خشونت خانگی یکی دیگر از واقعیانسان هزینه اقامت در خانه سفارشات

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: MissMolly, 4/8/2020 4:40:42 AM

به عنوان فرمانداران سراسر کشور انتشار دستور اجرایی به پناهگاه در محل بسیاری از آنها نیروبخش برای آسیب های جبران ناپذیر ناشی از بسته شدن کسب و کار و نگه داشتن مردم در خانه. این کار از دست دادن اعداد به شمار می رود به عنوان بالا که 47 میلیون نفر با نرخ بیکاری در 31 درصد زمانی که همه گفته و انجام می شود. اما قانونگذاران نیز باید در نظر گرفتن اثرات ثانویه حاوی ویروس است. هر اندازه گرفته شده برای کاهش خطر ابتلا به این ویروس گسترش را افزایش می دهد خطر در مناطق دیگر مانند خشونت خانگی. این واقعیت و بار از رهبری است. دیگر اقتصادهای محلی در حال تعطیل و مردم از ترس


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: DCGIRL 4/8/2020 6:33:33 AM (شماره 372321)

اقامت در خانه سفارشات در حال گرفتن و پوشیدن در بسیاری از مردم است. زندگی در حال نابود مالی و ذهنی است. استفاده داخلی را نشان می دهد آن سر زشت حتی بیشتر به این دلیل که اکثریت مردم در نقطه شکستن. این است دیوانه و نیاز به توقف در حال حاضر. اگر افراد با بیماری های زمینه ای نمی خواهید به بیرون آمدن و افراد مسن و یا هر کس دیگری که می ترسد و سپس در خانه بمانند. برای باقی مانده اکثریت ملت ما باید قادر به دریافت و با ما زندگی می کند و مولد شود. آن را آسان برای هر دو Drs. Fauci و Brix به ادامه این تلخه چرا که آنها در حال دریافت یک چک پرداخت کنید و برای رفتن به محل کار و حضور در جلسات و غیره.. من تعجب می کنم اگر ما متوقف شد پرداخت و آنها را به اقامت در خانه های خود چه مدت این ادامه خواهد داد.

41 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: فوری خشم 4/8/2020 6:51:58 AM (شماره 372326)

شما نمی تواند نگه داشتن انسان های قفل شده را مانند این به طور نامحدود. به اعتقاد من تهمت این را می داند. من امیدوارم. خانم خشم ممکن است به من چه کونگ آنفولانزا نمی خواهد قبل از این است که بیش از همه.

21 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: به جای خواندن 4/8/2020 6:55:13 AM (شماره 372327)

برای کسانی از ما که به تنهایی زندگی می کنند, آن را بسیار تند و زننده به عنوان به خوبی. تنهایی و مجبور به حفظ فاصله اجتماعی (چگونه من از آنها بدم میاید که با عبارت) است که روح از بین بردن.

48 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: janjan 4/8/2020 7:05:24 AM (شماره 372332)

متاسفانه لغو قرنطینه را حل نمی کند استفاده داخلی مسائل. پس از این شروع می شود آن را هرگز به پایان می رسد. با این حال من از صمیم قلب موافق با #1 که در این زمان حکومت ترور و وحشت ناشی از overzealous فرمانداران نیاز به متوقف کردن و ما نیاز به ایجاد این اتفاق می افتد. این است که در بیشتر قسمت ها خلاف قانون اساسی است و این قدرت دیوانه سیاستمداران نیاز به قرار داده می شود را در خود جای.

15 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: GO3 4/8/2020 7:25:16 AM (شماره 372357)

من موافقت می کنم که همه از این است که با پوشیدن لباس نازک و محلی و رهبران دولت ها بیش از رسیدن به قدرت و گرسنه است. اگر فشارهای مالی و قفل شده (گاهی اوقات به دلیل اجرایی دستورات به طرز وحشیانه ای اشتباه) افزایش استفاده داخلی این رابطه ممکن است ساخته شده بر روی پایه اشتباه. ما با انجام کارهای داخل و خارج چیزهایی را بهبود بخشد زمانی که و که در آن ما می توانیم و ما کودکان و نوجوانان و خانواده های آنها آمده است بیش از زمانی که آنها می توانند. رژیم صهیونیستی. ابوت اجرایی منع نمی کند هر یک از این فعالیت ها اما اگر محلی دیکتاتورها آن را دوست ندارم, خوب, باشه, دستگیری ما. ما را ببینید که چگونه به خوبی کار می کند. به هر حال اگر زوج ها نمی توانند بفهمند که چگونه برای به دست آوردن همراه در طول یک دوره مانند این شاید آنها باید تقسیم کردن. اوه یک چیز دیگر پدر من بود که از داکوتای شمالی. سعی کنید تمام زمستان از برخورد با تب کابین. اگر مردم می توانند با آن مقابله است و نمی توان در هر یک از دیگران’ گلوی ما قطعا می تواند رسیدگی به این.

20 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: Strike3 4/8/2020 7:49:49 AM (شماره 372372)

من می خواهم تصور کنید که الکل و یا عدم آن نقش بخش بزرگی در این رفتار است.

11 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: udanja99 4/8/2020 8:25:55 AM (شماره 372410)

من اول فکر کردم از دیدن تیتر این بود که آن را به من خاطر نشان کرد که دروغ است که استفاده داخلی افزایش در سوپر باول یکشنبه. افرادی که هرگز به ضرب و شتم همسران خود نه تنها شروع به انجام آن زمانی که همه چیز دشوار است. همسران یا شرکای شده اند که مورد ضرب و شتم باید رو جهنم طولانی در پیش است. این اعتصاب به عنوان بیشتر از “زنان و کودکان و اقلیت ها بیشتر تحت تاثیر” هیستری.

