سناتور دموکرات: پدران موسس وآمریکایی قهرمانان مرده خائن’

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Pluperfect, 7/7/2020 5:02:19 AM

سناتور. Tammy Duckworth (D-بیمار است.) انتقاد رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن 4 جولای سخنرانی در کوه راشمور با تمرکز بر دستاوردهای تاریخی و ارقام. “او صرف تمام وقت خود را به صحبت کردن در مورد مرده خائن” Duckworth بالقوه بایدن معاون رئیس جمهور انتخاب سی ان ان گفت در یک مصاحبه. در سخنرانی خود رئیس جمهور تهمت ذکر شده متعدد تاریخی و چهره های مشهور که نقش بزرگی در تاریخ آمریکا است. در میان کسانی که ذکر شده بودند پدران موسس, رئیس جمهور, Mount Rushmore Fredwrick داگلاس, Ulysses S. Grant, مارتین لوتر کینگ, Harriet Tubman و الویس پریسلی.


جو بایدن یک زندگی segregationist و نژاد کلاهبردار.

58 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: lakerman1 7/7/2020 6:05:49 AM (شماره 469687)

در طول زندگی حرفه ای علمی من مشغول به کار با چندین زبان شناسان حیله گری.
برخی از آنها کاملا زنانه مردانه برخی از, اما, دوستانه, مرتب کردن بر اساس یک پسر رابطه بسیار شبیه مایک باکستر و ورزش موتور سواری همسایه در تاریخ و زمان آخرین مرد ایستاده اما چند بودند مانند تامی بالدوین – زننده, مرد متنفر ترش, متنفر از همه چیز.

35 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: RCFLyer98 7/7/2020 6:21:25 AM (شماره 469696)

او به دروغ و برای کمک به “بدنام” مغلوب ساختن پیشی جستن البته او دروغ در سی ان ان آنجا که او می دانست که او تا به حال “پوشش” از آنها. آنها دروغ او نهفته است, هیچ کس نمی پرسد سوال در مورد آن. Tammy شما آن را واقعا سخت به افتخار خدمات خود را چه با از دست دادن پاهای خود را, و غیره. سخت به این باور یک سرهنگ سرهنگ خواهد دروغ اما پس از آن مانند Vindman من حدس می زنم آن را درست است. سرهنگ سرهنگ می توانند و نه دروغ.

75 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: Rumblehog 7/7/2020 6:31:36 AM (شماره 469699)

نفرت می کند چیزهای وحشتناک به ذهن یک فرد. این یکی از بدترین محرکها در زندگی است. دموکرات ها باید یک کرم در سر خود را و آن را در زندگی متنفرم. ساخت هاوایی دولت اشتباه بود, پس از همه, آن را به تولید لیبرال هستند Demonrats.

53 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: WhamDBambam 7/7/2020 6:41:58 AM (شماره 469706)

ماکسین واترز پیدا کرده است soul sister, به نظر می رسد.

40 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: DVC 7/7/2020 7:55:50 AM (شماره 469761)

این زن هر دو به معنای واقعی کلمه از دست داده و ذهن او بوده یا جعلی نامزد دروغ گفتن در مورد کسی که در او است چه او معتقد است و آنچه او در نظر دارد برای انجام تمام وقت. چیزی که او می گوید واقعی است, او ساخته شده تا همه نظرات خود را از تمام پارچه.

33 افرادی مانند این.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: هرشی 7/7/2020 7:56:55 AM (شماره 469762)

OId Duckpoop pontificates دوباره…اگر تهمت ذکر شده بود Tammy او می شده اند صحبت کردن در مورد ‘زنده’ خائن…فقط خفه شو و پخت برخی از کوکی ها و یا چیزی…شما هیچ کسب و کار در کنگره…

28 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: montwoodcliff 7/7/2020 8:08:41 AM (شماره 469770)

تنها دلیل این نفرت انگیز است در کنگره است چرا که او همدردی رای در حساب او افول صدمات. من امیدوارم که دموکرات کارشناسی ارشد انتخاب او به بایدن را به معاونت.

26 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: Newtsche 7/7/2020 8:12:22 AM (شماره 469777)

طرح او قابل فهم تلخ خود نفرت.

17 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: stablemoney 7/7/2020 8:22:14 AM (شماره 469787)

Tammy آیا شما می خواهید برای مبارزه با ؟ من تا به حال به اندازه کافی از Tammy Duckworth.

