کمپرسی بایدن: اکثریت دموکرات ها می خواهندکومو به خود نامزد برای رئیس جمهور

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Pluperfect, 4/11/2020 4:54:42 AM

در این بی سابقه انتخابات سال, همه چیز روی میز است و هیچ چیز نباید برای اعطا گرفته شود. در این راستا ایده جایگزین پیشرو نامزد حزب دموکرات برای ریاست جمهوری است که به عنوان دور از ذهن به عنوان آن را به طور معمول خواهد بود. جو بایدن بود اسمی انتخاب دموکرات ها برای تبدیل شدن به حزب نامزد. اما به عنوان بایدن در تلاش برای باقی می ماند مربوطه در طول coronavirus همه گیر و برنی ساندرز حامیان لیسیدن زخم های خود را, بسیاری از دموکرات ها در حال مصاحبه در مورد به شدت به دنبال یک جایگزین. اکثریت فکر می کنم آنها در بر داشت یک در نیویورک فرماندار اندرو کومو.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: Moritz55 4/11/2020 5:06:56 AM (شماره 375852)

حتی اگر کومو علاقه مند بودند چگونه خواهد او را در انتخابات آینده شرکت بسیار کمتر از برنده شدن به اندازه کافی نمایندگان به کاری که با سهولت نامزدی?

15 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: لیزا belanger 4/11/2020 5:19:01 AM (شماره 375854)

او گفت که هیچ اما بسیاری از مردم می خواهم به خواهش لطفا لطفا شما ناجی
او یکی دیگر از بایدن معاونت…اگر انتخاب هرج و مرج, هرج و مرج…

22 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: StormCnter 4/11/2020 5:53:50 AM (شماره 375868)

من به یاد داشته باشید پدر بزرگ ماریو انجام این coy “من التماس” رقص. اندرو به ارث برده است که ژن است.

40 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: TCloud 4/11/2020 6:29:17 AM (شماره 375875)

که میان حزب دموکرات کمک خواهد کرد که بهترین ها را در DJT?

13 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: DCGIRL 4/11/2020 6:44:21 AM (شماره 375885)

کومو است فقط یک درجه بالاتر از هوش در مقایسه با بایدن. رئیس جمهور تهمت را یک روز درست با این پسر.

28 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: OBX پیت 4/11/2020 6:47:46 AM (شماره 375888)

این ابعاد به اندازه کافی هوشمند به می دانم که هیچ راهی وجود دارد بایدن می تواند انتخاب شود.
در ارتباط باشید…….هیلاری انتظار در بال. پس از همه, او فکر می کند او می تواند ضرب و شتم مغلوب ساختن پیشی جستن دوباره !!!!!!

36 افرادی مانند این.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: LanceLink1 4/11/2020 6:53:54 AM (شماره 375893)

آن را به یک معامله بزرگ از تخلفات و خم قوانین و سنت را که اتفاق می افتد. شما می دانید clintonian راهکار مسائل است.

35 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Quigley 4/11/2020 6:55:11 AM (شماره 375894)

شواهد بیشتری در این ابعاد مناسب نیست به حکومت و یا قادر به منجر شود. خود را بی پایان جستجو برای یک شخصیت بدون نگرانی برای صلاحیتهای هسته یا هسته برداشتهای مربوط به حاکم و پیشرو است و احساساتی. آنها واقعا از افکار واهی و پوچ و نفرت انگیز و عادات. حداقل این آخرین جلسه از افکار واهی و پوچ بیشتر تضعیف می کند نامزد خود را و خود را حزب تمام. به طور کامل سرمایه گذاری در نفرت آنها رانندگی به سمت صخره پر حرف incoherently به خود را دارند. البته آنها می خواهند ما را بیش از صخره با آنها.

29 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: ARKfamily 4/11/2020 7:03:08 AM (شماره 375897)

او حتی نمی تواند حکومت نیویورک. . .

