مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Imright, 2/16/2020 2:06:53 AM

این زن است certifiable.نانسی پلوسی, سفر به مونیخ, آلمان آخر این هفته به سطل زباله مغلوب ساختن پیشی جستن در حالی که در خارج از کشور.در طول مصاحبه اش با سی ان ان کریستین امانپور پلوسی حاضر به باور رئیس جمهور تهمت بود به شدت تبرئه در سنای آمریکا در شم استیضاح.او آجیل. کریستین امانپور: “آنچه در مورد اگر چه این واقعیت است که رئیس جمهور به نظر می رسد آزاد و این است که در مورد سیاست دموکراتیک بنابراین من نمی خواهم شما را به انتقاد از اینجا بود اما او تبرئه خود نظرسنجی رتبه های بالا هستند…”نانسی پلوسی: “او نمی شد… هیچ… شما نمی توانید به یک تبرئه مگر اینکه شما یک محاکمه و شما نمی توانید یک محاکمه مگر اینکه شما شاهدان و اسناد و مدارک. بنابراین او می گویند او را تبرئه


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: JediJerry 2/16/2020 2:22:00 AM (شماره 319876)

5 مرحله از غم و اندوه و از دست دادن عبارتند از: 1. انکار و انزوا; 2. خشم; 3. چانه زنی; 4. افسردگی; 5. پذیرش. افرادی که عزادار لزوما رفتن را از طریق مراحل در همان جهت و یا تجربه همه آنها.
در عرق مورد او هرگز به مرحله 5. در حال حاضر او است که به شدت در 1 ، 2 و 4. زمان بزرگ.
او تنها تسکین است در نوشیدن به شدت. Happy hour برای او شروع می شود در اوایل صبح می رود و در تمام طول روز هنگامی که آن را به نصف قیمت مرغ بال و $2 عکس از تکیلا در 3 بعدازظهر.

16 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: XCenturion 2/16/2020 2:22:27 AM (شماره 319877)

نانسی پلوسی است و افرادی که انتخاب این قطعه از لیبرال زباله مطلق هستند کودن!

21 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: konocti95 2/16/2020 2:38:33 AM (شماره 319887)

نانسی مناسب است. پس هیلاری در واقع برنده رای مردمی و مشروع است رئیس مجلس سنا نمی تواند تبرئه DJT.

4 نفر مثل این.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: Captleemo 2/16/2020 3:14:12 AM (شماره 319895)

نانسی پلوسی فقط خروشد با نفرت می کند و درک نمی کنند که نفرت است صدمه زدن به او به مراتب بیشتر از رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن

18 نفر بود.


و به ما بگویید نانسی چه آزمایشی باید شما همیشه حضور داشتند که در آن هیئت منصفه خواسته است برای بررسی و تولید شهود و شواهد ؟ من باور دارم که این کار پیگرد قانونی است که توسط راه سبد خرید خود را از احمقها قرار بود به انجام. تنها دادگاه است که می تواند قابل مقایسه با آنچه شما توصیف مقام رهبری استالین تا آنجا که من می توانید ببینید اما پس از آن که متناسب با جدید خود را دموکرات/حزب کمونیست قوانین آن را نمی کند?

21 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: Venturer 2/16/2020 4:59:39 AM (شماره 319912)

نمی Pelousy درک است که بسیاری از آمریکایی ها حتی کسانی که هیچ خوبی می دانید که چگونه محاکمه کار می کنند.
تهمت بود به عنوان یک محاکمه عادلانه و نه یک اجرا در زیرزمین. خود را وکیل باید به حال دکمه tocal شاهد و صلیب examin شاهد برای تعقیب.
آنچه که او تا به حال یک دموکرات دادگاه کانگورو.اجرا توسط افرادی که قوانین را اما هیچ ایده چگونه به تعقیب آنها.
یا ather آنها نادیده گرفته و حقوق از رئیس جمهور و ارسال boatload از BS به داوران سنا. سنا در این نگاه کارشناسی و تبرئه شد. داوران را وادار به تماس witnes را
آنها نگاه eviudence ارائه شده و نه تصمیم گیری. اگر دموکرات ها را به خانه دوباره من دعا می کنم آنها را کسی بلندگو که می داند قانون است نه سالخورده و دارای عملکرد کامل مغز خود را.

