اریک هولدر در تظاهرات: “مالحظه” برای “تغییرات گسترده”

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Imright, 6/8/2020 3:12:17 AM

سابق دولت اوباما دادستان کل اریک هولدر اظهار نظر در زندگی توجه به تظاهرات یکشنبه شب گفت: “ما حاضر است.” (عکس) دارنده گفت در توییتر:”ما حاضر است. کل ملت بوده و گالوانیزه. میهنی به معترضان به خوبی انجام داده و ادامه خواهد داد به انجام این کار. این کافی نیست. ما نیاز به ساخت یک جنبش قرار می دهد که در جای اصلاحات ساختاری لازم برای تغییرات گسترده است که به شدت مورد نیاز است.”


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: Petronius 6/8/2020 5:03:37 AM (شماره 436806)

F شما دارنده شما POS.

56 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: DCGIRL 6/8/2020 5:32:45 AM (شماره 436811)

بنابراین من آن را ببینید, آنها را در برابر ما حاضر است. دارنده همراه با شبه نظامیان به فکر آنها می تواند تغییر در ایالات متحده آمریکا انتخابات بیرون آمده چند سال پیش به قوی دموکرات از طریق gerrymandering. زمانی که gerrymandering کار نمی کند او در زمان یک رویکرد متفاوت است. او و اوباما درگیر شدم با شورش. من شرط آنها در زمينه پرتاب سوخت در آتش است. آن را نمی خواهد تعجب من است که دارنده و اوباما در حال کار با BLM و Antifa. من هم شرط می بندم که آنها تا به حال باتلاق موجودات سطح (خار رامنی پاول Mattis, مایلی) و می گویند که نمی خواهد حمایت مغلوب ساختن پیشی جستن. این باتلاق موجودات باید شرمنده از خود که بخشی از این تخریب است.

43 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: franq می 6/8/2020 6:04:08 AM (شماره 436829)

“ما” ????

19 افرادی مانند این.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: George R. 6/8/2020 6:41:16 AM (شماره 436845)

تمام این ارسال ها که خواستار فراگیر تغییر شکست خورده اند را به هر گونه پیشنهاد به آنچه در این تغییرات خواهد بود! مزخرف کامل!

22 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: nina584 6/8/2020 6:44:00 AM (شماره 436848)

این بود آماده به رول.آنها به دنبال این فرصت را به از بند باز کردن این جنبش برای بی ثبات کردن جامعه است. سازمان دیده بان سوروس دارنده و اوباما.

33 افرادی مانند این.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: Lazyman 6/8/2020 6:52:08 AM (شماره 436853)

وجود دارد که اساسا تغییر دوباره.

22 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: janjan 6/8/2020 7:11:35 AM (شماره 436861)

آیا من می توانم فقط بگویم که من به مرگ بیمار از شنیدن در مورد مردم سیاه و سفید? فقط shut up در حال حاضر. افرادی که نژادپرست همیشه نژادپرست است. آنها در حال تغییر است. ما قوانین برای همه یکسان. اگر آنها می خواهند برای حفظ رای گیری دموکرات آنها را همچنان در همان مسیر برای همیشه لطفا برای. تمام اقدامات مثبت, اجتماعی, برنامه, مالیات دهندگان و جزوه و هر چه دیگر امتیازات ویژه آنها می توانید از خود نمی خواهد آن را تغییر دهید. تمیز کردن خود در محله های جلوگیری از داشتن نوزادان با هیچ daddys مدیریت فرزندان خود را و عاقلانه است. یا فقط خفه شو و اجازه دهید بقیه از ما در صلح زندگی می کنند.

58 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Daisymay 6/8/2020 7:49:50 AM (شماره 436888)

چرا شما با ایجاد تغییرات گسترده در زمانی که اوباما رئیس جمهور شد و شما خود AG? که لحظه ای خود را! آن را تصویب کرده است. دریافت بیش از آن!

42 افرادی مانند این.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: udanja99 6/8/2020 7:55:53 AM (شماره 436894)

خوب نبود این Clyburn که گفت که همه گیر ارائه یک فرصت برای تغییرات گسترده? که کار نمی کند و دارنده فکر می کند که این خواهد شد ؟ اگر هر چیزی آن است که تنظیم باعث بهبود زندگی سیاه پشت یکی دیگر از 50 سال فقط به عنوان 0bama را ترور را انجام داد. سوال این است که چگونه دور برگشت انجام آنها می خواهند برای رفتن ؟ میهنی معترضان من الاغ است.

