دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را تهدید به مجازات میشیگانبرای پستی Absentee Ballot برنامه های کاربردیبه رای دهندگان

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Imright, 5/20/2020 8:58:45 AM

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در روز چهارشنبه تهدید به مجازات میشیگان برای پستی absentee ballot برنامه های کاربردی برای همه دولت رای دهندگان پیش از انتخابات. “این انجام شد به طور غیر قانونی و بدون مجوز توسط سرکش وزیر امور خارجه” مغلوب ساختن پیشی جستن در توییتر نوشت. “من را بخواهید به نگه دارید تا کمک های مالی به میشیگان اگر آنها می خواهند برای رفتن پایین این تقلب انتخابات راه!” (صدای جیر جیر) در شنبه میشیگان وزیر امور خارجه Jocelyn بنسون ارسال رای گیری برنامه های کاربردی به 7.7 میلیون رای دهندگان در دولت است.”توسط پستی برنامه ما را تضمین است که هیچ Michigander به انتخاب بین سلامت خود و حق خود برای رای دادن”


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: Jethro بو 5/20/2020 9:04:29 AM (شماره 416699)

راست. 7,7 millioin ballats فرستاده شده به هر رای دهنده در میشیگان و همه زنده در همان آدرس DNC ستاد.

17 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: planetgeo 5/20/2020 9:18:29 AM (شماره 416725)

بزرگ رای سرقت از سال 2020 آغاز کرده است.

24 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: Pearson365 5/20/2020 9:22:49 AM (شماره 416729)

تنها چیزی است که جبران این انتخابات سرقت شیرین کاری توسط حزب دموکرات میشیگان است که به صورت بایدن به انتخاب خود فرماندار Cruella DeWhitmer به عنوان VP. پس پیش بروید, جو, انتخاب Whitmer. می تواند یک کشور خود حل? همه ما دلایل موجود و پر رونق از منشور حقوق و تمامیت انتخابات به آزادی اقتصادی در حال قربانی به طوری که دموکرات (سوسیالیست در لباس گوسفند) می تواند رسیدن و برای همیشه حفظ کامل قدرت است.

8 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: Chuzzles 5/20/2020 9:23:31 AM (شماره 416730)

من نه او را تنبیه این فرمانداران برای آنچه آنها انجام می دهند به خانه های سالمندان در کشورهای خود را. به عمد با قرار دادن فعال موارد ویروس در میان افراد مسن و سایر افراد در معرض خطر وجود دارد باید شایستگی تعقیب برای قتل نفس حداقل. چرا بر روی زمین توسط رسانه ها نادیده گرفتن این ؟

15 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: cor-دامپزشک 5/20/2020 9:29:24 AM (شماره 416739)

‘تند و زننده ‘حماقت’ یا ایمیل در رای دادن در انتخابات فدرال شده است امضا و به قانون نشده است و او را همراهی دستیارش در حال حاضر شروع به پیاده سازی آن.

5 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: HotRod 5/20/2020 9:40:13 AM (شماره 416754)

دموکرات ها را ببینید چینی virus به عنوان وسیله ای برای رسیدن به پست الکترونیکی-در رای گیری سلامت با استفاده از تاکتیک ترساندن. وال مارت, دکتر, دفاتر و ساختمان های دولتی, بانک ها و بسیاری از امکانات دیگر موفقیت مدیریت دسترسی با استفاده از توصیه می شود فاصله و ماسک صورت روش پس از رای گیری مکان بدیهی است که می تواند آن را انجام بیش از حد. به خاطر رای دادن صادقانه! انکار دموکرات رای گیری تقلب!
اگر شما می خواهید به نگه داشتن خود را از کشور این است که…

12 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: MMC 5/20/2020 9:48:36 AM (شماره 416765)

من فشار خون از طریق سقف! Witchmer فقط گفت Covid بیماران به قرار در خانه های سالمندان – در حال حاضر ارسال غایب رای میدهد ، او بد است – و در جایی که مجلس نمایندگان و مجلس سنا جمهوریخواهان? مبارزه لطفا…

17 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: stablemoney 5/20/2020 9:58:33 AM (شماره 416779)

جمهوریخواهان در حال رفتن هرگز برای مبارزه با. شما در حال رفتن به مجبور به انجام این کار است.

8 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: bigfatslob 5/20/2020 10:13:07 AM (شماره 416795)

جدید مکزیک فرستاده غیابی برای مقدماتی هیچ دستگاه آرا به دلیل قفل کردن.
ما باید برای ارسال ما وابستگی حزب ما در اثبات رای دهندگان رول بنابراین من نمی دانم اگر ثبت نشده رای شرکت می کنند. من تا به حال یک راست جمهوری خواه بلیط با انتخاب چند سنای آمریکا و سناتور امور خارجه که من را انتخاب سپس از طریق پست و در آن را مهر و موم شده باقی بماند تا زمانی اولیه انتخابات. به طور کلی باید رای گیری توسط ماشین اما همه می شود یک رای گیری تقلب در حال انتظار برای رخ می دهد. به اعتقاد من اگر دولت می شکند با رای گیری قوانین دولتی که انتخاب باید تهی و خالی به طور کامل علاوه بر این هیچ فدرال پول رفتن به آنها را. اجازه دهید آبی متحده مانند معدن sing the blues.

