دموکرات ها انتخاب کردن برای باج خواهیبیش از کسب و کار کوچک پول —و رسانه ها پوشش برای آنها

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: MissMolly, 4/10/2020 4:41:50 AM

چه معامله ای برای دموکرات: آنها به نگه داشتن اقتصاد برای باج و رسانه ها blithely پوشش برای آنها. روز پنجشنبه در مجلس سنا دموکرات ها nixed ساده اما درخواست فوری برای افزایش پول نقد در شرایط اضطراری وام کسب و کار کوچک برنامه کنگره راه اندازی این ماه از $350 میلیارد به 600 میلیارد دلار. وزیر خزانه داری استیو Mnuchin درخواست پول نقد به دلیل بودجه پایین در حال اجرا هستند تنها چند هفته پس از برنامه راه اندازی شد. به جای پیروی از دموکرات ها صادر شده و خواسته: آنها اصرار پول جدید شامل 60 میلیارد دلار برای “مبتنی بر جامعه دهندگان” که در خدمت اقلیت ها و زنان و سازمان های غیر انتفاعی و گروه های دیگر.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: سالی 4/10/2020 6:03:17 AM (شماره 374646)

آنها نمی خواهد دور با آن برای بسیاری از دلایل حق و چند آنهایی که اشتباه است. اگر آنها را دور با آن perps خواهد دوباره آن را انجام دهد تنها بهتر انجام می شود. به علاوه برای اولین بار موهای رنگ شده آنها را به بعد خواهد بود Donald J مغلوب ساختن پیشی جستن, Billy Jack Barr و بول دورهام. من به سادگی باور نمی کنم واقعی وزارت دادگستری را ترک خواهد کرد کسانی که خائن در محل برای تخریب این کشور و یا به ضرر باقی مانده صادقانه lawmen. آنها نه احمق.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: wilarrbie 4/10/2020 6:13:56 AM (شماره 374650)

رسانه ها تبدیل شده موذی كرديد ما جمعی برداشت. و از طریق هر یک از دولت تبدیل شدن آنها به بیشتر از همیشه جسارت. چیزهایی که آنها را misstated, اشتباه, اشتباه پنهان و آشکار دروغ در مورد لژیون و با وجود ظاهر بدون عواقب آن است. ما مطلع است و این کار ما اخبار ملی سیستم های تحویل – ما در حال shepherded.

36 افرادی مانند این.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: DCGIRL 4/10/2020 6:20:47 AM (شماره 374655)

رسانه ها این است که دموکرات ها’ سخنگوی. آنها لیبرال شبه نظامیان و هدف آنها این است که به سرکوب محافظه کار جنبش است. جهنم با آنها….اجازه دهید آنها را در بیکاری خط مانند هر کس دیگری. در صورتی که ایجاد هراس در مورد این ویروس آنها هنوز هم می تواند یک چک.

43 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: Muguy 4/10/2020 6:22:20 AM (شماره 374656)

دلیل آنها راه می رفت دور است که برای تضعیف جمهوری خواهان به آنها بیشتر گوشت خوک add-ons. اگر “جمهوری خواهان” فروش ما دوباره آنها را به شدت تضعیف حمایت خود را در میان آنها باقی مانده پایه است که تمام اعتماد به نفس در آنها از یک شریک که jilted برای یکی دیگر از زنا عاشق. بیشتر گوشت خوک و یا گوشت آنها قطعا ارسال این پیام است که آنها هیچ احترامی برای خود سخت کوش پایه و ترک ما.

30 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: چوب ملکه 4/10/2020 6:43:03 AM (شماره 374669)

