Doddering جو بایدن نا مناسب به سرب در زمانبحران

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: ladydawgfan, 3/29/2020 1:47:14 AM

هر آنچه شما در مورد فکر می کنم رئیس جمهور تهمت و پاسخ او به این همه گیر جهانی است که موجب از یک چینی “مرطوب بازار” فروش حیات وحش, شما نمی تواند دقیقا heartened به بنگر پاسخ های ارائه شده توسط دموکرات ها ، با این فرض نامزد معاون سابق رییس جمهور و یوسف رضا بایدن در نهایت نصب موانع در این هفته شخصا به مبارزه با ووهان ویروس — چه چیز دیگری ؟ — راه اندازی یک استودیو تلویزیونی در دلاور خانه به پیشنهاد “counterprogramming” به رئیس جمهور و بحران تیم از پزشکان و مقامات بهداشت عمومی, مدیران صنایع و کارشناسان اقتصادی. تماشای آقای بایدن تلو تلو خوردن زیر لب سخن گفتن و تلو تلو خوردن از طریق یک روش ساده سخنرانی در اتاق نشیمن خود را در حالی که به دنبال از دست رفته و تنها


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: ZeldaFitzg 3/29/2020 1:54:43 AM (شماره 361388)

نیست هر کسی در خانواده اش برای او مراقبت به اندازه کافی برای قرار دادن یک توقف به این ؟

60 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: DVC 3/29/2020 2:06:02 AM (شماره 361390)

Shhhhhh! همین را بگویم که هر کسی برای حداقل 4 یا 5 ماه.

24 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: افتخار تگزاس 3/29/2020 2:42:07 AM (شماره 361397)

جو بایدن هرگز مناسب برای رهبری تحت هر شرایط!

65 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: JediJerry 3/29/2020 2:48:01 AM (شماره 361399)

ظاهرا دموکرات رای دهندگان معتقدند او آن مرد را به ضرب و شتم مغلوب ساختن پیشی جستن. ما باید آنها را تقویت مثبت است که آنها کاملا به آن زمان است و او یکی است.

21 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: jigzsaw 3/29/2020 5:55:06 AM (شماره 361416)

فکر من در این است که آنها حذف خواهد شد جو از طریق یک دلیل پزشکی که 1) او رسما برنده نامزدی و ب) گفته است که به انتخاب خود را به عنوان VP. به زودی پس از VP انتخاب اما قبل از کنوانسیون او حذف خواهد شد “را در مشاوره از پزشک خود” و خود را VP خواهد حرکت به بالا.

37 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: privateer 3/29/2020 5:56:23 AM (شماره 361417)

FTA: او باراک اوباما — منهای جعلی ستون یونانی.’ من می خواهم بگویم: او یک پلی استایرن ستون بدون باراک اوباما. قرار دادن کنار گوش کرگدن بنفش و یک روح blacker از پوست خود را حداقل بو به نوعی از جاذبه. و…او می تواند جزئیات هموار از یک اسباب مخصوص چرخاندن خطوط نوشته.

14 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: جودی W. 3/29/2020 7:08:39 AM (شماره 361437)

من خواندن یک مقاله پیشنهاد می کند که همسر او می خواهد او را به اجرا و برنده به طوری که او می تواند عملا رئیس جمهور راه وودرو ویلسون بود که در حالی که برای. اما من فکر می کنم Dem حزب چیزی را انجام دهید, من فقط نمی دانم چه. آنها لازم نیست که هر گونه گزینه های خوب.

11 نفر بود.


هوشمند سیاست توسط حزب دموکرات. او قربانی بز از حزب دموکرات می داند که آنها نمی تواند ضرب و شتم رئیس جمهور و نمی اتلاف خوب آینده نامزد شده است.

15 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: bpl40 3/29/2020 7:31:22 AM (شماره 361454)

پیری جو به اوج خود رسید و 35 سال پیش زمانی که با کمتر از یک درصد حمایت از او کناره گیری کرد. از آن شده است به پایین تپه تمام راه پس. او با یک فرار بز ممکن است تبدیل به چنین فجیع شگرد بدبینانه است که آن ممکن است باعث فاجعه کامل پایین دست تمام راه را به سگ گیر. کسی را مجبور به مرحله. جواب واضح – Boynie تغییر نخواهد چیزهای بسیار. به نظر می رسد مانند یک اجرای پاپ کرن این سقوط!

