دموکرات ها از بی قانونیمطبوعات به فروپاشی پلیس

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Pluperfect, 6/7/2020 4:42:09 AM

هجده دولت به طور کلی وکیل — دموکرات ها البته — باید درخواست کنگره برای “صریح و اقتدار” به بررسی محلی ادارات پلیس برای شواهدی از سوء استفاده و خلاف قانون اساسی عمل است. علامت این لحظه به عنوان یک تقویم رسمی بعد از دموکراتها تلاش برای فروپاشی قانون و نظم ساختار ادارات پلیس در سراسر کشور است. یکی از تنها نیاز به نگاه به هرج و مرج تظاهرات در خیابان ها — یکی از تنها نیاز به گوش دادن به امثال دموکراتیک رهبری با تماس های خود را برای مقاومت و گریه برای مخالفت در برابر محافظه کاران — برای دیدن آنچه که قانون و نظم به معنی سمت چپ: که بی قانونی است.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: OBX پیت 6/7/2020 6:08:21 AM (شماره 435559)

چه می گذرد ؟ کم نور AGs در حال رفتن به بررسی “توهین آمیز و خلاف قانون اساسی عمل”. چگونه مورد بررسی که چرا پلیس پشت در ایستاده بود و اجازه شورش, غارت و سوختن ساختمان و بدون ترک خوردگی برخی از سران. ما در حال حاضر می دانید که…..لیبرال دیوانه شهرداران گفت: پلیس به وضع برگشت و اجازه شنیدها در تلاش خود را برای از بین بردن امریکا است. در حال حاضر آنچه که ما را…..جدید “عادی” ؟ ما همچنین حزب دموکرات است که استاد تقلب انتخابات پس کسانی از ما که فکر می کنم ما در پیروزی کشور ما در ماه نوامبر می تواند متاثر از نتایج انتخابات.
ما باید هوشیار باشند برای تقلب انتخابات و تقاضا بازگو جایی که آن را می گیرد !

40 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: GoodDeal 6/7/2020 6:53:53 AM (شماره 435581)

من فقط متوجه شدم که تقریبا همه تظاهر غارتگران و آنارشیست سوزاندن و غارت و حمله به پلیس بدون شک دموکرات.

28 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: ARKfamily 6/7/2020 6:57:02 AM (شماره 435585)

دموکرات ها در حال جستجو در همه جا به صورت یک قطعنامه به همه این اما آنها می خواهند به چشم پوشی از یک راه حل است که آنها در حال تلاش بسیار سخت به نگه داشتن در محل. در نظر گرفتن خدا از جامعه برای حفظ قدرت خود را دست نخورده. آنها نمی خواهند به این باور است که وجود دارد کسی قدرتمند تر از آنها هستند و فروتنی است و نه فقط آنها. نگاهی به تمام موسسات که در آن دولت را بر عهده گرفته و تضعیف آنها. آموزش و پرورش ؟ بهداشت و درمان? دفاع ؟ خدا و نماز مجاز هستند در هر یک از این موسسات و در نتیجه هرج و مرج و سردرگمی است. و در حال حاضر همه از ناگهانی جورج فلوید تبدیل شده است سخنگوی? من بیمار زمانی که من فکر می کنم در مورد او برگزاری یک تفنگ به یک زن باردار بنابراین او می تواند پیدا کردن پول برای مواد مخدر عادت. مردم فکر می کنم من باید باور کنم که او تغییر کرده اما در گزارش کالبد شکافی نشان داد متامفتامين و فنتانيل در سیستم خود را. او نمی تغییر یک بیت در حالی که خدمت خود را در پنج سال. سپس دوباره نگاهی به این واقعیت است که ما اجازه سقط جنین در این کشور است. این می آموزد که نوزادان مصرفی. برای گریه کردن با صدای بلند وجود دارد گونه های جانوری حفاظت شده به طوری که آنها نمی منقرض شده اما ما به عنوان یک کشور به دلیل دموکرات و RINO فکر می کنم این خوب است, سقط جنین نوزادان است. که در آن یکی نیست به یاد بگیرند که تولد و زندگی یک برکت و رحمت از خدا ؟ هنگامی که شما اجازه می دهد که فکر کردن به نفوذ جورج فلوید تا به حال هیچ مشکل چسباندن یک تفنگ را در یک زن باردار شکم. البته دموکرات ها و RINOs می خواهید پال خواستار قطع بودجه دولت ، آن را می سازد “نظم و قانون” بی ربط و آنها می توانند زندگی خود را بی خدا زندگی می کند.

