طلب شاهدانه گسترش انتخاب برای طرفداران آبی ریشه – Fri, 01 May 2020 PST

اکثر مصرف کنندگان آبجو با آن آشنا هستند Anheuser-Busch شرکت مادر از چندین مارک های برجسته از جمله Budweiser با نام مستعار “شاه از آبجو.”

Anheuser-Busch مقامات همیشه زمانی که مردم خرید یک جوانه یا چند. اما آنها به همان اندازه خوشحال اگر کسی به جای انتخاب Elysian دم که خریداری شده توسط A-B در سال 2015. یا 10 بشکه Brewing Co., A-B نام تجاری پس از سال 2014 با منحصر به فرد خود را از طرفداران وفادار.

این نوع از نام تجاری شروع به پاپ تا در شاهدانه صنعت زمانی که یک شرکت ایجاد انواع مختلفی از محصولات را برای مشتری های مختلف پایگاه های.

Eben فون Ranson co-owner آبی ریشه گیاه شاهدانه می خواهد به ارائه گزینه مشابه برای واشنگتن حشیش مصرف کنندگان که آیا آنها به شدت بالا-قفسه آبی ریشه طرفداران و یا می خواهید چیزی بیشتر مقرون به صرفه و بدون فدا کردن کیفیت. این “چیزی برای همه” روش سوار اخیر ایجاد ارزو شاهدانه یک نام تجاری با هزینه آگاهانه مشتریان در ذهن است.

طلب شاهدانه محصولات کشت شده در آبی ریشه’ خواهر تسهیلات در چنی. آن زمان صف شامل 13 گونه که ترکیبی از مدرسه مورد علاقه و جدید مدرسه رفتار مانند سانتا کروز رویای آبی نعنا شکلات تراشه گراز کوکی ها ‘n Cream, سیاه, گیلاس سودا و بروس بنر.

“ما بسیاری از مردم علاقه مندی” فون Ranson گفت. “این کمتر عجیب و غریب گونه از آبی ریشه, اما آنها عطر و طعم شگفت انگیز.”

استفانی بره فروش و دستیار مدیریت عملیات آبی ریشه و طلب گفت: این صنعت در پاسخ به این نام تجاری جدید بوده و فوق العاده است.

“ما به فروش می رسد در ماه دوم, خرید و فروش,” او گفت:.

طلب شاهدانه است که در داخل خانه رشد کرده و با استفاده از مواد مغذی ترکیبی از آبی ریشه اما پایبند به همان رشد فلسفه.

“ما در کسب و کار از ایجاد دوباره طبیعت را بهترین روز برای ما گیاهان هر روز” فون Ranson گفت.

هر گیاه دست سیراب و دست ترلسد توسط چهار نفر خدمه. پس از گل شده است برداشت و با دقت درمان آن منتقل شده است به آبی ریشه اصلی مرکز هوایی در ارتفاعات به صورت دست پیرایش و بسته بندی.

ارزو بسته های طراحی شده بودند با قفسه تجدید نظر در ذهن با استفاده از رنگ های روشن و یک نماد منحصر به فرد برای هر یک سویه.

“ما صرف مقدار زیادی از زمان و تلاش منابع کوزه و طراحی بسته بندی” بره گفت. “ما نمی خواهید به از دست رفته در دیوار از مایلار که اکثر فروشگاه ها.”

طلب jar برچسب ها عبارتند از: پاک کردن ویندوز ‘ بنابراین مصرف کنندگان می توانید ببینید هر غنچه که آنها در حال خرید.

برای آبی ریشه طلب نشان دهنده یک فرصت برای رسیدن به یک گروه از مصرف کنندگان که ممکن است هرگز سعی خود را گل سرسبد مارک.

“افرادی که می گویند” من تنها $30 به صرف’ زمانی که آنها راه رفتن به یک خرده فروش ممکن است در نظر گرفته اند آبی ریشه قبل از” فون Ranson گفت. “اما از آنجا طلب خواهد بود و قیمت در حدود $30 یک هشتم آنها قادر خواهد بود برای انتخاب طلب کن.”

آبی ریشه نیز همچنان به رشد خود را با نام تجاری. این شرکت به تازگی ساخته شده دو اتاق جدید با برنامه های افزایش ماهانه خود خروجی. این دولت از-هنر اتاق اجازه می دهد تا شرکت برین رخ تیم برای نظارت بر عوامل محیطی مانند رطوبت و دما از راه دور. رشد اعضای تیم هستند هشدار از طریق دستگاه های تلفن همراه خود اگر وجود دارد هر گونه تغییرات قابل توجه است. اتوماسیون همچنین کمک می کند تا اطمینان از ثبات از یک برداشت به بعد.

جو ساقی است دیرین بازاریابی نویسنده و سردبیر سخنگوی-نقد و بررسی. او مندان از ستارگان یادبود قاشق جمع آوری و آکسفورد با کاما.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>