دموکرات فرماندار ضبط مجوزصفحات عید پاک یکشنبه Churchgoers,سفارش آنها را به 14 روز در قرنطینه

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Imright, 4/11/2020 4:34:16 AM

اگر شما در حال شرکت در یک سرویس کلیسا در یکشنبه عید پاک در کنتاکی فرماندار دستور داده است تا مقامات برای گرفتن پلاک و گزارش شما را به ادارات بهداشت محلی; شما خواهد شد و سپس دستور داد به 14 روز در قرنطینه.دموکرات اندی رژیم صهیونیستی است. Beshear “گفت: مقامات محلی در حال هدایت به ثبت شماره پلاک از شرکت کنندگان برای تصویب به ادارات بهداشت محلی ،” Kentucky.com گزارش جمعه شب. “کسانی که حضور در این تجمعات می تواند انتظار می رود مقامات بهداشت عمومی به نشان می دهد تا در درهای خود را با حکم که آنها خود قرنطینه برای 14 روز فرماندار گفت.”


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: Ratslayer 4/11/2020 4:50:00 AM (شماره 375850)

فقیر کنتاکی! نیاز به تحمل 2 r mata به اشغال فرمانداران ،

14 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: Rinktum 4/11/2020 5:19:53 AM (شماره 375857)

من امیدوارم که مردم از کنتاکی و بقیه متحده اجرا شده توسط فرمانداران دموکرات به یاد داشته باشید این آمده نوامبر 3rd. اگر از خرد کردن وزن از دولت نفس بیش از حد می تواند نگه دارید تا به سرعت در آنچه که من بر این باور بود که یک آزادیخواه کشور ما در دردسر بزرگ. واضح است که حزب دموکرات عمیق رگه هایی از توتالیتاریسم جریان از طریق آن فقط در انتظار یک فرصت را به راه انداخته شود. در حالی که من درک می کنم نیاز به احتیاط نمونه های ما را دیده اند از دولت نفس بیش از حد است خیلی نگران کننده است. هرگز تعجب دوباره چگونه نازی ها در زمان کنترل از مردم آلمان و فکر نمی کنم دموکرات هستند و نه پر کردن این همه دور برای آینده مرجع زیرا آنها هستند. مفهوم تکان دهنده ترس در مردم و پس از آن دولت با داشتن گام به نگه داشتن همه ما امن رفت و فقط کمی بیش از حد هموار برای راحتی من. داشتن یک طعم و مزه از زندگی تحت حکومت ظالم چیزی است که من نمی مراقبت به تجربه دوباره.

54 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: lisa belanger 4/11/2020 5:39:22 AM (شماره 375862)

این بی خدا gov عشق برای نشان دادن قدرت خود آنها را به اسلحه خود را. حامی به عنوان در کومو هر dem متحده در مشکل مردم در حفظ و رای دادن به آنها در

14 نفر بود.


پاسخ 4 – نوشته شده توسط: به جای خواندن 4/11/2020 6:31:58 AM (شماره 375876)

من کلیسا است که با داشتن توده در عید پاک (من قصد تماشای یک خط اما من تا به حال برنامه ریزی برای رفتن به یک نزدیک نمازخانه برای یک ساعت مقدس در عید پاک. من تعجب می کنم اگر کلانتر اندی عوامل را پایین پلاک, حتی اگر من خواهد بود در تمرین های اجتماعی فاصله? شما خواهد شد شگفت زده تعداد زیادی از مردم که فکر می کند Beshear پیاده روی در آب است. من نه یکی از آنها.

22 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: Paperpuncher 4/11/2020 6:40:27 AM (شماره 375881)

بنابراین آنچه او در مورد آن انجام? ارسال گارد ملی بازداشت همه آنها را و آنها را در اردوگاه های اقامت اجباری. این خواهد بود یک قانون اساسی نظم و نگهبان حق خواهد بود به نافرمانی آن است. Geeez, آنها فقط اجازه دهید همه جنایتکاران از زندان بنابراین پر کردن آنها را با افرادی که تنها جرم است exorcising حق خود برای آزادی مذهب. این مردم دیوانه آجیل. هیچ چیز مانند ایجاد یک دولت پلیس را به هم بزنید مدنی اختلال است.

37 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: chumley 4/11/2020 7:17:05 AM (شماره 375906)

ظاهرا برخی هنوز آن را دریافت نمی. آنها اهمیتی نمی دهند که شما برای رای دادن به این دلیل که ثابت است در حال حاضر در. با پست الکترونیکی-در رای گیری را حتی محکم تر.
هر کسی که در این کار دشمن است و باید چنین رفتار شود. که شامل اجرای قانون محلی است. به یاد داشته باشید آنچه اتفاق افتاده است به محلی گشتاپو مردم پس از WW2? همسایگان خود را در زمان مراقبت از کسب و کار.