15 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: سمت راست 7/7/2020 8:27:45 AM (شماره 469798)

آیا شما متوجه چگونه این نفرت پارس تمام زنان باید همان ثابت زشت بیان در چهره خود را. آنها بی روح خالی عروق. در واقع آنها باید حتی نمی توان به نام یک زن است.

34 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: montwoodcliff 7/7/2020 8:32:35 AM (شماره 469803)

تنها دلیل این نفرت انگیز است در کنگره است چرا که او همدردی رای در حساب از جنگ صدمات. من امیدوارم که دموکرات کارشناسی ارشد انتخاب او به بایدن را به معاونت.

13 نفر بود.


برنده پیام برای دموکرات ها! این همان چیزی است که همه آمریکایی ها معتقدند و می خواهید به شنیدن. ما نفرت ما شپشو کشور و می خواهید آن را پاره کردن و جایگزین با یک آرمانگرا بهشت سوسیالیست کمونیسم. من به سختی می تواند صبر کنید برای یک کندوپاش پیر احمق که نمی توانید با قرار دادن سه جمله هم به رئیس جمهور! بساز!!! آن است که رفتن به شکوه! این خواهد شد یا نه و دموکرات ها خواهد بود تحت فشار قرار دادند به بیابان برای 20 سال و یا کشور و شهروندان باید در نهایت تبدیل به روبات شستشوی مغزی! اگر شما نگاه در خرحمالی دیگر (هرگز آن را بخوانید) به نظر می رسد که همه از دست رفته است!!!

11 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: bigfatslob 7/7/2020 8:52:13 AM (شماره 469820)

Tammy Duckpoop زنده است خائن است.
مثل دوست من استفاده از برای گفتن “گال نیاز به دریافت برخی او را به او آرام”.

7 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: Rinktum 7/7/2020 8:52:41 AM (شماره 469821)

خائن به چه کسی ؟ تنها به دموکرات متنفر بود که رانندگی این کشور را به زمین خود را با ضد سیاست های آمریکا و اسرائیل ، آنها واقعی هستند خائن که به تازگی توطئه برای ارتکاب فتنه در برابر بموقع رئيس جمهور انتخاب شد. بقیه از ما ایستاده به عنوان یک ملت سپاسگزار است که درک است که ما در آن زندگی نسبتا آزاد زندگی انجام داده اند و برای بیش از دو قرن به دلیل این فداکارانه مردانی که دموکرات ها تماس خائن. آنها به ما آزادی و برابری و حاکمیت قانون و اذعان است که حقوق ما از طرف خدا آمده و نه از انسان. آنها گذاشته پایه و اساس برای زندگی, آزادی و تعقیب خوشبختی. ثابت بد ما تاسیس دافعه است به اکثریت قریب به اتفاق آمریکایی ها. ما یک ملت ناسپاس. و هیچ چیز رانده است که بیش از دموکرات ها هار رد محبوب ما ملت است. ما را تماشا کرده اند که دموکرات ها را به راه انداخته نفرت به هر جنبه ای از زندگی ما است و ما باید آن را به حال. ما نمی خواهیم به حکومت مانند یک بیمار پیچیده و بی احترامی دسته از کافران. آمده جهنم یا آب بالا وجود خواهد داشت ابراز سپاسگزار رای دهندگان خواهد شد که رد لعنتی دموکرات و شیطانی خود استراتژی است. وجود دارد کاملا در حال خائن در میان ما و به خواست خدا آنها خواهد بود کاملا شکست خورده است.

22 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: KatieJo 7/7/2020 9:05:31 AM (شماره 469836)

پدران موسس هستند خائن به آنچه آنها ایجاد Tammy? شما در حال رفتن به نیاز به انجام یک کمی بیشتر توضیح بدهید. مجموعه چهارم اصول راهنما و پایه و اساس این کشور است. وجود دارد هیچ کشوری تا زمانی که آنها آمدند. این یکی از اشتباهترین چیزهایی که من در زندگی ام شنیده ام.