31 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: Krause 6/7/2020 7:21:02 AM (شماره 435603)

افرادی که جیغ و ظالمانه ساده لوحانه مطالبات نیاز به نادیده گرفته می شود. اگر آنها خطرناک هستند که باید شکسته شود.

18 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: bpl40 6/7/2020 7:46:49 AM (شماره 435626)

این فقط یک بازی تا انتخابات. زمانی که Antifa, BLM, Black Panthers را جایگزین پلیس در پای صندوقهای رای است. پس از قهرمانی رئال به دنبال یک گشتاپو قانون به فرود در این کشور است. این هیچ راز است.

15 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: Rinktum 6/7/2020 8:53:10 AM (شماره 435700)

دموکرات ها رفته اند همه در این ضرب وشتم و هرج و مرج است. حمایت خود را از خلاص شدن از پلیس پایین سمت راست ترسناک. همه ما خواهد بود زندگی خشونت آمیز کابوس که در آن تنها ترین باطل خواهد برای زنده ماندن. امید من نگه دارید و بر روی این است که اکثریت قریب به اتفاق آمریکایی ها نفرت داشتن از آنچه که آنها در حال دیدن این خبر. آنها نمی خواهند به زندگی در هرج و مرج و آنها قطعا نمی خواهید آن را برای فرزندان خود. ما باید یک گزینه مسالمت آمیز و چپ است که در صندوق های رای. ما باید نشان می دهد تا در چنین اعداد است که دموکرات ها نمی تواند تقلب راه خود را به پیروزی. آنها سعی خواهد کرد. در واقع آنها خواهد هر چیزی را برای سرکوب ما اعداد. اما اعتقاد دارم که مردم تا به حال به اندازه کافی. آنها را اجازه نمی دهد این جنایتکاران و سیاستمداران فاسد از بین بردن میهن خود. من نمی توانم باور کنم که آنچه که اتفاق می افتد در این کشور است. دموکرات ها از دست داده اند در تماس با واقعیت و teetering در آستانه جنون اما من باور نمی کنم مردم آمریکا را به پایین بدون مبارزه. من فقط دعا می کنم آن را نمی خواهد آمد به آن است. ما نیاز به مداخله الهی مانند پیش از این هرگز در تاریخ این کشور است. ما رو باطل و تعیین دشمنان قبل از اما هرگز در خود ما خاک یا در دولت خود ما. خدا به رئیس جمهور حکمت و قدرت و عزم به افزایش به این باور نکردنی به چالش بکشد. این همه در خط. اگر این کشور می افتد وجود دارد هیچ جایی برای رفتن. اگر وجود داشت همیشه یک زمان به دعا آن است که در حال حاضر.