48 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: JackBurton 4/11/2020 7:09:19 AM (شماره 375901)

این Donks نیست محدود توسط قوانین خود را. اگر آنها فکر می کنم آنها یک جایگزین برای کسی که بایدن که آنها فکر می کنم برنده خواهد شد آنها آن را انجام دهد. آنها این کار را در نیوجرسی در مجلس سنا نژاد, اگر شما به یاد بیاورید. آنها آن را انجام نداده چرا که هیچ کس به نظر می رسد قادر به ضرب و شتم مغلوب ساختن پیشی جستن. از این رو استیضاح و weaponized پاسخ به وو آنفولانزا. و است که بهترین توصیف از فقدان رهبری در Donks. پس از بازگشت در بایدن. ما می دانیم که او را دست و پا کردن. ما می دانیم که او را از دست بدهند. اگر شما در حفظ و گفتن دموکرات ها که بایدن را از دست آنها ممکن است شکل که به عنوان خوبی.

28 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: privateer 4/11/2020 7:17:52 AM (شماره 375909)

قوانین ؟ اگر همه می ایستد که بین او و نامزدی است و دروغ و فریب و خیانت و سرقت و قتل و…او را در.

25 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: gone2pot 4/11/2020 7:49:33 AM (شماره 375942)

خوب امریکا هرگز که بزرگ شده است به طوری آره جای چیزی که با کومو.

17 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: bigken2 4/11/2020 7:59:47 AM (شماره 375951)

فکر نمی کنم این امکان پذیر نیست لذا هر چه آنها می خواهند مردم بود dammed

14 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: winmag 4/11/2020 8:02:26 AM (شماره 375958)

این حرکت را به خشم دراندازد به برنی رباتها و آنها را یا در خانه بمانند یا رای برای مغلوب ساختن پیشی جستن.

16 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: گول زدن پسر 4/11/2020 8:26:51 AM (شماره 375980)

آنها همیشه می تواند او را نوشتن در برگه های رای خود می آید نوامبر.

6 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: udanja99 4/11/2020 8:38:21 AM (شماره 375985)

اما اما اما چرا آنها می خواهم به انجام این کار ؟ نظر سنجی خود را به ما بگویید که بایدن این است که ضرب و شتم مغلوب ساختن پیشی جستن مانند یک قفس MMA fighter.

22 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: zephyrgirl 4/11/2020 8:40:43 AM (شماره 375991)

اگر بایدن جایگزین این فرد با ادعای برنی. او دونده تا در نمایندگان و رای. چگونه می توانید از حزب دموکرات او را منتقل می کند ؟

7 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: planetgeo 4/11/2020 9:02:56 AM (شماره 376012)

خوب اجازه دهید خلاصه چرا کومو خواهد بود از جمله یک نامزد: 1. نیویورک بدترین آمادگی دولت این کشور برای یک بیماری همه گیر.
2. نیویورک دور ترین ویروس مرگ و میر در کشور به عنوان یک نتیجه.
3. کومو اعلام کرده است او را هواکش از شهرستانهای کوچکتر در دولت را به نیویورک با توسل به زور در صورت لزوم.
4. کومو را تایید کرده است سقط جنین به بالا و فراتر از تولد و گفت که هر کسی که اشیاء است نه خوش آمدید در دولت خود را.
5. کومو گفته است: “امریکا بود که هرگز بزرگ است.” آره که باید بازی خوبی در سراسر کشور است. برو برای آن.

39 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: fysammy 4/11/2020 9:05:16 AM (شماره 376014)

هر دو طرف باید در قوانین خود این توانایی به جای یک نامزد پس از نامزدی (بهداشت و غیره) تنها با یک رای از DNC/RNC کمیته. بایدن را به راحتی از بین برود و سپس………….?

5 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: inspectorudy 4/11/2020 9:08:45 AM (شماره 376020)

کومو بیشتر اسکلت در گنجه خود را از کشتن زمینه در لائوس. اما دست کم نگیرید DNC. تنها حکومت آنها شکسته نشده است که نشده است نوشته شده است. آنها را پیدا خواهد کرد یک راه برای به دست آوردن او را در انتخابات و در همان زمان دریافت کنید آهسته و جو کردن از آن است. همه می دانیم که بایدن است تا به این کار و اگر نیست آن را برای این ویروس می توانست راهی به او کمپرسی. اما آنها نمیفهمد که برنده خواهد پیچ واکنش به این ویروس و سپس جو VP خواهد اساسا تبدیل به POTUS پس از انتخابات. مغلوب ساختن پیشی جستن خراب طرح خود را!

