آیا شما واجد شرایط برای یک محرک چک کنیددر سنا را coronavirus پاسخ لایحه ؟

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: MissMolly, 3/26/2020 4:21:29 AM

یکی از بنیان های سنا coronavirus بسته محرک مستقیم پرداخت پول از سوی دولت فدرال آمریکا به افراد و خانواده ها. در وسط این لایحه را صدها نفر از صفحات اطلاعات بیشتر در مورد دقیقا همان است که می توانید انتظار برای دریافت پول و چه مقدار از آنها می توانید انتظار. در اینجا این است که شکست. چه کسی واجد شرایط است این لایحه باعث می شود روشن است که هر کس واجد شرایط به جز غیر ساکن بیگانگان و کسانی که می تواند به عنوان پایه ای برای کسر برای شخص دیگری. “سالمندان, جانبازان بیکار و کم درآمد آمریکایی ها خواهد بود واجد شرایط بیش از حد” کمیته مالی سنا رئیس چاک Grassley گفت.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: MissGrits 3/26/2020 4:35:05 AM (شماره 358259)

ما هرگز نمی باید شکست به این ویروس هیستری و بسته در کشور پایین! علم خوب است اما ملی و جهانی اعداد به سادگی نمی آیند در هر نقطه در نزدیکی توجیه چنین نگرانی به این … حتی نزدیک!

84 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: KatieJo 3/26/2020 4:48:07 AM (شماره 358260)

FTA: “پرداخت با توجه به لایحه ساخته خواهد شد “را به عنوان به سرعت به عنوان امکان پذیر است” و بعد از دسامبر. از 31 سال 2020 است.” من موافق نیستم با محرک لایحه اما باید توجه داشته باشید که در اینجا ما باید دولت ما در حال حرکت در سرعت یک مجروح حلزون. برای افرادی که شغل خود را از دست انتظار تا پایان سال است که نمی تواند خیلی کمک کند.

44 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: Mekkkk 3/26/2020 6:21:37 AM (شماره 358277)

به خوبی انجام می شود

3 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: DCGIRL 3/26/2020 6:32:25 AM (شماره 358284)

همه از این بیش از یک تولید بحران است.

47 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: George R. 3/26/2020 6:42:11 AM (شماره 358291)

همانطور که معلوم است این است که تئاتر سیاسی به جای محرک برای اقتصاد! شیطان-موش اعتصاب دوباره!!!

28 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: DaBigGuy 3/26/2020 6:48:44 AM (شماره 358296)

این Gipper باید نورد در قبر او.

9 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: lakerman1 3/26/2020 7:38:37 AM (شماره 358324)

پتانسیل برای تقلب بسیار بالا است.
من استفاده می شود به تماشای قاضی جودی و او گاهی اوقات به کار گرفته موارد که در آن یک جوان مجرد و بدون درآمد شد و هنوز هم واجد شرایط برای اعتبار مالیاتی کودک. و در برخی از قاضی جودی موارد زن جوان خواهد داد و ستد کالا به دور است که اعتبار مالیاتی اجازه می دهد یک مرد یا زن به ادعای آن سو چون او نمی توانید دقیقا آنچه او می خواست.
تقلب مرتبط با اعتبار مالیاتی بیش از حد آسان است.

7 نفر بود.


اوه شادی! رایگان پول دولت!! فقط التماس کردن آن از هوا نازک و ارسال آن چک. در حال حاضر این است که سوسیالیسم و یا کمونیسم و یا چه ism…من می دانم که آن را نه سرمایه داری و یا سرمایه گذاری. اجازه دهید این کار را دوباره در سال آینده.

10 نفر مثل این.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: ARKfamily 3/26/2020 7:56:31 AM (شماره 358343)

پس از انتخابات بازشماری, روسی, تبانی, استیضاح افتضاح من آمد تا با یک لیست از صفت برای دموکرات ها و لیبرال ها. آن است که یک لیست نگه می دارد که با داشتن صفت به آن اضافه شده. من برای حمایت از دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن افزایش یافته که من متوجه شدم چه دموکرات لیبرال و هرگز Trumpers شد تلاش برای انجام. آنها را متوقف نشده و حتی با این ویروس. فریبنده است یکی دیگر از کلمه من اضافه کردن به لیست من. من برای حمایت از دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن افزایش یافته است و حتی بیشتر. این مهم نیست که آیا من با این موافق محرک یا نه. او یک فرد است که به مراقبت برای این کشور افرادی که در آن زندگی می کنند و او نیز مراقبت برای کشورهای دیگر به دلیل شفقت به عنوان یک انسان است. من می خواهم برای پیدا کردن چگونه بسیاری از روسای جمهور اهدا حقوق و دستمزد خود را? رئیس جمهور تهمت نیاز به پشتیبانی ما بیشتر از همیشه و ما باید خودمان را کنار گذاشته و متوجه آنچه که او در حال تلاش برای انجام. من نمی حسادت و موقعیت خود را به خاطر او است که بین یک سنگ و یک محل سخت است. من فکر می کنم او این است که دست زدن به آن را به عنوان به عنوان بهترین او می تواند.

