با توجه به سیاتل ناآرامی میلیارد دلارشرکت سرمایه گذاری در حال حرکت به ققنوس

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: MissMolly, 6/23/2020 4:53:21 AM

ققنوس — Coronavirus همه گیر و یا نه یک مشاوره سرمایه گذاری شرکت ترک فرهنگی ناآرامی در سیاتل و حرکت آن ستاد به ققنوس و Camelback راهرو. “… ناآرامی های صورت گرفته در شهر سیاتل … واقعا وجود دارد نه یک مرکز کسب و کار جامعه امروز” Smead مدیریت سرمایه, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت کول Smead گفت KTAR, اخبار 92.3 FM. Smead گفت که اگر چه مالیات در سیاتل پایین تر هستند, نامزد, استخدام سخت تر است و هزینه زندگی در این شهر گران تر از ققنوس.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: chance_232 6/23/2020 5:27:57 AM (شماره 453590)

منم میخوام ترک یک علامت است. سیاتل شهردار نیازی برای جلوگیری از جنون تا زمانی که هزینه انجام این کار لطمه می زند.

28 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: ROLFNader 6/23/2020 6:13:05 AM (شماره 453599)

نگران نباشید. سیاه و سفید زندگی می کند و ماده Antifa می تواند گام و پر کردن جای خالی سمت چپ توسط واقعی آمریکایی است که در حال فرار.

25 نفر بود.


پول هوشمند می رود که در آن پول هوشمند می رود… و آن نمی سیاتل!

28 نفر بود.


پاسخ 4 – نوشته شده توسط: به جای خواندن 6/23/2020 6:37:12 AM (شماره 453619)

آنها را سرزنش نیست یک بیت. من امیدوارم که بیشتر حرکت می کند. شهردار انجام کارهای احمقانه با قرار دادن کسانی که اراذل و اوباش و جمع آوری عواقب

18 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: franq می 6/23/2020 6:43:35 AM (شماره 453625)

سیاتل. که در آن همیشه باران در رژه خود را.

24 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: anniebc 6/23/2020 6:45:31 AM (شماره 453630)

چه مدت طول خواهد آخرین آنها در ققنوس ،

6 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: jeffkinnh 6/23/2020 7:13:57 AM (شماره 453657)

زندگی نه چندان خوب در CHAZ/ریز ریز کردن زمین ؟ این شگفت انگیز است که این درس از گود جوامع پس از شورش شده است آموخته در حال حاضر. درس بوده است retaught چند بار بیش از چند دهه. یا چپ می کند زبان آموزان و یا آنها اهمیتی نمی دهند. من شک دارم به این دلیل است که آنها اهمیتی نمی دهند. دستور کار خود هرج و مرج و خشم و خشونت و تخریب به دلیل آن اجازه می دهد تا آنها را به قرار دادن بررسی اقدامات به گفتمان عمومی. باقیمانده خسارت ؟ چه کسی مراقبت کنید ؟ آنها خود را منتقل مهره های شطرنج رو به جلو در هیئت مدیره و آن این است که همه امور به آنها. چه غم انگیز است این است که این جوامع است که در حفظ و حمایت از این چپ است که در حال انجام آنها بیشترین آسیب و بازگشت آنها را به هیچ چیز. در ضمن آنها تحقیر کسانی که در حال حاضر آنها فرصت چون فرصت نیست نتیجه نهایی اما در عوض نیاز به یک عمر کار می کنند. آنها همچنین درک نمی کنند که یک مقدار قابل توجهی از عدم احترام آنها ممکن است درک است که به دلیل رفتارهای اقتصادی و کلاس نیست ، هنگامی که شما به عنوان یک طبقه پایین قاتل شما درک خواهد شد که راه را برای یک مدت زمان طولانی برای رفتن به جلو. اگر به جای آنها تصرف فرصت های ارائه شده خود را با رفتارهای خواهد بود قدردانی و اقتصادی خود را در کلاس افزایش می یابد. بله متاسفانه هنوز هم وجود دارد برخی از نژادپرستان اما آنها کاهش هر نسل و آنها را در قفس با قانون و نصب رئیس جمهور و اجتماعی درک. متناوبا, شورش هرگز ایجاد احترام. آن را ممکن است ایجاد موقت, ترس, اما هیچ چیز از تداوم.

