دولت شورش: فدرال قضات به نگه داریدجلسه اضطراری بیش از Barr و تهمت

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Imright, 2/18/2020 3:29:14 AM

تنها چند هفته پس از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن بود تبرئه توسط سنا از ساختگی حزبی استیضاح اتهامات توسط مجلس نمایندگان, گروهی از قضات فدرال خواهد شد برگزاری یک جلسه اضطراری’ روز سه شنبه در مورد مداخله دادستان کل ویلیام Barr در برابر سوء استفاده و پیشنهاد حکم برای راجر سنگ و انتقاد رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن از پیشنهاد حکم و قاضی فدرال نظارت بر مورد قضاوت امی برمن جکسون به عنوان به خوبی به عنوان دیگر اقدامات Barr و مغلوب ساختن پیشی جستن در مورد ‘سیاسی حساس’ موارد قبل از قوه قضائیه.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: globalwarmer 2/18/2020 3:45:10 AM (شماره 321881)

ما نمی توانیم این کلینتون-اوباما قضات جایگزین به زودی به اندازه کافی.

31 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: bassman 2/18/2020 3:50:52 AM (شماره 321884)

دولت شورش: اوباما قضات به نگه دارید
جلسه اضطراری بیش از Barr و مغلوب ساختن پیشی جستن وجود آن را ثابت!

32 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: anniebc 2/18/2020 3:56:04 AM (شماره 321888)

که فدرال قضات ؟ خواهد نشست خود را در مالیات دهندگان سکه? اگر ما نیاز به بریده بریده خود پرداخت. شامل دبستان وقت و زمان برای هر چیزی که می آید از این اتلاف وقت ملاقات. در واقع آتش همه آنها را!

24 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: جودی 2/18/2020 4:07:28 AM (شماره 321895)

جلسات برگزار می شود باید در جکسون و دیگران…معمولی دموکرات ها.. هر کسی که نمی توانید ببینید وجود یک استاندارد و یک طرفه سیستم عدالت در DC کور است.

30 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: بقایای 2/18/2020 6:06:40 AM (شماره 321924)

نه بیش از حد خوب-تحصیلات در قانون اما من در مورد خواندن قاضی امی برمن جکسون به خصوص در دروازه دانشمند (های اخیر در 17 فوریه سال 2020) و معمولا آن را می گوید که قاضی برمن Jacksoln اختصاص داده بود راجر سنگ مورد یا پل Manafort مورد یا راهبه کاتولیک’ مورد و…. و من در تعجب بودم که فقط کسی که اختصاص موارد به قضاوت ؟ آیا قاضی باید هر ورودی می آید که موارد آنها اختصاص داده شده است ؟ احتمالا نه. من نمی دانم. فقط فکر.

21 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: George R. 2/18/2020 6:27:39 AM (شماره 321932)

آیا شما به عنوان خوانده شده clap-دام مورد بی طرفانه قضات ؟ چه پرشکوه ، قاضی Rufe.

17 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: WhamDBambam 2/18/2020 6:30:31 AM (شماره 321933)

ما مدرن محصول به اصطلاح “فدرال قضات” تبدیل شده است waaay بیش از حد بزرگ برای خود britches.

28 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: MattMusson 2/18/2020 6:34:58 AM (شماره 321936)

فاسد و خائن به ایده عدالت مساوی!

19 افرادی مانند این.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: HPmatt 2/18/2020 6:37:06 AM (شماره 321937)

خوب آنها باید بررسی DOJ و FBI تقلب در دادگاه FISA و انفعال به زندانی کردن مجرمان و انفعال از رئیس دادگستری به نظم و انضباط FISA قضات برای نقض قضایی دستورالعمل.

