جمعیت Roars زمانی که تهمت پرتاب شیشه ایآب و مرحله به یک نقطهدر مورد رسانه

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Imright, 6/21/2020 3:15:35 AM

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن نوشیدن آب از یک لیوان و سپس پرتاب بقیه آب را بر روی صحنه در شنبه شب تجمع در Tulsa, Oklahoma.گمانه زنی رسانه ها افزون گردید در مورد رئیس جمهور سلامت پس از او راه می رفت به آرامی پایین سطح شیب دار و به نظر می رسید که مشکل آب آشامیدنی در طول هفته گذشته در سخنرانی خود در وست پوینت.مغلوب ساختن پیشی جستن معرفی موضوع توسط شوخی مربوط مکالمه او با بانوی اول Melania Trump در مورد او “روند شماره یک” نه به خاطر یک سخنرانی اما از آنجا که همه فکر می کردند او “ممکن است بیماری پارکینسون.”تماشا کنید:


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: OhioNick 6/21/2020 3:20:44 AM (شماره 451543)

رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن یک کار بزرگ انجام داد از بین بردن متکبر مدیا و ساخت سی ان ان شبیه buffoons.

93 نفر مثل این.


با توجه به مطبوعات Obola می تواند بدون اشتباه انجام و آنها نمی توانند در مورد آن بنویسید اگر او انجام داد. رئیس جمهور تهمت می توانید انجام دهید ، مشمئز کننده آنچه که ما تبدیل شده اند.

103 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: در واقع 6/21/2020 3:45:02 AM (شماره 451554)

این یک پلاستیک شیشه ای بود اما اثر بزرگ است. ما آن را دوست داشتم زیرا بهترین قصه همیشه.

88 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: redraider 6/21/2020 5:56:57 AM (شماره 451561)

سلام’ من را به یاد صحنه ای از راه رفتن خط…..زمانی که Joquin ققنوس همین در Folsom Prison. راه عالی برای رئیس جمهور خود را به نقطه RE: MSM.

57 مردم بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: planetgeo 6/21/2020 6:34:55 AM (شماره 451568)

راستش من اعتقاد دارم که او رفت و در راه بیش از حد طولانی در مورد این حادثه و از دست رفته یک فرصت عالی برای تمرکز و reenergize کشور در قانون و نظم است. این کشور بیش از برای آن آماده. مطلق شکست دموکرات ها در حال اجرا در شهرهای بزرگ کاملا مشهود روزانه در عمد تحمل و تشویق به شورش و غارت. هر کس آن را می داند. رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن مراجع به چنین فتنه حکومت روبرو شدند با خروش موافقت با هر اشاره ای سیاتل, مینیاپولیس, و دیگران, اما این به نظر می رسید به طور تصادفی ذکر شده در این جریان از خود پر پیچ و شیوه ای. آقای رئیس جمهور این کشور گرسنگی برای بزرگسالان و امریکا-حفاظت و امریکا-loving رهبری این فرصت را.

34 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: WhamDBambam 6/21/2020 7:04:07 AM (شماره 451580)

من قطعی و استوار تصور که رئیس جمهور ارائه بالغ امریکا-حفاظت و امریکا-loving رهبری است.

123 نفر بود.


چگونه می توان تو را دوست دارم این پسر???!! اگر شما می توانید یک شوخی شما به احتمال زیاد یکی هستند.

79 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: ARKfamily 6/21/2020 7:18:32 AM (شماره 451585)

من همیشه دریافت این تصور از پوستر #5 به عنوان یک رئیس جمهور تهمت فن. . .

