دموکرات Ilhan عمر: پال خواستار قطع بودجه دولت مینیاپولیسپلیس آنها ‘سرطان’ ‘ما نمی خواهیمخود را لعنت اصلاحات’

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Imright, 6/8/2020 3:26:27 AM

تشکر. Ilhan Omar (D-MN) نامیده می شود برای defunding مینیاپولیس اداره پلیس روز یکشنبه گفت که آنها “سرطان” و بخش “فاسد به ریشه.””خوب ما تا به حال یک رئیس جمهور سیاه پوست, ما تا به حال یک کنگره, سیاه, انجمن, ما تا به حال سیاه و شهرداران ما تا به حال سیاه و سفید فرمانداران و ما تا به حال سیاه و سفید شهرستان councilmembers ما تا به حال سیاه و روسای پلیس و در عین حال ما هنوز کشته شدن نایلون surveilled, massley [sic] زندانی و ما هنوز در حال گفتگو با فرزندان ما در چگونه به صحبت با مردم


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: MindMadeUp 6/8/2020 3:33:20 AM (شماره 436786)

مجنون و خطرناک در راه همان نازی ها بودند مجنون یا استالینیست و یا مائوئیست ها. ما آنها را به عنوان دیوانه اما هزاران خرید را به این هذیان از نفرت و بسیار چیزهای بد ممکن است از آن آمده است.

56 نفر بود.


او هرگز خاموش کردن. او را به لذت بردن از هرج و مرج و ضرب وشتم به دنبال دارد.

41 نفر بود.


این همه را می توان به اختصار به عنوان نه فقط یک folie à deux اما folie à plusieurs (“جنون چندین”) و یا به اشتراک گذاشته شده وهم مشترک روان. برای برخی مانند Ilhan عمر آن است که یک طرح شیطانی به نوبه خود آمریکایی ها در برابر هر یک از دیگر, از بین بردن نگهبان از قانون و نظم و هرج و مرج شل در جمعیت است. آن است که فوق العاده مأیوس کننده را شاهد تمایل است که برخی از افراد باید به همراه این جنون. من فقط می توانم امیدوارم که برنده خواهد شد مجددا انتخاب و در خدمت یکی دیگر از 4 سال اما چه اتفاقی می افتد بعد از آن ؟ چه کس دیگری احتمالا می تواند ایستادن به این اراذل و اوباش? هیچ کس به ذهن می آید که بسیار نگران کننده است.

44 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: ARKfamily 6/8/2020 5:38:18 AM (شماره 436813)

آیا این غنی که از او و AOC? افسران پلیس احتمالا نیمی از حقوق و دستمزد خود را و آنها خواستار defunding? چگونه در مورد ما پال خواستار قطع بودجه دولت کسانی که حقوق ؟ چگونه در مورد defunding مینیاپولیس شورای حقوق ؟ هر کسی می دانم که چقدر هر یک از این افراد را ؟ من می دانم که AOC باعث می شود $170,000.

34 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: DCGIRL 6/8/2020 5:44:49 AM (شماره 436818)

او امیدوار قانون شریعت است.

47 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: chumley 6/8/2020 5:47:12 AM (شماره 436820)

طرح او این است که ارسال کردن Moslem عضله جوخه به اجرای قانون شریعت در همه. آنها بوده ام فشار برای که پس از آنها شروع به آلوده کردن کشور و وجود آنها در چندین شهرهای بزرگ در حال حاضر. اگر وجود دارد هیچ پلیس به نگه داشتن آنها را در خلیج خوب آمریکایی ها خواهد شد و باید به آنها شلیک خود را.

31 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: بقایای 6/8/2020 5:49:47 AM (شماره 436821)

آیا او هنوز هم راه رفتن در اطراف با تمام اتهامات من در مورد خواندن است که می تواند وارد شود می تواند در برابر او ؟ روز دیگر من به عنوان خوانده شده کوچک و قرار دادن در میان تمام محصول تبلیغات در ناشران پاکسازی پاکت و من کشف جایزه من نمی خواهد برنده دوباره و در مجموع $2,500 با بزرگترین جایزه ای که
$1,000 نه 2.5 میلیون من انتظار داشتم مال من خواهد بود. من ممکن است در خطا; من گاهی اوقات کم چرب اما اگر آنها به من ارسال یک بررسی برای $25 با محصول من دستور داده اند که از طریق سال های من از ارسال آن را به عقب. من فقط نمی خواهید به دوباره فریب خورده! نوع شما به یاد ما نظام عدالت. در این سال…………………………………………………………………..

