دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن: آمریکایی ها باید نگه داریدگردهمایی های زیر ده نفر را شکستCoronavirus

اوهایو فرماندار مایک DeWine سفارشات
همه کافه ها و رستوران ها به 54 پاسخ

ارسال شده توسط
Harlowe 3/15/2020 5:44:07 PM ارسال پاسخ

کلمبوس اوهایو فرماندار مایک DeWine اعلام کرد که او خواهد شد صدور یک فرمان به تمام رستوران ها و کافه ها شروع 9:00 p. m. دوشنبه شب. “من آگاه هستم که این تاثیر بسیاری از, بسیاری از کارگران,” او گفت: در یک صدای جیر جیر. “من می توانم به شما بگویم که چقدر متاسفم من هستم اما ما کار خواهد کرد برای کاهش درد و رنج. هدف ما این است که به هر کس از طریق این. منظور تعطیل خواهد شد در شخص ناهار خوری. رستوران ها و کافه ها هنوز هم ارائه carryout و تحویل. (تیک)منظور خواهد شد و در اثر باقی می ماند به طور نامحدود.

سابق اوباما گزارش های رسمی آن را خیلی دیر به
توقف ‘بیش از 1 میلیون’ آمریکا Coronavirus مرگ و میر 47 پاسخ

ارسال شده توسط
Imright 3/15/2020 1:20:05 PM ارسال پاسخ

این پیگیری به من, مارس 12 coronavirus قطعه می آید با همان مهم هشدارهای مهم به اندازه کافی است که من بیان آنها جلو: من در اینجا نه به کسی زنگ و من در اینجا به مسخره می کنند. من نمی دانم چه اتفاقی خواهد افتاد اما من نمی دانم ما چه کارشناسان می گویند این است که من گزارش آنچه کارشناسان می گویند. اندرو Slavitt باراک اوباما سابق اقدام مدیر مراکز مدیکر و مدیکید خدمات (CMS) است که به نقل از کارشناسان که می گویند بیش از یک میلیون آمریکایی در حال حاضر محکوم به این دلیل که “ویروس بود نه موجود است.”

سناتور. رامنی پیشنهاد از $1,000 جزوه برای
بزرگسالان ایالات متحده در coronavirus محرک 44 پاسخ

ارسال شده توسط
Ribicon 3/16/2020 2:24:00 PM ارسال پاسخ

جمهوری خواه ایالت میت رامنی پیشنهاد پنج شنبه به $1,000 جزوه برای هر آمریکایی بالغ در تلاش برای کمک به اقتصاد ایالات متحده آب و هوا coronavirus است که ویرانگر بازار. پول در نظر گرفته شده است به “کمک به پر کردن شکاف” برای آمریکایی ها که شروع به باید مسائل را با حقوق خود و صورتحساب. سناتور آن را می بیند به عنوان یک مرحله اضافی به خانه-تصویب coronavirus لایحه که شامل رایگان تست پرداخت مرخصی استعلاجی و جامد مزایای بیکاری. “ما همچنین به فوریت نیاز به ساخت در این قانون با اقدام اضافی برای کمک به خانواده ها و کسب و کارهای کوچک خود را برآورده کوتاه مدت تعهدات مالی کاهش بار مالی در

فلوریدا vaunted ‘تاریخ’ مرد
اندرو Gillum می شود با شلوار خود را پایین 41 پاسخ

ارسال شده توسط
PageTurner 3/15/2020 12:12:18 AM ارسال پاسخ

در نگاه به گذشته فلوریدا dodged گلوله. اندرو Gillum فساد آغشته به جناح چپ شهردار تالاهاسی که کمتر از دو سال پیش رفو نزدیک رو انتخاب goveror از فلوریدا بر اساس درخشان ‘تاریخ’, مطبوعات, روایت شده است, گرفتار, برهنه در اتاق یک هتل با یک گی “اسکورت” barfing بیش از یک توالت و بیش از حد inchoate برای پاسخ به سوالات از پلیس بودند که به نام در به شلنگ از یک $220 یک شب اتاق هتل میامی از مت baggies. خود توصیف پورنو ستاره در اتاق یک پروفایل در “اجاره مردان” و حال که او با Gillum و مرد برهنه, در چه پلیس گزارش مشکوک بود ،

همه غیرضروری فروشگاه تعطیل شود در سراسر پنسیلوانیا
با توجه به کروناویروس 40 پاسخ

ارسال شده توسط
quincy2 3/16/2020 2:53:03 PM ارسال پاسخ

پنسیلوانیا رژیم صهیونیستی است. تام Wolf دهکدهای دستور بستن تمام فروشگاه های غیر ضروری در دولت موثر در نیمه شب به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس…رستوران ها و کافه ها به جز از خدمات نیز دستور داد تا نزدیک به دو هفته آینده. گرگ اعلام ساخته شده در یک بعد از ظهر دوشنبه در کنفرانس خبری. این تعطیلی در اثر برای دو هفته.
رستوران ها و کافه ها به جز از خدمات نیز دستور داد تا نزدیک به دو هفته آینده. امکانات است که می تواند باقی می ماند باز عبارتند از:
فروشگاه های مواد غذایی
بیمارستان
تجهیزات پزشکی

بالا دموکرات اندرو Gillum می گوید: او است
ورود نوتوانی پس از او در بر داشت در یک
ساحل جنوبی, اتاق هتل, اسکورت
که تا به حال overdosed در مت 38 پاسخ