17 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: bighambone 7/7/2020 9:17:54 AM (شماره 469851)

بدون بنیانگذاران خواهد بود وجود دارد هیچ متحده آمریکا به عنوان ما آن را می دانم امروز با آمریکای شمالی از هر جا که مرز مکزیک خواهد بود امروز به قطب شمال بودن یک کشور شاید هنوز هم در ارتباط با انگلستان به استرالیا و کانادا هستند. چه کسی می داند که جمعیت خواهد بود امروز به عنوان امپراتوری بریتانیا لغو برده داری در دهه های قبل از جنگ های داخلی آمریکا در این رابطه ممکن است که بریتانیا می تواند بازگشته اند درصد زیادی بازگشت به آفریقا است.

6 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: czechlist 7/7/2020 9:34:24 AM (شماره 469870)

من شک دارم او حتی گوش به گفتار. این آشکار بود که او تا به حال یک تمرین پاسخ نوشته شده توسط چرخش تیم. او نمی تواند پاسخ به سوالات مبادا او از دست دادن آهنگ از BS او گفته شد می گویند.
مانند McStain من با تشکر از او را برای خدمت و فداکاری اما آن را نمی کند اعتبار خود را سیاسی و نه برای واجد شرایط برای رهبری ملی.

16 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: Jebediah 7/7/2020 9:41:05 AM (شماره 469879)

خوب! لطفا انتخاب فوق العاده تمی!!!!!!

7 نفر بود.


طرح ریزی…است خارش.

5 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: moonlightflip 7/7/2020 9:43:11 AM (شماره 469884)

بیشتر حماقت از یکی دیگر از امریکا نفرت, چپ-dem گاز-کیسه…

5 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: تله 7/7/2020 9:50:32 AM (شماره 469894)

من می توانم به شما بگویم که دقیقا چه چیزی در اینجا اتفاق افتاده است. من لازم نیست که صبر برای حفاری آن همه را برای شما اما پس از مغلوب ساختن پیشی جستن سخنرانی کسی ساخته شده نظرات خود را در مورد ستایش مؤتلفه ژنرال و یا دفاع از خود مجسمه ها و یا برخی از چنین چیزی و آن را برداشت کردم دیگر مغلوب ساختن پیشی جستن متنفر و گذشت همراه است. من خواندن نظرات دیگر افراد ساخته شده اند مورد تهمت ستایش و یا دفاع از مؤتلفه ژنرال. بدیهی است که هیچ یک از آنها از جمله Duckworth زحمت به گوش دادن به سخنرانی یا خواندن متن. من انتظار دارم همه آنها همان افرادی که در مدرسه به گزارش کتاب در کتاب آنها هرگز حتی افتتاح شد. و نه هشدار دهنده برای یک سناتور آنقدر بد آگاه است. بنابراین سوال این است که آیا او نادان است و یا او نگفت ؟

10 نفر مثل این.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: planetgeo 7/7/2020 9:51:30 AM (شماره 469896)

روزی این جنون جمعی از دموکرات های enemedia و همه خود را به دیگر همکاران خواهد شد مورد مطالعه قرار گرفته و در مورد نوشته شده است. نفرت خود را فقط از کنترل فزاینده. هر روز به ارمغان می آورد و دور دیگری از فک نهفته است و اتهاماتی که هیچ پایه ای در واقعیت است. در واقع ادامه تشدید نفرت خود را به گونه ای است که آن را سخت برای دیدن چگونه به پایان خواهد رسید مسالمت آمیز است. آنها به سادگی قبول نمی کند هر گونه افکار که وارد نمی کند دقیقا به ایدئولوژی و نه آنها از قبول حکومت از هر کسی که نه یکی از آنها. به عبارت دیگر آنها در حال افزایش است به آرامی اما مطمئنا به یک جنگ داخلی. اینها اوایل درگیری در انتخاب خود battlegrounds و در شرایط خود. کسانی از ما که عشق امریکا و تاسیس آن اصول و قانون اساسی بهتر آماده می شود که نه تنها دفع آنها را به نفع خود.

10 نفر مثل این.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: Enoch پاول 7/7/2020 9:54:46 AM (شماره 469903)

من دعا می کنم که جو انتخاب این نفرت بدبختی نژادپرستانه برای معاونت ریاست جمهوری است.

6 نفر بود.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: HotRod 7/7/2020 9:55:37 AM (شماره 469906)

بایدن بود مسلما دوستان زیادی با KKK اعضا از جمله برد که ارشد poobah در کلان. چرا که موضوع را به دموکرات ها در حال حاضر ؟ چرا که آنها امید به استفاده از او را به کاخ سفید که در آن معاونت و یا یک سایه دولت را بیش از. بایدن دیگر نمی خواهد نیاز است. او احتمالا به زودی می میرند “علل طبیعی” یا (متاسفانه) پذیرفته شود به استراحت در منزل برای بیماران مبتلا به زوال عقل. تعداد زیادی از اشک تمساح از دموکرات ها…..

