الیزابت وارن خواسته های ‘بحرانی’ نژادیداده ها از کسانی که با کروناویروس

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: ladydawgfan, 4/5/2020 2:27:10 AM

سناتور. الیزابت وارن (D-MA) است خواستار نژادی اطلاعات از کسانی که پیمانکاری رمان coronavirus رقیب که آن را “بحرانی برای اطمینان از عادلانه و فقط در پاسخ به این بحران در سراسر هیئت مدیره.” در حالی که این ویروس به نظر می رسد هیچ respecter از افراد آلوده کردن بیش از یک میلیون نفر در سطح جهان وارن معتقد است “بحرانی” به نژادی اطلاعات به درستی پاسخ دادن به این بیماری همه گیر. “ما سیستم مراقبت های بهداشتی مملو از نابرابری نژادی. نژادی اطلاعات در coronavirus حیاتی خواهد بود برای اطمینان از عادلانه و فقط در پاسخ به این بحران در سراسر هیئت مدیره” او نوشت: در یک صدای جیر جیر, مرجع مقاله ای از اقیانوس اطلس. “اما ما لازم نیست که اطلاعات—و در عین حال” او افزود:


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: Ketchuplover 4/5/2020 2:30:58 AM (شماره 368940)

Certifiably آجیل.

58 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: DVC 4/5/2020 2:31:51 AM (شماره 368942)

است او یکی از کسانی ری-کیست که من از شنیدن شده است در مورد ؟

41 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: Jethro بو 4/5/2020 2:41:19 AM (شماره 368946)

او واقعا معتقد است این ویروس نژادپرستانه? واقعا ؟ بیایید پیوستن به او در جهان او را باور دارند و می گویند او صحیح است. چه او تو را در مورد آن ؟

31 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: MindMadeUp 4/5/2020 2:41:54 AM (شماره 368947)

چه درصد از آمریکایی های بومی این ویروس است که آنچه شما نگران لیز?

62 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: عمیق 4/5/2020 2:52:04 AM (شماره 368956)

به عنوان یک پرستار (73) است که هنوز در عمل جراحی من مراقبت های گرفته شده از اقوام مختلف. من هرگز در سراسر هر کسی در یا که درمان هر کسی متفاوت است چرا که از نژاد خود را. در این گروه فولاد کار با من است و هم متنوع. این عجوزه از ماساچوست است و تنها در تلاش برای شروع به اتهام نژادپرستی به نگه داشتن نام او در خبر. شاید او امیدوار VP nod از جو.

84 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: agrunt 4/5/2020 2:53:13 AM (شماره 368957)

یک سیاستمدار واقعی او می خواهد بیشتر کاغذ در وسط یک مبارزه به مرگ
.

42 افرادی مانند این.


است او در بازگشت از تعطیلات خود را ? لطفا ساکت. چگونه ما می تواند شما را از دست ندهید اگر شما نمی خواهد برود و بماند ؟

21 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: آلباتروس 4/5/2020 3:26:20 AM (شماره 368981)

خوب لیز می شنوم 1/1024 از افراد مبتلا به این ویروس هستند و مادری آمریکایی است.

40 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: JL80863 4/5/2020 3:57:12 AM (شماره 368992)

در واقع او ترس بی معنی است که میزان مرگ و میر افزایش یافت در میان سفید بیش از 65 harpies.

29 نفر بود.


هممم… بیایید ببینید.. این آسایشگاه در واشنگتن بود 40-50 مرگ و میر. اگر 99.999% از آنها سفید ؟ که خواهد بود نژادپرستانه یا فقط دسر برای کسانی که ‘ارث’ امتیاز سفید. دموکرات ها بد هستند.

34 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: BirdsNest 4/5/2020 4:46:37 AM (شماره 368999)

لطفا فقط خفه شو Fauxcahontas. شما تا به حال خود را در 15 دقیقه

31 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: DCGIRL 4/5/2020 6:25:20 AM (شماره 369027)

چه دموکرات انجام بهترین بازی مسابقه کارت.

26 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: سالی 4/5/2020 6:52:55 AM (شماره 369036)

لیز وارن: 1. در زمان اقلیت را کنار بگذارند در دانشگاه برای خودش یک زن سفید با دروغ ادعا می شود یک اقلیت.
2. در زمان حقوق و دستمزد 300k به عنوان یک پروفسور کالج برای آموزش 1 کلاس در دوره ای از خرد کردن کالج بدهی برای دانش آموزان است. تنها پاسخ او سزاوار است بی اعتقادی در صفرا به حمایت از اقلیت ها. در زندگی شخصی او انجام داده است همه او می تواند به آنها آسیب برساند.