12 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: Jebediah 4/11/2020 9:48:59 AM (شماره 376063)

زبان به عنوان کسی که زندگی در کومو زمین هیچ کس به نظر می رسد به درک چقدر بد او بوده است: انتخاب به دفتر تمیز کردن آلبانی و به زودی خود را به عنوان نیروی کار آغاز شده و برداشت پاداش او بدون توضیح بسته آنها را اجازه نمی دهد که ایالت fracking به طوری که آنها رنج می برند در حالی که فقط در سراسر خط PA. است که قوی بود همدستی در بسته نیویورک بیمارستان توسط ده ها تن در سال گذشته تفکر آنها مورد نیاز نیست; نه جایگزین ذخایر ماسک meds ، پس از درخواست برای انجام این کار اما صرف عوض $ در “دوستدار محیط زیست” تحولات; یکی از معدود اجازه می دهد خصوصی Drs. (که حرفه ای هستند) به استفاده از داروهای مالاریا در Corvid بیماران…………من می توانم در و باز کردن. این مرد انجام داده است هیچ چیز اما نگاه آرام و مطرح در مقابل رحمت کشتی که مغلوب ساختن پیشی جستن ارائه شده و شکایت در مورد گرفتن مواد مهم است که او در واقع ذخیره شده در یک N. J. انبار. او یک فاجعه!

23 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: سمت راست 4/11/2020 9:52:49 AM (شماره 376065)

نه یک حرکت هوشمند برای کومو. او می داند تهمت خواهد بود مجددا انتخاب و سپس او را تبدیل به جدید دموکرات بازنده مانند کری, گور, هیلاری و غیره. آن بهتر خواهد بود برای او را به صبر کنید تا 2024. او را دوست داشتنی در خارج از منطقه مترو نیویورک. و بله او یک گنجه پر از skeltons. بهترین تبلیغ از همه خواهد بود…”امریکا بود که هرگز بزرگ است.”

12 نفر بود.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: erobot 4/11/2020 9:54:37 AM (شماره 376067)

میشل اوباما libs انتخاب اول باید رای گیری در اعداد منفی برای آنها به چرخش Fredo. او واقعا احمق و تنها خوب به نظر می رسد در مقایسه با افسانه ای ساختگی بایدن.

9 نفر بود.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: Twinkle93 4/11/2020 9:55:47 AM (شماره 376069)

اکثر دموکرات ها به معنی ساحل شرقی مبتنی بر رسانه است.

6 نفر بود.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: Arby 4/11/2020 10:17:02 AM (شماره 376095)

کومو البته گفت که او نمی خواهد اجرا شود. این بدان معناست که هیچ چیز اما او را تنها اجرا اگر او فکر کرد که او یک شانس برای برنده شدن. حدس من این است که او فکر می کند مغلوب ساختن پیشی جستن است در حال حاضر بی نظیر بنابراین او منتظر چهار سال دیگر هنگامی که او چشم انداز بهتر. در ضمن اجازه خواب آلود جو یکی برای تیم.

11 نفر بود.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: Cat Ballou 4/11/2020 10:29:17 AM (شماره 376101)

اما چگونه می تواند باشد ؟ او پیشرو مغلوب ساختن پیشی جستن در انتخابات………..s/o

8 نفر بود.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: Digiconver 4/11/2020 10:30:31 AM (شماره 376102)

جو بایدن می گوید: “رای من برای سناتور… (اینا درست نیست); برای قوری? (اینا درست نیست یا) ….چیزی که … شما می دانید چیزی!…” جیل بایدن زمزمه کردن دوربین: “رئیس جمهور جو; رئیس جمهور”. جو بایدن پیروزمندانه می گوید: “رئیس جمهور! که در آن است! رای من برای قوری!”

6 نفر بود.


پاسخ 28 – ارسال شده توسط: سالی 4/11/2020 10:58:39 AM (شماره 376129)

Um آنها تا به حال یک ptimary!!! شما فقط نمی یابید و می گویند بیایید فقط پرتاب همه که و انتخاب یک مرد که فرار نکردند. شاید dem اولیه رای دهندگان دریافت یک سرنخ که خود را اولیه آرا در حال سقط.