20 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: فرز بلوط 4/11/2020 7:18:45 AM (شماره 375910)

من نمی توانم صبر کنید برای کمک به رای از دفتر دموکرات فرماندار.

13 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: هرشی 4/11/2020 7:38:39 AM (شماره 375929)

این doofus برنده توسط تنها در حدود 4.000 آرا و من درک می کنم در حوزه/در اطراف لویی بودند اشباع شده…به نظر می رسد مانند یک بیت از تقلب انتخابات در حال آمدن است به نیش آنها را در لب به لب….

28 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: Venturer 4/11/2020 7:48:45 AM (شماره 375941)

چه مدت قبل از آمریکایی های خسته از احکام از فرمانداران گرفته اند که اقتدار حکومت نظامی بدون این اعلامیه? فرمانداران را ندارد و قانون در زمان عادی نیستند دیکتاتورها. زمان در حال آمدن است که آمریکایی ها شروع به گرفتن پشت خود را تا بیش از این و آن را به توقف screeching.

26 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: JackBurton 4/11/2020 7:50:35 AM (شماره 375943)

شما رو دو شغل فرماندار. ارائه تست و مطمئن شوید که پزشکان تجویز AZ/HCQ/Zn. در این زمان بقیه رز کود.

14 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: privateer 4/11/2020 7:56:46 AM (شماره 375948)

ثبت شماره پلاک تنها ثابت می کند که ماشین شما وجود دارد. شاید نوجوانان به سرقت برده و آن را برای یک joyride? “زندگی آنقدر عزیز یا سلام خیلی شیرین به عنوان به تواند خریداری شده در قیمت های زنجیره ای و برده داری?

21 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: bigken2 4/11/2020 8:03:27 AM (شماره 375959)

خوش آمدید به سال 1938 آلمان

23 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: franq می 4/11/2020 8:08:14 AM (شماره 375964)

بنابراین در حال حاضر رفتن به کلیسا در نظر گرفته شده است فعالیت های جنایی.

24 نفر بود.


در چه قدرت ؟

26 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: Sunhan65 4/11/2020 8:46:52 AM (شماره 375998)

ظاهرا من از خواب بیدار در روسیه بود ،

20 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: TJ54 4/11/2020 9:04:45 AM (شماره 376013)

سلام کنتاکی, این چیزی است که شما هنگامی که شما انتخاب Demtard فرماندار!

15 نفر بود.


هر وقت یکی دیگر از چپ می کشد یک “برادر بزرگ” بر ما شورش فقط می شود کمی نزدیک تر است.

15 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: Phantomll 4/11/2020 9:18:51 AM (شماره 376030)

به اندازه کافی به اندازه کافی است!!

12 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: dst4life 4/11/2020 9:19:29 AM (شماره 376032)

این آسان طرح دعوی در دادگاه. مردم کنتاکی نیاز به گرفتن همه اردک خود را در یک ردیف و پس از فرماندار. اگر مردم نمی توانند شرکت خدمات کلیسا در اتومبیل های خود را و سپس مردم نباید برای رفتن به درایو throughs برای به دست آوردن غذا. دومی پیشنهاد بیشتر از یک خطر است. فرماندار singling از churchgoers برای آزار و اذیت.

30 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: Hermoine 4/11/2020 9:23:51 AM (شماره 376037)

این دموکرات فرمانداران رفته اند دیوانه با قدرت. من امیدوارم که اجزای تشکیل دهنده آنها در حال گرفتن توجه داشته باشید.

13 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: cor-دامپزشک 4/11/2020 9:30:59 AM (شماره 376048)

شما می توانید درایو به مواد غذایی شما می توانید درایو به فروشگاه ها مشروب درایو-از طریق رستوران و داروخانه است اما شما نمی توانید رانندگی به کلیسا ؟ این تار قلع-گلدان دیکتاتورها در حال تبدیل متجاوزان و فروشندگان مواد مخدر muggers و دزد سست در جامعه و مجازات کلیسا رفتن-ers. تصور کنید آنچه می خواهید انجام دهید در صورتی که تا کنون یاغی اسلحه خود را.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: Avikingman 4/11/2020 9:36:32 AM (شماره 376056)

نگاهی به bastids به دادگاه. باید یک طرفدار بونو جایی وجود دارد. کلاس عمل حتی.