45 نفر بود.


و این مطلق ادم احمق و ابله می خواستم به POTUS? وای! واقعا ؟ نژاد پرستی در حال حاضر ؟ پندر…پندر…پندر… این را همه می دانند در DC…باتلاق!!! رقت انگیز دروغ جعلی هندی!!!

28 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: WhamDBambam 4/5/2020 7:02:12 AM (شماره 369044)

IIRC در گوشه بالا سمت چپ بر روی یک قفسه در آشپزخانه خود را در “آبجو تجاری” او تا به حال یک سیاه “لله” مجسمه سفالین رنگی. او باید می خواستم به یاد آوری آنچه مانند نگاه.

14 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: paral04 4/5/2020 7:20:24 AM (شماره 369060)

او نیاز به خفه شو. فقط یک همزن که بی فایده است. این هیچ ربطی به نژاد ،

18 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: franq می 4/5/2020 7:28:54 AM (شماره 369067)

لیز وارن. آیا او هنوز هم در اطراف. من فکر کردم آنها او را بالا cheekboned جمجمه در مبارک شکارگاه.

16 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: LanceLink1 4/5/2020 7:38:40 AM (شماره 369076)

من تقاضا وارن نشستن و خفه شو. ببینید که چگونه موثر مطالبات هستند ؟

18 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: نه خواندن 4/5/2020 7:42:44 AM (شماره 369077)

بنابراین اگر کورونا ویروس به بدتر تاثیر بر جوامع اقلیت, من می خواهم به این سوال. چه حزب حاکم تقریبا تمام کسانی که در جوامع hmmm?

31 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: LadyVet 4/5/2020 7:47:43 AM (شماره 369081)

این امر می تواند آموزنده تر اگر ما می دانستم که “زمینه مسائل مربوط به سلامت” ساخته شده است که بیشتر قربانیان آسیب پذیر به ویروس.

14 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: Krause 4/5/2020 8:04:25 AM (شماره 369093)

من مطمئن هستم که او فقط نگران مردم.’ چرا برخی از سیاستمداران که نگرانی عمده به نظر می رسد مسابقه احساس نیاز به اجرا برای رئيس جمهور ؟ ما به اندازه کافی فعال گروه در حال حاضر که همه چیز در مورد مسابقه. که آیا به مقدار انجام شده توسط راه.

7 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: JackBurton 4/5/2020 8:16:02 AM (شماره 369105)

فقط درخواست…. اما چه می شود اگر وجود دارد یک اختلاف در قومی/نژادی را تشکیل می دهند از قربانیان ؟ OK… در حال حاضر اگر چه چینی ها بیش از نمایندگی? که خواهد بود نژادپرستانه?

11 نفر بود.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: Periwinkel 4/5/2020 8:18:25 AM (شماره 369108)

من تعجب می کنم که چرا E وارن نیست مطالعه نژادی اطلاعات بیماران (و سقط نوزادان) از والدین. که به نظر من مهم خواهد بود. چگونه بسیاری از سیاه و سفید بچه ها را ما از دست دادن هر سال E ؟

17 نفر بود.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: Paperpuncher 4/5/2020 8:19:32 AM (شماره 369110)

پس چرا برای من این تصویر را در سر من ؟ کمی کرونا ویروس در سلول های در حال اجرا در اطراف با پوشیدن لباس سفید مخروطی کلاه. بیایید واقعی است. اگر عفونت نرخ نامتناسب از جیره کلی جمعیت فقط نگاه کنید که در آن نقاط داغ هستند و نگاهی به بسیاری از آنها. و پس از آن چه باید با تلاش های ما برای دیدن است که هر کس بدون در نظر گرفتن که آنها برای دریافت بهترین مراقبت از ما می توانید به آنها را دریافت کنید. من شنیده ام صاحب نظران پرسیدن که چرا نیویورک بسیار بدتر از کالیفرنیا. به خوبی وجود دارد که پاسخ به آن است. تراکم جمعیت و مترو و بی کفایت محلی و دولت و رهبری است.

