مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Imright, 5/31/2020 7:14:50 AM

من نمی دانم که چگونه بسیاری از مردم امروز هنوز جزئیات اریک هافر درست مؤمن, اما اگر شما در حال متعجب و متحیر شده توسط برک آوت در این هفته از شورش و ضرب وشتم (در گذشته تعداد در 17 شهر) شما همچنین می خواهم انجام به خودتان آشنا با این فوق العاده خوب استدلال در متن جنبش های توده ای. چرا این خیابان به طور منظم پر شده با بیشتر خمیری به دنبال stoners pelting سنگ و آجر از بین بردن کسب و کار در فقیرترین مناطق شهری و حتی حمله به اجرای قانون در باریکترین بهانه? تا حدودی گمان می کنم آن را به دلیل خاموش نگه داشته و آنها را جدا برای مدت طولانی خسته و از کار اما هافر مشاهده به نظر من به بهترین جا:


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: pensom2 5/31/2020 9:03:03 AM (شماره 427236)

ما تا به حال شورش شب گذشته در شهرستان ما است. تماشای non-stop, اخبار محلی, همسرم پرسید: “کجا هستند این همه توخالی رو گوتیک کودن ها از آینده ؟ وجود دارد به عنوان بسیاری از کسانی که به عنوان وجود دارد آفریقایی آمریکایی است.” Clarice اولین پاراگراف پاسخ فراهم می کند به خصوص او نقل قول از اریک هافر که بینش من در دبیرستان در اواسط دهه 60 زمانی که او تا به حال همزمان ستون در روزنامه های محلی: “دائمی بورس می تواند نجات یافتن تنها در یک جدایی کامل از خود; و آنها معمولا پیدا کردن آن را با از دست دادن خود را در جمع و جور جمعی از جنبش توده ها.” همسایه ما تاسف است که دختر یکی از کسانی که در پایین وجود دارد برای “اعتراض.” دختر دارای سابقه ای طولانی در خود شکست ضد اجتماعی و غیر مولد رفتار است. او در سه سال گذشته صرف زندگی در یک مجازی Haight-Ashbury, هیپی-سبک جمعی آپارتمان مشابه برفدانه فکر با 20 تا 30 ساله. همه آنها به مواد مخدر با استفاده از خالکوبی اشتباه بورس گذاشته شدن از رستوران ها که در آن آنها قبلا به عنوان سرور است. اما آنها باید خود را تقویت مزایای بیکاری که پرداخت آنها در حال حاضر بیشتر از قبلی حقوق.

13 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: red1066 5/31/2020 9:59:42 AM (شماره 427281)

کسانی که در دهه 20 سالگی و اوایل 30 سالگی ترین پارانوئید در مورد این ووهان ویروس بیشتر داشتن نه چپ مسکن خود را در بیش از 2 ماه. در حال حاضر آنها را یک فرصت برای run amuck و هنوز ماندن ویروس ایمن با پوشیدن ماسک. این یک فرصت برای معاشرت با دیگران خود را هم سن و اجتماعی و سیاسی درست در همان زمان. رسانه ها به کمپرسی در جمعیتی به عنوان نوازش ترین نسل اما boomers هیچ چیز در این نسل از سی سال گذشته. برف هرگز تا به حال برای مخفی کردن زیر میز خود را در مدرسه به آماده شدن برای یک حمله هسته ای. زمانیکه آنهایی که تا به حال هرگز به نگرانی در مورد پیش نویس و رفتن به جنگ و boomers برای بیشتر قسمت ها هرگز پدر و مادر آنها را خرید اولین خانه فقط آنها را به خارج از خانه است. که آخرین قسمت این است که کاملا درست است. شده اند وجود دارد بیش از نیم دوجین خانه ها در توسعه خریداری شده توسط والدین برای کودکان خود که همه فارغ التحصیلان دانشگاه های اخیر.

7 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: Philipsonh 5/31/2020 10:31:05 AM (شماره 427311)

یک هشدار پس از آن اگر توجه نمی شود یک قاره شات. پایان شورش و پایان آتش سوزی غارت و خشونت و هرج و مرج destructiond و هیچ مرگ و میر. اجازه دادن به معترضان جلوه های ویژه گرافیکی را به شورش دیوانه است. مقامات imbeciles.

7 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: ROLFNader 5/31/2020 10:52:27 AM (شماره 427335)

FTA: هدف فروشگاه “محروم از همه چیز به جز لوازم مدرسه و روز پدر کارت”. من با صدای بلند خندید که در آن یکی. شکایت من اگر شما باید – اما در همه انصاف و من باید هشدار می دهند در برابر تلاش برای تنظیم خانه در آتش است.

10 نفر مثل این.