10 نفر مثل این.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: جودی 2/16/2020 6:25:17 AM (شماره 319925)

من تعجب می کنم آنچه را که مردم آلمان فکر می کنم از نانسی????

7 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Nimby 2/16/2020 6:34:42 AM (شماره 319929)

او ذهن خود را از دست داده است و certifiable.

11 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: jeffkinnh 2/16/2020 6:47:39 AM (شماره 319937)

تند و زننده Pelousy یک قطعه واقعی از کار. او می اندازد شرم آور عمومی بداخلاقی است. مغلوب ساختن پیشی جستن است استیضاح! , استیضاح!!! من هرگز درک Pelousy را نگه دارید و بر رهبری است. آن است که او می اندازد جیغ متناسب با اگر او قرار داده مسئول است ؟

9 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: چیلر 2/16/2020 7:01:55 AM (شماره 319943)

یک پوستر نظر در TGP بسیار سرگرم کننده را در MsNancy–الهی MsP:
عمده تحقیقات موسسه به تازگی اعلام کرد کشف متراکم ترین عنصر در عین حال شناخته شده به علم !! این عنصر جدید شده است به نام Pelosium !
شیمیایی نماد Pelosium است… Pu !
Pelosium دارای یک نوترون, 12 دستیار نوترون 75 معاون نوترون و 224 معاون نوترون به آن یک جرم اتمی از 311 !! این ذرات با هم برگزار شده توسط ذرات تاریک به نام کودن که احاطه شده توسط مقادیر عظیمی از lepton مانند ذرات به نام peons !!
Pelosium جرم در واقع افزایش در طول زمان به عنوان کودن ها به صورت تصادفی در تعامل با عناصر مختلف در جو و تبدیل شدن به دستیار معاون نوترون درون مولکول Pelosium,………………منجر به شکل گیری isodopes !!
این مشخصه ادم احمق و ابله-ارتقاء فروش برخی از دانشمندان به این باور است که Pelosium تشکیل شده است……………….. هر زمان که کودن رسیدن به مقدار معینی در غلظت ! این مقدار فرضی است که به عنوان مهم باتلاق و……….زمانی که کاتالیز با پول Pelosium فعال MSNBCobnoxium و CNNadnausium هر دو عناصر که تابش سفارشات از قدر انرژی بیشتر البته به عنوان نامنسجم سر و صدا

18 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: Petronius 2/16/2020 7:15:47 AM (شماره 319950)

که دیوانه, پیر بت ذهنی بی کفایت و باید بلافاصله حذف و از موقعیت خود را. چه خجالت او است!

5 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: Lazyman 2/16/2020 7:49:27 AM (شماره 319976)

این است که یک بار که من موافق آن Trumps گسل. او ساخته شده او را دیوانه!

3 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: Tanker76 2/16/2020 7:51:04 AM (شماره 319978)

چه کسب و کار ممکن است نشانی از او در بازدید از آلمان به جز برای یک تعطیلات خوب بر سکه ما ?

5 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: Strike3 2/16/2020 8:40:41 AM (شماره 320016)

احمق به نظر می رسد هرگز به درک این ایده است که شاهدان عینی و اسناد و مدارک اشاره به برخی از جرم و جنایت که در این مورد وجود ندارد. به سادگی تنظیم او را بسیار آسان تر بر روی اعصاب.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: Southron 2/16/2020 8:44:11 AM (شماره 320022)

چیزی است که باید انجام شود در مورد این پلوسی و آن را باید فقط یک سیلی بر روی مچ دست !

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: Venturer 2/16/2020 8:46:52 AM (شماره 320024)

هری ترومن تا به حال یک طرح بزرگ برای خلاص شدن از شر مک آرتور از هواپیما خود را.
او به آنها گفت به او اجازه دهید آن را نگه دارید اما نه برای انجام هر گونه تعمیر و نگهداری بر روی آن. عشق به دیدن مغلوب ساختن پیشی جستن را که با نانسی خصوصی دولت متعلق به هواپیما.

1 نفر این را پسندیدند.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Imright”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im