فاجعه در حرکت: 3.4 میلیون مسافر ریختبه ما به عنوان بیماری همه گیر کوروناویروس فوران

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Pluperfect, 4/3/2020 4:23:50 AM

یک ABC News تحقیقات جدی ارائه می دهد بینش چگونه COVID-19 گسترش و نفوذ به طوری گسترده را عمیقا و به سرعت در ایالات متحده است. همچنین کمک می کند تا توضیح دهد که چرا آمریکایی ها بدون توجه به جایی که آنها زندگی می کنند باید همچنان توجه به هشدارهای مقامات بهداشتی به خود از راه دور و چرا این ویروس به احتمال زیاد در اینجا بود بسیار زودتر از اول متوجه شدم. با ظهور COVID-19, جهان رسما وارد مرحله جدید و خطرناکی که در آن افزایش مسافرت های بین المللی در دهه های اخیر به عنوان سکوی پرشی — سوخت جت واقعا — برای یک بیماری عفونی به طور بالقوه به کشتن صدها نفر از هزاران نفر در ایالات متحده آمریکا


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: anniebc 4/3/2020 6:13:35 AM (شماره 366785)

این همان شبکه خبری ABC است که به نام رئیس جمهور نژادپرستانه برای محدود کردن سفر از چین در اوایل بازی ؟

26 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: NancyD 4/3/2020 6:46:06 AM (شماره 366802)

به یاد داشته باشید این مقاله دیروز درباره جان لنون که ناودان رسانه ها برای گسترش چینی تبلیغات? در پایان این مقاله: “می تواند چین اعلام کرده اند به جهان یک زن و شوهر از هفته قبل بود که نگرانی که یک سارس-مانند شیوع اتفاق می افتد? احتمالا” احتمالا?!?! شوخی می کنی من ABC News ? آن را در زمان 4 خود را “روزنامه نگاران و یا تبلیغات نيستم” برای نوشتن این مقاله. پایه خود است “هر چیزی را به این تهمت را گسل”.

11 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: WhamDBambam 4/3/2020 6:49:39 AM (شماره 366804)

این روزها نمایش “ABC News” به سادگی به عنوان یک منادی برای تبلیغات. به من ثابت کند اشتباه است.

15 نفر بود.


مطمئنا هیچ کس در امریکا فکر می کند ABC است که اخبار واقعی دیگر. آنها فقط بخشی از استاندارد چپ دستگاه تبلیغاتی این روزها. فقط بیشتر بی ارزش زباله از سطل زباله رسانه ها.

8 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: جودی 4/3/2020 7:36:41 AM (شماره 366846)

من کنجکاو هستم… چگونه بسیاری از پروازهای آیا ABC کارکنان را???

6 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: جودی 4/3/2020 7:41:09 AM (شماره 366851)

ABC کسی که نشان داد که ترکیه در حمله به کردها و آن را در واقع یک کنتاکی تفنگ محدوده

9 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: walcb 4/3/2020 8:31:52 AM (شماره 366911)

این نوشته توسط کاپیتان واضح است ؟ من خوشحالم که آنها به این قطعه از اطلاعات تایید شده توسط یک تزئین گروه تحقیقاتی FTA–“تیم دیگری از محققان از دانشگاه تورنتو هشدار داد که شیوع بیماری می تواند به سرعت پرش از ووهان به دیگر شهرهای بزرگ به دلیل مسافرت های بین المللی.”

4 نفر مثل این.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Heil لیبرال 4/3/2020 8:32:15 AM (شماره 366912)

حدود نیمی از راه را در این ماده وجود دارد آن است که: رئیس جمهور تهمت بود دیر به نزدیک مرز. این افراد بد هستند.

7 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: bighambone 4/3/2020 9:07:40 AM (شماره 366963)

به یاد داشته باشید در حالی که رئیس جمهور می تواند به توقف آمریکایی ها از ورود به ایالات متحده آمریکا پس از سفر خارجی او در صدا و زمینه های قانونی برای جلوگیری از اتباع خارجی حتی اگر آنها به ما ویزا از ورود به ایالات متحده آمریکا در طول یک اورژانس ملی به خصوص اگر آنها ممکن است حمل یک بیماری مسری است که به راحتی می تواند با آلوده کردن میلیون ها نفر از آمریکایی ها است. همچنین به یاد داشته باشید که بر اساس داده ها و اطلاعات در دسترس را به او در زمان که رئیس جمهور ممنوع اتباع خارجی از ورود به ایالات متحده آمریکا اگر آنها به حال شده است در چین در عرض 14 روز با دموکرات ها بلافاصله حمله به رئیس جمهور به عنوان یک نژادپرست و یک دشمن بیگانه برای در نظر گرفتن که در انتخابات ریاست جمهوری. که فوری دموکرات مضحک “شلیک از ران” پاسخ بازتابی که رئیس جمهور ساخت که لازم است تصمیم گیری شد impinging بر دموکرات و DC “UniParty” globalist و “مرزهای باز” مفاهیم که حس مشترک را به شما بگویم در حال حاضر کاملا بد برای آمریکایی ها و امریکا است. با این حال رئیس جمهور را نگه داشته در حال حرکت است و اساسا ممنوع همه اتباع خارجی از ورود به ایالات متحده آمریکا.

3 نفر بود.