17 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: Rumblehog 6/8/2020 8:09:59 AM (شماره 436911)

آقای “مارک ریچ” دارنده “سریع و خشمگین” شهرت به ما می دهد خود را بی ارزش ، چرا اریک “قرمز” شده است و کیفرخواست صادر نشده است ؟

20 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: nhveritas 6/8/2020 8:11:05 AM (شماره 436915)

شما و خود را فاسد دوز و کلک تا به حال 8 سال از عمل بالا بردن نفرت را بدست آورد و شکست مردم آمریکا در حالی که همه گفتن مطیع قانون شهروندان که آنها مشکل است و این نیست که ما که هستیم. تنها نکته مثبت خود را دولت انجام داد این بود به ما دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان رئیس جمهور.

23 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: Venturer 6/8/2020 8:14:53 AM (شماره 436918)

سابق دادستان کل.
رئیس افسر اجرای قانون ایالات متحده است. تماس برای اطلاعات بیشتر خشونت و تبریک به کسانی که آن را انجام.

22 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: Roy دیویس 6/8/2020 8:15:11 AM (شماره 436919)

https://www.foxnews.com/media/cnn-van-jones-white-liberal-hillary-clinton-supporter-scarier-kkk

6 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: bpl40 6/8/2020 8:40:53 AM (شماره 436936)

که “ما” کمو Sabi?

12 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: wakeupcall 6/8/2020 8:48:05 AM (شماره 436947)

بنابراین در اینجا ما در نهایت دیدن حقیقت مارکسیستی کمونیستی دموکرات لیبرال و Rino راه حل خود را به هرج و مرج پال خواستار قطع بودجه دولت / لغو پلیس که تنها خط دفاع در برابر شر شیطان پرست آنارشیست ها. برو جلو و پال خواستار قطع بودجه دولت خود را به نیروهای پلیس. پس از آن شما پیدا کردن آنچه شما با چپ. هرج و مرج در خیابان ها با گارد ملی بودن federalized و/یا ما نظامی ایالات متحده نیاز به برقراری نظم با شلیک برای کشتن سفارشات از تمام تظاهر کنندگان و غارتگران است. بیش از حد تحمل شستشوی مغزی بی سواد imbeciles منجر به مرگ در جوامع از درون و توسط خود مردم است. فرصت مناسبی برای استبداد از شر شیطان پرست الهام رهبران برای به دست آوردن کنترل از امریکا به این دلیل که اکثریت قریب به اتفاق از آزادی و امنیت مردم دوست داشتنی ایستاده با اجازه شیطان پرستان را به کنترل در نام جعلی از جامعه تحمل.

8 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: NYbob 6/8/2020 9:02:27 AM (شماره 436977)

خواهد کسی در DC لطفا پیگیر این فاسد, قانون, شکستن, S O B, ASAP ؟

15 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: mc مربع 6/8/2020 9:02:44 AM (شماره 436979)

دارنده گفت: کل ملت بوده و گالوانیزه. او درست است. تفنگ مغازه ها خالی هستند و کمی وجود دارد و مهمات بود. افرادی که نگهداری سلاح گرم خود را در امن هستند و مصرف آنها و قرار دادن یکی است و میلیون ها نفر که هرگز انجام یک تفنگ نمی خواهد خانه را ترک بدون آن.
پلیس در حال زانو زدن شستن پا و defunded. فقط شما می توانید از خودتان محافظت کنید.

14 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: planetgeo 6/8/2020 9:19:18 AM (شماره 437006)

ببخشید اریک. این کشور تا به حال آن آخرین لحظه در نوامبر 2016. خیلی بد شما آن را دوست ندارم. ما همه در حال رفتن به یکی دیگر از این لحظه نوامبر سال 2020 است. شما نمی خواهید به مانند این یکی هم.

10 نفر مثل این.


جاسوسی در کمپین کار نمی کند.
دستگیری ژنرال فلین کار نمی کند.
مدرسه تیراندازی کار نمی کند.
Stormy Daniels کار نمی کند.
صحبت از مغلوب ساختن پیشی جستن هتل بهره کار نمی کند.
مولر گزارش کار نمی کند.
استیضاح کار نمی کند.
تولید ویروس کار نمی کند.
خودداری از درمان پزشکی کار نمی کند.
شورش ها کار نمی کند.
آنها بسیار نا امید و نیاز خود تغییرات گسترده بدی!!!
ربودن روند رای گیری است آخرین امید خود را.

14 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: Strike3 6/8/2020 9:40:56 AM (شماره 437036)

من یک جنبش برای شما دارنده آن را یکی از همان من است که صرفه جویی در, باراک اوباما سابق خود را شریک در جرم و جنایت.

5 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: Lawsy0 6/8/2020 9:48:34 AM (شماره 437056)

او منظور خود را از “امید و تغییر” لحظه ؟ بله. خوشبختانه که ما در آینه دید عقب.