ارسال شده توسط
zephyrgirl 3/16/2020 9:17:37 AM ارسال پاسخ

سابق فلوریدا نامزد فرماندار اندرو Gillum فاش یکشنبه که او در حال ورود به یک مرکز توانبخشی گفته او کاهش یافته است به افسردگی و سوء مصرف الکل پس از از دست دادن پیشنهاد خود را برای دولت بالاترین پست. این دموکرات بیانیه آمد روز پس از Gillum نامگذاری شد در جنوب فلوریدا پلیس گزارش روز شنبه گفت که او ‘inebriated’ و در ابتدا بی توجه در اتاق یک هتل همراه با دو مرد از اصحاب تراویس Dyson 30 و آلدو Mejias, 56, که در آن مقامات در بر داشت baggies مشکوک کریستال متامفتامین.

این مسخره است که هر کس خرید همه
کاغذ توالت 38 پاسخ

ارسال شده توسط
ladydawgfan 3/15/2020 7:43:18 AM ارسال پاسخ

این دومین هفته است که من شده اند قادر به خرید کاغذ توالت. در ابتدا من در ذهن boggled که کسی فکر آن را لازم را برای خرید هر رول در چشم پس از آن که بسیاری از مردم فکر می کنم آن را ضروری است برای خرید کردن قفسه. من سعی کنید به نگه داشتن در اطراف به اندازه کافی ذخایر که من لازم نیست به نگرانی در اگر من می توانم خرید برای دو هفته اما من در حال اجرا است. من درک می کنم که مردم از ترس اینکه در قرنطینه به مدت دو هفته یا یک ماه بیش از WuFlu ترس و تمایل شخصی خود را عرضه به گذشته است. که وزن آن در ذهن خود — و نه ادعایی مرگ از زمان coronavirus

مغلوب ساختن پیشی جستن با توجه به ‘عفو کامل’ به صورت
مایکل فلین پس از FBI ‘از دست رفته’ سوابق 36 پاسخ

ارسال شده توسط
PageTurner 3/15/2020 3:05:51 PM ارسال پاسخ

رئیس جمهور تهمت و گفت که او به طور جدی با توجه به عفو سابق کاخ سفید, مشاور امنیت ملی, مایکل فلین. “بنابراین در حال حاضر گزارش شده است که پس از از بین بردن زندگی خود و زندگی خود خانواده فوق العاده (و بسیاری دیگر نیز) اف بی آی مشغول به کار در رابطه با وزارت دادگستری است ‘از دست رفته’ سوابق ژنرال مایکل فلین. چگونه راحت است. من به شدت با توجه به عفو کامل!” مغلوب ساختن پیشی جستن توییتی در روز یکشنبه. فلین, 61, التماس کرد گناه در ماه دسامبر 2017 برای دروغ گفتن به محققان در مورد صحبت های او با آن-سفیر روسیه به ایالات متحده آمریکا سرگئی Kislyak و چهره های احتمالی ، پس از مبادله حقوقی تیم فلین خود را تغییر لحن گفتن در ایالات متحده دادگاه منطقه ای در واشنگتن

بایدن و ساندرز یکی بحث خواهد شد
یک پیش نمایش خوبی از بایدن در برابر تهمت 35 پاسخ

ارسال شده توسط
MissMolly 3/15/2020 5:17:10 AM ارسال پاسخ

در یکشنبه شب نامزد باقی مانده با یک شات واقعی در نامزدی حزب دموکرات در واشنگتن در میان یک بیماری همه گیر به دولت که چرا آنها باید انتخاب شود منجر به ملت است. در بسیاری از بحث متفاوت خواهد بود از همه دیگران برگزار شد و از تابستان گذشته. به جای بزرگ و متنوع زمینه از نامزدها تنها دو پیر مردان سفید باقی می ماند. و به جای تست خود را سبک و یک آستر در مقابل جمعیت این جلسه را فاقد مخاطب است. با خیلی محروم و دور نامزد خواهد شد یا درخشش یا شکست است. در این لحظه به نظر می رسد که نامزد سابق معاون رئیس جمهور جو بایدن را به از دست دادن.

دموکراتها استیضاح وکیل آزمون
مثبت Coronavirus سرزنش مغلوب ساختن پیشی جستن
برای Gaslighting’ امریکا 33 پاسخ

ارسال شده توسط
Imright 3/16/2020 5:44:16 AM ارسال پاسخ

دموکراتیک استیضاح وکیل دانیل گلدمن یکشنبه اعلام کرد که او را آزمایش مثبت برای coronavirus — و بلافاصله سرزنش رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن برای “gaslighting” امریکا است.گلدمن توضیح وضعیت خود را از طریق یک سری از توییت توضیح مشکل این است که او تا به حال تجربه کرده و حتی دسترسی به آزمون و نشان می دهد که مغلوب ساختن پیشی جستن دولت مقصر بود به صورت خیلی آهسته پاسخ در ارائه آزمون و پخش اطلاعات غلط است. (صدای جیر جیر) گلدمن بلافاصله چرخد و از به اشتراک گذاشتن اخبار خود را به انتقاد از دولت را عدم آماده سازی با توجه به تست —

یک روز در Coronavirus سوپر مارکت که
کمونیست برنی دوست داشتم 31 پاسخ

ارسال شده توسط