دورهام در راه

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Pluperfect, 4/8/2020 4:20:18 AM

واشنگتن- اگر شما خواندن وال استریت ژورنال در اواخر هفته گذشته شما ممکن است متوجه یک داستان در مورد یک دادستان فدرال جان دورهام از کانکتیکات است. او مردی است که دادستان کل ویلیام بر شنود گذاشته از یک سال پیش به دنبال به بی نظمی که گفته شده است در اطراف 2016 انتخابات احتمالا توسط مقامات عالی رتبه ما در جامعه اطلاعاتی. همه از آمریکا جذب شده است با این بیماری همه گیر کوروناویروس. من بیش از حد وجود دارد اما مسائل دیگر از واردات بود و تصمیم گرفت قبل از این سال است. دورهام را بررسی یکی از آنها است. با توجه به مجله هنگامی که دورهام شد نگران لغو پروازها به مقصد واشنگتن او شخصا سوار


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: جیمی ماک 4/8/2020 4:37:39 AM (شماره 372291)

یکی تنها می تواند امید.

13 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: PChristopher 4/8/2020 4:43:35 AM (شماره 372293)

من در حفظ و خواندن داستان مثل این….جان دورهام به دنبال این جان دورهام به دنبال آن بسیاری از مردم واقعا عرق کردن blahblahblah. چگونه بسیاری از بار در طول چند سال ما شنیده مشابه خطوط ؟ و در حال حاضر حتی اگر او واقعا پیدا کردن همه چیز و حتی اگر AG در واقع توصیه دادستان از مردم بد, چه چیزی باعث می شود هر کسی فکر می کنم که این DOJ نیست فقط رفتن به ‘کاهش به تعقیب’ به عنوان آنها انجام داده ایم قبل از ؟ من اعتقاد دارم آن زمانی که من آن را ببینید.

52 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: George R. 4/8/2020 6:15:41 AM (شماره 372311)

کمی وجود دارد دلیلی برای امید تا زمانی که بر هر صدای در ماده است. Barr bestie رابرت مولر جنایی دادستان است که هنوز هم رایگان است اثبات مثبت است که عدالت را نمی توان انجام می شود. ببینید Whitey Bulger, استیون Hatfill دکتر Ivins سناتور تد استیونس و چهار مردان به دروغ محکوم به قتل به منظور coverup برای Whitey Bulger. بسیاری از فوق مرده اند. ضمنا قاضی سالیوان که گردن عمیق در Mueller تعقیب نیز تا حد زیادی درگیر در مرگ خوب سناتور.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: chase9365 4/8/2020 6:19:31 AM (شماره 372312)

دیگر هیچ چیز برگر! گاو که در آن?

14 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: بقایای 4/8/2020 6:59:17 AM (شماره 372328)

“امریکا امریکا خدا ریخته فضل او بر تو.” امریکا زیبا من فکر می کنم او ما را در انتظار نگه داشته در حالی که پاک کنیم تا ما عمل می کند.

13 نفر بود.


اوه توقف… واقعا….

9 نفر بود.


ما باید ببینید. شاید. بیشتر لوسی وعده و چارلی بودن suckered دوباره.

14 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: RCFLyer98 4/8/2020 8:28:22 AM (شماره 372412)

بله می دانم من می دانم که همه از این پیچیده, من فراتر از ذهن ساده است اما این محققان تصور می شود فوق العاده هوشمند مردم با منابع نامحدود و پرسنل برای کمک به. من فقط یک نفر اما آن را من نزدیک به چهار سال به می دانم که اگر من خانه ساس و آن را نمی طولانی برای خلاص شدن از آنها. رنگ من بدبینانه!

25 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: coldoc 4/8/2020 9:27:12 AM (شماره 372470)

این طول می کشد بسیاری از ژیمناستیک ذهنی برای توجیه یک سال انجام آنچه او انجام شده است و اجتناب از متهم هر یک از افراد خود را.

9 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: philsner 4/8/2020 9:31:53 AM (شماره 372483)

هیچ چیز برای همیشه رفتن به اتفاق می افتد به چپ باتلاق.

6 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: OBX پیت 4/8/2020 9:44:52 AM (شماره 372516)

جان “گاو” دورهام نمی آمد تا با هر گونه پیشنهاد برای کیفرخواست پس از یک سال از “تحقیقات” …..
که به من می گوید او هم بخشی از اصلی کودتا و یا به شدت بی کفایت (یا هر دو).
AG Barr استخدام دوستان خود را دورهام و او باید خواست که او آمد تا با چیزی یا آتش او را. است دورهام عمدا کشش این “بررسی” برای پر کردن جیب خود (به عنوان مولر بود) و می آیند تا با ، به اندازه کافی از این مزخرفات!!!

