Cupich: شیکاگو-منطقه کاتولیک مدارس شامل جورج فلوید, مرگ, خرید اینترنتی در سقوط درسی

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: tisHimself, 6/6/2020 5:25:44 AM

به عنوان شیکاگو و کشور دست و پنجه نرم کردن با عواقب جورج فلوید را به قتل کاردینال Blase Cupich گفت: او قصد دارد برای استفاده از این محوری لحظه به عنوان یک ابزار آموزشی برای قلمرو مذهبی اسقف اعظم از شیکاگو دانش آموزان در پاییز. در یک مصاحبه حضوری در خانه کشیش بخش در نام مقدس کلیسای جامع Cupich گفت: قلمرو مذهبی اسقف اعظم هدف این است که تمام دانش آموزان مدرسه کاتولیک شرکت در بحث و گفتگو در مورد فلوید را قتل و پیامدهای آن اصلاح*

*منبع اصلاح شود. منبع اصلی اشاره کرد.


پاسخ 1 – ارسال شده توسط: John C 6/6/2020 5:55:01 AM (شماره 434265)

صفحه اصلی مدرسه!

6 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: Ida لو پینو 6/6/2020 6:14:20 AM (شماره 434281)

لطفا مطمئن شوید که به kiddies چگونه Georgie گیر اسلحه به شکم زن حامله, زن سیاه و سفید – – در حالی که خود را homeys rifled خانه او را به سرقت برده و پول خود را. همچنین به آنها بگویید که چگونه او overdosed در یک ترکیب کشنده از فنتانيل و متامفتامين – – در حالی که پلیس به دنبال روش مناسب جلوگیری از او را از کشتن خود را هر چه زودتر توسط آور در اطراف و باعث فوری نارسایی قلبی است. و مطمئن شوید که به بچه ها بگویید نه به طور حرفه ای جنایتکاران – – و یک زندگی کاملا بی فایده زندگی و مرگ در سن 46 تا کنون که بدون نیاز به انجام تنها یک چیز مثبت است. شما حتما به آنها بگویید که شما نمی?

24 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: BarryNo 6/6/2020 6:36:09 AM (شماره 434300)

آنها رفتن به ذکر است که این مرگ و بسیاری از شبیه مرگ و میر به نظر می رسد اتفاق می افتد تنها در حزب دموکرات-اجرای جوامع است ؟ فکر نمی کنم…

14 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: WhamDBambam 6/6/2020 6:37:19 AM (شماره 434301)

در حال حاضر وجود دارد یک سنت جورج IIRC.

4 نفر مثل این.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: Krause 6/6/2020 6:58:43 AM (شماره 434322)

کلیسای ترس آن را دریافت سوخته. آنها در حال ارسال.

11 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: Strike3 6/6/2020 7:12:25 AM (شماره 434342)

آنچه آنها می خواهند به بحث در مورد چگونه چاشنی های متعدد و مواد مضر را به بدن شما می تواند شما را تبدیل به یک ضعیف blubbering ادم سفیه و احمق است که تلاش می کند به استفاده از پول تقلبی به خرید بیشتر مواد? اگر من تا به حال در حال حاضر نوشته شده است کلیسای کاتولیک من خواهد بود ارائه آنها به نظر من. چگونه بسیاری از جورج فلوید بلوارها ما می رویم به دیدن ظاهر در سوخته مناطق دموکرات آلوده شهرستانها در این سال ؟ بله تمام این غم انگیز دنباله ای از حوادث قابل بحث اما آنها نمی خواهد جرات بحث در مورد علل واقعی برای ترس از متخلف you-know-who.

9 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: edgar 6/6/2020 8:05:32 AM (شماره 434396)

آنها قطعا نمی خواهید به آموزش در مورد مرگ و نابودی است که رخ می دهد در این هفته در شیکاگو محله. اجازه دهید یک نقطه انگشت در جایی دیگر و نادیده گرفتن این مشکل در حیاط خلوت خود.

11 نفر بود.


من فارغ التحصیل سنت کلمنت مدرسه ابتدایی وجود دارد و در سال 1963. اگر این راهبه که به من آموخت زنده بودند امروز آنها می خواهم را به یک غول معیار که ادم سفیه و احمق کاردینال مرد!
به اندازه کافی از این تجلیل از یک قاتل!

11 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: udanja99 6/6/2020 8:09:34 AM (شماره 434403)

من فقط اضافه کردن به این لیست از دلایل که چرا من دیگر به شرکت در جرم است. و من ترک رفتن طولانی قبل از Covid. آن آغاز شده و با کمونیست در واتیکان و cozying تا به مسلمانان است.

10 نفر مثل این.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: Venturer 6/6/2020 8:45:52 AM (شماره 434457)

#9 آن را سخت تر برای من هر روز اما کلیسا دچار بد رهبری قبل و جان سالم به در برد.
هنگامی که آنها شروع به همجنسگرایان اجازه ازدواج در کلیسا من رفته است.

