دیزنی ممکن است از این بیماری همه گیر به عنوان بهانه ای برای در نهایت تعمیرات اساسی Fastpass و فوق العاده سحر و جادو ساعت

برای بزرگنمایی کلیک کنید PHOTO BY SETH KUBERSKY

  • عکس ست KUBERSKY

برای سال های دیزنی بوده و به دنبال در چگونه به اندازه کافی رسیدگی به مسائل عمیق تعبیه شده در داخل FastPass+ سیستم این شرکت با صرف حدود 2 میلیارد دلار در والت دیزنی جهانی. در حال حاضر به لطف همه گیر به نظر می رسد مانند آنها ممکن است پیدا کرده اند راه حل خود را.

پس از چهارده سال اجرا با کاغذ FastPass سیستم FastPass+ معرفی شد در سال 2013 به عنوان بخشی از یک گسترده تر MyMagic+ سیستم در والت دیزنی جهانی که تشویق بیشتر برنامه ریزی پیش از سفر و بیشتر استفاده شخصی از تلفن های همراه و یا MagicBands در حالی که در رفت و آمد مکرر. از همان ابتدا وجود دارد مسائل را با سیستم جدید با برخی از جاذبه های دیدن تمام رزرو رزرو در عرض چند دقیقه و بسیاری از مهمانان ویژه خارجی که ممکن است به راحتی اطلاعات موجود روی تلفن های خود را به سمت چپ اشتباه است. فشار به نصب خوانندگان RFID به هر نقدی ثبت نام کیوسک درب اتاق هتل و سوار ورودی سال زمان برای تکمیل با سیستم منسوخ شده زمانی که آن را به طور کامل نورد. از آن پس رفت و آمد مکرر همچنان به بازی سوس گوجه فرنگی یکی از آخرین توجهی تفریحی برای قبول تماس با ما گزینه های پرداخت مانند اپل پرداخت و شیر-به-پرداخت.

در عرض چهار سال از این سیستم جدید را اجرای در حال حاضر وجود دارد نشانه آن است که عمده رفع شد و در آثار. متعدد دیگر دیزنی اقامتگاههای تفریحی را شروع نورد پرداخت FastPass سبک upcharge به بررسی بیحوصلگی حرف زدن. در ضمن WDW سیستم است که به صورت رایگان برای همه مهمانان در ادامه به اشتباه و نا امید.

چندین تلاش برای رسیدگی به مسائل مختلف با FastPass+ سیستم شده اند نهاد در طول سال با هر با اضافه کردن سطح دیگری از پیچیدگی به سیستم. در حال حاضر همه آنها به جز یکی از اورلاندو پارک چندین ردیف و برای بسیاری از برنامه ریزی یک سفر به WDW نیاز به صفحات گسترده برنامه ریزی رزرو در پیشبرد ماه و بدانند که در آن و زمانی که شما می خواهید برای ناهار خوردن نیمی از یک سال پیش. مطمئن تضمین ناامیدی بود یک مضمون مشترک در طول هفت سال گذشته به عنوان برخی از محبوب ترین جاذبه های خود را ببینید FastPasses را پر کنید تا در عرض چند دقیقه.

در مه 28, دیزنی, صادر, انتشار اخبار و, Disney Parks Blog, پست توضیح تمام FastPass+ رزرو, رزرو ناهار خوری, تجربه, رزرو دیزنی ناهار خوری طرح و فوق العاده سحر و جادو ساعت در حال حاضر در رفت و آمد مکرر به نظر می رسد به سرعت شروع بازگشایی در اواسط ماه جولای.

آغاز 28 مه سال 2020 تمام رزرو ناهار خوری, تجربه, رزرو دیزنی ناهار خوری طرح و FastPass+ انتخاب لغو خواهد شد. مهمانان با متوسل موجود رزرو را در اولویت دسترسی به پارک جدید سیستم رزرو هنگامی که آن را در دسترس می شود. علاوه بر این زمانی که رزرو ناهار خوری و دیگر تجارب رزومه مهمانان که تا به حال موجود رزرو را دریافت اولویت دسترسی به rebook. به خاطر داشته باشید, برای ناهارخوری, مکان های درون ما, پارک, مهمانان خواهد شد نیاز به یک پارک رزرو و معتبر پذیرش قبل از آنها می تواند rebook ناهار خوری و تجربه است.

مهمانان که خرید دیزنی ناهار خوری طرح و بلیط برای تاریخ بین 28 مه سال 2000 و در سپتامبر 26, 2021 دریافت خواهد کرد یک خودکار لغو و بازپرداخت خود را دیزنی ناهار خوری طرح است.

مهمانان که رزرو, رفت و آمد مکرر رزرو هتل با ناهار خوری بسته بندی برای خرما بین 28 مه سال 2020 و سپتامبر 26, 2021 دریافت خواهد کرد یک خودکار لغو خود را دیزنی ناهار خوری طرح و دعوت به rebook تعطیلات خود را برای بعد از تاریخ با 35% اتاق تخفیف.

برنامه ای برای پشتیبانی مورد نیاز جسمی فاصله و همچنین افزایش تمیز کردن اقدامات همراه با تعدادی دیگر از ایمنی و پاکیزگی پروتکل اجرا خواهد شد به عنوان بخشی از برنامه ریزی مرحله به مرحله بازگشایی.