54 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: Daisymay 6/21/2020 7:19:13 AM (شماره 451586)

من به تماشای در C-Span (که در راه وجود ندارد هر کسی که صحبت کردن در بیش از من گفتن آنچه که من از دیدن. من از آنها بدم میاید که!) من فکر کردم رئیس جمهور بود. او شروع کند و کار خود را راه اندازی به طور معمول جمعیت محبت بشه. او تا به حال آنها را درگیر! من می دانستم که من تو را دیدم صندلی های خالی (در خونریزی بینی بخش) است که سی ان ان آن را دوست دارم! اما او رفت و با این تجمع به عنوان اگر او تا به حال یک میلیون نفر برای تشویق او. او نیاز به این به عنوان آنجا که ما انجام دادیم! از آن زمان به حرکت می کند و این کشور خروش دوباره و او فقط که شب گذشته. برو مغلوب ساختن پیشی جستن!!

64 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: Catfur27 6/21/2020 8:24:33 AM (شماره 451626)

مغلوب ساختن پیشی جستن اکبر !! نادرست رسانه ها پاسخ اگر محل بسته بندی شده است : “نگاه کنید که چگونه غیر مسئولانه او است!! …بارگیری تا محل با بیماری گسترش sycophants در طول یک مواج همه گیر!!” نادرست رسانه ها پاسخ اگر وجود دارد برخی از صندلی های خالی : “Ha!…او نمی تواند در قرعه کشی هر کسی. حمایت خود را واقعا پژمرده.”

19 افرادی مانند این.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: planetgeo 6/21/2020 8:26:40 AM (شماره 451628)

#8 اگر که درک خود را, سپس شما نبوده است خواندن بسیار زیادی از پست های من به عنوان یکی از طولانی ترین مدت پوستر در این سایت و مدافعان این رئیس جمهور. من به او حمله. کاملا برعکس من معتقدم و بارها اعلام کرد که رئیس جمهور تهمت یکی از این کشور واقعا عالی رئیس جمهور و حتی شاید بزرگترین. نیست که من جلوگیری از ساخت مشاهده است که در این مناسبت خاص به جای مسکونی بر روی یک بی ارزش شخصی حمله enemedia من آرزو می کنم تمرکز خود را واضح تر شد در تهدید وجودی.

32 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: ادم که بدشانسی میاورد 6/21/2020 8:50:24 AM (شماره 451651)

او ساخته شده نقطه وضوح در مورد MSM. آنها در گیر احمق. مردم فراموش نخواهد شد خود داستان حماسی در مورد سفر خود را به غرب نقطه. آنها فراموش نخواهد نقطه او در مورد جعلی شبکه های خبری. او پیشدستی آنها را دوباره. رفتن آقای رئیس جمهور ،

31 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: oldmagnolia 6/21/2020 9:04:12 AM (شماره 451673)

#10 وجود دارد همیشه صندلی های خالی در خونریزی بینی بخش است. این است زیرا آنها به مردم اجازه می دهد بر کف ایستاده در مقابل تریبون و زمانی که به محل بازدید از ظرفیت های آتش نشانی اجازه نمی دهد که بیشتر مردم در.

15 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: BaldGuy 6/21/2020 9:12:43 AM (شماره 451678)

#5, 8 و 11…..من به تماشای همه چیز و می خواستم او را به آدرس اخیر ضرب وشتم حق دور بیش از حد…من فکر می کنم آنچه که ما می خواستیم یک آدرس ریاست جمهوری به غیر از آنچه خود درمان شد برای رفتن به رفتن به جلو. شاید بحث در مورد چگونه DOJ پس از رفتن بچه ها بد و غیره…که می شود گفت, من فکر کردم آن را خوب است که او کردم و به این تجمع و او انرژی پایه…

12 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: LadyHen 6/21/2020 9:26:52 AM (شماره 451692)

بله کل خطابه در سطح شیب دار و شیشه ای آب بود hillarious. “و آنها به من داد یکی دیگر از بیماری!!” خدا او را برکت دهد! اما او بهترین است “ترول رئیس.” او ما را به خنده. Dh و من می دانستم که او گفت: KungFlu این خبر جعلی را در رفتن خود را رونق بخشید. .. و آنها را مانند آنی. و هر زمان آن نازک پوست crybabies بیرون hankie و بوی نمک و شروع به ندبه و gnashing از دندان های طرف ما قوی تر رشد می کند. بیشتر گریه libs!!