48 نفر بود.


من قبل از این اما من هنوز ایستاده در پشت آن: “بدیهی است که نه محبوب موقعیت. کامپیوتر رویکرد دیکته نگرش که این چینی ویروس بدترین evah و همه چیز باید انجام شود برای جلوگیری از این پتانسیل برای میلیون ها نفر از مرگ و میر. کامپیوتر رویکرد می گوید: “تعطیل کردن اقتصاد به عنوان ذخیره به عنوان نزدیک به 100 ٪ از مردم به عنوان امکان پذیر است.’ اما اگر هدف این است که صرفه جویی در زندگی است که می گویند در این مرحله چه بیشتر زندگی نمی تواند از دست داده و در دراز مدت به عنوان یک نتیجه از آینده جهان گسترده اقتصادی فاجعه است که ما در حال انتخاب — انتخاب — به سبب بر خودمان. زمان خواهد شد بگویید اما بدبختی است تا بدبختی. میلیون ها نفر از مرگ و میر در حال حاضر و یا میلیاردها زندگی در ویرانی اقتصادی بعد. ما را ببینید که در نتیجه در اکثر مرگ و میر به طور کلی.” در حالی که گرفتن این OPM (پول مردم) خوب است و آسان به صرف این ملت در حال حاضر رفت و در این راه. به یاد داشته باشید $1800 چک از ما دریافت کرده تحت دبلیو بوش پس از 9/11? من انجام دهد. بعد آنها تعیین آن را به حال هیچ تاثیری بر روی اقتصاد ایالات متحده آمریکا به عنوان همه ما رفت و به روز رسانی ما الکترونیک است که تمام ساخته شده در چین. این محرک نمی خواهد کار به تقویت اقتصاد ایالات متحده آمریکا یا. چه آن را انجام دهید این است که به مردم گرفتار در “رایگان” و اعتقاد به سوسیالیسم از طریق کاهش کمی که AOC شده است شعار. IMHO از حزب جمهوری خواه کوچک-دولت سرمایه داری و آمریکایی راه مرده است با ورود این چک.

18 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: john56 3/26/2020 8:06:26 AM (شماره 358359)

هیچ. همه این دولت سادگی صورتحساب همیشه یک ماده است که من واجد شرایط نیست. شما احتمالا در حال ذکر و همچنین

7 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: planetgeo 3/26/2020 8:11:54 AM (شماره 358364)

به عنوان یک ریاضیدان لطفا اجازه دهید تا توضیح دهد که دقیقا چگونه این کار خواهد کرد: 1) تا 31 دسامبر 2020, شما خواهد شد دریافت چک برای $1,200. 2) در آوریل 15, 2021, شما نیاز به آمده تا با اضافی $2,400 خود را در مالیات فدرال به منظور پرداخت نه تنها شما بررسی کردم اما که حداقل یک نفر دیگر کردم اما کسی نمی تواند/نمی پرداخت آن را به عقب. شما در حال خوش آمدید.

20 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: bpl40 3/26/2020 8:14:30 AM (شماره 358367)

کاهش مالیات من – esp. نرخ مالیات حاشیه ای – به طور دائم.

7 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: dst4life 3/26/2020 8:24:15 AM (شماره 358377)

میلیون ها و میلیون ها نفر از چک کردن همه آنها همان نگاه بسیاری از مردم از جان گذشته . . . چه برای جلوگیری از دزد-از جمله سارقان در USPS-از انحراف چک به خود ؟ و کسانی که نمی توانید چک آنها انتظار دارند . . . چه توسل را دارند ؟

2 نفر مثل این.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: MickTurn 3/26/2020 8:32:17 AM (شماره 358386)

من نمی نیاز به هر گونه پول, اگر من یک چک کنید من قصد نقد آن و آن را به یک ‘واقعی’ نیازمندان ، که وجه نمی آیند ضربه زدن در درب خود را برای ‘برش’!

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: Yuban 3/26/2020 8:35:12 AM (شماره 358391)

1 تیموتائوس 6:10

2 نفر مثل این.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: ragu 3/26/2020 8:41:56 AM (شماره 358402)

سوال جدی: که آمد تا با ایده از بسته محرک با توجه به کروناویروس’ تاثیری در اقتصاد ما? به رئیس جمهور تهمت است/همچنان بر این باورند که محرک مورد نیاز است ؟ با تشکر از شما.

