‘پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس’? روشبه سمت چپ جنون

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: PageTurner, 6/7/2020 6:26:03 AM

از بین بردن پلیس یک اندازه گیری در حال حاضر پیشنهاد در مینیاپولیس مورد به عنوان حس بسیار به از بین بردن پزشکان و یا کشاورزان و نیز می تواند منجر به درد و مرگ است. اما اگر روش به جنون و من گمان وجود دارد که در برخی از Machiavellian چهارم آن شاید این: برخی از چپگرایان می خواهید به خلاص شدن از پلیس زیرا آنها می خواهند برای تبدیل شدن به پلیس. و یا حداقل آنها می خواهند خود را سربازان برای پر کردن آن نقش. اوه وجود دارد دیگر انگیزه بیش از حد اعم از خام غلط شور و شوق به فرمولی ارادت به منحرف چپ creed به گسترده تر تلاش برای بی ثبات کردن کشور است.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: RuckusTom 6/7/2020 6:48:42 AM (شماره 435576)

آنها می خواهند یک پولیس ملی کنترل از DC. آیا آن را نمی تواند به خوبی به درون شهر نیویورک یا شیکاگو استخدام افسران گشت زنی در خیابان های پرواز بیش از ایالات متحده آمریکا? البته خود را استخدام خواهد بود بر اساس زمینه های اجتماعی و سفارشات خود را خواهد بود به جست و خیز بیش از جرم و جنایت توسط اقلیت.

2 نفر مثل این.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: F15 Gork 6/7/2020 6:52:04 AM (شماره 435578)

جدید پلیس را نگاه بسیاری مانند قهوه ای, پیراهن

14 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: redraider 6/7/2020 6:56:50 AM (شماره 435584)

ترقی خواهان در لیبرال و چپ نگه دارید و هیچ گریزی به مفهوم قدرت. آنها فقط ناراضی با کسانی که در حال حاضر نگه داشتن موقعیت.

5 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: udanja99 6/7/2020 8:14:10 AM (شماره 435652)

“ما باید به یک غیر نظامی و نیروی امنیت ملی که فقط به عنوان قدرتمند به عنوان قوی فقط به عنوان به خوبی تامین می شود.” (به عنوان نظامی) 0bama, 2008. به نظر می رسد مثل او در مورد به دریافت آنچه او می خواست. ما باید آنها را متوقف کند!

9 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: فاجعه کیت 6/7/2020 8:20:46 AM (شماره 435657)

اضافه کردن ‘تماس با ردیابی’ در بالای متمرکز نیروی پلیس و در حال حاضر حرکات خود را رایگان نیست. تماس با ردیاب می توانید “قرنطینه” شما بر اساس فریبنده اطلاعات با حق به مقابله با خود را مدعی. همه از این از آغاز Covid نامطلوبمان به جهنم بالا.

7 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: planetgeo 6/7/2020 9:21:39 AM (شماره 435734)

آره. آنها می خواهند Antifa برای تبدیل شدن به خود بهبود نیروی پلیس. Snitch گزارش. تماس با ردیابی دوچرخه قفل و در نقطه ضرب و شتم. آنها نمی نیاز به هیچ stinkin قوانین و یا قانون اساسی بداند که باید مجازات.

5 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: Sunhan65 6/7/2020 9:26:56 AM (شماره 435744)

چقدر غارت وجود دارد که اگر پلیس نمی وجود دارد ؟ چه مدت طول خواهد آن را به در ؟ من گمان می کنم کمتر از ما تا به حال برای دو هفته گذشته. اگر پلیس وجود ندارد آیا شما فکر می کنم یک خرابکاری اجازه داده می شود به بی حرمت یادبود لینکلن در حضور مسلح آمریکا شهروندان ؟ من فکر می کنم او می خواهم تا پایان رو به پایین در استخر را منعکس. سپس پلیس را نشان می دهد تا به دستگیری شهروندان است. من فکر می کنم پلیس نشان داده اند که آنها بهتر در پلیس نسبت به حفاظت از. در واقع شهروندان باید به حال بی سابقه سه ماه از ای اداره در تقریبا در هر جنبه ای از زندگی روزمره است. بانوی سالم, اورگان, که در تلاش برای باز کردن سالن مو رو به طور کامل ای اداره. پس از آن که تظاهر کنندگان اعلام کردند که هدف او خواست برای کمک به حفاظت از فروشگاه خود را. مسلح به شهروندان نشان داد. او خوب بود. پس از شورش گران تا بازار پایین جاده. (این داستان در اینجا نوشته شده بود
https://www.thegatewaypundit.com/2020/05/citizens-ar15s-protect-salem-storefronts-protest/ ) یک نیروی پلیس که تسلیم به اراذل و اوباش بدتر از بی فایده است. آنها فقط در راه دریافت کنید. پس از دو هفته از تماشای بی فایده پلیس موفق به قرار دادن تظاهر کنندگان در پیاده رو من با آنها انجام می شود. توصیه پلیس به پناهگاه در محل و اقامت در خارج از راه. هر کسی در نزدیک شدن به یک کسب و کار و یا فرد با خشونت قصد که آنها را مرگ اگر آنها باقی بماند. این هیچ سرگرم کننده و مردم متمدن نمی خواهید به آن را انجام دهد اما هیچ کس تا کنون گفت: تمدن آسان بود. به عنوان رونالد ریگان یک بار گفت: “وجود دارد پاسخ های ساده; هیچ پاسخ آسان وجود دارد.”

