کومو طول می کشد کمان پس ازمرگبار خانه سالمندان تصمیم

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Pluperfect, 6/21/2020 4:31:00 AM

یک ضرب المثل قدیمی است که اگر شما ضربه شاخ خود را وجود خواهد داشت نه هر موسیقی. رژیم صهیونیستی. اندرو کومو بدیهی است که مؤمن نیاز خود را به پایان رسید رگه هایی از 111 روزانه coronavirus جلسات با دیگر انفجار ستایش برای خودش. از 2 مارس تا روز جمعه او برگزار شد جلو در ماراتن ظاهر که افزایش سیاسی خود را رتبه بندی. در اوایل او آمار باور نکردنی 87 درصد تصویب در دولت و یک مارس نظرسنجی در بر داشت که 56 درصد از ملی دموکرات ها می خواستم کمپرسی جو بایدن و کومو ریاست جمهوری نامزد. که پشتیبانی منعکس چگونه به طرز ماهرانه ای به فرماندار انجام شده در مقابل دوربین.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: DCGIRL 6/21/2020 6:40:58 AM (شماره 451571)

من درک کنگره ایالات متحده است که به دنبال به ایالات متحده است که انجام دقیق همان چیزی که به عنوان نیویورک (کومو) و ارجاع آن به عدالت و HHS. این یک تلاش هماهنگ زیرا دموکرات متحده انجام دقیق همان چیزی که به عنوان کومو (PA, NJ, MN, RI, NH, WA, DE, NC, VA و آه به عنوان تنها حزب جمهوری خواه زد دولت). برآورد شده است که 42 درصد از کل مرگ و میر بودند سالمندان در خانه های سالمندان و برخی می گویند آن بسیار بالاتر است. سوال من این است که آنها می دانستند چه می خواهد نتیجه آن را انجام می دهند به پا زدن کردن اعداد و کنترل دولت توسط اورژانس سفارشات. این کشورها بیشترین اقتصادی حوادث شد و این طرح در تمام طول. کشتن اقتصاد به طوری که تهمت نمی خواهد برنده انتخابات است.

32 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: جیپ قرمز 6/21/2020 6:46:18 AM (شماره 451574)

که 87 درصد تصویب نظرسنجی باید گرفته شده از شهر نیویورک/طولانی ساکنان جزیره تنها. بقیه ایالت نیویورک, ایالت نیویورک, او متنفر است.

35 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: MMC 6/21/2020 7:59:29 AM (شماره 451609)

مستبد میشیگان, شهوت انگیز تپش’ گرچن Whitchmer.. کشت Covid نفر در سراسر میشیگان – پس از گزارش های پزشکی با اشاره به افراد مسن بودند و آسیب پذیر او موظف COVID بیماران ارسال می شود به زندگی کمک نوع امکانات. بله من اعتقاد دارم که آن را به افزایش تعداد مرگ و پیشبرد او “برق اضطراری’ گرفتن.
او هنوز دولت در مستند تا اواسط جولای – اما – من نمی بینم مردم با توجه به او..
میشیگان را دوست دارد آن تابستان ساحل و کمپینگ – بدون ماسک در ساحل و یا مسیرهای پیاده روی..

20 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: bpl40 6/21/2020 8:09:54 AM (شماره 451619)

اگر او جرات گام به ریاست جمهوری فرای, PDT را پاک خود ساعت. آن را خیلی دیر شده برای او را به هر حال. این preening برای ’24.

15 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: Catfur27 6/21/2020 8:32:21 AM (شماره 451632)

قتل غفلت كيفرى : اتهام جنایی علیه یک فرد که از طریق جرم انگاری و یا سهل انگاری فاحش طول می کشد یک عمل که منجر به مرگ یک نفر دیگر. واضح است که هیچ فرد معقول و منطقی خواهد فرستاده اند صدها نفر از covid-19 مثبت مردم به خانه های سالمندان. این یک مورد کلاسیک از كيفرى سهل انگاری فاحش در نتیجه صدها اگر نه هزاران نفر از قتل . جمهوری خواهان نیاز به تعقیب این بخار قطعه شومر

22 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: Bluefindad 6/21/2020 8:42:23 AM (شماره 451642)

زمانی که من به تماشای برخی از مردم من تاثیر ماندگار گاهی اوقات سخت است که به لرزش. کومو به سادگی کلاسیک کتاب های کمیک فوق العاده تبه کار را در چهره و رفتار. به نظر من او به سادگی reeks بد.

23 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: Ida لو پینو 6/21/2020 8:42:25 AM (شماره 451643)

پسر یک Sfaccim’ – – هیچ چیز بیشتر نیاز بود نوشته شده است.