3 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: HotRod 4/8/2020 10:14:56 AM (شماره 372553)

داستان در مورد Eeyore و بدبین است که قطعا وابسته به این موضوع است. وجود دارد مقدار زیادی از افراد بدبین که شکایت از جهل که هیچ چیز اتفاق می افتد. فقط به این دلیل که آنها در مورد آن نمی دانند. زیرا همه بر و دورهام نخواهد ارسال یک جلسه توجیهی روزانه یادداشت خود به تحقیقات….

7 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: bigfatslob 4/8/2020 10:17:23 AM (شماره 372560)

من یک خارجی و هوشمند در یک حقوقی حس (من Law & Order) اما من می تواند سفر به واشنگتن دی سی امروز و پیدا کردن جنایات است که می تواند تحت پیگرد قانونی قرار و کسی که محکوم به زندان است. این به اصطلاح قانونی مغز هنوز در حال کار بر روی موارد هستند که بدیهی است که آسان و شایسته پیروزی. همه آنها drinking buddies و خنده با یکدیگر در پایان روز باور نمی کنم هر چیزی به جز دورهام می توانید درایو خود را در ماشین و آن را به پایان می رسد وجود دارد.

3 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: افتخار تگزاس 4/8/2020 10:34:57 AM (شماره 372587)

Paywall خاموش من اما من احتمالا بهتر اطلاعات از دیگر پوستر در اینجا به هر حال.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: DVC 4/8/2020 12:07:23 PM (شماره 372757)

من امیدوار است که وجود خواهد داشت یک کشت از کیفرخواست در کانزاس یا داکوتای شمالی و یا برخی دیگر از محل دور, دور, دور از فاسد تأثیرات DC. وجود دارد نیاز به حداقل 3 دوجین مردمی به زندان فرستاده شده بیش از این و چیزی کمتر خواهد بود coverup. من امیدوار….اما عدالت به تاخیر افتاد این است که عدالت را تکذیب کرد.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: jeffkinnh 4/8/2020 12:42:31 PM (شماره 372816)

جلوگیری از اعتیاد به مواد مخدره. این اقدامات گرفته شده توسط افرادی که اب زیر کاه و فریبنده به عنوان یک حرفه و آنها کاملا راحت انجام کار خود را. آنها نیز به خاک سپرده شد بسیاری از اقدامات خود را در داخل به شدت شکسته FISA سیستم است که آن را سخت برای منزوی کردن اقدامات مجرمانه در داخل تقریبا 100% رکورد بد و تحقیقات است. من نمی دانم چه Dunham پیدا کرده است. من امیدوارم که او موفق است در ومعلول کردن جنایتکاری که ما می دانیم وجود داشته است حتی بدون شواهد سخت. اما ما هیچ اطمینان از آن است. فقط به عنوان حزب دموکرات باید futilely دنبال استیضاح ما به دنبال عدالت در برابر دولت عمیق بازیگران. من نمی دانم که آن را ممکن است.

2 نفر مثل این.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: pensom2 4/8/2020 2:28:00 PM (شماره 372988)

این است که اساسا گسترده توطئه جنایی مورد. دورهام در حال کار بر روی آن برای یک سال نه سه نه چهار سال. من نمی سرزنش او برای که مایل به خود را نگاه محققان به شواهد به جای تکیه بر مولر/اندرو Weissmann نتیجه گیری. بررسی یک مورد توطئه است مانند کشف یک نمد به شدت درهم ماهیگیری خط. آن را شامل بسیاری از بازیگران/co-متهمان. هر یک از آنها می تواند تحت فشار قرار دادند به موش برخی از دیگران است, اما شما نمی دانید که شرکت متهم است که بیشتر در معرض copping درخواست بازگشت شواهد که در برابر شرکت-متهم تا زمانی که شما بررسی تمام یا حداقل اکثر آنها. این جای تعجب برای من این است که مصرف این مقدار از زمان. برخی از DOJ anti-trust موارد از 1970s-80s lasated بیش از یک دهه. بدترین چیز دورهام می تواند انجام دهد خواهد بود به جلو و یک Weissmann و دادستانهای برخی کمتر co-متهمان و پس از آن موفق به متهم Brennan, کف زننده, Comey Rosenstein, McCabe یاتس و/یا بسیاری دیگر نابکار co-توطئه گران.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Pluperfect”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im