4 نفر مثل این.


پاسخ 29 – ارسال شده توسط: شبح قرمز 4/11/2020 10:59:15 AM (شماره 376131)

اگر Dems فکر می کنم که کومو می توانید ضرب و شتم مغلوب ساختن پیشی جستن بایدن انجام شده است. همانطور که می دانیم دموکرات دروغ تقلب و سرقت پس از آن خواهد شد بسیار آسان برای آنها را به جای خواب آلود جو با قهر ، من هم در زندگی Cuomoland. او شده است وحشتناک فرماندار. نیویورک در حال جمعی مهاجرت به خارج از دولت است. اندرو گفت: ما طرفدار زندگی محافظه کاران نیست می خواستم در دولت است. شما می توانید تصور کنید که چه نوع از مرد می گوید که در مورد ترکیبات خود را? او امپریالیستی حکم در مورد آنچه که مردم در دولت خود می تواند یا نمی تواند انجام دهد در طول قفل کردن خودداری HCQ کوکتل به تنها بیمارستان بستری بیماران خود دیکتاتوری حکم در جلوگیری از fracking و عظیم سوء استفاده از قدرت خود را در طول 9 سال به عنوان فرماندار حاکی چگونه او را حاکم بر خدای ناکرده به عنوان رئیس جمهور. اما اندرو می خواهد در انتخابات ریاست جمهوری بسیار, او می تواند طعم و مزه آن است. او قاتلی دیوانه, ruthless و کاملا بدون اصول…..تعریف بسیار دموکرات و خواهد هر چیزی را به نفع خود در انتخابات ریاست جمهوری. او را به هیلاری را شهوت قدرت شبیه مهد کودک بازی ها. سیاست های خود هستند برنی سیاست های, اما او به اندازه کافی ماهر برای پنهان کردن آنها را. او یک مرد بسیار خطرناک است. با این حال بی کفایت و مطبوعات را در قالب او را به نجات دهنده. دموکرات ها خواهد شد تاج و او خواهد بود یک حریف نیرومند برای مغلوب ساختن پیشی جستن داده شادمانی است که او را احاطه کرده اند. او نه بایدن و او حتی برنی. او نمی خواهد سقوط از هم جدا در یک بحث است. او باید بسیار جدی گرفته شود به عنوان یک احتمالی ریاست جمهوری حریف از مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان مطبوعات ادامه خواهد داد به انجام همه چیز آنها می توانند به از بین بردن مغلوب ساختن پیشی جستن و همه چیز آنها می توانید برای ساخت کومو. در واقع آنها در حال حاضر آغاز شده خود را کومو مبارزات انتخاباتی. کومو گفت: ما هرگز بازگشت ما به زندگی عادی. و اگر او انتخاب رئیس جمهور او را تضمین نمی کنیم.

11 نفر بود.


پاسخ 30 – ارسال شده توسط: rsgonner 4/11/2020 11:08:23 AM (شماره 376142)

شما می توانید تصور کنید چه برنی برادران انجام خواهد شد در صورتی که این اقدام?

6 نفر بود.


پاسخ 31 – ارسال شده توسط: Rumblehog 4/11/2020 12:03:50 PM (شماره 376220)

“با عرض پوزش جو ما نه تنها که به شما.”

5 نفر بود.


پاسخ 32 – نوشته شده توسط: بقایای 4/11/2020 12:10:33 PM (شماره 376234)

و من معتقدم که من در نیویورک پست که دختر سابق خود است دوباره به زندگی خود را. به هر حال او هرگز متوقف محبت او ، و غیره. و غیره.

4 نفر مثل این.


پاسخ 33 – ارسال شده توسط: BeatleJeff 4/11/2020 12:26:44 PM (شماره 376254)

زمانی که او برای اولین بار شروع به انجام روزانه خود را دستی من فکر کومو صدا معقول و اندازه گیری. دیگر نه. من تا به حال به نوبه خود او را امروز به عنوان او فقط blabbing تکراری جریان از آمار است که همه ما شنیده هزار بار قبل از انجام این کار در یک irritatingly whiny, screechy صدای. او نمی باید بسیار جدید می گویند در این جلسات روزانه اما شیفته با صدای خود صدای او را نمی دانم زمانی که به ترک صحنه و بنابراین فقط می رود و در تکرار همان آمار در به طور فزاینده ای هیستریک تن. موش ممکن است او را به عنوان آخرین و بزرگترین آنها مسیح, اما من فکر می کنم او به سرعت پوشیدن و خود را خوش آمدید.

