک محافظه کار است که فکر می کند مغلوب ساختن پیشی جستن در حال رفتن به از دست دادن. من دوست دارم خوش بینی تا آنجا که هر کسی


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: OBX پیت 6/3/2020 5:41:27 AM (شماره 430462)

به یاد داشته باشید…….هیلاری کمین است در سایه و مرده “رای دهندگان” آماده برای رای دادن برای او !!!!

34 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: Condor44 6/3/2020 7:25:07 AM (شماره 430509)

این صبح اخبار گفت: آقای احمق برنده تمام مقدماتی که روز گذشته برگزار شد.

9 نفر بود.


مغلوب ساختن پیشی جستن پیاده روی در آب حمل کتاب مقدس و به کلیسا می رود و مصلوب درست مثل عیسی مسیح است. بایدن می دهد یک سخنرانی که او حتی از نوشتن و مسح شده برای تقدس. بد نیست…به خصوص بعد از 40 سال در سیاست است.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: chance_232 6/3/2020 7:51:44 AM (شماره 430542)

من هرگز نفهمیدم که چرا Deleware ادامه به انتخاب مجدد بایدن. او همیشه به حال پا در دهان مشکلات او همیشه حقایق را به عنوان او می رود او همیشه دروغگو من هرگز او را یافت و طنز آمیز و یا از راه دور دوست داشتنی. او همیشه به من زده به عنوان قلدر و منحرف.

47 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: گول زدن پسر 6/3/2020 8:59:30 AM (شماره 430636)

این بدان معنا است که msm است نان تست ، یکی تنها می تواند امید.

21 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: envirodude 6/3/2020 9:04:37 AM (شماره 430645)

دست کم نگیرید دموکرات ها تمایل به ارتکاب رای تقلب به نوسان در انتخابات به زوال عقل جو. آنها شوکه شده بودند در سال 2016 شده اند و آماده شدن برای چهار سال است.

19 افرادی مانند این.


Dittos به #6. ما باید در ما گارد چپ و عمیق دولت انجام خواهد شد بهترین خود را برای سرنگونی مغلوب ساختن پیشی جستن در ماه نوامبر. ما در برخی از بیشتر nastiness آینده روی آن حساب. و نه فقط رای تقلب. من گمان می کنم ما بیشتر شورش ها و یا بیماری های همه گیر و یا چه کسی می داند چه با عصبانیت بیش از حد به کرات توسط “اخبار” صنعت و هدف واقعی خواهد بود مغلوب ساختن پیشی جستن تایید اعتبار.

17 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: PCMM 6/3/2020 10:00:46 AM (شماره 430719)

هیچ هیچ!!! FoxNews به جو تا با 10 امتیاز به عنوان آنها همچنان به تماس با تظاهر کنندگان “معترضان.” در اواخر سال 1990 شروع کردم نظارت MSNBC و سی ان ان را برای چند دقیقه در هر روز برای دیدن آنچه که دشمنان این ملت پخش شد. من در حال حاضر انجام می دهند که با FoxNews و من کمی شگفت زده در چگونه ارزان و بی ارزش بسیاری از آنها در قلب است. هیچ مقدار از پول می تواند به من به من به نوبه خود به خدا و یا این کشور است. زباله در FoxNews آن را در گردش چشم. ممکن است آنها در یک فوق العاده گرم و گوشه ای از جهنم است.

11 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: اژیر مه 6/3/2020 10:52:41 AM (شماره 430781)

بایدن نیست توست او را پشتیبانی شده توسط دولت است که می نویسد و سخنرانی های خود را و او است لعنت خواننده خوب است. او 20 دقیقه سخنرانی اوباما کلمات از اوباما در انتخابات تفاوت زیادی نیست در همه. او وعده داده شده بزرگ همه چیز, همان, اوباما, اما موفق به تعریف که چگونه است که انجام خواهد شد. توجه داشته باشید که او اشاره نمی کند افزایش مالیات و یا توزیع مجدد ثروت است. مردم wised تا به آنچه توزیع مجدد ثروت به معنی.

7 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: Lawsy0 6/3/2020 11:15:38 AM (شماره 430825)

نان تست و مربا و کره و وارونه بر روی فرش بژ. میخوام ترک یک علامت است.

3 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: bigfatslob 6/3/2020 11:24:37 AM (شماره 430843)

با تمام سیارات و ستاره در جهان تراز وسط قرار دارد, FBI, CIA توطئه با حمایت از هیلاری کلینتون انداختن تحقیقات در ایمیل 2016 او بود او به سختی تا به حال به کمپین دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن بود فقط یک میلیاردر تست نشده با پرسش های بسیاری در مورد آینده سیاسی خود اما شیطان هیلاری هنوز هم از دست داد. این نیست 2016 بیشتر از هر رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن یک رکورد عمیق دولت FBI و CIA در حال شکسته همه جو بایدن در حال حاضر این است که تقلب انتخابات و رسانه های خبری برای سرپا نگه داشتن او در تقلب باید yuge’. من انجام نمی دهد به عقب flips بودن بیش از حد اعتماد به نفس اما بایدن بسیار ضعیف و ضعیف تر شدن. اگر رئیس جمهور تهمت به انجام هر چیزی در او نیست از دست حامیان اما احتمالا بیشتر به دست آورد ما را به دیدن در ماه نوامبر.

7 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: در واقع 6/3/2020 1:07:53 PM (شماره 430953)

Badfinger بایدن یک نام مستعار.

3 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: DVC 6/3/2020 1:21:09 PM (شماره 430967)

تنها چیزی که باقی مانده برگزاری خواب آلود جو Enemedia.

2 نفر مثل این.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: czechlist 6/3/2020 2:02:26 PM (شماره 431011)

دموکرات – حزب جوانان و تنوع است.
از همه جوانان و تنوع ارائه شده در مقدماتی رای دهندگان خود را انتخاب کنید و یک پیر مرد سفید? Rod Serling افزایش یافته است و سرودن قسمت جدید.

3 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: bobmadison 6/3/2020 4:45:25 PM (شماره 431180)

رویا در. این بایدن-هیلاری بلیط را متحد “آنها را.” همیشه به یاد داشته باشید “آنها” رای با احساسات خود را. همیشه و همیشه. ما رای در مسائل مربوط به عشق کشور و غیره. اضافه کردن غیر قانونی بیگانگان مرده رای دهندگان “پست الکترونیکی-در” آراء عمدتا تحت کنترل حزب دموکرات., این خواهد بود مغلوب ساختن پیشی جستن سالمندان که به معنای واقعی کلمه مرگ روزمره از علل مختلف و…. و ما باید یاد ماندنی جنگ در دست ما است. اکثر مردم بازی کرده اند برای آخرین 30-40 سال و نه مراقبت از کسب و کار. هستند کسانی که ریخته خون خود در جبهه در سراسر جهان به ارزش آن ؟

2 نفر مثل این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Pluperfect”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de