با تشکر از شما, Clarice برای یادآوری ما را از طنز است که آن را در مینیاپولیس که در آن یک پلیس اخیرا به ضرب گلوله کشته و یک زن سفید (که حتی یک پیچ و تاب و عجیب و غریب از طنز بود به نام 911) اما او همکار اجتماعی اعضای همان مسابقه مجاز عدالت به صورت مسالمت آمیز در اجرای آن دارد. و حتی پس از آن فصل های محلی از naalcp سعی کردم به این صورت که پلیس متهم شد و مجرم تنها به دلیل رنگ خود را.

6 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: bigfatslob 5/31/2020 11:07:27 AM (شماره 427357)

این زن بی فکر و بی فایده کودن که برای نابود کردن اموال این را به عنوان یکی از معروف بخشی از سیاه و سفید خود را گوتیک زندگی می کند. آنها را به لاف زدن در مورد این به دیگران در دایره خود را از بقیه پر از بدبختی خود را زندگی می کند. من می دانم که آنها به خاطر من بی فایده در اوایل سی سالگی خود را که هرگز به دست آورده W-II و خواب در افراد دیگر نیمکتها اما برخی از چگونه پول می یابد به پوشش بدن خود در خالکوبی. این مقاله نقطه در.

8 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: MindMadeUp 5/31/2020 12:38:07 PM (شماره 427451)

استاد اختصاص داده هافر را “مؤمن واقعی” برای من به عنوان خوانده شده در حالی که من یک جوان چپ در دانشگاه در سال 1970. در برخی از راه های که کتاب زندگی من را تغییر داد. آن را کوتاه; آن را عمیق و پر از حس مشترک. من آن را توصیه.

3 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: کوتاه بال 5/31/2020 12:40:49 PM (شماره 427453)

این مؤمن واقعی بود که خواندن مورد نیاز در نیروهای ویژه (کلاه سبز) البته در اواخر دهه شصت. اگر بیشتر مردم در سی خوانده بود آن جنگ ویتنام ممکن است شده اند برپا متفاوت است.

3 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: بقایای 5/31/2020 1:51:29 PM (شماره 427526)

من معتقدم که بسیاری از این آنارشیست ها – من فکر می کنم که آنچه آنها می – آمد از خارج از دولت اما در مینیاپولیس بسیاری از کسانی که دستگیر شده بودند مینه سوتا آدرس. داستان در دروازه دانشمند. من حدس می زنم ایده صلح آمیز اواسط غربی فقط رفت و از پنجره به بیرون. شاید حرفه ای آنارشیست ها می دانند چگونه به اجتناب از پلیس. من امیدوارم که ورای بازنشسته و کسی که دوست دارد این کشور می تواند پیدا کردن جایی که این همه تظاهر’ بودجه می آید. آیا همه آنها در رسیدن سازمان از طریق رسانه های اجتماعی است ؟ کجا هستند upstanding تکنوکرات که باید مضطرب به جلوگیری از جرم و جنایت و ضرب وشتم که گزارش یک توده گاو تماس برای مشکل سازان برای فدرال مجریان قانون به طوری که آنها می تواند به اجرای قانون ؟ ما در کشوری زندگی می کنند که در آن مردم می ترسند به پوشیدن ماسک اما می ترسند به مشعل شهرستانها. من به سوپر مارکت رفت این صبح و عبرتى است و در ورودی راه به من گفتن که آن را “دولت قانون” که من را مجبور به پوشیدن ماسک در فروشگاه. من از زن در مراقبت از مشتری, اگر آن را یک قانون فدرال یا قانون دولت و او به من گفت این یک قانون دولت – فرماندار می گوید. همه چیز آنقدر تحریف شده که فرماندار می خواهم مردم را به فکر می کنم آن است که مغلوب ساختن پیشی جستن ، من احساس می کنم متاسفم برای جوان.

2 نفر مثل این.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: slsusnr 5/31/2020 1:51:43 PM (شماره 427527)

#6 خالکوبی و پیراهن را تبدیل به بد کلیشه مانند تضعیف شلوار. مقالات متعدد و تفسیر در حال حاضر وجود دارد در مورد این اما افرادی که نیاز به خواندن/شنیدن آنها نیست. گفت: من فقط کلیشه پس روشن است که همه افرادی که خالکوبی و/یا کسانی که به پوشیدن پیراهن مردم بد نیست. بیش از حد بسیاری از. ما آن را در اخبار نشان می دهد که perps ارتکاب جرایم است. همه بیش از حد اغلب perps در حال خالکوبی و پوشیدن پیراهن. من NJROTC مربی در شهرستان درونی مدرسه. من co-استاد بازنشسته سیاه دریایی MSgt. ما هر دو در مورد این بحث به همه دانشجویان ما به دلیل این است که یک مسئله فرهنگی و نه در مورد مسابقه. این قاتل فرهنگ است و آن را شامل تمام رنگ پوست. من امیدوارم که دختر خود را به یک بیداری اما متاسفانه من نه خوش بینانه است. “شما نمی توانید یک شانس دوم به ایجاد اولین برداشت خوب.”

4 نفر مثل این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Imright”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de