4 نفر مثل این.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: JackBurton 6/6/2020 8:46:33 AM (شماره 434458)

یه و پاپ آغاز شده و از این مزخرفات در هفته گذشته است. به عنوان یک کاتولیک و آمریکا, من می خواهم به توصیه اسقف و پاپ) که خواستار امریکا نژادپرستانه گناه است. 8 فرمان ممنوع شاهد نادرست است. من اهمیتی نمی دهند اگر شما تماس بگیرید که تبلیغات یا “آموزش و پرورش” آن است نادرست است.

9 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: Historybuff 6/6/2020 8:53:23 AM (شماره 434466)

علت مرگ او یک قساوت اما مطمئن باشید که شامل tox گزارش.

2 نفر مثل این.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: NYbob 6/6/2020 8:59:24 AM (شماره 434479)

مجبور به عذر خواهی توسط همه دانش آموزان سفید به هر غیر سفید فرد نمی شود مورد نیاز است. در حال حاضر است.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: TJ54 6/6/2020 9:06:23 AM (شماره 434494)

Cupich یک زمان بزرگ lefty. راه عالی برای از دست دادن بیشتر کاتولیک آموزان Stupich

5 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: بقایای 6/6/2020 9:11:24 AM (شماره 434504)

کاردینال Cupich باید کاملا تحقیق جورج فلوید پس زمینه قبل از ورود به زندگینامه خود را به برنامه درسی شیکاگو مدارس کاتولیک اما پس از آن کاردینال خود را به خطر بیافتد. چرا نمی کاردینال معرفی داستان واقعا بی گناه قربانی عیسی مسیح است.

5 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: stablemoney 6/6/2020 9:15:36 AM (شماره 434516)

فلوید کشته شد. او از حمله قلبی درگذشت.

3 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: zephyrgirl 6/6/2020 9:31:00 AM (شماره 434542)

من یک کاتولیک بسیار مؤمن از دوستان که به من گفت از یک سال پیش که شیکاگو قلمرو مذهبی اسقف اعظم یکی از بدترین ها در کلیسا برای, گی مافیا و leftism. این مقاله را تایید می کند که او چه گفت.

9 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: bigfatslob 6/6/2020 9:55:50 AM (شماره 434587)

چه بعدی از یک حرکت نمادین از شستن سیاه و سفید ، من استراحت بدهد این منزجر کننده است به طوری که فرد مفتخر بودن اگر چه یک تراژدی نگه داشتن آن در خارج از مدارس این است که دامن زدن به شعله های آتش. بعد در برنامه درسی است که امتیاز سفید و چگونه به پایکوبی آن را. این همه مشمئز کننده همراه با نگران کننده است.

2 نفر مثل این.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: mc مربع 6/6/2020 10:06:01 AM (شماره 434600)

چه می توان گفت در مورد دین کسب و کار™ که نیست در حال حاضر گفته شده است.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: DVC 6/6/2020 10:28:38 AM (شماره 434645)

آنها را آموزش دهد که او از “Excited Delirium” یک وضعیت پزشکی باعث آدرنالین که در چند غیر قانونی مواد مخدر که ناشی از حمله قلبی ؟ و یا آنها را تدریس بن Crump داستان تخیلی نسخه که در آن هیچ یک از روایت خطوط با هر یک از حقایق فیزیکی?

2 نفر مثل این.


پاسخ 21 – نوشته شده توسط: به جای خواندن 6/6/2020 10:44:50 AM (شماره 434698)

در اینجا یک لیست از کاتولیک آمریکا مردان و زنان است که دانش آموزان باید به مطالعه
آگوستوس Tolton – اولین سیاه کشیش در ایالات متحده
Pierre توسن – یک هائیتی برده شد که ثروتمند نیکوکار
هنریته د لیل – تاسیس خواهر مقدس خانواده در نیواورلئان
مریم Lange – تاسیس Oblate خواهران از پراویدنس
جیمز Healy – اولین سیاه اسقف کاتولیک در ایالات متحده
پاتریک Healy – رئیس جمهور جورج تاون
مایکل Healy – خدمت در درآمد خدمات برش و دولت فدرال قانون افسر در آلاسکا خاک
و بیشتر در حال حاضر
کوبه برایانت – برجسته بازیکن بسکتبال که غلبه گناه و یاد می شود به عنوان یک خانواده فوق العاده مرد پدر خوب و مؤمن در ایمان خود.
هر یک از این افراد بسیار جالب از یک سوم رای قاتل.

2 نفر مثل این.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: یا دروازه 6/6/2020 8:13:34 PM (شماره 435287)

جگر مرغ.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “tisHimself”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de