COVID مرگ و میر شاقول اما به اصطلاح اخبار منفی باقی می ماند

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Harlowe, 7/8/2020 2:05:16 AM

راش: در حال حاضر اجازه دهید به برخی از COVID-19 اخبار و مردمی هستند که شما درخواست خود را چه در هر یک از این درست است و چه چیزی نیست ؟ آن را تقریبا مانند داستان دو ویروس ها. ما یک گروه کامل از داستان که در مورد چقدر بدتر از این ویروس است.(تیک)تعداد مرگ و میر مرتبط با COVID-19 هستند راه را به پایین. این که چرا آنها نمی شود گزارش شده است. این بازی در اینجا به شما ترساندن به جانبداری با مستند. آنها می خواهند شما را به شنیدن این همه با نام تجاری جدید شماره از موارد به مرگ و میر. اما مرگ و میر پایین است. منحنی پهن بود.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: DCGIRL 7/8/2020 5:30:02 AM (شماره 470829)

من می دانستم که این آینده شد. فقط خاموش کردن اخبار نگه می دارد که موعظه از این مزخرفات. قتل اورلئانز نیست مردم وحشت به طوری که آنها در زمان COVID 19 از گنجه. تنها احمقها در حال سقوط بود.

11 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: Daisymay 7/8/2020 6:52:58 AM (شماره 470854)

من باید گفت: این هفته در حال حاضر. این یک تاکتیک ترساندن. در حال حاضر بزرگ ترین چیزی است که باید ما را از فرستادن کودکان به مدرسه است. هک بله! آنها قطعا باید به مدرسه بروند. برای یادگیری است. به معاشرت. به بازی های ورزشی. برای بازگشت به یک زندگی عادی! اگر فکر می کنید چه عجله می گوید و من هیچ دلیلی وجود ندارد برای مردم به سر خم کردن در خانه و دیگر هیچ. خارج شدن از زیر زمین خود را و رفتن به محل کار! بسیاری از مردم مجبور به انجام درست که در تمام طول بیماری همه گیر. آنها را دریافت نمی کند بیمار پس چرا حرفه ای انجام همان. من می بینم بسیاری از کسانی که در فاکس هنوز ظاهر می شود از خانه. چرا! بایدن او را برای رفتن به بیرون آمدن دیر یا زود. شاید او از ترس دیدن سایه اش! همه این دیوانگی باید متوقف شود. و مردم راه رفتن در اطراف در ماسک! که ذهنیت گله. آن را می پوشند اگر شما در جایی مثل یک مطب و یا به بازدید از یک بیمارستان اما من نمی بینم که نیاز دارید در حالی که برای خرید بیرون پیاده روی و یا بله من دیده ام برخی از پوشیدن آنها را در حالی که بازی آب والیبال! جدی گرفتن! Faui نیاز به نوار مجرای بیش دهان خود را برای شش ماه پس مردم می توانند با بازگشت به یک زندگی عادی بدون او پرتاب دود!

13 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: TCloud 7/8/2020 6:55:42 AM (شماره 470857)

هدف نهایی این است که این فرصت را به ارتکاب اقتصادی Coup d’ Etat در غرب…تعداد آن!

11 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: Speedypetey 7/8/2020 7:14:40 AM (شماره 470868)

هر وقت می شنوم برخی از نادان اسکریپت خواننده یا تبلیغات شرکت idiot دولت جدید طبیعی من فریاد یک expletive. تمام ویروس ها ضعیف شدن سه کلمه به صورت جدی چهره در تلخیص خواندن, اما آن را تجزیه خوشه در پوسته پروتئین به عنوان آن می گذرد از طریق جمعیت است. پزشکان شده اند بسیار دیر در پذیرش پروتکل های درمانی و بسیاری از بهترین نتایج این بود که خود را به خوبی بخوانید مدافع تقاضای یک دوره درمان. حال اگر ما فقط می توانید hospitsl مدیران از اینکه مرغ littles و حریص که کمتر از یک چهارم از آنها پذیرش از چین virus.

3 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: edgar 7/8/2020 7:23:17 AM (شماره 470877)

شب COVID انجمن که قبلا در اخبار شب است و بی امان. اولین 10-15 دقیقه از پخش همه چیز در مورد COVID 19 احساسی. یک فرد در (قرار دادن جایی که باید ناراحت شما اینجا > مرکز مراقبت روزانه ارشد مرکز حرفه ای تاسیسات ورزشی) “آزمایش مثبت برای این بیماری”. من نمی توانم صبر کنید تا ماه دسامبر به دیدن اگر آنها گزارش همان آنفلوآنزای فصلی. ‘اخبار’ بسیار احساساتی است و unwatchable.

9 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: rytwng 7/8/2020 7:34:20 AM (شماره 470886)

سه میلیون تا به حال به این ویروس هستند یا بیش از آن و یا مرده است. سه صد میلیون آن را ندارید.

5 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: gop_guys 7/8/2020 7:35:39 AM (شماره 470888)

آن را در مورد دو چیز است; ایمیل در باله و باعث خرابی اقتصاد در نتیجه شکست مغلوب ساختن پیشی جستن و محافظه کاران در ماه نوامبر. البته هر زندگی مقدس است! اما منحنی های پهن است. در حال حاضر اجازه دهد گله ایمنی نسبت به آن دوره را فقط ما با آمريکا MERS, & H1N1. اوه, هر بعدی zoogenic ویروس پایین جاده به عنوان ما بازی با این چیزهایی که در آزمایشگاه!