5 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: Rama41 5/20/2020 10:20:23 AM (شماره 416798)

فقط پر کردن پست الکترونیکی-در رای گیری برای پنسیلوانیا است. اشاره کرد که نام و ثبت نام برای عموم به نمایش در خارج از پاکت نامه. ما کشورهای مشترک المنافع شده است تا به حال توسط فیلادلفیا دموکرات ها و جمهوریخواهان خالص.

14 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: skacmar 5/20/2020 11:14:04 AM (شماره 416866)

میشیگان رای غایب به هر دلیلی دولت است. تا آنجا که من از آنها بدم میاید برای دفاع از Whitmer آنها پس دولت قانون با دادن هر کس این فرصت را به رای غایب. آنها تنها پستی برنامه های کاربردی برای به دست آوردن یک رای گیری غایب. یک فرد تنها یک واقعی رای گیری برای انتخابات اگر آنها بازگشت به امضا نرم افزار برای absentee ballot. کارمندان پس از آن باید به دنبال روش با بازگشت رای داده اند. اگر یک فرد بخواهد به رای کسی آنها را نمی خواهد بازگشت به برنامه. اگر آنها نشان می دهد تا در یک رای گیری در محل داشتن فرستاده برای absentee ballot آن است که پرچم و فرد باید به دنبال غایب رای دهندگان روش. هر کس باید نشان دهد ID عکس زمانی که ثبت نام برای رای دادن و زمانی که رای گیری در فرد است.

2 نفر مثل این.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: Daisymay 5/20/2020 11:43:23 AM (شماره 416897)

کسانی که برگه های رای خالی! در حال حاضر بخش. دولت نشسته است و دارد با یک از خود راضی لبخند بر روی صورت خود گفت: “چه می خواهید در مورد آن انجام دهد”! او چهره او ارسال خواهد آنها را خارج و سپس آن را خیلی دیر شده برای مغلوب ساختن پیشی جستن به انجام چیزی رفو. او تا به حال بهتر است چیزی در مورد آن و یا دیگر آبی متحده خواهد شد که ایشان در یک هفته!

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: NancyD 5/20/2020 12:06:50 PM (شماره 416935)

من نوشت: این SOS در میشیگان گفت و او را به ترک کمک به مرده رای مردم و تمرکز بر رفع سد و جاده در دولت است. آنها همه احمقها. من امیدوارم که همکار من MIchiganders از خواب بیدار شده برای دیدن آنچه که انتخاب یک احمق لیبرال Gov بین می برد و دولت و ممکن است شما را بکشند.

3 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: TJ54 5/20/2020 12:18:40 PM (شماره 416945)

رئیس جمهور تهمت باید استناد قیام, قانون, توقیف فرماندار کارن و پرتاب او را در slammer است. او را باید دوربین های تلویزیونی به همراه او و از او بپرسید که چگونه او با بهره گیری از این مستند

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: DVC 5/20/2020 12:39:51 PM (شماره 416973)

شروع به فاسد رای گیری ماشین برای رفتن برای اجرا تست شروع به کار کردن اشکالات به طوری که آنها می تواند ارائه مقدار زیادی از تقلب در رای گیری در روز انتخابات.

3 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: udanja99 5/20/2020 12:59:38 PM (شماره 417001)

اگر شما می توانید فاصله اجتماعی در خط پرداخت در خارج, شما می توانید فاصله اجتماعی در خط برای رای دادن.

5 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: kdsils60 5/20/2020 1:42:45 PM (شماره 417046)

مردمی… من دیدن برخی از نوع الگوی در اینجا ؟ اولین استیضاح (بیش از یک تماس تلفنی و)… و سپس بر روی آن راست پاشنه این ویروس درست از جایی شکسته اقتصاد ما متوقف می شود همه از رئیس جمهور Trumps رالی اجازه می دهد تا به زوال عقل لادن بایدن پنهان در زیر زمین نهان و شرکت ملی تلاش برای “mail-در” رای گیری برای انتخابات ریاست جمهوری. من یک توطئه مهره یا… آیا من می بینم آنچه به نظر می رسد دموکرات 2020 انتخابات مبارزات انتخاباتی ؟ چه خانواده بینید ؟

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: BillW. 5/20/2020 1:49:44 PM (شماره 417051)

برای او خوب! از سمت چپ برنامه بر سرقت این سال 2020 و احساس موجه در انجام این کار است. رئیس جمهور عاقلانه است برای اقدام در هر کجا و در هر زمان در حالی که رادیو و تلویزیون قصد او. –دامپزشکان برای مغلوب ساختن پیشی جستن 2020

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: anniebc 5/20/2020 2:11:31 PM (شماره 417074)

در حالی که این روند ممکن است حقوقی اعتماد که حزب دموکرات باید قصد بد داشته باشید. رئیس جمهور حق است به درخشش نور در این. لذا شیطان هستند (من خودم تکرار) و تمرکز آنها در انجام شر به طور مداوم.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: XCenturion 5/20/2020 6:36:57 PM (شماره 417206)

من مشکلی ندارم با رای غیابی اما رای دهندگان باید به جای انگشت زدن پای خود را در انتخابات قبل از آن پستی در.

1 نفر این را پسندیدند.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Imright”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de