9 نفر بود.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: dwa 7/7/2020 10:08:58 AM (شماره 469919)

فقط به خاطر اینکه کسی خدمت کرده و در Duckworth را مورد توجه بیش از خدمات به این معنا نیست که ما باید به آنها احترام بگذارد. و دلیل این بیانیه این است که Duckworth مانند مک کین (و برخی دیگر) با استفاده از این سرویس برای دریافت یک پاس برای هر گونه به طور معمول غیر قابل قبول عمل می کنند یا بیانیه است. سرویس توجیه نمی کند احترام برای کسی که استفاده از خدمات خود را برای دریافت یک پاس برای بدنام کردن این کشور و یا حزب مخالف. همه از آن می گوید این است که فرد فاقد شخصیت و صداقت و اخلاق است. و خدمت نمی کند غلبه بر آن است.

12 نفر بود.


پاسخ 27 – نوشته شده توسط: پسر کوچک 7/7/2020 11:04:24 AM (شماره 469969)

به وضوح خانم اردک-مدفوع است تستها به بایدن را Veep. جزئیات سخنرانی — او دروغ. خالص و ساده است. یکی دیگر از “کهنه” مانند جان Effin’ کری. کسی که در واقع یک بازنده اما گفت: “من شرط می بندم نظامی را به من اگر من واقعا تظاهر به بوق زدن (من تمیز که) در مورد امریکا! و من سرویس فعال خواهد شد تقویت حرفه ای” . و — مطمئن شوید که به اندازه کافی— در آن بود. غمگین دیدن که او را تایلندی در کنار اما او سفید آمریکا پدر را خدمت نظامی بود و خانواده او را creds بازگشت به انقلاب! شگفت انگیز چگونه برخی از نفرت خود را و همه آنها داده شده است.

7 نفر بود.


پاسخ 28 – ارسال شده توسط: janjan 7/7/2020 11:06:38 AM (شماره 469972)

هر کسی که شنیده سخنرانی می داند که او دروغ میگوید. هر کسی که دوست دارد امریکا دفع او تلخ و نفرت. او می خواست توجه و من حدس می زنم او آن را کردم و بیشتر از آن خوب نیست. زمانی که دموکرات هستند و نه مسئول آنها کف در دهان مردم دیوانه.

5 نفر بود.


پاسخ 29 – ارسال شده توسط: NYbob 7/7/2020 11:08:06 AM (شماره 469977)

من حدس می زنم او شده است نوشیدن هر Max Cleland بود زمانی که او خوار خود را به عنوان یک نماینده کنگره از GA بو منصوب حداکثر به آمریکا نبرد کمیسیون بناهای تاریخی تا شاید ما را به شنیدن بیشتر از حداکثر جنون به زودی. من واقعا نمی فحش در مورد تامی خدمات و یا آسیب. واقعا…. ارتش ایالات متحده تا به حال مقدار زیادی از پایین زندگی بازنده از بندیکت آرنولد که در واقع برنده شدن در یک نبرد حیاتی برای انقلاب قبل از فروش خود را به عنوان یک خائن به لی هاروی اسوالد. Tammy را به طور فزاینده کمونیست تروریستی اظهارات منظور او این است که به راحتی و کمک به دشمن است. شما فکر می کنم او بهتر می دانند اما این است که یک موش برای شما.

7 نفر بود.


پاسخ 30 – ارسال شده توسط: Chuzzles 7/7/2020 11:19:56 AM (شماره 469996)

می تواند ما فقط ممنوعیت تمام دموکرات از ایلینوی از در حال اجرا برای هر نوع از اداره فدرال برای یک دهه یا دو ؟ من نمی افتخار Duckworth, زیرا او به سطل آشغال خود را میراث و من نمی توانم به افتخار کسی که تف در چهره او همکار دامپزشکان مانند او انجام شده است. او فقط یک تند و زننده و تلخ دموکرات که نیاز به دور.

6 نفر بود.