8 نفر بود.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: GO3 4/11/2020 9:41:57 AM (شماره 376060)

آن را نه تنها دموکرات ها. ما میخانه فرماندار قرار می دهد از دستور اجرایی که اخیرا سفت کردن پیچ اما لازم نیست تند و زننده حکم. او اجازه می دهد تا محلی Gauleiters انجام این کار است.

9 نفر بود.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: Ribicon 4/11/2020 11:00:18 AM (شماره 376135)

آیا این حکم درخواست نیز به مردان همجنسگرا که مکرر شناخته شده کروز مناطق به صورت ناشناس در پارک های عمومی و توالت یا کسانی که مکرر گی کافه ؟ یا تنها به churchgoing مسیحیان ؟ FTA: “اگر شما در حال رفتن به افشای خودتان را به این ویروس, این عادلانه نیست به هر کس دیگری وجود دارد که شما ممکن است گسترش آن را به” از حزب دموکرات روز جمعه گفت. “درک این تنها راه ما می توانیم اطمینان حاصل شود تصمیم خود را نمی کشتن شخص دیگری است.”

4 نفر مثل این.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: Namma 4/11/2020 11:06:08 AM (شماره 376139)

برگزاری خدمات در خارج. ما مجاز به رفتن وجود دارد

8 نفر بود.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: Chuzzles 4/11/2020 11:19:29 AM (شماره 376148)

معلم اتحادیه مسئول این فرماندار Jackboots. اما این هیچ بهانه ای برای رای دادن او را به دفتر. او بسیار بدتر از من شک دارم از پدر خود تا کنون بود برای این دولت است. من امیدوارم که مسیحیان از دولت و در واقع ملت در پاسخ به این آزار و اذیت با قراردادن کلیساها به ظرفیت فردا. اجازه دهید Beshear حقه خود را امتحان کنید. امیدوارم خوب مسیحیان KY را این ضربه در چهره اش زشت. من درک می کنم شما فروخته شد لایحه کالا با این پسر. اما اگر شما نمی ایستادگی کردن برای خود را خودشان در اینجا و در واقع خود را پر کنید کلیساها پلیس یا هیچ پلیس و سپس شما فرماندار شما سزاوار و هیچ همدردی از بقیه از ما.

6 نفر بود.


آیا این مرد است که هر کس در اینجا اذعان داشت بهتر از جمهوریخواهان باتلاق نشین او را شکست داد در سال گذشته ؟

4 نفر مثل این.


پاسخ 28 – ارسال شده توسط: moonlightflip 4/11/2020 12:31:03 PM (شماره 376262)

توتالیتر غرایز هنگامی که دوربین در حال حاضر سطح برای همه برای دیدن. و دکمه سمت چپ لبخند بر لب…

3 نفر بود.


پاسخ 29 – ارسال شده توسط: TXknitter 4/11/2020 12:44:02 PM (شماره 376281)

دقیقا #25. وجود دارد کلیساها که از دست رفته به ضرب و شتم. من می دانم که یکی شخصا در شمال میشیگان است که پس از تمام قوانین اما انجام رانندگی در کلیسا هر یکشنبه و چهارشنبه., دادن صدها نفر از مواد غذایی جعبه به تازگی بیکار در طول روزهای هفته تا کی. بزرگتر کلیسا خلاق تر و در عین حال قانونی آنها می شود. همه که متفاوت است این است که راه ما را کلیسا به صورت موقت.

2 نفر مثل این.


پاسخ 30 – ارسال شده توسط: TXknitter 4/11/2020 12:46:50 PM (شماره 376286)

همچنین به عنوان راش می گوید: درست در سمت راست #26.

2 نفر مثل این.


پاسخ 31 – ارسال شده توسط: DVC 4/11/2020 1:13:45 PM (شماره 376325)

اگر کلیسا باز بود و از آن است که من می خواهم فقط من حذف پلاک.

4 نفر مثل این.


پاسخ 32 – نوشته شده توسط: Starboard_side 4/11/2020 1:34:07 PM (شماره 376352)

و آنها را متهم به تهمت بودن یک فاشیست, متعجب? به اطراف نگاه کنید در تمام دموکرات تصرف ابزار قدرتمند برای استفاده در برابر مردم است.

4 نفر مثل این.


پاسخ 33 – ارسال شده توسط: یا دروازه 4/11/2020 2:25:14 PM (شماره 376395)

فروش خود را پیش بینی اما نمی رفتن به کلیسا.

4 نفر مثل این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Imright”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.nettny.im