10 نفر مثل این.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: ARKfamily 3/29/2020 7:35:44 AM (شماره 361458)

و شما فکر می کنم که با یک انتخاب از 20 یا بیشتر از نامزدها که آنها قادر خواهد بود برای پیدا کردن کیفیت رهبری در یکی از دموکرات ها? آه که حق, حکمت از جانب خدا می آید و تنها اگر شما با یک حزب است که معتقد به خدا کمتر ممکن است آن را دشوار برای پیدا کردن عقل و رهبری با یک دموکرات یا لیبرال.

15 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: anniebc 3/29/2020 7:52:03 AM (شماره 361470)

من باور نمی کنم یک کلمه از این مقاله است. آیا Breitbart سازمان دیده بان فاکس خبر ؟ خود نظرسنجی گفت: بایدن در حال رفتن به ضرب و شتم مغلوب ساختن پیشی جستن در یک زمین لغزش. لذا باید چیزی برای ترس آنها برنده با بایدن و آقای صدمه دیده است که پخش خبر جعلی.

10 نفر مثل این.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: Roy دیویس 3/29/2020 7:52:15 AM (شماره 361471)

PARAPHRASING………..اگر حریف خود f—-ng تا او به تنهایی ترک. اجازه دهید نشخوار pro joementia اجرای ما اصلا نیازی به کم نور-0s انجام بیش از.

9 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: gone2pot 3/29/2020 8:12:21 AM (شماره 361495)

او یک استاد دانشگاه در. او پا مو که کودکان و نوجوانان عشق را به حیوان خانگی. او می داند که بسیاری از آمریکایی ها در حال ابتلا به کروناویروس برای اولین بار. جو را انتخاب حقیقت بیش از حقایق است. همه زنان باید معتقد به جز آنهایی که او را آزار دهد. او هنوز هم یک rec اتاق و جای تعجب آن است دسترسی به اینترنت است. او می داند که نام او جو بایدن و او را در حال اجرا برای این کشور ایالات متحده آمریکا. او می داند که همه انسان ها عطا چیز. او تغییر جولیان کاسترو نام به کیسنرس. او به re-پایان جنگ ویتنام در یک روز از ریاست جمهوری خود را با پیوستن به پیمان صلح پاریس. جو گفت: چهل نفر به ضرب گلوله در ایالت کنت (من حدس می زنم نیل جوان از دست داده و تعداد تنها چهار). جو می خواهد برای از بین بردن مالیات بر سود سرمایه را با دو برابر آن است. جو فکر می کند سرمایه گذاران کلیپ کوپن در بازار سهام اما نمی دانم چرا. وجود 720 میلیون زن آمریکایی که می تواند بازگشت به نیروی کار با کل جمعیت 330 میلیون آمریکایی. او می داند که بچه های فقیر فقط به عنوان با استعداد به عنوان سفید کودکان و نوجوانان. روسیه از دخالت در انتخابات ریاست جمهوری 2016 اتفاق نمی افتد در سازمان دیده بان خود را. با چند روز بیشتر از جو پای بخاری چت پیاز و بابل زنبور عسل خواهد شد از کسب و کار.

33 افرادی مانند این.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: BillW. 3/29/2020 8:43:53 AM (شماره 361519)

ببخشید خواب آلود جو. شما باید در اینجا در ویکی تماشای فیلیز’ بهار آموزش با بقیه از ما سفر مورد در حال حاضر. –دامپزشکان برای مغلوب ساختن پیشی جستن 2020

11 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: BeatleJeff 3/29/2020 8:58:25 AM (شماره 361540)

من در ثبت به عنوان بیان کرد که اگر موش به حال نامزد بایدن در سال 2016 به جای PIAPS او احتمالا مورد ضرب و شتم مغلوب ساختن پیشی جستن. فکر کردن در مورد که در حال حاضر باعث می شود من میلرزد چرا که اگر او برنده شده بود که bumbling پیر احمق خواهد بود یکی از مسئول مدیریت COVID بحران است. پس از آن ما خواهد واقعا در دردسر بزرگ.