2 نفر مثل این.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: گول زدن پسر 3/26/2020 8:42:32 AM (شماره 358404)

آنها می توانید نگه دارید من $2,400. من به آن نیاز نیست و نه من آن را می خواهم.

8 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: Daisymay 3/26/2020 8:43:04 AM (شماره 358406)

اگر من یک چک من قطعا رفتن به نقد آن و آن را به دختر من. او با این نسخهها کار در یک مطب دندان. آن تعطیل شد توسط دولت IL. و او شده است بدون چک این همه زمان. بله او در زمینه بیکاری اما تا کنون دیده نشده را بررسی کنید. به نظر می رسد دولت چک نمی خواهد بیرون بروید در هر زمان به زودی, یا, بنابراین او نیاز به کمک دارد. افرادی مانند او باید برای پرداخت اجاره و خرید مواد غذایی و پرداخت صورتحساب. بله, او تا به برخی از پس انداز, اما من امیدوارم که او نمی خواهد که به حفاری به آن است. من مطمئن شوید که او نیست!

12 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: twocentsworth 3/26/2020 8:52:42 AM (شماره 358419)

من حدس می زنم من کلیسا در حال رفتن به بسیار شیرین سهم این سال است. من خوش شانس به این نیاز اما من نمی فهمم که بسیاری از عواملی هستند که به دلیل این ویروس قسمت. کسانی که hoarders نیاز به پرداخت هزینه برای آن TP نوعی!

5 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: 4Justice 3/26/2020 8:52:54 AM (شماره 358420)

#10 من کاملا موافقم. من در برابر اجرا از نادان چپی که فکر می کنم مغلوب ساختن پیشی جستن است “کشتن همه ما” توسط مایل به بازگشایی کسب و کار. Yhey در حال تشویق فرمانداران برای بستن همه چیز را….چون من “مراقبت از آنها” (برف!) هنوز هم من سعی می کنم با آرامش توضیح اهمیت گرفتن همه چیز را دوباره و چگونه میلیاردها رنج می برند اگر ما آن را انجام نمی, به زودی. آنها عمل می کنند مانند این است که طاعون سیاه…من به آنها بگویید آن نیست. من هم به آنها بگویید که از دست دادن آزادی خود را برای یک مقدار کوچک از درک ایمنی گفتن ظالم آنها آماده هستند به تسلیم می شود و حکومت (و نه حکومت). این است که آنچه که آنها واقعا esnt?

15 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: 4Justice 3/26/2020 8:53:46 AM (شماره 358422)

(با عرض پوزش ضربه دکمه خیلی سریع)….می خواهید ؟

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: Ida لو پینو 3/26/2020 8:53:57 AM (شماره 358423)

Ahhh – – سوسیالیستی مدینه فاضله است در اینجا در نهایت! و آن را تهمت و Pubbies ما تشکر می کنم! نه بیشتر – ترس – نگرانی بیشتر – – فقط پول انداختن پایین از آسمان! من عاشق سوسیالیسم!

4 نفر مثل این.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: privateer 3/26/2020 9:05:11 AM (شماره 358433)

من خودم را غرق در افکار که بعد از این همه عرق پلوسی باید در مقابل جوخه آتش. سپس من فکر کردم: چه چیزی اشتباه است با من؟! چگونه جرات کنم ؟ چه چیز وحشتناک می گویند! او سزاوار نیست که شأن و نمایش با شکوه از یک جوخه آتش. او باید به دار آویخته مانند یک مشترک اسب دزد. اما پس از آن…چگونه ناعادلانه به اسب دزد در همه جا. او شده است به عنوان صادقانه به عنوان آنها را پس از او از دست هرزه رک 1857.

8 نفر بود.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: چیلر 3/26/2020 9:26:25 AM (شماره 358448)

#2 re: تاخیر. CBS در زمان شادی بزرگ در headlining که برخی از “اورژانس” پرداخت می تواند 4 ماه ! آنها بعدا توضیح داد که مربوط به کسانی که تا به حال هیچ رابطه موجود با IRS. نقل و انتقالات باید شروع جریان در چند هفته. پایان سال بیانیه ای است که به احتمال زیاد CYA

3 نفر بود.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: Rumblehog 3/26/2020 9:47:08 AM (شماره 358468)

نوع من از “محرک” است برش مالیات من. رئیس جمهور تهمت و کنگره باید فراموش کرده اند آنچه در آغاز حزب چای در طول نخست بحران وام مسکن با بانک ها… بله, آن آزادی که در آن آغاز شده. در حال حاضر ما باید یک وثیقه-اما برای همه کسانی که کار برای زندگی. برخی از نیاز به یک کاهش مالیات بیشتر از جزوه که طراحی شده برای افزایش مالیات ما نه فقط برای یک سال بلکه برای هر سال آمده است. این بد است. لطفا وتو این زباله ها و ارسال آن به کنگره با جوهر قرمز ریخته همه بیش از آن.