16 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: StormCnter 4/8/2020 8:42:41 AM (شماره 372419)

خشونت خانگی نمی تواند معاف شود به هر دلیلی قطعا نه به خاطر اقامت در خانه سفارشات. برای کسانی که مستعد ابتلا به سوء استفاده هر دلیل کفایت خواهد کرد. نوشیدن سنگین به نظر می رسد تشدید گرایش. این افراد مرد و یا زن حیوانات هستند نه انسان.

8 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: chillijilli 4/8/2020 8:46:14 AM (شماره 372423)

من شرط می بندم خیلی زود ما میخوایم شنیدن این که مردم از رنگ هستند که به طور نامتناسبی تحت تاثیر خشونت خانگی در طول این قرنطینه. آه و تجاوز جمعیت به عنوان به خوبی.

15 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: گول زدن پسر 4/8/2020 9:05:58 AM (شماره 372440)

اگر خشونت خانگی رو به افزایش است با توجه به این پناهگاه در محل سفارش پس بدیهی است که آن را در حال حاضر اتفاق می افتد. می توانید آن را در دو شکل کلامی و فیزیکی. اضافه کردن عوامل استرس زا طولانی مدت از دست دادن شغل و پول و بالا کارت اعتباری بدهی وام مسکن و خودرو, پرداخت, هیچ, مواد غذایی, صفحه اصلی-تحصیل کودکان و msm منفی ما باید دستور غذا را برای جامعه فاجعه است. من هم تعجب می کنم اگر نرخ خودکشی در حال افزایش است. آن لطمه می زند و به فکر می کنم در مورد زن و شوهر که در حال آزار و هر روز و یا نمی تواند و یا نمی هر چیزی در مورد آن. به خصوص اگر کودکان آسیب دیده در حال شاهد آن دست اول.

9 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: 3XALADY 4/8/2020 9:09:02 AM (شماره 372444)

این ممکن است یک کنه OT اما من دیده ام پست که آب نبات در راهرو خارج شده است و هنوز کامل را در فروشگاه های محلی. این بدان معناست که وجود ندارد پول برای خرید آب نبات برای کودکان و نوجوانان. و فقدان پول است یکی از علل خشونت خانگی. فقط یکی از آنها است.

5 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: Rumblehog 4/8/2020 9:19:41 AM (شماره 372457)

می دانستم این بود که در آینده… “زنان و کودکان بزرگترین قربانیان ویروس!”

6 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: TCloud 4/8/2020 9:25:05 AM (شماره 372465)

سنتی خانواده ها با ارزش سیستم در محل انجام خواهد شد OK. غیر سنتی روابط باید کارشان را به نگه داشتن خود را به اصطلاح خانواده واحد عملکردی است. سیاست تعریف می کند که ما که هستیم. آن است که نسبتا آسان به ببینید که کدام گروه درست می شود و دیگر هیچ خیلی خوب!

7 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: Sunhan65 4/8/2020 9:25:53 AM (شماره 372468)

#3 گربه ها کمک کند. آنها companionable و قابل ملاحظه ای آسان برای مراقبت از. و بدون در نظر گرفتن انسان گلایه گربه خود را دنبال کنند بسیاری از پروژه های روزانه با singlemindedness است که یک خوش آمدید, حواس پرتی و سرگرم کننده به عنوان بخشی از. “هر کسی که در نظر پروتکل بی اهمیت است هرگز در برخورد با یک گربه است.” – Robert A. Heinlein

8 نفر بود.


پاسخ 15 – نوشته شده توسط: به جای خواندن 4/8/2020 9:44:41 AM (شماره 372515)

#14 من دو گربه که من دوست دارم از صمیم قلب. من لذت بردن از تماشای بازی آنها را و آنها به راحتی زمانی که آنها حلقه در دامان من و خر خر کردن. من فقط آرزو می کنم آنها می توانید صحبت کنید.

8 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: udanja99 4/8/2020 9:54:48 AM (شماره 372524)

#15 من تا به حال گربه ها برای بیشتر از زندگی من در یک زمان با داشتن 6 همراه با 3 سگ. من برای همیشه سپاسگزار است که آنها می توانید صحبت کنید! فقط تصور کنید آنچه را که آنها می تواند جهان در مورد شما!

7 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: HotRod 4/8/2020 10:07:41 AM (شماره 372542)

توجه داشته باشید که نویسنده ادعا نمیکند که شده است وجود دارد شیوع خشونت خانگی. او بدبین کرد و گفت که این یک احتمال است. او کشیدن است که از یک**. زمانی که ما می بینیم داده است که افزایش را نشان می دهد ما توجه خواهد شد! چگونه در مورد نوشتن واقعی, واقعی, داستان, به جای گمانه زنی?

2 نفر مثل این.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: Sunhan65 4/8/2020 11:07:17 AM (شماره 372636)

معدن می تواند صحبت کنید. او گفت: “ماهی تن?” “تن ماهی” و “در حال حاضر!”

2 نفر مثل این.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: Italiano 4/8/2020 11:09:51 AM (شماره 372639)

ما در حال انجام اما من لغو شده من ukulele lessons به در سمت امن است.

9 نفر بود.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “MissMolly”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im