COVID-19: چگونه و چه زمانی بهره می تواند دسترسی به کمک های مالی

آب و برق

به عنوان بخشی از ولایتی اعلام مسکونی و تجاری کوچک مشتریان قادر خواهد بود برای تاخیر در پرداخت آب و برق تا 90 روز از جمله گاز و برق بدون در نظر گرفتن ارائه دهنده.

برخی از شرکت ها شروع به ارائه خاص گام های بعدی برای مشتریان خود را به درخواست برای این تعویق.

آغاز دوشنبه آینده Epcor درخواست هر آلبرتا مشتریان که در حال تجربه مشکلات مالی به آنها را در تماس با 310-4300 گفت: سخنگوی کلی Struski.

“ما در حال آماده به تسلیم صورتحساب خود را پرداخت برای 90 روز با بدون هزینه های اواخر و یا اتهامات دیگر,” او گفت:.

وجود ندارد و روند درخواست و یا ارزیابی است. مشتریان می توانید در ادامه دریافت و قابل اعتماد خدمات آب و برق. وجود خواهد داشت هیچ مسکونی ابزار اشکالی در حال پردازش در قلمرو خدمات و هیچ برنامه ریزی برای آینده قابل پیش بینی ،

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>