12 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: LaVallette 6/8/2020 6:12:17 AM (شماره 436834)

“خوب و متمدن مردان و زنان و خانواده های آنها قادر به خواب مسالمت آمیز در تخت خود را در شب به دلیل آمادگی خشن مردان و زنان در پلیس و نیروهای نظامی که آماده به انجام کار خشن در خطر زندگی خود را به منظور حفاظت از آنها”. آنها را ما از معادله و socieity و کل جهان از نظم و قانون سقوط خواهد کرد. تنها قانون خواهد بود که از اصلح و قوی ترین و احزاب aand شهری است که قوی ترین ارتش از مبارزان خیابانی و مسلح standover مردان است.

16 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: MMC 6/8/2020 7:02:41 AM (شماره 436857)

شما فرار از جنگ جهانی سوم زده فقیر کشور – زمین در بهترین کشور برای آزادی فرصت و ثروت و.. و شما آن را انتخاب کنید به غیر امید به آن شبیه h3!! شما فرار کرده اند ؟ است که تعریف جنون.. و بد است. من امیدوارم که مهاجر تقلب پاسخگو برای ازدواج با برادر او – و همه فن حریف خود را در صورت تلاش در آوردن شریعت به ثمر.

37 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: Mekkkk 6/8/2020 7:27:16 AM (شماره 436871)

اوه نه نه دوباره خفه شو لطفا…

13 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: tsquare 6/8/2020 7:29:16 AM (شماره 436873)

“سیاه”,بازیگران در تمام موقعیت های کلیدی و او هنوز هم احساس می کند یک مشکل وجود دارد? راه حل داخلی برای تغییر او احساس. او به آرامی هرگز آرامش در راه حل های خارجی.

12 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: Jebediah 6/8/2020 7:51:48 AM (شماره 436890)

اثبات زندگی است که افراد خاصی می توانید اسکات رایگان: این زن مرتکب جنایت پس از جنایت نیست حداقل به طور غیر قانونی شدن برادر او به این کشور توسط “ازدواج” او—او کار می کند این سیستم با سهولت و دور با آن می شود چرا که جمهوری خواهان و مناسب و معقول لذا می ترسند برای رفتن در برابر او و به نام نژادپرستانه مثال دیگر برگرد. Al که ربوده جورج فلوید یادبود همراه با جسی جکسون. او مدیون ثروت در مالیات….ما خواهد بود که در زندان به مراتب کمتر به علاوه کاملا تخریب زندگی کسانی که درگیر در Tawana براولی مورد. و در عین حال او می شود و انتخاب مجدد او می شود به تعویق افتاده و خود را کاملا unwatched تلویزیون نشان می دهد. و مردم مانند هارولد فلوید جونیور می گویند او یک مرد خوب است. دا در براولی مورد خراب شد توسط Sharptonb و به پایان رسید تا کشتن خودش!

13 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: Jebediah 6/8/2020 7:55:19 AM (شماره 436891)

در نهایت و به کسانی که پیش بینی کاملا معتبر که مینیاپولیس خواهد بود حتی بدتر از آن است که در حال حاضر بدون ماندگار نیروی پلیس مبارزه برای نظم و قانون افرادی که رای دادن در این عمر را از این دنیا نمی خواهد حتی اتصال نقطه به همین دلیل آنها دیگر حتی منطقی امن است.

11 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: smcchk 6/8/2020 8:10:30 AM (شماره 436913)

غیر منطقی از سخنرانی او خنده دار است. او اشاره تمام مواضع قدرت است که سیاه پوستان هستند و او هنوز شکایت در مورد سیاه پوستان’ درمان است. چگونه می توانید آن را نژاد پرستی زمانی که مسابقه خود را در موقعیت قدرت و شاید فقط شاید سیاه پوستان باعث شده بسیاری از خود مشکلات ؟

24 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: Rumblehog 6/8/2020 8:11:01 AM (شماره 436914)

چرا این treasonous جادوگر نشده ارسال به سومالی ؟

16 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: jacksin5 6/8/2020 8:12:29 AM (شماره 436917)

تبدیل مینیاپولیس به لبنان بعد از ظهر.