21 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: chance_232 2/18/2020 6:47:50 AM (شماره 321943)

به عنوان من درک می کنم آن… دادستان و رئیس می تواند مستقیم و دوباره مستقیم به عنوان او/او احساس می کند مناسب است. رئیس جمهور به عنوان رئیس افسر اجرای قانون می تواند مستقیم و re-direct او به عنوان مناسب می داند. چه از دست رفته از این طوفان است که تهمت از نظر قانونی می تواند به کارگردانی DOJ به رها کردن این مورد. مغلوب ساختن پیشی جستن “می تواند” دور زدن تمام ظروف سرباز یا مسافر با صدور عفو کرد. چه او در مورد شکایت توصیه می شود حکم داد و نمونه هایی از بدتر جنایات گرفتن فندک جملات. در هیچ نقطه ای از او نشان می دهد بر خلاف اوباما re کلینتون که سنگ بی گناه بود یا که وجود دارد نباید هر زمان زندان.

15 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: DCGIRL 2/18/2020 6:56:40 AM (شماره 321956)

اوباما منصوب قضات باید عادت ایجاد قانون از نیمکت. این دلقک ها خیلی سیاسی است که هیچ کس می توانید یک محاکمه عادلانه. همه آنها گردان واگن در فاسد قاضی امی برمن. او همچنین قاضی قرار داده است که Maniford در سلول انفرادی. شما نمی توانید بگویید من نمی دانم مباشر از سنگ داوران مغرضانه بود. این زن باید استیضاح. من می خواهم در برابر عدالت برای همه!!!!

32 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: Highlander 2/18/2020 7:17:10 AM (شماره 321974)

اوباما قضات هستند مانند موش در یک کوچه به من بی ارزش به عنوان نگهبان از قانون است.

14 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: Jethro بو 2/18/2020 7:20:19 AM (شماره 321977)

چه مرجعی غیر goobernent گروه داوطلب باید در این مورد ؟ این است که برجسته ترین فعالیت سیاسی من تا کنون دیده اند از قوه قضائیه. من مطمئن هستم که رابرتز خواهد بود رئیس جمهور در این تماس. برای یک گروه, گفته, آنها حمایت عادلانه و inpartial قضائیه آنها مطمئن ddin نیست پنهان کردن خود قصد واقعی بسیار خوبی است. من فکر می کنم سنا باید بررسی این پس آن را بخشی از دولت فدرال رسمي ساختار و به ارمغان می آورد به سوال بیطرفی فدرال سیاهی robed demigods.

11 نفر بود.


Ruh Ro موش محبت قضات گرفتن می ترسم در حال حاضر لباس خود را در حال جدا توسط مردم به افشای بیشتر در باتلاق.

8 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: فرز بلوط 2/18/2020 7:41:19 AM (شماره 321997)

کنگره باید انجام دور با عمر ملاقات برای فدرال قضات است.

10 نفر مثل این.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: Laotzu 2/18/2020 7:46:29 AM (شماره 322005)

کد قضایی انجام منع قضایی دخالت در سیاست است. هیچ منع دخالت های سیاسی و غیر وکلا و غیر قضات در قوه قضائیه. تا آنجا که آنها می خواهم برای زندگی در یک حباب حفاظتی رایگان از نظارت عمومی وجود دارد هیچ چیز مانند. اما شما می توانید انتظار به سمت چپ مخترعان بزرگ از منحرف سیاسی آموزه های (به عنوان مثال اقدام مثبت) به آمده تا با یک خیلی زود و آن را به یک نام جاذب.

4 نفر مثل این.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: hurricanegirl 2/18/2020 7:47:04 AM (شماره 322007)

پس از این قضات توسط رئيس جمهور منصوب, من معتقدم آنها می توان به “سازمان ملل متحد منصوب” توسط رئیس جمهور ، من می خواهم آتش در هر یک از آنها و انتصاب های جدید.

6 نفر بود.


من آن را دوست دارم زمانی که باتلاق مشخص خود را با امضای دادخواست و دعوت به جلسات.
آن را می سازد آن را آسان تر به نقطه آنها را زمانی که آنها را خاموش و خود را استتار لباس.