15 نفر بود.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: هرشی 4/5/2020 8:26:24 AM (شماره 369116)

Fauxahaunts-ما زنده!!!! ستایش به جنگجوی مقدس او موفق به فرار از خیمه مخروطی سرخ پوستان!!!! Sheesh خواهد او هرگز به دور ؟

6 نفر بود.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: bpl40 4/5/2020 8:28:19 AM (شماره 369117)

سفید لیبرال ها را غیر طبیعی سبک زندگی و انتخاب های در حال پایین آمدن نامتناسب. ممکن است این خشم خدا در برابر حزب از الحاد و حامی.

6 نفر بود.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: GO3 4/5/2020 8:29:41 AM (شماره 369120)

آن را کردم. حالا من تقاضا داده همجنسگرایان و مواد مخدر سخت کاربرانی که قرارداد این ویروس.

11 نفر بود.


پاسخ 28 – ارسال شده توسط: stablemoney 4/5/2020 8:32:00 AM (شماره 369127)

هر کس مرگ را جز برای ممتاز مردان سفید پوست.

3 نفر بود.


پاسخ 29 – ارسال شده توسط: walcb 4/5/2020 8:39:18 AM (شماره 369137)

من نمی قرار دادن مقدار در ایلینوی داده است. بسیاری از آلوده در شیکاگو و در این مسابقه را تشکیل می دهند به طور گسترده ای متفاوت در شیکاگو از آن است که برای کل دولت وجود دارد برای رفتن به سیاه پوستان آلوده از درصد موجود در دولت به دلیل وجود بیشتر سیاه پوستان در شیکاگو از یافت در ادامه از دولت است. من خواندن یک شکست بود که انجام شده در کالیفرنیا و با کمال تعجب بی خانمان بودند به شدت تحت تاثیر قرار (شاید باز هوا, دامنه رایگان خوب است برای بدن انسان آن آگهی است که آن را خوب است برای مرغ و تخم مرغ). بالاترین نرخ در درآمد بالا و براکت براکت کم درآمد (و یا جایی که شما انتظار می رود برای پیدا کردن بزرگترین درصد از رای دهندگان دموکرات–برای برخی از دلیل).

10 نفر مثل این.


پاسخ 30 – ارسال شده توسط: beca 4/5/2020 8:41:53 AM (شماره 369140)

Warren. از بین برود. که شما به تقاضای??? آمار جاده …

7 نفر بود.


پاسخ 31 – ارسال شده توسط: TJ54 4/5/2020 8:45:15 AM (شماره 369148)

LOL – از آنجا که بسیاری از این اقلیت زندگی می کنند در Demtard شهرستانها آنها خود را دریافت کنید فقط دسر

6 نفر بود.


پاسخ 32 – نوشته شده توسط: WinterParker 4/5/2020 8:46:52 AM (شماره 369150)

است او پس از حلال نژادی داده و یا خود را با نام تجاری خاص جعلی نژادی داده ؟

8 نفر بود.


پاسخ 33 – ارسال شده توسط: گول زدن پسر 4/5/2020 9:12:22 AM (شماره 369183)

Lizzard بانو شما واقعا تا به حال به عقب کنون با این نژادی داده چیزی که به نظر می رسد مربوط به دوباره ، بنابراین من حدس می زنم شما می خواهید به خواندن نژادی داده در حالی که نشسته در گلدان و یا چیزی ؟ مجلات و یا کتاب ها ممکن است بهتر باشد.

5 نفر بود.


پاسخ 34 – ارسال شده توسط: jeffkinnh 4/5/2020 9:15:53 AM (شماره 369185)

لیز نوع از کسی که در فرود در نرماندی می خواستم به نگه داشتن چیزهایی که تا به تعداد جلیقه نجات قبل از هر چیز می تواند ادامه. این به اندازه کافی بد او در احاطه اداری است اما انگیزه های او صرفا خودخواهانه به عنوان به خوبی. او مراقبت می کند که چگونه بسیاری از جلیقه نجات وجود دارد. او انجام این کار را متوجه شوید.

9 نفر بود.


پاسخ 35 – ارسال شده توسط: jacksin5 4/5/2020 9:23:00 AM (شماره 369193)

لیز و خانواده در حال تلاش برای دریافت غرامت جزوه برای اقلیت تحت تاثیر Covid-19. سازمان دیده بان برای آن است.

7 نفر بود.