11 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: NorthernDog 6/8/2020 8:18:31 AM (شماره 436922)

او می خواهد مینیاپولیس شبیه به او ‘زیبا’ میهن سومالی. در اینجا خلاصه ای برای بازدید کنندگان به Omarland: “جرم و جنایت خشونت آمیز از جمله آدم ربایی و قتل رایج در سراسر سومالی از جمله Puntland و سومالی. غیر قانونی و موانع نیز گسترده است…. تروریست ها همچنان به طرح آدم ربایی بمب گذاری و حملات دیگر در سومالی. آنها ممکن است انجام حملات با کمی و یا بدون هشدار, هدف قرار دادن فرودگاه ها و بنادر و ساختمان های دولتی, هتل ها, رستوران ها, مراکز خرید و مناطق دیگر که در آن جمعیت زیادی جمع آوری و غربی ها مکرر به عنوان به خوبی به عنوان دولت نظامی غربی و کاروان های… ناآرامی های مدنی رخ می دهد در سراسر سومالی و گاهی اوقات می تواند خشونت آمیز. امکانات پزشکی در سراسر سومالی باید ظرفیت محدود و اغلب وجود ندارد و در مناطق روستایی است. دزدان دریایی فعال هستند در آبهای…”

13 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: cny 6/8/2020 8:20:59 AM (شماره 436923)

به طوری که آن کمونیست ها و یا مسلمانان از این کار افتضاح بازی و یا آنها آن را انجام می دهند با هم ؟

6 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: planetgeo 6/8/2020 8:38:28 AM (شماره 436932)

برای یک لحظه من فکر کردم او تا به حال زده شده است توسط یک رعد و برق پیچ و داشتن یک شفاف روشنگری لحظه. چند خط اول از بیانیه دقیقا درست است. رئیس جمهور سیاه پوست در کنگره BlackCaucus, سیاه, شهرداران, سیاه, فرمانداران, سیاه, اعضای شورای شهر, سیاه روسای پلیس و…. و غیره. همه چیز راست به جز نتیجه گیری منطقی از این رعد و برق پیچ و مهره وحی است. یعنی duhhh تعریف و سپس وجود دارد هیچ “نژادپرستی نظاممند” توسط مردم سفید در برابر سیاه مردم اگر اکثر کمک های اولیه, کمک, و به طور داوطلبانه رای دادن به سیاه, افراد مسئول در چنین موضع قدرت. فکر می کنم در مورد آن کمی طولانی تر نابغه است. شاید شما فقط یک همیشه آزرده و عصبانی و گیج فرد از کاهش ظرفیت ذهنی.

13 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: ARKfamily 6/8/2020 9:20:42 AM (شماره 437007)

مینیاپولیس شهرستان شورای تصمیم گیری نیست اما مصرف آن را به رای دهندگان ؟ این است که هر کسی در مینیاپولیس رفتن به شوی به این مردم ؟ رای من کجاست که در تصمیم گیری ؟

6 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: 3XALADY 6/8/2020 9:44:27 AM (شماره 437047)

کسی که نیاز به یادآوری خانم Diaperhead که لیبرال ها استخدام کسانی که سیاه, شهرداران, سیاه, فرمانداران, سیاه, شهرستان councilmembers [sic] و روسای پلیس. چه مشکلی ؟

10 نفر مثل این.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: Lawsy0 6/8/2020 9:57:20 AM (شماره 437067)

ق در گذشته است. یک رویا به حقیقت می پیوندند! این زانی با محارم زن عرب در حال حاضر ادعا می شود ، او به ذکر ” ما ” در سراسر او زخم زبان. بنابراین اگر او می تواند به راحتی تغییر قومیت چرا او را انتخاب کنید سیاه و سفید به جای آسیایی. او هیچ غرور در او عرب بودن. فقط فکر می کنم از آن هرگز به یک روز مو بد! (می خوام شرط او هرگز دیده می شود یک دوست مردن از سرطان؟)

8 نفر بود.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: LC, Chihuahua 6/8/2020 9:59:49 AM (شماره 437071)

Ilhan عمر نشان دهنده 5th کنگره منطقه مینه سوتا است. که شامل مینیاپولیس. که منطقه همچنین دارای بالاترین بروز استخدام تروریستی در ایالات متحده آمریکا است. آیا با تعجب از او می خواهد به انحلال پلیس ؟ او امریکا نفرت از هواداران می خواهند همان چیزی که. چگونه بسیاری از مردم در پشت انحلال پلیس در حال مهاجران اخیر از جهان اسلام به ارمغان آورد در اینجا با تشکر از اوباما ؟ پلیس در راه خود را تروریستی و فعالیت های جنایی.