پاسخ 31 – ارسال شده توسط: clayusmcret 7/7/2020 11:41:53 AM (شماره 470013)

به طور خاص آنهایی که مرده بودند خائن Tammy? دموکرات ها حتی نمی تواند خود را پنهان خروشد تحقیر برای ما لیست طولانی از آمریکایی قهرمانان.

3 نفر بود.


پاسخ 32 – نوشته شده توسط: cor-دامپزشک 7/7/2020 11:59:08 AM (شماره 470035)

من حدس می زنم اگر شما پادشاه جورج سپس پدران موسس بودند خائن. در صورتی که خیلی بد در چشم dems آنها باید تقاضاهای مصرانه برای سران 0bama, Brennan, کف زننده, شیف و بیشتر از بقیه از حزب خود است.

2 نفر مثل این.


پاسخ 33 – ارسال شده توسط: Starboard_side 7/7/2020 12:02:07 PM (شماره 470039)

و هنوز 1864 دموکرات پلت فرم بود که اجازه جنوب جدا از اتحادیه که مندرج برده داری به عنوان قانون آن بخش از زمین که شامل ویرجینیا و کارولینای شمالی کارولینای جنوبی, تنسی, گرجستان, فلوریدا, آلاباما,لوئیزیانا, آرکانزاس و تگزاس. به طوری رسمی حزب دموکرات راه حل برای ترک برده داری در جای خود و راه رفتن به دور از این کشورها است. چیز دیگری در نظر گرفتن زمانی که مایل به ذکر است خائن هیچ دولت خارجی و یا اتحادیه به رسمیت شناخته شده از ایالت های جنوبی در هر ظرفیت رسمی. تنها حزب دموکرات بود که حاضر به رسمیت شناختن آنها را اگر آنها برنده شده بود 1864 انتخابات. تصور کنید بیش از حد است که آبراهام لینکلن تا به حال چیزی جز جنگ با ادعا در طول تمام عمر خود را در انتخابات ریاست جمهوری. (صدای آشنا با آنچه که امروز دموکرات ها انجام می دهند با رئیس جمهور فعلی?)

6 نفر بود.


پاسخ 34 – ارسال شده توسط: rochow 7/7/2020 12:06:36 PM (شماره 470044)

نمی توانم باور این دروغ گفتن @خارش در ارتش آمریکا!!! آنها سوگند آنها دفاع از این کشور است. چه هک شده است این قطعه از زباله?? و رئیس جمهور در مورد مذاکرات مرده خائن’?? ظاهرا او از گوش و ذهن خود را به عنوان به خوبی. او خائن که باید به عقب پرتاب به کشور او می آید!!

3 نفر بود.


پاسخ 35 – ارسال شده توسط: زمان مناسب 7/7/2020 12:33:00 PM (شماره 470070)

پس Tammy Duckshiite شما نشان داده اند خود را به جهان به عنوان یک دروغگو که بعد هر چیزی و هر چیزی را برای رسیدن به سیاسی به پایان می رسد و قدرت.
شما را علاوه بر این به بایدن بلیط….به جز شما نیست سیاه VP که وعده داده شده بود. آماده به زانو زدن و تعظیم و خراش.

3 نفر بود.


یک فرد زشت و اگر تا کنون بود یکی
خالص زشت….
و این فقط افکار خود را… شما لعنت خائن!!!

3 نفر بود.


پاسخ 37 – ارسال شده توسط: NessunDorma 7/7/2020 2:05:10 PM (شماره 470203)

این ناراحت کننده است که یک سناتور که طرح در VEEP نقطه احساس می کند لازم است به چنین موقعیت به طور قابل دوام. من فکر می کنم او را رد صلاحیت خودش و باید کاملا شرمنده از خود جاه طلبی. شما در خدمت این کشور یک بار خانم Duckworth. هیچ دیگر. از بین برود.

3 نفر بود.


پاسخ 38 – ارسال شده توسط: bobn.t 7/7/2020 3:42:43 PM (شماره 470281)

رفتن به یک قرص سیانور.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 39 – ارسال شده توسط: udanja99 7/7/2020 6:25:24 PM (شماره 470488)

من به احترام او خدمات مورد تا آنجا که من احترام بویی برگدال ،

0 افرادی مانند این.


پاسخ 40 – ارسال شده توسط: Lawsy0 7/7/2020 7:45:45 PM (شماره 470564)

خانم نفرت پر و تلخ است که به هیچ وجه به رفتن را از طریق زندگی است.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Pluperfect”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de