10 نفر مثل این.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: TLCary 2/18/2020 7:55:48 AM (شماره 322017)

اگر آنها سعی می کنند برای به انجام رساندن چیزی بیش از یک جلسه گروه درمانی برای مقابله با همه بودن “باعث”, پس از آن ما به دنبال در یک بحران قانون اساسی. قضات نمی تواند اخراج می شود اما می توان استیضاح و حذف شد. و یا اگر آنها به اتهام تلاش برای کودتا و سپس آنها نمی توانند خدمت بر روی نیمکت از یک سلول زندان.

3 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: MISteve 2/18/2020 7:57:22 AM (شماره 322018)

من نمی فهمم چه قضات نگران هستند. عنوان مقاله به وضوح متحده قضات را در صدور حکم تصمیمات بر اساس آمار صدور دستورالعمل و متهم سابقه کیفری. این داستان بزرگ در حال حاضر اجرایی فشار بر DOJ نه دادگاه. چه این قضات باید به بحث در مورد ؟

6 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: Rumblehog 2/18/2020 8:26:37 AM (شماره 322051)

آنها فدرال کارکنان احضاریه هر ایمیل و متن پیام و نامه ای که اوباما قاضی به اشتراک گذاشته شده در مورد این مورد با Demonrats. شفافیت خوب است برای دادگاه بیش از حد.

7 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: philsner 2/18/2020 8:27:09 AM (شماره 322052)

کمونیست ها به نجات!

3 نفر بود.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: Felixed 2/18/2020 8:41:32 AM (شماره 322066)

Dox هر یک از این اوباما منصوب SOBs (و DOBs).
باید روز آمد که میهن پرستان مجبور به مانور فراتر از انتخابات و به گلوله جعبه شناخته شده هویت و مکان می تواند در خدمت یک هدف مفید.

5 نفر بود.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: doctorfixit 2/18/2020 9:39:56 AM (شماره 322124)

چگونه به خلاص شدن از قوه قضائیه فدرال. سیاسی سازمان ملل متحد انتخاب سازمان ملل متحد پاسخگو, سازمان ملل متحد دموکراتیک سازمان ملل-آمریکایی است.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: Krause 2/18/2020 10:17:56 AM (شماره 322174)

در یک مورد در برابر تهمت حامی هستند دادستان فدرال نشان دادن شخصیت و یکپارچگی زمانی که آنها یک صندلی رئیس هیئت ژوری است که یک مغلوب ساختن پیشی جستن hater? و قضات که قانون دادگاه و 1000 امضاء کنندگان نیز چنین ویژگی?

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: EQKimball 2/18/2020 10:31:44 AM (شماره 322188)

قانون اساسی حفاظت فراهم استقلال قوه قضائیه است عمر قرار ملاقات. هنگامی که شعبه تحت حمله اول متحد به صحبت می کنند مناسب است کانون وکلای آمریکا نه انجمن قضات. طنز در اینجا این است که اوباما به طور مستقیم در حمله به دادگاه عالی بیش از شهروندان آمریکا به عنوان اعضای آن نشسته بی سر و صدا برای SOU آدرس و وجود دارد هیچ تلاشی توسط فدرال قضات و یا هر کس دیگری را به ایستادگی کردن.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: wakeupcall 2/18/2020 11:09:26 AM (شماره 322237)

به نظر من این برای تلفن های موبایل مانند impeachable جرائم توسط منصوب treasonous قضات است.

2 نفر مثل این.


پاسخ 28 – ارسال شده توسط: stablemoney 2/18/2020 11:35:48 AM (شماره 322293)

من فکر می کنم که قضات باید با برگزاری یک جلسه اضطراری در FISA تقلب ، لطفا نام قضات در این جلسه و کنار گذاشتن آنها برای قرنطینه.

2 نفر مثل این.


پاسخ 29 – ارسال شده توسط: bighambone 2/18/2020 11:52:21 AM (شماره 322305)

شما می دانید که رئیس جمهور تهمت و دادستان کل بر بیش از هدف زمانی که فدرال قضات شروع به برگزاری همایش به فکر می کنم تا ایده برای محافظت از خود را به عنوان آنها در ادامه به موضوع سیاسی حزبی احکام.

1 نفر این را پسندیدند.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Imright”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im