12 نفر بود.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: fairplay 6/8/2020 10:29:27 AM (شماره 437104)

پنطیوس پیلاطس اجرا می شود یا خرابه مینیاپولیس!

2 نفر مثل این.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: Chuzzles 6/8/2020 10:46:07 AM (شماره 437129)

چرا شما هنوز هم در کشور من عمر? اگر شما آن را دوست ندارم, بازگشت به سومالی و زندگی می کنند وجود دارد. شما احتمالا فریب خوردن پول به اندازه کافی به شما اجازه زندگی مثل یک ملکه در این کشور جنگ زده. و خود را جنایتکار جنگی پدر با شما.

7 نفر بود.


پاسخ 26 – نوشته شده توسط: در واقع 6/8/2020 11:01:47 AM (شماره 437151)

چرا آمریکایی ها در حفظ و انتخاب مسلمانان ؟

6 نفر بود.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: Rubinski 6/8/2020 11:22:06 AM (شماره 437191)

“پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس” واقعا به معنی هدایت پول به BLM, Antifa و سومالی مسلمانان به انجام “policing.” که راه آنها می تواند کنترل است که مورد آزار و اذیت خواهد شد که کسانی که با آنها اختلاف نظر دارند ، پول هوشمند می گوید خرید سهام در شرکت های ساخت املاک و مستغلات برای فروش علائم در مینه سوتا است.

4 نفر مثل این.


پاسخ 28 – ارسال شده توسط: DVC 6/8/2020 11:55:06 AM (شماره 437240)

او یک شیطان قرن 7 اجنبی جهنم خم در بازپرداخت ما مهربانی نجات او از آن سوراخ جهنم او زندگی می کردند با از بین بردن این کشور است. خالص راه رفتن بد است.

9 نفر بود.


پاسخ 29 – ارسال شده توسط: weejun 6/8/2020 12:28:19 PM (شماره 437275)

آمین #28. او یک نماینده از شیطان که مورد علاقه بیماری برای انسان است بی قانونی است.

5 نفر بود.


احمقها و نفوذ-دستفروشان کار خود جمعیت و احمق sheeple پیروان “بع بع” در صدا…بسیاری از پیروان نادان! آنها نمی آموزش تفکر انتقادی دیگر
فقط مارکسیستی انقلاب
و نادان sheeple خورد kool-aid! ما در حال احاطه شده توسط احمق. به همین دلیل است…لغزش در ماه نوامبر!

4 نفر مثل این.


چه نوع از زبان است که برای پاکدامن مسلمان چیست ؟ Woulld چنین زبانی قابل تحمل در سومالی ؟

3 نفر بود.


پاسخ 32 – نوشته شده توسط: بازنشسته 6/8/2020 1:47:48 PM (شماره 437362)

از این که تایید شده هواپیما به برج های دوقلو و پنتاگون و یک میدان در بهبهان.
او باید فرستاده می شود بیش از وجود دارد و در اینجا او نشسته است و ما در کنگره است. Grrrrrr!

5 نفر بود.


پلیس در حال حاضر باید ایستادگی کردن 100% برای یک هفته! مینیاپولیس شهرستان Counsil و شهردار فقط ممکن است تبدیل به جمهوری خواهان! پلیس تنها به پاسخگویی به شهروندان بهداشتی در شرایط اضطراری…هیچ نشانه ای از ضرب وشتم و…رانندگی خود را ممتاز خود به بیمارستان! هیچ ماشین…خیلی بد! آمبولانس ها نیز امتیاز سفید…به عنوان بیمارستان ها…نه ؟ شورای شهر…امتیاز سفید…شهردار…امتیاز سفید…, بانک ها, داروخانه ها و غیره و غیره و غیره! بسته ‘er کردن دختران و پسران! وجود دارد…

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Imright”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de