5 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Refried 6/7/2020 9:57:05 AM (شماره 435795)

چگونه در مورد defunding اجتماعی و زباله در بخش پرداخت کننده مالیات پشتیبانی دانشگاه!!

3 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: paral04 6/7/2020 9:57:51 AM (شماره 435797)

چرا که نه آن را یک گام بیشتر و د-صندوق کل شهر ؟ که ذخیره مالیات دهندگان مقدار زیادی از پول.

4 نفر مثل این.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: Connor 6/7/2020 10:44:05 AM (شماره 435855)

کشور زیبای ما تمام شده است و نمی خواهد بهبود می یابند. من امیدوارم که آنها خوشحال هستند. هیچ کجا وجود دارد به حرکت به که رایگان است و یا قابل زیستن.

3 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: bighambone 6/7/2020 1:32:01 PM (شماره 436182)

کنگره چپگرا و لیبرال دموکرات ها در حال حاضر در حال حرکت به عمل با لایحه اصلاحات پلیس محلی اما پلیس محلی تنها می تواند واقعا اصلاح توسط فرمانداران و شهرداران در استانها و شهرستانها که در آن کسانی که نیروهای پلیس قرار دارد, به عنوان کسانی که در حال سیاستمداران که در واقع کنترل آن پلیس عملیات. که متوجه اولیه بهانه و برای همه چیز پس از آن رخ داده است در مینیاپولیس بسیار لیبرال شهرستان در یک دولت لیبرال است که به لحاظ سیاسی اجرا شده توسط چپگرا و لیبرال دموکرات سیاستمداران و برخی از تراز وسط قرار دارد با داخلی گروه های تروریستی مانند Antifa که در حال حاضر در مورد فریاد نژادپرستی نهادی در مینیاپولیس اداره پلیس تماس برای این گروه لغو می شود. در صورتی که اداره پلیس است بنابراین نژادپرستانه برای مدت طولانی بدون چپ و لیبرال دموکرات دولت و سیاستمداران محلی انجام هر چیزی در مورد آن آنها به وضوح کاملا بی کفایت و خواب بودند در سوئیچ! پس از قتل فلوید در مینیاپولیس فقط در مورد همه شورش و آتش سوزی و غارت صورت گرفت در دیگر شهرستان درونی مناطق که تحت کنترل بی کفایت چپ و لیبرال دموکرات سیاستمداران برای سال های بسیاری است. و تنها پاسخ به متقلبانه جمهور تهمت که خواستار آن شدند که آنها بازگرداندن نظم و قانون. تا آنجا که به چپ و لیبرال دموکرات ها در کنگره نگران است تنها چیزی که آنها را انجام دهید این است ارسال به عنوان مقدار پول فدرال را به عنوان ممکن است به چپ ضد پلیس و گروه های محلی در سراسر کشور به رقیق کردن یا استفاده بیشتر آزار و اذیت پلیس محلی.

2 نفر مثل این.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: زرین 6/7/2020 10:56:25 PM (شماره 436683)

آن است که یک قدرت گرفتن. FTA: به یاد داشته باشید اگر شما یک قدرت سالک به شما حمله کسانی که قدرت شما برای خودتان می خواهید. و پس از رسیدن به پلیس قدرت اجرای یک دستور کار سیاسی بسیار آسان تر می شود. خواهد بود وجود دارد ‘قوانین’ ala 1984 & شجاع دنیای جدید است. آنها به اجرا گذاشته خواهد شد که خطری از خشونت است که بخشی از هر حکومت – با این حال وجود خواهد داشت و نه حمایت از قانون اساسی ما است. من حدس می زنم آنها فکر می کنم مددکاران اجتماعی می توانید به یک اختلاف داخلی است و نه به ضرب گلوله توسط یکی از عصبانی احزاب ؟ خواهد شد که پلیس drunks این dopers سارق مسلح را & بورس ؟ Gheez – چه maroons!

0 افرادی مانند این.


فکر می کنم در مورد آن. یک پناهگاه شهر خوب است اما پلیس نیست. حال مردم است. همه هرج و مرج است که در مورد توقف انتخابات. آن را تنها به بدتر.

1 نفر این را پسندیدند.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “PageTurner”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de