شرکت دیزنی را لغو کرده است همه FastPass+ رزرو امید بستن به استفاده از صف فضا برای اجازه می دهد تا برای آسان تر اجتماعی فاصله پارک ها بازگشایی شده است. حرکت موقت است اما FastPass ممکن است بازگشت در شکل فعلی آن است. کاهش سطح جمعیت اجازه خواهد داد که دیزنی برای تست تغییرات مختلف مدیریت صف.

در همان زمان این شرکت گزارش شده است که به دنبال نگه داشتن برخی از این بیماری همه گیر پاسخ اقدامات در جای خود به طور دائم از جمله قبل از ورود رزرو. پذیرش سیستم رزرو کمک می کند تا ارائه دیزنی با بیشتر داده های خاص از FastPass+ سیستم در حالی که همچنین کمک به کاهش بسیاری از کاستی های آن است. این اجازه خواهد داد که بیشتر متوسل به اندازه کافی کارکنان و راه اندازی این پارک در حالی که همچنین اجازه می دهد برای تنظیم FastPass به سیستم معرفی می شود. به روز شده در FastPass سیستم خواهد شد مربوط به هوش مصنوعی مجهز دیزنی جن برنامه است که از بین بردن سیستم فعلی که در آن چند مرحله فرآیندهای مورد نیاز برای بررسی و تغییر بسیاری از رزرو.

IMAGE VIA DISNEY

  • تصویر از طریق دیزنی

از جمله اشاره به خودی مارتین اسمیت در حال حاضر گمانه زنی های اضافی که سحر و جادو ساعت ممکن است بازگشت; در عوض, دیزنی را در گسترش مزایای دیگر و یا “فوق العاده آرزوها” از طریق جن برنامه. این می تواند شامل چیزهایی مانند اضافی FastPasses منحصر به فرد شخصیت ملاقات و خوش آمد می گوید تجربه و یا رزرو برای یک upcharge فعالیت مانند دسر ، بر خلاف سحر و جادو فوق العاده ساعت های که در دسترس هستند برای همه در سایت مهمان بدون در نظر گرفتن نوع اتاق جدید “آرزوها” بر اساس سیستم اجازه خواهد داد که برای بیشتر مزایای قابل تنظیم بر اساس عوامل متعدد از جمله قبلی هزینه و حزب جمعیت. آن را نیز می دهد دیزنی یک راه آسان تر را پر کنید upcharge اتفاقاتی که ممکن است در غیر این صورت باید نه به فروش می رسد.

پیشنهاد سیستم جدید است قابل ملاحظه ای مشابه در طراحی و نتیجه نهایی به چه جهانی است که در حال حاضر بنا به گزارش ها به دنبال استفاده برای Halloween Horror Nights که در آن مهمانان خواهد با استفاده از یک برنامه برای برنامه ریزی سفر خود را و هیچ آماده به کار فیزیکی صف خواهد بود در حال استفاده است. که سیستم طراحی شده به عنوان یک راه برای پرداختن به نگرانی های مربوط به کروناویروس اما مانند دیزنی, به احتمال زیاد خواهد شد در محل باقی می ماند در سال به آمده است.

بسیاری از این تغییرات در دیزنی جهان به خصوص آنهایی که در اطراف FastPass+ هستند آنهایی شده اند که حمایت رهبران مختلف در داخل شرکت برای سال. هنوز فوقانی رهبری بوده است مردد به حرکت به جلو با هر یک از آنها به جای هل دادن برای یک رویکرد تدریجی است که آدرس مسائل خاص. در حال حاضر با رهبری جدید در محل و فرصت منحصر به فرد در حال حاضر ارائه شده به آنها بسیاری از این ایده در حال بررسی است.

همه از این است که لولا در مورد نحوه دریافت و نرخ تغییرات یک بار پارک بازگشایی در ماه جولای. چند خودیها باید تاکید کرد که همانطور که در حال حاضر هیچ دائمی تصمیم گیری ساخته شده اند. به عنوان یک سابق پارک اجرایی توضیح داد: “من باور نمی کنم تغییرات دائمی هستند و حداقل در حال حاضر. من فکر می کنم وجود خواهد داشت مقدار زیادی از یادگیری بیش از چند ماه آینده.” مانند بازگشایی اخیر دیزنی چشمه دیزنی را مهمان بررسی رضایت مصرف کنندگان را به زور هنگامی که پارک ها را بازگشایی شده است. آن کسی حدس بزنید چه نتایج این تحقیق نشان خواهد داد و چه تغییرات دائمی خواهد شد اما در حال حاضر روشن است تعطیلات در والت دیزنی جهانی هرگز همان خواهد بود.

برای بزرگنمایی کلیک کنید PHOTO VIA LIMEBYE/WIKIMEDIA COMMONS

  • عکس از طریق LimeBye/Wikimedia Commons

_
لطفا دنبال دستورالعمل CDC و اورنج کانتی مشاوره برای ایمن ماندن و لطفا برای حمایت از این نشریه. ما کوچک اما توانا و تیم در حال کار خستگی ناپذیر برای آوردن شما اخبار در مورد چگونه coronavirus مؤثر است و مرکزی فلوریدا. لطفا در نظر گیری یک بار و یا ماهانه مبلغ. هر کمی کمک می کند.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de