31 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: bigfatslob 6/21/2020 9:30:43 AM (شماره 451696)

من عاشق آب فنجان لحظه مراسم آشتی ترتیب دادند مانند کمدین انداختن میکروفون و راه رفتن پس از یک قاتل مجموعه ای از جوک ها.

16 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: bighambone 6/21/2020 10:12:52 AM (شماره 451742)

بدون شک رئیس جمهور تهمت کردم امتیاز خود را در سراسر و نشان داد که او کاملا کاریزماتیک و جالب نمایش دهنده با تجربه بیشتری پس از آن او تا به حال چهار سال پیش. در مقابل چپ و لیبرال دموکرات ها از امروز همراه با خود را به اصطلاح “صلح آمیز معترضین” که در یک ثانیه می تواند خود را به های انجام غارتگران و خشونت تظاهر کنندگان به طور کامل فاقد یک رهبر کاریزماتیک.

15 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: چوب ملکه 6/21/2020 11:19:39 AM (شماره 451820)

من با #5. این سخنرانی تقریبا 2 ساعت است. به صداقت هر دو TK و من “استراحت چشم ما” از طریق محلی انتخاب رهبران بخش است. مغلوب ساختن پیشی جستن یک داستان گوی بزرگ اما وست پوینت بازگویی کمی بی ربط و طولانی است. TK و من غافل از سطح شیب دار پیاده روی گزارش و آن زمان ما چند دقیقه به دانستن آنچه که او صحبت کردن در مورد بود اما پرتاب شیشه های دور ساخته شده است آن را به ارزش صبر کنید. که گفت:, آن را آشکار بود که او از دست رفته ما تا آنجا که ما او را از دست رفته و واقعا نمی خواهید آن را به پایان. من فکر می کنم وجود دارد بسیاری از عوامل است که محدود تعداد زیادی از مردم در داخل; شهردار عمر کوتاه حکومت نظامی برای اوایل خط واقعی ترس و ممکن است Antifa دخالت. رئیس جمهور تهمت اشاره به برخی از “افراد بد” خارج اما بدیهی است که او نمی خواست به ساکن در آن است. او ضربه Dem govs و شهرداران سخت و در نقطه. من فکر نمی کنم یک تجمع سخنرانی خواهد بود یک محل مناسب برای بحث در مورد ماهیت واقعی حوزه و نیت دشمنان ما. که نیاز به یک ملی آدرس در یک محیط رسمی. این تفرج برای او و هواداران خود را دوباره به هم متصل و شروع مبارزات انتخاباتی…که در واقع هرگز به پایان رسید پس از ژوئن 2015. خدا برکت رئیس جمهور ما و مردم ما را به عنوان ما را در امریکا بزرگ دوباره.

13 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: تله 6/21/2020 11:37:16 AM (شماره 451867)

و با این تجمع جدی دموکرات یاد می شود به همین دلیل آنها تصمیم به نشستن در این انتخابات ریاست جمهوری است. با خاموش کردن و همه را با وسواس کونگ آنفولانزا آنها مرتب سازی را فراموش کرده است. اما در حال حاضر آنها به یاد داشته باشید و آنها تبریک خود را برای ساخت چنین خوب ارزیابی شانس خود را از هر کسی شانس برابر این مبارز. تهمت می تواند ایستادن و صحبت کردن بالای سر خود را به مدت 2 ساعت با یادداشت با هیچ misspeaks و به شما بگویم که دقیقا به همین دلیل او انجام آنچه او انجام داده است به خاطر آن است که همه بر اساس قرار دادن شهروندان آمریکایی برای اولین بار در داخل کشور در سطح بین المللی از لحاظ اقتصادی. یک رمان مفهوم است. در مقایسه بایدن نمی تواند به یاد داشته باشید آنچه در آن سال است.

9 نفر بود.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Imright”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.net