پاسخ 36 – ارسال شده توسط: mizzmac 4/5/2020 9:28:23 AM (شماره 369202)

چرا ما تمرکز بر منابع محدود ما در بررسی منبع این معضل; تعیین اینکه آیا یا نه آن را به عمد صادر شده; مطالعه آنچه ممکن است کاهش گسترش آن در شناسایی کسانی که بیشتر در معرض خطر (بدون در نظر گرفتن نژاد) و در حال توسعه موثر روش درمان و پیشگیری واکسن? بیایید این کار را انجام و فقط پیش بروید و فرض برای اهداف مترقی تبلیغات و اخبار کلیک که این بیماری به اهداف اقلیت نژادی به دلیل آن است که یک بیولوژیکی bigot?

8 نفر بود.


پاسخ 37 – ارسال شده توسط: Rama41 4/5/2020 9:29:22 AM (شماره 369205)

لیز تساوی دیگر پیکان از تیردان برای آینده انتخابات تصریح می کند که نژادپرست مغلوب ساختن پیشی جستن دولت عمدا محروم هواکش به کشورهای با جمعیت اقلیت.

5 نفر بود.


پاسخ 38 – ارسال شده توسط: سمت راست 4/5/2020 9:32:28 AM (شماره 369207)

اینجا در غرب بومی آمریکایی که درصد بالایی از تست مثبت برای ویروس.

5 نفر بود.


پاسخ 39 – ارسال شده توسط: Strike3 4/5/2020 9:39:49 AM (شماره 369215)

دیوانه لیبرال چپ باید با حفظ سلسله مراتب اهمیت در همه چیز آنها می گویند برای حفظ شعار خالص. مسابقه
انتخاب جنسيت
سطح درآمد
وضعیت شهروندی در صورتی که لنز است که همیشه با استفاده از تعداد کم رای دهندگان است حداکثر. برخی از مناطق این کشور ممکن است تغییر توالی.

5 نفر بود.


پاسخ 40 – ارسال شده توسط: lakerman1 4/5/2020 10:05:03 AM (شماره 369247)

به من اجازه دهید هدف را برای یک لحظه. (من تماشای فاکس نیوز یکشنبه که در آن نفرت انگیز کریس ماتیوز است به شدت در تلاش برای به دست آوردن مهمان به می گویند چیزی بد در مورد DJT.)
در زیر فرهنگ و تعامل اجتماعی مستقل مشترک المنافع بسیار شدید تر از در سفید sub-culture.
به عنوان مثال جشن تولد یک معامله بزرگ گاهی اوقات نقشه کشی تیراندازی, حتی با یک حزب برای یک یا دو سال ، بیرون رفتن چماقی به نظر می رسد شایع است. احزاب به دلایل دیگر را در محل.
نرخ سیگار بالاتر است و برای سیاه پوستان از سفید پوستان و من را خوانده مطالعات که در آن سیاه پوستان در بر داشت به استنشاق عمیق تر از سفید پوستان باعث حتی بیشتر آسیب ریه.
چاقی نیز یک مشکل مهم در فرهنگ زیر. در نهایت بین نژادهای مرگ در سن و سال تر از سفید پوستان است.
همه چیز من ذکر شده را سیاه پوستان بیشتر مستعد ابتلا به کونگ آنفولانزا. اما من خواهد بود متهم به نژادپرستی برای گفتن آن است.
من را به تعجب آنچه چروکی لیز نقطه است. اجباری رژیم غذایی برای چاق سیاه پوستان? ساخت سیگار کشیدن یک جنایت? ممنوعیت جشن تولد ؟ از بین بردن جشن تولد ؟

9 نفر بود.


پاسخ 41 – ارسال شده توسط: MickTurn 4/5/2020 10:12:58 AM (شماره 369261)

پوند شن و ماسه در گوش شما وجود دارد در داخل اتاق برای یک کامیون!

5 نفر بود.


پاسخ 42 – نوشته شده توسط: whyyeseyec 4/5/2020 10:40:07 AM (شماره 369307)

باید او نمی تواند خانه نوشیدن آبجو با بروس….

4 نفر مثل این.


پاسخ 43 – ارسال شده توسط: weejun 4/5/2020 10:42:35 AM (شماره 369308)

متاسفانه مارتین لوتر کینگ که رویای نابود شده است توسط ساده لوحانه چپ و احساس خوبی لیبرال ها در حال چرخش در قبر او.

5 نفر بود.


پاسخ 44 – ارسال شده توسط: dst4life 4/5/2020 10:42:49 AM (شماره 369309)

لیز وارن در زمان تبر به جمهوری 40 whacks. هنگامی که او را دیدم آنچه او انجام داد و آن را یکی دیگر از 41.

6 نفر بود.