5 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: LC, Chihuahua 6/8/2020 9:52:27 AM (شماره 437062)

نفرت دارنده. او متنفر ایالات متحده و آمریکایی است. او گفت: بنابراین در گذشته است. آنها می دانند چه می خواهند اما آنها نمی های نیت خود را با بقیه ملت. اگر آنها می دانند که آنها را از دست دادن نیمی از آنها پشتیبانی می کند. آنها می خواهید تغییر دهید ؟ می توانید آنها را مشخص تر می شود? آنها به هیچ وجه قصد شفاف بودن در این است. ما می دانیم که آنها می خواهند به انجام دور با پلیس است. ایده بد است. چقدر خواهد برنامه های خود را صدا مانند یک ضد آمریکایی طرفدار کمونیست طرفدار سوسیالیست طرفدار مسلمان مانیفست? توجه کنید که چگونه ما گفته بودن توسط رسانه ها که ما در حال حاضر همه در حال حاضر انگیزه می خواهید تغییر دهید ؟ آیا شرط بندی بر روی آن! من فقط یک ترسو! دارنده گفت: من خیلی با ‘ملت بزدل’ سخنرانی. دارنده آخرین فرد ما باید گوش دادن به در حال حاضر. شگفت انگیز آن این باند از ستمگران و جنایتکاران است که اوباما با هم قرار داده. او واقعا قرار دادن با هم یک خدمه که متنفر ایالات متحده است. که خود اصلی صلاحیت. آن را نشان می دهد.

8 نفر بود.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: moebellini3 6/8/2020 9:55:08 AM (شماره 437065)

اریک هولدر فقط یکی دیگر از POS نژادپرست است.

7 نفر بود.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: Arby 6/8/2020 10:48:02 AM (شماره 437130)

یک کلاس جهانی منافق. او ژست و pontificates و فضیلت سیگنال. در همان زمان او با این نسخهها کار برای سفید سفید کفش شرکت های حقوقی در آوردن آشکار و پوشش جیب خود را مانند یک سرمایه داری در فرانسه بد فیلم است. چه او انجام دهد زمانی که او دریافت قدرت ؟ تصویب یک مارک ریچ عفو و عمل سریع و خشمگین. اگر او یک شعبده باز به نام او خواهد بود Disgusto با شکوه.

5 نفر بود.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: DVC 6/8/2020 12:13:16 PM (شماره 437260)

شما اصلا آن را نمی خواهد اتفاق می افتد. دیوانه چپ آن سعی در 68 از طریق 71 یا 72 و آن را شکست خورده و سپس. آن را دوباره شکست.

3 نفر بود.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: 4Justice 6/8/2020 12:21:45 PM (شماره 437267)

در تلویزیون در حال حاضر آنها خواستار فلوید یک شهید که از دست رفته خواهد شد توسط جامعه. او مرد بزرگی بود که کمک به جوانان و هر کس نگاه کردن او را. همه آنها او را از دست ندهید…blah blah blah…. (AAAACCCKKK!!) مرد باید درگذشت اما او نه ناجور قهرمان. حتی یک فرد خوب است. او هنوز هم یک جنایتکار و قاتل برای بخش زیادی از زندگی خود را!!! اما رسانه ای است که اجازه می دهد این احمقها به جلال او و او را یک قدیس!!!!!!! هیچ!! او نه یک شهید یا قهرمان. او نمی خواهد از دست رفته توسط جهان است. توقف جنون!!!!

6 نفر بود.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: Krause 6/8/2020 12:36:22 PM (شماره 437280)

خوب اریک قدیمی خود را بی کفایت و نادرست رئیس و همکار ساخته شده ‘جارو تغییر” با از بین بردن بسیار خوب سیستم بهداشت و درمان به نفع چند. آن بود/هنوز هم یک فاجعه است. بنابراین در حال حاضر شما می خواهید برای انجام همین کار را با پلیس نیز یک فاجعه است.

2 نفر مثل این.


اوباما
بایدن
دارنده
برنج
کلینتون به این دلقک سیرک خود را بیش از پس گرفتن خود را دلقک اتومبیل و رانندگی مستقیم به جهنم!

2 نفر مثل این.


پاسخ 29 – ارسال شده توسط: اژیر مه 6/8/2020 1:30:23 PM (شماره 437337)

Rham Emanuel بود اوباما و با استفاده از یک Saul Alinsky دولت مدیریت روش هرگز اجازه یک بحران به هدر. این چیزی است که Antifa ایجاد شده است و با استفاده از ایجاد تغییرات گسترده به دولت. این شورش برنامه ریزی شده بود و برخی از شرکت کنندگان پرداخت می شود 25 دلار یک ساعت ایستاده و نشان می دهد. آنها تبلیغ شده در لیست کریگ برای شرکت کنندگان است. که تحریک به شورش و کسانی که پرداخت می شود باید دستگیر و متهم شده است. شده است وجود دارد پیشنهاد کرد که جورج سوروس است که ارائه پول برای اثبات حقوق و دستمزد.

4 نفر مثل این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Imright”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de