5 نفر بود.


پاسخ 34 – ارسال شده توسط: Smart11344 4/11/2020 12:28:34 PM (شماره 376258)

لطفا آمریکایی ها از خواب بیدار. آنها تا به حال بیش از 20 تار عقل ruunning برای رئیس جمهور و آنها را تا پایان با بایدن. چرا ما می خواهیم هر حزب دموکرات برای اجرای این کشور است. آنها حتی نمی توانید پیدا کردن یکی که واجد شرایط است و یا آجیل است.

3 نفر بود.


پاسخ 35 – ارسال شده توسط: mc مربع 4/11/2020 1:17:52 PM (شماره 376330)

اولیه – shrimary. این Dems بازی توسط قوانین خود را: هر آنچه که مناسب است برای آنها. به عنوان یک پوستر اظهار داشت: زمانی که سابق نیوجرسی فرماندار McGreevy پایین پا چرا که او ساخته شده خود را, گی, شریک زندگی رئیس دولت امنیت آنها آورده خوار سناتور Corzine به جای او. آنها حتی در یک بازی دوستانه در دادگاه به آن اجازه می دهد با وجود تظاهرات که او خیلی دیر شده بود برای انتخابات.

5 نفر بود.


پاسخ 36 – ارسال شده توسط: RedWhite&Blue2 4/11/2020 1:54:23 PM (شماره 376369)

ادم سفیه و احمق دریاسالار (Lloyd Bridges) در فیلم عکس های داغ
من نگه داشته و فریاد “جو بایدن” هر زمان او در یک صحنه!
خنده دار اما دقیق!
Lmao!

4 نفر مثل این.


پاسخ 37 – ارسال شده توسط: buckeye1 4/11/2020 2:54:49 PM (شماره 376417)

آن را ساده تصور کنید که چگونه این را رد میکند. این Dem قدرت کارگزاران به او بروید و به او بگویید که او را برای حزب. او ساخته شده در آماده دلیل او نمی استقامت به انجام این کار است. آن را پوشش می دهد هزاران دلیل

0 افرادی مانند این.


پاسخ 38 – ارسال شده توسط: DVC 4/11/2020 3:33:14 PM (شماره 376457)

بازنده “B” یا بازنده “C” ؟ هنوز هم هر دو بازنده است.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 39 – ارسال شده توسط: Saryden 4/11/2020 3:44:05 PM (شماره 376464)

نمی دانم در مورد چه #28 گفت… من یک نوجوان بود گوش دادن به Dem کنوانسیون هنگامی که هری ترومن نامزد دریافت جایزه بود… به نام “dark horse.” ( این یک تابستان داغ در آیووا و ما تا به حال هیچ ربطی به اما نشستن و گوش دادن به رادیو.) در حال حاضر من فکر…گاوین Newsom است که انجام بسیاری از دوستانه صحبت کردن.

2 نفر مثل این.


پاسخ 40 – ارسال شده توسط: bighambone 4/11/2020 4:06:17 PM (شماره 376483)

امروز صبح اندرو کومو در FNC گفت که سیاست و صبح روز دوشنبه quarterbacks نمی باید اتفاق می افتد در حالی که در همان زمان کومو شد صبح روز دوشنبه quarterbacking فدرال نیروی کار مدل سازی که در حال حاضر ظاهرا بیش از حد تعداد ویروس های مربوط به موارد و مرگ و میر. با چنین مسری ویروسی همه گیر هرگز اتفاق می افتد قبل از اینکه در ایالات متحده آمریکا در طول عمر هر کسی در اطراف امروز واضح است که این مدل تا به حال ساخته شود به سرعت بر اساس هر دو تحصیل کرده و الاغ وحشی حدس بزند.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Pluperfect”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de