دموکرات ها معرفی اقدام به گسترشCoronavirus امداد چک به بیگانگان غیر قانونی

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: ladydawgfan, 4/5/2020 2:00:23 AM

دموکرات ها در روز جمعه معرفی یک اقدام به اصلاح 2 تریلیون دلار مراقبت در عمل گسترش نقدی پرداخت سود به غیر از شهروندان از جمله بیگانگان غیر قانونی. سه خانه دموکرات مظنونان حمله به دانشگاه لو کوریا (CA) جودی چو (CA) و رائول Grijalva (AZ) معرفی مرخصی بدون مالیات دهندگان پشت عمل طراحی شده برای اصلاح پرداخت نقدی بخشی از مراقبت عمل می کنند — $2 تریلیون اضطراری اقتصادی امداد اندازه گیری طراحی شده برای کمک به شهروندان ایالات متحده که در مواجهه با مشکلات اقتصادی ناشی از این بیماری همه گیر کوروناویروس به گسترش به غیر شهروندان است. در حال حاضر مراقبت در عمل نیاز به دریافت کنندگان به یک شماره امنیت اجتماعی. ITIN (مالیات دهندگان فردی شماره شناسایی) مالیات دهندگان که شامل اتباع خارجی و کسانی که ساکن در این کشور به طور غیر قانونی


این افراد فراتر از نفرت انگیز است. امیدوارم هر آمریکایی را ایمیل تماس بگیرید و یا ارسال آنها را. آنها می آیند به ما مناطق با دروغ و وعده و درخواست پول و ما رای. ما انتخاب آنها را به نمایندگی از ما مردم از این ایالات متحده آمریکا است. و آنچه را انجام می دهند علاوه بر خط خود را در جیب ؟ مبارزه برای همه, اما ما است. محدودیت مدت شروع در غرفه رای گیری.

12 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: MindMadeUp 4/5/2020 2:23:50 AM (شماره 368935)

هنوز مطمئن شوید که چه استراتژی خود را در اینجا است. مغلوب ساختن پیشی جستن را وتو هر گونه قانون و اکثر آمریکایی ها تشویق خواهد کرد.

9 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: DVC 4/5/2020 2:33:27 AM (شماره 368943)

فقط اتلاف وقت و از خود بیگانه غیر قانونی رای دهندگان که آنها حمایت از آنها. حتی اگر سنا این بسیار بعید است که رئیس جمهور آن را وتو خواهد.

9 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: Trigger2 4/5/2020 2:44:28 AM (شماره 368950)

نه جهنم حق است. اجازه دهید آنها را اعمال می شود به کشورهای خود و یا اگر این demonrat سیاستمداران هستند پس نگران آنها می توانید پرداخت خود را با ارزش illegals از جیب خود. من بیمار هستم demonrats دوش گرفتن هر سود در این illegals در هزینه های ما واقعی شهروندان است. این چیزی بیش از یک ترفند برای غیر قانونی رای و باور من وجود خواهد داشت مقدار زیادی از آن غیر قانونی رای.

6 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: agrunt 4/5/2020 2:54:12 AM (شماره 368959)

هیچ!!

4 نفر مثل این.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: BirdsNest 4/5/2020 4:48:52 AM (شماره 369000)

آیا آنها همیشه خسته از چسباندن آن را به اجزای تشکیل دهنده خود?
من بیمار از آنها.

6 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: جودی 4/5/2020 5:43:18 AM (شماره 369017)

کنگره در ترک… آنها نمی تواند در معرفی هر چیزی.

4 نفر مثل این.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: KatieJo 4/5/2020 6:41:07 AM (شماره 369032)

عاقل دولت خواهد آنها را نگه دارید در وهله اول. دولت ما نیست مجنون هر چند فقط بد.

7 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: WhamDBambam 4/5/2020 7:03:50 AM (شماره 369046)

اجازه دهید آنها را نگه دارید به ما نشان واقعی خود مواجه است.

3 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: petrichor 4/5/2020 8:16:03 AM (شماره 369106)

فقط بخواهید آنها را به هیئت مدیره یک اتوبوس است که آنها را به “پول رایگان فروشگاه” و سپس سر مرز.

2 نفر مثل این.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: stablemoney 4/5/2020 8:34:59 AM (شماره 369132)

چرا مردم است که آنها را استخدام آنها را تسکین ؟

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: oldmagnolia 4/5/2020 9:16:35 AM (شماره 369186)

D-موش همیشه ایستاده در برابر امریکا است.

3 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: MickTurn 4/5/2020 10:13:29 AM (شماره 369264)

بله رفتن به خانه در حال حاضر!

0 افرادی مانند این.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: mc مربع 4/5/2020 10:16:57 AM (شماره 369273)

نام این لایحه مرخصی بدون مالیات دهندگان پشت’ عمل می کنند. (که آیا آنها فکر می کنند آن چیزهایی است؟).
من به طور جدی شک لذا می خواهم illegals برای اثبات آنها در واقع پرداخت مالیات قبل از گرفتن پول ما ؟

0 افرادی مانند این.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: VirtuDawg 4/5/2020 10:58:15 AM (شماره 369329)

هیچ راه

0 افرادی مانند این.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: wilarrbie 4/5/2020 11:02:42 AM (شماره 369337)

من نمی توانم صبر کنید برای مالیات-شورش برای شروع.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: Chuzzles 4/5/2020 12:13:57 PM (شماره 369417)

Illegals پرداخت مالیات ؟ چه کسی می دانست ؟ //// که مفهوم شوک من بیشتر از دادن illegals بیشتر از ما پول من فکر می کنم.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: PostAway 4/5/2020 12:18:35 PM (شماره 369425)

نظم نوین جهانی همچنان با استراتژی های مثل این یکی. اگر شما شی به افراد بیمار کمک گرفتن در اینجا در ایالات متحده آمریکا شما یک نژادپرست hater. ما از ترس دولا شدن ما تکان و سپس اجازه می دهد اعضای MS-13 و فرزندان خود را به جای خود را در خط برای کمک های پزشکی. این کشور آورده است که ما این مشکل هیچ مشکلی با مهاجرت غیر قانونی و در واقع تشدید این مشکلات در غرب است. می گوید چین: برنده شدن!

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: SALady 4/5/2020 1:19:21 PM (شماره 369484)

من فوق العاده سازش. ما انجام یک بررسی برای هر بیگانه غیر قانونی. که بررسی تحویل داده می شود با یخ که بازداشت غیر قانونی بیگانه و بلافاصله deports آنها. ICE agent البته نگه می دارد بررسی است که خرد شده یک بار پشت در دفتر. شما معنی نیست که می خواهید شیطان-موش به معنای???

0 افرادی مانند این.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: anniebc 4/5/2020 3:48:55 PM (شماره 369650)

سه خانه دموکرات مظنونان حمله به دانشگاه لو کوریا (CA) جودی چو (CA) و رائول Grijalva (AZ),” در اینجا چیزی است که من به عنوان خوانده شده زمانی که من گذاشتم پست: سه خانه دموکرات موش. لو کوریا (CA) جودی چو (CA) و رائول Grijalva (AZ), هر سه در حال احتمالا غیر قانونی خود و یا غیر قانونی اعضای خانواده و دوستان آنها در حال تلاش برای محافظت از. KMB! همین حالا با من تماس نژادپرستانه یا نه.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “ladydawgfan”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im