23 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: planetgeo 6/7/2020 8:59:22 AM (شماره 435707)

در واقع آن چیزی که خوب است که دموکرات ها را “بیرون” و آشکارا اعتراف کرد که آنها در واقع “جنایی حزب”…از مجرمان برای مجرمان و جنایتکاران. چرا دیگری را آنها نه فقط می خواهم اما تقاضا برای “پال خواستار قطع بودجه دولت از پلیس است.” که باعث می شود آن را بسیار روشن رای گیری تصمیم برای همه غیر کیفری مناسب و معقول مردم چه آنها که سیاه و قهوه ای و زرد و یا سفید. بسیاری از مناسب و معقول مردم سیاه می خواهید امن و فقط محله و کشور است. در واقع برخی از آنها درگذشت تلاش برای حفاظت از آن محله. که در آن بودند تلویزیونی مجالس ترحیم ، من حضور در آن مجالس ترحیم. من می خواهم نگه دارید تا نشانه احترام حافظه خود را. که در آن هستند و این راهپیمایی برای آنها ؟ قطعا در هر دموکرات شهرستان. نه در هر نقطه کنترل جنایی ،

12 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: سخت Nard 6/7/2020 10:00:14 AM (شماره 435805)

سوروس پول قرار داده و بسیاری از تبلیغات در قدرت در حزب دموکرات متحده آن را شروع به پرداخت کردن.

8 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: Kafka2 6/7/2020 10:03:21 AM (شماره 435811)

تبدیل شهرستانها به اراذل و اوباش کنترل گام دیگری است در, حزب دموکرات, بازی, کتاب برای برنده شدن در انتخابات آینده. سرکوب جمهوری خواه رای توسط اوباش را به یک زمان همه بالا. درصد ایمیل در رای گیری برای دموکرات ها را در رسیدن به یک زمان همه بالا. همه به لطف دموکرات و اوباش سربازان.

12 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: mobyclik 6/7/2020 10:12:42 AM (شماره 435825)

این است جنون خالص. آیا آنها واقعا فکر می کنم اکثریت قریب به اتفاق آمریکایی ها در حال رفتن برای رای دادن به خلاص شدن از پلیس ؟ مثل من گفت: جنون خالص!

11 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: در واقع 6/7/2020 11:04:12 AM (شماره 435894)

گوگل جورج فلوید ، کار خود را هنوز هم می توان به سادگی با تایپ کردن فلوید در بزرگترین پورنو رایگان سایت. دموکرات ها در حال پرتاب بزرگترین تلویزیونی مراسم تشییع جنازه تا کنون برای یک ستاره فیلم سکسی, در فنتانيل و مت آمفتامین است که در زندان چندین بار. فلوید اتصالات سفیر دموکرات-حزب مارکسیستی. من نمی خواهد به افتخار حافظه جورج فلوید.

5 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: Zumkopf 6/7/2020 11:05:43 AM (شماره 435903)

درک آنچه که در اینجا. دموکرات ها نمی خواهند به “فروپاشی” “پال خواستار قطع بودجه دولت” و یا “حذف” ، هدف آنها به پلیس. بقای خود را بستگی به درک خود را هدف.

12 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: در واقع 6/7/2020 11:17:41 AM (شماره 435925)

این چپ سطل آشغال این کشور به افتخار یک, هنرمند فلم سکس. جورج فلوید بود, هنرمند فلم سکس, an ex-convict و معتاد به فنتانيل و مت. من را ببخش نه مارکسیستها خود را برای غارت Macys 34th Street, 5th Ave, سانتا مونیکا, بازار مال فروشان درایو و دیگر مکان های زیبا. دموکرات ها در حال آوردن شرم به ایالات متحده آمریکا.

8 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: fairplay 6/7/2020 1:54:35 PM (شماره 436209)

این dems طرح به تقلب راه خود را از این مربا! من به پست الکترونیکی-در رای گیری هفته گذشته و من یک درخواست!

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: DVC 6/7/2020 2:12:48 PM (شماره 436242)

همسر فوق العاده اشاره کرد که جنایتکاران بسیار بیشتر احتمال دارد به ضرب گلوله توسط یک فرد در دفاع از خود و یا خانه خود را از یک افسر پلیس است. مایل وجود دارد به هیچ پلیس و یک آرزوی مرگ برای مجرمان حتی اگر آنها آن را نمی بینیم.

2 نفر مثل این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Pluperfect”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de