8 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: جیپ قرمز 7/8/2020 7:39:55 AM (شماره 470892)

هدف نهایی از این دروغ گفتن در مورد کرونا ویروس ها و ناآرامی های مدنی است که به شکست رئیس جمهور تهمت این سقوط ،

9 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: سوزی 7/8/2020 7:50:20 AM (شماره 470901)

من در یک بیمارستان کوچک و صرف برخی از روز انجام قبل از جراحی در تماس است. جدید اضافه شده کار این است که قبل از عملیات COVID آزمون. برنامه ریزی برای این آزمون بسته بندی شده است. ما انجام بسیاری از ما برای فشار به مردم به خاطر ما خیلی شلوغ میشه از تعطیل. ما یک بیمارستان و تا به حال 140 تعداد مشترک عمل جراحی حمایت کردن. به ناچار برخی از آنها در نتیجه “مثبت” (که چگونه بسیاری از آنها مثبت کاذب می داند). من فکر می کنم از تمام بیمارستان های سراسر کشور که در حال آزمایش افراد بدون علامت. که بسیاری از مردم است. به علاوه هر کسی که اقرار به بیمارستان می شود بیش از حد صرف نظر از علائم. اگر آنها تست مثبت آنها طبقه بندی شده به عنوان بستری COVID. اما ما فقط تا به حال یک زن و شوهر از بیماران که در واقع بیمار با علائم تنفسی همراه با COVID. به علاوه ما COVID واحد در ICU. بیمارانی که تایید COVID قرار می گیرد وجود دارد. و این شهرستان دارای طبقه بندی آنها به عنوان بيماران ICU حتی اگر آنها نمی بدحال. بنابراین بسیاری از دلایل مختلف که اعداد را منعکس نمی کند آنچه که واقعا در رفتن.

8 نفر بود.


من فقط با خاموش کردن اخبار و رفت و به یک بهتر است منبع خبر – همه شما.
فاکس نیوز شد گفتن چگونه است واکسن آینده (که من رد خواهد شد) این مدارس ممکن است باز نمی شود و ما ممکن است با پوشیدن ماسک برای سال!!!
من حفظ من ویتامین D و شستن دست من مثل من فقط خرد شده تا jalapeños و نیاز به تغییر اطلاعات تماس من. اما من انجام می شود با این پاچه جامعه whimps! من حیف ادم سفیه و احمق است که فکر می کند این امر می تواند یک ایده خوب برای سخنرانی این بانوی پیر در مورد پوشیدن ماسک.

7 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: Historybuff 7/8/2020 7:52:37 AM (شماره 470904)

بیمارستان ها خواهید بود. آنها کسب و کار. نه بر خلاف شرکت های هواپیمایی که می خواهید کامل هواپیما.

4 نفر مثل این.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: BeatleJeff 7/8/2020 8:00:26 AM (شماره 470919)

چگونه کار می کند ؟ این libtard رسانه های تقویت هر چیزی فکر می کند آن را خواهد صدمه دیده مغلوب ساختن پیشی جستن و به طور کامل نادیده می گیرد و هر چیزی که به نفع خود شانس انتخاب مجدد.

6 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: Lawsy0 7/8/2020 8:15:17 AM (شماره 470936)

این کار از آنجا که ما می گویند آن را با این نسخهها کار. ما باید آن را به کار می کنند و ما قصد داریم بر روی آن کار به دلیل این چیزی است که دموکرات ها باید در این زمان در انتخابات سال است. ما در حال حاضر قربانی آتی از کلاس 2020 برابر اجتماعی خود را بهبود های مراسم فارغ التحصیلی. بعد ما امیدواریم که برای انجام همین کار را برای هر فرزند به ثبت نام در این مدرسه قرار می گیرند. ما در حال رفتن به آن را متوقف کند اگر ما می توانیم. /s آنها نفرت ما بموقع انتخاب رئیس جمهور است که خیلی زیاد.

2 نفر مثل این.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: فوری خشم 7/8/2020 8:19:04 AM (شماره 470942)

ما می گوییم هیچ کس معتقد است که رسانه ها اما من درصد بالایی از maskholes راه رفتن در اطراف. و رانندگی. به تنهایی.

2 نفر مثل این.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: Strike3 7/8/2020 8:38:26 AM (شماره 470973)

بزرگترین نشانه است که این همه کلاهبرداری استثنا بود ساخته شده برای Antifa و پل تظاهر. در حال حاضر COVID مرگ تعداد آنقدر کم است که وجود دارد بیشتر سیاه پوستان شات روز به روز در خود محلات توسط خود مردم از COVID مرگ و میر. این دموکرات تبلیغات نیاز به بازخوانی جوزف گوبلز’ کتاب از آنجا که آنها بسیار خوب در این. من نمی تواند کمک کند اما خنده وقتی که من تنها فرد قدم زدن در اطراف با یک ماسک خارج است. آنها متقاعد شده توسط MSM که این ویروس در حال انتظار در اطراف هر گوشه به پرش در آنها.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: Mekkkk 7/8/2020 8:39:49 AM (شماره 470978)

با تشکر از شما برای توضیح حقیقت

1 نفر این را پسندیدند.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Harlowe”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de