پاسخ 45 – ارسال شده توسط: cor-دامپزشک 4/5/2020 10:46:00 AM (شماره 369312)

فقط به شما یکی دیگر از آبجو!

3 نفر بود.


پاسخ 46 – ارسال شده توسط: Deepthinker 4/5/2020 10:47:53 AM (شماره 369315)

من درست اگر من اشتباه می کنم. اما وجود دارد نه “نابرابری نژادی” موثر بر سیستم مراقبت های بهداشتی در ماهیت اساسی صدمات و زحمات? من آگاه هستم از بسیاری از نروژی ها ضربه بودن در باند جنگ های چمن.

7 نفر بود.


پاسخ 47 – ارسال شده توسط: Arby 4/5/2020 10:51:32 AM (شماره 369317)

او کل تاریخ شخصی است که بر اساس قومی/نژادی دروغ است. و با این حال او همچنان به بازی توجه داشته باشید همان و همان کارت.

7 نفر بود.


پاسخ 48 – ارسال شده توسط: VirtuDawg 4/5/2020 10:57:21 AM (شماره 369324)

Shut up Fauxcahontas. فقط خفه شو.

3 نفر بود.


پاسخ 49 – ارسال شده توسط: Lawsy0 4/5/2020 11:04:07 AM (شماره 369340)

Fauxcahontas این است که به شدت نیاز به یک صدای انفجار. به دنبال نزدیک توسط Wow.

4 نفر مثل این.


اگر دموکرات ها بودند در شارژ ماسک خواهد بود توزیع در انطباق با نژادی سهمیه بندی سیستم: اگر بیش از حد بسیاری از مردم سفید شدن بودند ماسک فوق العاده, سیاه مردم را به کامپیوتر و بالعکس. اما آنچه در مورد ‘سفید اسپانیایی’?

4 نفر مثل این.


پاسخ 51 – نوشته شده توسط: earlybird 4/5/2020 11:18:56 AM (شماره 369356)

دور الیزابت.

3 نفر بود.


پاسخ 52 – ارسال شده توسط: اگدن غلاف 4/5/2020 11:41:16 AM (شماره 369375)

وارن و Pelosi نشان می دهد که چگونه خوش شانس ما که مغلوب ساختن پیشی جستن مسئول است. رئیس جمهور PIAPS شده اند که مشغول کار بر روی یک اجتماعی توزیع عادلانه که هیچ تلاش می کردم تا جولای. ما خواهد بود در انتظار هواکش خورشیدی و زیست تخریب پذیر ماسک. اوباما و بسیاری از فرمانداران دولت بودند مشغول حل بحران افزایش اقیانوس در 2099 آنها از دست رفته بحران از سال 2020 است.

4 نفر مثل این.


پاسخ 53 – ارسال شده توسط: doctorfixit 4/5/2020 11:53:57 AM (شماره 369387)

دولت باید ممنوع از درخواست جمع آوری, ضبط, ذخیره سازی و یا انتشار هر گونه اطلاعات در مورد “نژاد” است که کهنه و تفرقه داستانی که هدف این است که به تقسیم و طبقه بندی مردم است.

6 نفر بود.


پاسخ 54 – ارسال شده توسط: Chuzzles 4/5/2020 12:12:37 ب. ظ (شماره 369416)

او فراتر از bonkers. او رفته certifiably شطرنجی.

5 نفر بود.


پاسخ 55 – ارسال شده توسط: bigfatslob 4/5/2020 12:47:43 PM (شماره 369460)

که آرام یک جهش که با بیانیه. یک نژادپرست virus در حال حاضر است که احساساتی. آیا شاهزاده خاکستری بیش از حد هنوز هم فکر می کنم او در کمپین بلیزرز? نوشیدن برخی از firewater و آرام لیز.

2 نفر مثل این.


پاسخ 56 – ارسال شده توسط: TCloud 4/5/2020 1:29:24 PM (شماره 369495)

Coconino, نوجو و آپاچی شهرستانهای باید 561 تایید Covid-19 موارد با 42 کشته و 10:45 AM. ملت ناواهو است که با داشتن مشکلات با این ویروس اما بسیاری از ما در اینجا اشاره به لیز وارن به عنوان *رئیس مسخره* که ما را به عنوان پوشیدن چروکی فلش پیراهن که آیا او می خواهد یا نه!

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 57 – ارسال شده توسط: XCenturion 4/5/2020 5:22:55 PM (شماره 369748)

مردم قرار داده است که لیز در officerare certifiably ماهواره احمق!

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “ladydawgfan”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de