من فکر نمی کنم آنها را دور با آن در این زمان. این بازی قدرت است به خصوص فاحش زیر پس از نزدیک در پاشنه از نانسی آخرین تلاش. به مدت شش هفته در این کشور دیده می شود رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن هر روز انجام هر چیزی که او می تواند برای کشور ما است. که روزانه در کنفرانس های مطبوعاتی او نمایش خود را فرماندهی و دانش از هر جنبه از این بیماری همه گیر در هر دو سطح ملی و بین المللی. همچنین وابسته به این بعد موضوع او در حال چرخش است در اعضای نیروی کار به عنوان بخشی از جلسه. این humanizes آنها و مانع زمزمه های در مورد نهان کارمندان تصمیم گیری برای هر کس در پشت درهای بسته. رئیس جمهور تهمت قرار است MAGA دستور کار اقدام به تجلیل federalist ساختار قانون اساسی ما است. فرمانداران هر دو تار و اکنون تعیین تقو در حال پاسخگو برای سیاست های اجرا شده در کشورهای خود را به عنوان برگ برنده حاضر به طعمه را از “ملی” پاسخ. این پلوسی/شومر باج گیری تاکتیک ها با پوشیدن لباس نازک و همیشه به دنبال بیشتر threadbare. نانسی نیست در برابر پول خرج کردن. خداوند می داند که او نقل مکان کرد و به اندازه کافی سریع عبور Porkulous لایحه. مشکل بزرگ این است که رئیس جمهور تهمت تمرکز است که در امریکا برای اولین بار نه globalists منافع. به جای میلیاردها دلار هدر رفته در دوست صمیمی متعلق به شرکت های پانل های خورشیدی تهمت است که سرمایه گذاری در خیابان اصلی ایالات متحده آمریکا است. به جای تریلیون انتقال به EeeUwww و چین, خاموش, نجات یک شرط بندی بر امریکا. به عنوان یک صاحب کازینو دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن می داند که شما هرگز پیروزی در برابر مجلس و مردم آمریکا خود این خانه…نه تند و زننده پلوسی. MAGA-KAG: خود را برای تمام تراشه های.

42 افرادی مانند این.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: افتخار تگزاس 4/10/2020 7:33:23 AM (شماره 374695)

من برای اعمال کوچک فاجعه وام جمعه. من chhecked سایت دیروز به دلیل یک ایمیل دریافت کردم از کسی که من کار با. این قوانین در حال حاضر شده است با دقت تغییر به طوری که من اصلا مناسب در هر گروه در نرم افزار. وجود دارد بیش از دموکرات ها بازی با این! فقط دولت چیدن برندگان دوباره. من نیاز به کمک بیش از حد. من واقعا نمی مراقبت به مالیات های بالاتر در آینده فقط برای کمک به هر کس دیگری پیش از من و به نظر میرسد که همه من را انجام دهد.
من مطمئن هستم که من به تنهایی در این سایت که با احساس! sarc/

20 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: Rinktum 4/10/2020 8:02:34 AM (شماره 374724)

#2 من نمی خواهد آن را تماس, چوپانی, من می خواهم آن را تبلیغ. رسانه ها بازوی راست از حزب دموکرات و هر دو آنها انجام داده اند و انجام می دهند آسیب های زیادی به کشور است. آنها ratcheted تا دستور کار خود را به دلیل این رئیس جمهور نمی خواهد از ترس دولا شدن در مقابل آنها. او می ایستد و می دهد به عنوان خوب به عنوان او می شود. Pelosi معتقد است او همه قدرتمند است. گرز پین است در لباس یک نماد به معنای به رخ کشیدن قدرت خود را. که خواهر بشدت اشتباه است اگر او معتقد است که او می تواند بهترین از این رئیس جمهور. مردم آمریکا حمایت از این رئیس جمهور و درک پلوسی کرد. آن را خسته کننده به تماشای antics او اما در نوامبر 3, است برای رفتن به یک هشداری برای این کلفت. آمریکایی ها تا به حال به اندازه کافی از او و سمی دستور کار است. در حال حاضر بیش از همیشه برگ برنده 2020 و هر “R” پایین انتخابات.

27 افرادی مانند این.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: ROLFNader 4/10/2020 8:15:44 AM (شماره 374743)

هر کسی می دانم کسی که می داند کسی که دریافت کرده است خود را برای اولین بار نیکل از این پول ؟ از چند نفر که من می دانم که اعمال می شود نه یکی.

10 نفر مثل این.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: Krause 4/10/2020 8:29:40 AM (شماره 374765)

از حزب دموکرات است منسوخ شده است. آنها هیچ چیز نیست.

14 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: wakeupcall 4/10/2020 9:52:21 AM (شماره 374893)

این مارکسیست کمونیست و دموکرات و Rino هستند از مارکسیست کمونیست یک دولت جهانی است که آنها تماس نظم نوین جهانی که با آنها کار کرده اند با Globalist رهبران جهان به پیاده سازی در امریکا و امریکا می افتد تحت کنترل خود را تا می رود و بقیه جهان است.