7 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: Daisymay 3/29/2020 9:00:48 AM (شماره 361542)

من فکر می کنم آن را بسیار احساساتی برای حزب خود را به او را در این موقعیت. هر کس با نصف مغز می توانید او را به برنده شدن در این انتخابات بسیار کمتر از در حال اجرا در کشور ما است. من نمی توانم باور کنم که خانواده اش نمی قرار دادن یک توقف به این. همچنین از میلیون ها نفر از دموکرات ها در این کشور هستند و آنها به ما گفتن وجود دارد, نه تنها کسی است که می تواند به در مقابل رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن. من برای یکی مهم نیست چون من فکر می کنم مغلوب ساختن پیشی جستن در حال انجام یک کار فوق العاده اما من وحشت دارم چه بیشتر تماس بگیرید ارشد سوء وقتی که می آید به جو بایدن. اجازه دهید که مرد فقیر خود لذت ببرید ارشد سال استراحت و گذراندن وقت با خانواده خود را. اجازه ندهید که او را تبدیل به یک شوخی!

7 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: Strike3 3/29/2020 9:08:01 AM (شماره 361548)

من می گویم او را تنها بگذارید و اجازه می دهد او را به بازی خود را ، با Gropey پیر جو در تصویر برنی نمی توانید به عقب می آیند که ممکن است بدتر شود. جو را استیسی آبرامز احساس مهم برای چند ماه قبل از آنها هر دو رفتن به زباله دانی.

6 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: HotRod 3/29/2020 9:08:12 AM (شماره 361549)

تا آنجا که بایدن را انتخاب کنید برای VP من شک او را از این تصمیم. او گفته خواهد شد که به انتخاب و خود را در وضعیت روانی او آن را انجام دهد. سوال این است: که آیا دموکرات ها فکر می کنم می توانید ضرب و شتم رئیس جمهور تهمت? به طور جدی. البته سخت خط دموکرات رای خواهد داد برای هر کسی است. پس از همه, حزب مهم تر است از کشور به آنها. برخی از مردم می گویند هیلاری! من فکر نمی کنم مردم آمریکا می تواند معده هیلاری بعد از او تاریخ و جنایات شده اند نشان داد. علاوه بر این او خود درمانی و مشکلات روانی. Moochie? خواهد بود که یک واسطه کار بد به رای زیرا او به هیچ وجه مدارک. من فکر نمی کنم او شانس خواهد بود. کومو? نه شانس! رئیس جمهور تهمت می خرد او. هر یک از قبلی رقیب ما دیده می شود در این مرحله ؟ Nah آنها نمی کلیک کنید با حتی دموکرات ها. یک اسب? که در خارج وجود دارد که می تواند ایجاد یک چشم انداز برای متقاعد کردن امریکا که رنگ سبز جدید, معامله, ایران, باز کردن مرزهای سوسیالیسم و این چیزی است که امریکا نیاز دارد ؟ این تنها نوع از نامزد دموکرات ها می تواند پشتیبانی.

4 نفر مثل این.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: voxpop 3/29/2020 9:10:53 AM (شماره 361556)

آن خیلی دیر است.

3 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: Catfur27 3/29/2020 9:19:31 AM (شماره 361563)

من می گویم که……. بایدن حتی نمی خواهد در بلیط در ماه نوامبر !! …از حزب دموکرات می دانم که او نمی تواند برنده…او یک دلقک است…….نگاه او را به تعظیم به زودی با “مشکلات پزشکی” ( …واضح از متعدد vids به تازگی است که او در اوایل زوال عقل) …و طعم جدید از هفته اندرو کومو….که شیر “ویروس بحران” برای همه ارزش آن…..او کامل برای آنها…یک droning چپ…..کشتار میلیون ها شغل در ایالت نیویورک…قرار دادن مردم بیش از همیشه در دولت وابستگی….و او فاسد است به عنوان روز طولانی

10 نفر مثل این.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: NorthernDog 3/29/2020 9:31:53 AM (شماره 361577)

به همین دلیل برنی است حلق آویز وجود دارد. زمانی که مقدماتی رزومه او را ادامه خواهد داد را انتخاب کنید تا بیشتر نمایندگان – اگر چه نه به عنوان بسیاری از دیوانه جو. اما او می تواند در خط به عنوان انتخاب دوم. این Dem ایجاد خواهد به دست کشیدن از نامزدها را در جهت پیدا کردن برخی از کسی است که در واقع می تواند برنده.