8 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: ادم که بدشانسی میاورد 6/21/2020 8:44:05 AM (شماره 451645)

دموکرات ها آن را یک بار قبل از و دور با آن. آنها قرار داده تا اوباما چرا که آنها عاشق سخنرانی خود در کنوانسیون حزب دموکرات. آنها هرگز متوقف به فکر می کنم و یا مراقبت که هیتلر ساخته شده خوب سخنرانی کردند.

13 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: Lawsy0 6/21/2020 8:56:03 AM (شماره 451658)

گناه به عنوان گناه رایگان به عنوان یک پرنده است. که چگونه کمونیست حزب دموکرات رول. PS: با تشکر برای شهری ایتالیایی درس.

9 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: 3XALADY 6/21/2020 9:28:29 AM (شماره 451694)

علاوه بر این, آنها پول grubbers. اگر یک فرد درگذشت, بود که در یک ونتیلاتور خود را از دولت دریافت $39,000 از عمو شکر. اگر فرد تنها بیمار با Covid من فکر می کنم آنها تنها $17,000 یا $19,000. این است که چرا اگر فرد از درگذشت ملتهب ناخن آن ذکر شده بود به مرگ بودن از covid. تا زمانی که دولت شروع به چک کردن مرگ و میر.

12 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: Jobe 6/21/2020 9:30:55 AM (شماره 451698)

سوال روز: چگونه بسیاری از مردم می کند کومو را به کشتن قبل از او رئیس جمهور می شود?

12 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: guybee 6/21/2020 9:44:08 AM (شماره 451718)

سازمان دیده بان این ویدیو – او می گوید: 111 روز و عشق او الهام گرفته و هیجان زده او. او را فراموش کرده به او بگویید در صورت. زبان بدن خود را بسیار متین و کلید کم اگر ابعاد substitue او را برای خواب آلود جو – این باید یک کنتراست در انرژی و مهارت های ارتباطی. او خواندن telepromter هست.

3 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: Historybuff 6/21/2020 10:04:55 AM (شماره 451736)

# 6 – فکر می کنم چیکو مارکس

5 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: Philipsonh 6/21/2020 10:08:03 AM (شماره 451739)

به پاسخ #2
من زندگی می کنند در نزدیکی آلبانی و من هرگز ملاقات یک فرد تا اینجا که
فکر نمی کنم کومو قاتل است; اما همانطور که می دانید نیویورک و اطراف کنترل با رای های خود را بسیار زیاد جمعیت. ما رای می دهند اما این یک کار بیهوده – شاید در این سال متفاوت خواهد بود.

8 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: Chuzzles 6/21/2020 10:30:27 AM (شماره 451761)

با توجه عبادت خود را از مرگ, آن را نمی خواهد من تعجب اگر آنها می خواستند او را به خود جا ‘ در مقیاس ملی است. اگر او مایل به نسل کشی سالمندان در خود دولت فکر می کنم در مورد آنچه که او می تواند در سطح ملی و برای ما ارزش نظامی است. که پسران و دختران ما در خطر مردمی است.

9 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: پیر ارتش دامپزشک 6/21/2020 10:40:13 AM (شماره 451771)

شما ضرب و شتم من به این #7 اما این همه که باید گفت.

3 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: earlybird 6/21/2020 11:25:45 AM (شماره 451839)

من نمی تواند ایستاده به نگاه در چهره خود را, اجازه دهید به تنهایی گوش دادن به lowlife گفتار. او به نظر می رسد و برای تلفن های موبایل مانند یک رئیس مافیا.

11 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: Oysterhaven 6/21/2020 11:28:26 AM (شماره 451849)

ماساچوست نیز با جانبازان خانه.

3 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: DVC 6/21/2020 11:49:49 AM (شماره 451887)

او باید تحت تعقیب برای قتل غفلت.

6 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: padiva 6/21/2020 12:13:50 PM (شماره 451917)

آیا کسی می تواند این رقم را به?
در ابتدا gov گفت که او نگران بود در مورد مادر سالمند خود را چرا که او قادر به دیدار او. است او در یک بازنشستگی/مرکز پرستاری?
اگر چنین بود که محل مورد نیاز برای قبول C-19 آلوده مردم ؟

3 نفر بود.


آیا مرگ هزاران نفر از افراد مسن کمک کومو را در بودجه ؟ (به دنبال پول)

2 نفر مثل این.