5 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: HotRod 4/10/2020 10:47:24 AM (شماره 374984)

وجود دارد هیچ چیز جدید در مورد دموکرات ها اجازه دادن به مردم رنج می برند و در تلاش خود را برای پول و قدرت. به آنها آمریکایی ها هستند فقط گوسفند به چیده شده برای پول خود را.

8 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: Firebase 4/10/2020 11:11:19 AM (شماره 375029)

اگر کرونا ویروس در واقع یک توطئه و دموکرات ها در این تاسیسات به برخی از آنها خسارات مادی و باید nixed. اجازه ندهید که دموکرات گیلاس انتخاب گروه برای نجات/حمایت در حالی که ترک دیگران پژمرده بر روی مو. هیچ!

2 نفر مثل این.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: nerdowell 4/10/2020 12:35:12 PM (شماره 375171)

من در نهایت درک این سایت!! من دختر صاحب این حساب. فلس کاهش یافته است از چشمان من!!!! من کور کاذب نور (دموکرات)

9 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: RedWhite&Blue2 4/10/2020 1:04:24 PM (شماره 375232)

آه چرا ما نمی توانیم بسیج راستگو شبکه خبر به مقابله با دروغ از شرکت های بزرگ enemedia? بسیج ما میلیاردرهای برای ایجاد صادقانه اخبار تلویزیون!
به جای واکنش!
هر کسی ؟

2 نفر مثل این.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: MEMcL 4/10/2020 1:34:22 PM (شماره 375265)

من اعتماد مغلوب ساختن پیشی جستن اما برخی از مردم در حال کشیدن پاشنه خود را در گرفتن حقوق و دستمزد برنامه رفتن. سیستم تنظیم شده است اما بدون پول است که توزیع شده توسط بانک ها. بسیاری از کسب و کار هستند با این موضوع با هیچ درآمد در آینده برای هفته ها و در عین حال سنگین سربار و حقوق و دستمزد. این کسب و کار نمی تواند قطع در حالی که پلوسی و شومر سعی کنید به اهرم بحران برای خود برنامه های سوسیالیستی و خودخواه حیوان خانگی پروژه های. قلب من می رود به بسیاری از مسئول کسب و کار موفق که در حال صدمه غیر قابل جبرانی و ممکن است بیرون رفتن از کسب و کار در حالی که دموکرات ها بازی مرگبار خود را بازی. برادر خود من اجرا می تواند به عنوان یک دموکرات برای سگ شکارچی, و من نمی خواهد رای برای او. هرگز به من رای برای هر فرد در حزب دموکرات.

4 نفر مثل این.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: Lawsy0 4/10/2020 2:24:15 PM (شماره 375309)

بزرگ خوش آمدید صفحه اصلی به #13. این وب سایت تغذیه پس از بمباران از خارج رسانه ای که می خورد روح ما!! تا یک صندلی آورد و برخی از پاپ کورن.

5 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: Kafka2 4/10/2020 3:17:53 PM (شماره 375376)

رئیس جمهور تهمت است تلاش برای راه رفتن روی خط باریکی بین مبارزه با ویروس ها و جلوگیری از اقدامات انجام شده برای مبارزه با ویروس از کشتن این کشور از لحاظ اقتصادی. این کارشناسان پزشکی چه به مستند کشور برای یک سال یا بیشتر. این ممکن است کنترل این ویروس اما ایالات متحده آمریکا خواهد بود کاملا نابود اقتصادی است. در ژانویه دموکرات ها و MSM شد و گفت که مستند بود برای ناخوانده. در حال حاضر آنها می گویند آن گذشته باید برای یک سال. آنها در اشتباه هستند در هر دو مورد. آنها به نظر می رسد مصمم به انجام حداکثر آسیب به کشور است. شاید اگر آنها تا به حال برای رفتن بدون چک تا زمانی که همه گیر شد و بیش آنها را می دانیم آنچه که بسیاری از ما در حال رفتن را از طریق.

2 نفر مثل این.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: Folsomguy 4/10/2020 8:48:20 PM (شماره 375640)

من با #16! اگر پوستر جدید واقعا دختر خوش آمدید!

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “MissMolly”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de