4 نفر مثل این.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: bigfatslob 3/29/2020 9:39:04 AM (شماره 361586)

در قسمت بعدی از جو دن او نشان خواهد داد که چگونه سالم او است که اثبات می کند شما می توانید غذا خوردن مار و خفاش حریره از بازار چینی و مرطوب و نه گرفتن کونگ آنفولانزا پس از آن انجام pushups مانند دریایی با یک دست پشت سر خود را. این مرد شگفت انگیز است و او آن را با یک سلول مغز مانند یک واقعی سگ در صورت تسویه حساب, سرباز, هر آنچه که بدان معنی است.

7 نفر بود.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: سرسخت اکنون تعیین تقو 3/29/2020 9:53:16 AM (شماره 361601)

مردمی – – او ندارد اولیه زوال عقل – آن را شروع…

9 نفر بود.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: udanja99 3/29/2020 10:05:55 AM (شماره 361612)

اگر بایدن برنده نامزدی و کمان و نامزدی می رود به هر کسی غیر از برنی که برنی رباتها را همه در خانه بمانند. پس از آنها انجام می شود سوزاندن شهرها و مجروح شدن مردم است.

7 نفر بود.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: msjena 3/29/2020 10:36:37 AM (شماره 361637)

#11 من در زمان نگاهی به نظرسنجی فاکس نیوز گفت که بایدن که پیش از مغلوب ساختن پیشی جستن 49 درصد به 40 درصد است. راه را به پایین در پایین آن فاش وابستگی حزب از پاسخ دهندگان–49 درصد دموکرات/40 درصد جمهوری خواه. فاکس نیوز, نظر سنجی, همیشه وزنی نسبت به دموکرات ها و همیشه اشتباه است. من آن را دریافت نمی.

3 نفر بود.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: bighambone 3/29/2020 10:41:13 AM (شماره 361644)

من نمی فهمم این همه سردرگمی از فاکس نیوز به تازگی منتشر شده خود را در نظرسنجی که نشان داد که بایدن در حال رفتن به ضربت رئیس جمهور تهمت حدود 25 امتیاز در مناطق بحرانی. پس از انتخابات شده اند بسیار دقیق در گذشته به عنوان آنها مربوط به ناروا از دست رفتن انتخابات ریاست جمهوری 2016, من فکر می کنم که حزب دموکرات باید چوب با بایدن و به او اجازه دهید نشان می دهد مغلوب ساختن پیشی جستن چگونه یک رئیس جمهور باید در عمل و چگونه به انجام کامل دمیده شده انتخابات ریاست جمهوری است.

6 نفر بود.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: Arby 3/29/2020 11:03:45 AM (شماره 361675)

بهتر است به اجرا در برابر او از کومو. این ابعاد خواهد هر چیزی را به نفع خود. به معنای واقعی کلمه. هر چیزی. اما آنها هنوز هم باید برای مقابله با برنی برادران اگر آنها بازی سریع و سست برنی Bros نمی خواهد خوشحال می شود. نگه داشتن ابعاد در راست و باریک چسبیده با شمع. هنگامی که رای دهندگان او را در مناظره در برابر DJT آنها متوجه است که شاخه نا امید کننده است. نگه داشتن او را در مسابقه.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 28 – ارسال شده توسط: RTC60 3/29/2020 11:20:23 AM (شماره 361702)

این گزارش که نظر سنجی در بحرانی شهرستانهای DJT برنده آخرین بار در حال حاضر او را نشان می دهد 26 امتیاز پشت بایدن. آنها باید ایم نظرسنجی تنها 620+ افرادی که به گوش تمام گذشته خود را livestream تلاش برای برقراری ارتباط با رای دهندگان.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 29 – ارسال شده توسط: whyyeseyec 3/29/2020 11:38:10 AM (شماره 361733)

تنها در زمان بحران ؟ Sheesh. جو حتی نمی توانید کراوات خود کفش.

2 نفر مثل این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “ladydawgfan”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de