4 نفر مثل این.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: bigfatslob 3/26/2020 10:15:48 AM (شماره 358508)

$2T است سرد. می افزاید: به بدهی و این فرصت را به سرقت و جا گذاشتن آن را می داند هیچ مرزهای. رئیس جمهور نباید با ثبت نام در این. دل پول به افرادی که برای درخواست کمک و تعیین چگونه آنها کمک به مردم و اقتصاد است. مرکز کندی بود ذکر شده در این لایحه است. برای چه ؟ کل این 2T خوب نیست و این “تابستان سرد’ جعل باید هرگز تعطیل ملت بزرگ ما است. این تمام چیزی است که به درد نمیخورد فقط مانند hoarders از کاغذ توالت وجود دارد بدون استفاده در آن است.

2 نفر مثل این.


پاسخ 28 – ارسال شده توسط: Strike3 3/26/2020 10:16:25 AM (شماره 358509)

ارائه یک روش به نوبه خود این Porculus پایین خواهد بود. به آن دور جلوگیری می کند یکی از دریافت یک 1099 برای آن در پایان سال, مهم نیست که اگر شما آن را پاره کردن و یا آن را دور. چگونه است که این گونه مختلف از 3 تریلیون دلار محرک پولی که به سرقت رفته بود توسط اوباما جایزه خود را از مردم و حیوان خانگی خود را می شود ؟ پول داده شده به کاترینا “قربانیان” به طوری که آنها می توانید خرید اقلام لوکس در پایان بالا فروشگاه در آتلانتا? نه همه نیاز به این پول حتی نمی دید. کسی که زندگی خود را با هم می توانید آب و هوا یک ماه تا شش هفته از بیکاری و یا کسب و کار درآمد. اگر نه, شما زندگی را بیش از حد نزدیک به لبه. اگر این اتفاق می افتد, مردم باید در مورد نیاز به سادگی برای آن اعمال می شود. حتی بدون پلوسی را زشت و ناپسند گوشت خوک موارد این طرح بوی خیلی شبیه فقط یکی دیگر از دموکرات سرقت از مالیات دهندگان به نفع پایین فیدر.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 29 – ارسال شده توسط: DVC 3/26/2020 10:50:01 AM (شماره 358538)

من استفاده از معدن به پرداخت بخشی از مالیات که من برداشت تا با توجه به حرکت پول برای من grandkids’ 529 آموزش و پرورش حساب.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 30 – ارسال شده توسط: mc مربع 3/26/2020 10:53:47 AM (شماره 358540)

ما شاهد مراحل اولیه دموکرات’ ‘درآمد تضمین شده’ طرح است. آخرت هر فاجعه طبیعی را یک سابقه برای عمو سام برای نوشتن چک به مورد علاقه ‘قربانیان از ما مالیات دهندگان حساب های بانکی.

2 نفر مثل این.


پاسخ 31 – ارسال شده توسط: تبادل نظر 3/26/2020 11:30:59 AM (شماره 358582)

من لذت بردن از زنده بودن و پول تغییر نمی کند که.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 32 – نوشته شده توسط: dst4life 3/26/2020 11:33:32 AM (شماره 358587)

شاید کسی می تواند پاسخ دهد . . . اگر ما همه با آب گرفتگی چک در این ترین شیوه ای غیر طبیعی می تواند ما تورم? و اگر چنین است چقدر این چک خرید ما ؟ یا آیا من نیاز به یک کل بررسی برای خرید یک بسته کاغذ توالت?

0 افرادی مانند این.


پاسخ 33 – ارسال شده توسط: zephyrgirl 3/26/2020 11:49:08 AM (شماره 358615)

اگر شما به آن نیاز نیست شما می توانید آن را به خزانه با آموزش استفاده از آن را برای کاهش کسری بودجه و یا آن را به یک موسسه خیریه است که احتمالا بر روی طناب به دلیل این وحشت. من دریافت تقاضاها از چند صحبت کردن در مورد چگونه نرمال سهم خشک شده اند چرا که اگر اقتصاد است.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 34 – ارسال شده توسط: hurricanegirl 3/26/2020 12:02:10 ب. ظ (شماره 358635)

به جای فقط رجزخوانی در مورد این احمق porkulus بسته در اینجا آن را به whitehouse.gov/contact و رئيس جمهور اجازه می دانم که چگونه شما احساس می کنید. تخلیه در اینجا انجام نمی رفو بیت خوب است. بیش از وجود دارد, آن ممکن است. P. S. من در حال حاضر با ارسال دو پیام خودم.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 35 – ارسال شده توسط: Captain پرونده 3/26/2020 12:42:38 PM (شماره 358708)

خرید مهمات بیشتر اگر شما می توانید آن را پیدا کنید…..

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “MissMolly”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im