7 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: بچه مایرز 6/23/2020 7:18:00 AM (شماره 453659)

عزیز جنی Durkan,
آن زمان من به ققنوس شما افزایش
و شما پیدا کردن یک توجه داشته باشید من سمت چپ حلق آویز بر روی درب خود را.
شما می خواهید به خنده زمانی که شما خواندن بخشی است که می گوید من ترک
چون شما را باور نمی کند من می خواهم واقعا اوه نه.
من نفرت را به شما را ترک جنی من واقعا انجام دهد.
اما این کسب و کار من فقط می تواند نه بیشتر.
عشق و بوسه
Smead مدیریت سرمایه, رئيس جمهور & مدیر عامل شرکت کول Smead (با عذر خواهی به Jimmy Webb)

22 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: Highlander 6/23/2020 8:19:15 AM (شماره 453739)

لیبرال شهرداران مانند جنی اقتصادی بزرگسالان بی سواد. آنها اجتناب شود صحبت کردن هر چیزی در کالج مانند اقتصاد 101.

13 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: Philipsonh 6/23/2020 8:54:11 AM (شماره 453772)

وحشتناک مقاله. آنچه که به نام این شرکت ؟ چگونه بسیاری از کارکنان ? و در نهایت, آن است که یک میلیارد دلار شرکت است که ناخالص $ دارایی های تحت مدیریت. چگونه افرادی که نمی نوشتن منسجم مقاله دریافت شغل ؟

6 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: cor-دامپزشک 6/23/2020 8:55:52 AM (شماره 453773)

من را به تعجب می کنم چرا ظاهرا فرد هوشمند مانند مدیر عامل Smead خواهد نقل مکان به جایی با افزایش مالیات ها و هزینه بالاتر زندگی را از جایی که او را ترک. آن را به من می گوید او را بیش از حد لیبرال به اعتراف فلسفه لیبرال اشتباه است و نقل مکان به یک مالیات کم محافظه کار دولت/شهرستان.

5 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: DVC 6/23/2020 10:01:53 AM (شماره 453858)

و بنابراین سیاتل ترک آغاز می شود. شما می توانید شرط می بندم که بسیاری از افراد دیگر خواهد بود به انجام همان. مشکل این است که بیشتر خواهد بود و آوردن آنها ایده های چپ و چپ رای گیری الگوهای با آنها آلوده جاهای دیگر.

6 نفر بود.


#11 مقاله گفت ققنوس مالیات بالاتر بودند اما هزینه زندگی پایین تر است. مدیر عامل شرکت نیز گفت: ققنوس تر بود منجر به بالا بردن یک خانواده است که برای تلفن های موبایل مانند ارزش های محافظه کار به من.

7 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: joew9 6/23/2020 11:31:16 AM (شماره 454012)

پیش بینی من این است که همه دموکرات شهرداران و فرمانداران انجام خواهد شد هیچ چیز قبل از انتخابات به دلیل آنها می خواهند تهمت به گرما. من نیز بر این باورند که این چه چیزی است که توصیه به آنها توسط DNC انتخابات مشاوران.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: Chuzzles 6/23/2020 12:49:07 PM (شماره 454125)

آنها حق دارند در مورد هزینه زندگی در سیاتل. بالا به عنوان یک گربه پشت آن است. به علاوه لیبرال اجرا همه چیز را به زمین.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: Strike3 6/23/2020 1:47:05 PM (شماره 454185)

حرکت هوشمند. دیگر سیاتل شرکت باید به دنبال کت و شلوار از جمله متعال آمازون پس از شهردار و فرماندار باید ایجاد ناپایدار جو است که در آن هیچ کسب و کار می تواند انتظارات ایمنی و کسب و کار فضای دوستانه. نشان می دهد این دلقک ها چقدر بد رهبری خود را واقعا است. آمازون صفحه وب هنوز هم صفحه نمایش با افتخار پیام است که آنها gulping Kool-Aid توسط گالن و من تصور آن را به یک کاهش شدید در خرید و فروش به آنها نشان می دهد خطا راه خود را. من بهترین من انجام خواهد داد برای کمک به.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: swarfer 6/23/2020 5:39:06 PM (شماره 454452)

این است که دقیقا چه درونی شهر یهودی نشین ایجاد می شوند. خشونت و اختلال باعث کسب و کار و مردم عادی به فروش و دریافت کنید. قیمت ملک در حال افسرده پایه مالیاتی کاهش و جمعیت باقی مانده است و هیچ واقعی سیاسی چاره ای جز رای دادن در همان داوطلبانی که ایجاد شده این مشکل به این دلیل که بهترین و درخشان ترین در جای دیگر نقل مکان کرد.

1 نفر این را پسندیدند.


ما همه به عنوان رزرو به عنوان یک شهر پس از دیگری می شود ،

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “MissMolly”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)