پاسخ 22 – نوشته شده توسط: در واقع 6/21/2020 2:31:57 PM (شماره 452029)

دموکرات فرماندار جان 12,000 مردم و 87 درصد تصویب امتیاز.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: dbdiva 6/21/2020 2:53:17 PM (شماره 452040)

این واقعیت است که ما بیمار روانی جنسی اشتباه وزیر بهداشت در بهبهان حذف مادرش از خانه سالمندان مراقبت های قبل از کونگ آنفولانزا بیماران فرستاده شدند و به خانه های سالمندان است شواهدی وجود دارد که ریچارد لوین و مستبد تامی می دانستم که دقیقا همان چیزی اتفاق می افتد به سالمندان ساکن که خانواده ها قادر به حرکت پدر و مادر خود و غیره به بالا-قفسه هتل ها برای سوار کردن pLandemic. من هم حاضر به شرط بندی که ریچارد صورتحساب PA مالیات دهندگان برای مادر خود مراقبت. لذا هرگز پرداخت برای هر چیزی اگر آنها دسترسی به OPM.
این دو آگاهانه مرتکب قتل و باید پاسخگو باشند. با این حال ما به خوبی می دانیم که آنها را در هر زمینی عدالت است. شاید خانواده های افرادی که بودند به قتل می توانید گروه با هم و باز کت و شلوار مدنی. به دنبال خسارت پولی را نمی خواهد بازگشت عزیزان خود هستند اما یک کاهش قابل توجه در تامی و ریچارد حساب های بانکی ممکن است بهترین چیز بعدی. ما می دانیم که علاوه بر قدرت حزب دموکرات نیز پرستش پول است. داشتن هیچ کدام ممکن است برای آنها بدتر از زندانی. من باید به محتوا و دانستن که نه فرار ابدی عدالت است.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: dst4life 6/21/2020 3:16:29 PM (شماره 452059)

اگر این نظرسنجی در میان رای دهندگان–چپ بدون شک–دقیق بود من فکر می کنم آن است که با توجه به این واقعیت است که آنها فکر می کنند افراد مسن هستند “زندگی نالایق از زندگی است.” مهم نیست که چقدر کومو bloviated چقدر در مورد او مراقبت سالمندان اقدامات او صحبت کرد در غیر این صورت.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: Luke21 6/21/2020 3:32:04 PM (شماره 452070)

مردم در لانگ آیلند است که من بحث خود را به نفرت جرات دوم تنها به DeBlasio.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: شبح قرمز 6/21/2020 3:33:28 PM (شماره 452071)

مردم می دانند می گویند که اندرو کومو است که یک مرد بسیار بد است. و این فقط یک اخیر ارزیابی شده است. به من گفته شد این نزدیک به 40 سال پیش زمانی که اندرو بود اما یک مرد جوان است. او یک دانه بد به عنوان آنها می گویند.

2 نفر مثل این.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: OK دولت مامان 6/21/2020 4:23:36 PM (شماره 452115)

تماس با ردیابی در سالمندان فرستاده شده به خانه های سالمندان Covid مثبت جالب خواهد بود…اگر از آن انجام شده است. چگونه بسیاری از فوت به عنوان یک نتیجه از تماس با آنها ؟ پرستار دستیاران و پرستاران تنفسی و غیره….اعضای خانواده از همان. اگر نه مرگ چگونه بسیاری از مریض شدم? چه هزینه ؟ نمایی.

0 افرادی مانند این.


اگر آنها تجدید انتخاب او را همه ما می دانیم که زندگی شهروندان مسن هیچ ارزش در ایالت نیویورک است.
من هرگز به بازگشت به نیویورک دوباره!!!

0 افرادی مانند این.


#NewYorkStateofAnarchy

0 افرادی مانند این.


پاسخ 30 – ارسال شده توسط: NYbob 6/21/2020 5:56:26 PM (شماره 452198)

این را حس می کند. قاتل پسر پوستر برای همه چیز یک موش معمولی رای دهندگان را دوست دارد. خالی platitudes که مخالف آنچه که او در واقع می کند. متخاصم نادان باطل نگرش که spews نهفته است راحت تر از هر گونه واقعیت است. یک آن را می دانم از همه کسانی که خواهد بود befuddled اگر در مواجهه با دشمن و رسانه ها به جای رسانه ای را پوشش می دهد که برای او. به عنوان مثال چقدر احمق شما باید برای ارسال به افراد آلوده به محدود خانه سالمندان از مهمترین آسیب پذیر است. به جز آن نبود احمق. او رشوه توسط خانه های پرستاری به تصویب یک قانون است که آنها را در محافظت از پرونده های حقوقی بیش از این و او به کاهش هزینه های آینده برای مراقبت از افراد مسن در حالی که جمع آوری بیشتر ویروس از سی و یک تکه بزرگ از هر گونه املاک و آنها ممکن است پس از آنها به قتل رسیدند. او واقعا بد بود پر حرف پدر و برادر.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Pluperfect”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de