Juar تصور کنید که چگونه بسیاری از میلیون ها و میلیون ها نفر بالاتر از آن خواهد بود از سراسر جهان اگر هیلاری انتخاب شده بود. مردم هنوز هم می تواند جریان بیش جنوب bordet روزانه. ما سیستم پزشکی که واقعا غرق شود. و همانطور که برای حزب دموکرات گفت: ما آماده نیست چرا خود را در همه فوق العاده Obamacare باید لوازم و تجهیزات انبار? چرا دولت هزینه برای پانل های خورشیدی و حمام و سرویس بهداشتی برای هر دو جنس به جای ؟

5 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: jeffkinnh 4/3/2020 9:29:51 AM (شماره 366993)

اگر چین بوده است صادقانه تر در مورد ماهیت واقعی این تهدید شاید بیشتر شده اند هر چه زودتر انجام شود و همه ما خواهد بود بهتر است. این درس سوسیالیستی/کمونیستی کنترل اطلاعات. آن را آسیب دیده و کل جهان است.

6 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: Edgelady 4/3/2020 9:35:11 AM (شماره 367003)

من برای کار اصلی دانشگاه تگزاس آغاز شد که لغو مصاحبه با دانشجویان خارجی در ماه دسامبر هنگامی که ما برای اولین بار شنیده ام در مورد ویروس. تمام اعضای هیات علمی و دانشجویان فعلی که سفر در خارج از کشور بیش از تعطیلات کریسمس aelf-قرنطینه به مدت حداقل 15 روز پس از بازگشت. از آنچه که من خوانده ام بیشتر تگزاس دانشگاه گرفته اند اقدامات مشابه در علاوه بر این به کار از خانه اسکلت خدمه در دفتر. البته دانشگاههای گویند پس از بیش خصوصی شهروندان است که سفر در خارج از کشور و نه بخش خصوصی کسب و کار و یا کسب و کار دولت. اما اگر دانشگاهها می توانند در تصمیم گیری های دشوار – حس مشترک تصمیم گیری – دیگران بودند که به همان اندازه قادر است. آن شروع می شود, محلی در نظر گرفتن مراقبت از خود و جامعه خود را. ما را تبدیل به یک جامعه جهانی با جاهل باز کردن مرزهای مفهوم آن است که مطلق تلف ورزش در بیهودگی تلاش برای ذخیره کردن مقصر در هر چیزی. تن از “سرزنش” برای رفتن به اطراف. مغلوب ساختن پیشی جستن دستور پرواز از چین را متوقف و مورد انتقاد قرار گرفت. چقدر بدتر خواهد آن را به حال شده است اگر او می خواهم انجام نمی این ؟

4 نفر مثل این.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: hurricanegirl 4/3/2020 9:37:42 AM (شماره 367007)

آنچه شما می گویید ABC است که مرزهای ملی ضروری است در همه زمان ها از آنجایی که ما هیچ وقت نمی دانید زمانی که یک ویروس جدید از یک کشور دیگر شروع خواهد شد دور.

2 نفر مثل این.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: Rumblehog 4/3/2020 10:13:34 AM (شماره 367053)

شما فکر نمی کنم که این اولین استفاده از Bio-سلاح در برابر یک قدرت بزرگ در جهان است ؟ چین به خوبی می داند که ما بسیار متخلخل مرز و استفاده از آن علیه ما. آنها می تواند مراقبت کمتر اگر 1 میلیارد چینی مرگ را از یک نقطه به رئیس جمهور تهمت در مورد تحریم و تهدید به وینی پیف !

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: DVC 4/3/2020 11:31:25 AM (شماره 367186)

در این روز کشتی قایقرانی از آن زمان سال به هر نقطه پس از خدمه و مسافران بودند قرنطینه در کشتی, برای بهتر یا بدتر. گاهی اوقات وجود دارد داستان ‘طاعون کشتی که در آن هر کس به مرده و یا شبح کشتی گل نشسته در بر داشت در برخی از ساحل دور یا قایقرانی در محافل تنها با مرده در هیئت مدیره. در 50s زمانی که ما نقل مکان کرد به هاوایی سگ ما تا به حال به قرنطینه برای چند هفته قبل از او می تواند بیرون می آیند, من بیش از حد جوان به یاد داشته باشید دقیقا چه بیماری آنها حفاظت از هاوایی, سگ, از, اما این نوع از چیزی که اتفاق می افتد دوباره ؟ بعید به نظر می رسد مردم می خواهند ارضاء فوری سفر به و از سرزمین های دور به معنای واقعی کلمه یک شبه. قیمت آسان گسترش بیماری است.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: bighambone 4/3/2020 2:10:06 PM (شماره 367350)

اگر شما فکر می کنم تعداد 3.4 میلیون “مسافران” ورود به ایالات متحده آمریکا است که شما را دیده اند و نه هر چیزی در عین حال که حدود 40 میلیون نفر از اتباع خارجی ورود به ایالات متحده آمریکا هر سال در ویزای موقت به عنوان گردشگران برای کسب و کار به دانشجویان خارجی و برای تمام انواع دیگر قرار موقت دلایل. در حالی که بسیاری از این اتباع خارجی به طور کلی رعایت آمریکا قوانین مهاجرت پس از عقل خود را برای ورود به ایالات متحده آمریکا انجام شده توسط ترک ایالات متحده آمریکا به توافق رسیدند. اما یک نامشخص تعداد اتباع خارجی که وارد ایالات متحده آمریکا با ویزای موقت احتمالا حدود یک میلیون از یک سال و نه ترک ایالات متحده آمریکا به عنوان مورد نیاز و رفتن به پیوستن به بزرگ بیگانه غیر قانونی جمعیت است که sojourning در سراسر ایالات متحده آمریکا.

1 نفر این را پسندیدند.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Pluperfect”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im