زن و شوهر متهم به نقض N. J.coronavirus مستند به خطر انداختن کودکان و نوجوانانبعد از پلیس شکستن بزرگ, چمن, حزب,

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Ribicon, 3/30/2020 2:31:02 PM

یک Lakewood, زن و شوهر که میزبان یک گردهمایی یکشنبه از 40 تا 50 نفر در چمن و خیابان در جلوی خانه به اتهام پنج فقره از کودک خطر افتادن و شوهر متهم به نقض ممنوعیت تجمعات با توجه به شیوع کروناویروس, مقامات گفت. الیعزر Silber, 37, و همسرش میریام Silber, 34, مطلع شدند که اجتماعات بزرگ در نیوجرسی ممنوع شده است برای بیش از یک هفته با توجه به وخیم تر شدن بیماری همه گیر کوروناویروس اقیانوس شهرستان دادستانی در بیانیه ای گفت.(تیک) حزب است آخرین گروه بزرگ جمع بود توسط لیکوود ،


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: nina584 3/30/2020 2:36:31 PM (شماره 363097)

آنها را نابود کرده اند لیکوود.

8 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: Strike3 3/30/2020 3:58:47 PM (شماره 363171)

این است که چگونه این اشکال در سریع مد. ادم سفیه و احمق لیبرال ها در بدترین مناطق کشور که به سادگی نمی مراقبت.

12 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: edgar 3/30/2020 4:01:35 PM (شماره 363173)

در این مقاله نیست دولت با هدف جمع آوری و که ممکن است توسط طراحی. اگر آن است که یک مذهبی جمع آوری آنها توسط 1st متمم.

5 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: کاترین 3/30/2020 4:22:37 ب. ظ (شماره 363190)

آنها هرگز پایان جمله “…..جمعیت در حال شکسته توسط پلیس به علت کرونا ویروس – اما حتی اگر آنها آن را دریافت 98% زنده خواهد ماند. سرماخوردگی می کشد بیش از این ویروس و آنفولانزا است که در حال اجرا شایع و نه یک کلمه از رسانه ها. ما در حال عبور به قلمرو خطرناک در حال حاضر شکستن گروه از مردم با پلیس است. ترسناک زمان.

8 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: NancyD 3/30/2020 4:35:44 PM (شماره 363200)

آیا هر کس دیگری نگران ما “آزادی”? این زن و شوهر نیست از کار افتادن مردم و وادار کردن آنها به خود ، این پلیس اقدام دولت و من فکر می کنم آن را منزجر کننده و هشدار دهنده است. من دوست ندارم همسایه تماس با پلیس در کشورهای همسایه به موش ، من آن را تکان دهنده چگونه سریع مردم در این کشور سقوط کرد را به زانو خود را به اطاعت…

15 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: BevNJ 3/30/2020 4:55:14 PM (شماره 363208)

#2 این جامعه است که در مورد به عنوان به دور از لیبرال به عنوان یکی می تواند دریافت کنید. شما ممکن است بخواهید به گوگل NJ قبل از ارسال. و دوباره #5 با آزادی در می آید. های غول پیکر در هوا برای بقیه از ما است نه مسئول رفتار IMO.

5 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: raphaela 3/30/2020 5:07:01 PM (شماره 363223)

مانند #5 من بیشتر نگران پلیس ایالتی است که به سرعت در حال توسعه با مردم تسلیم کامل نسبت به این ویروس است. اکثریت را برای زنده ماندن ویروس. من که غیر مسئولانه توسط برای خرید مواد غذایی و یا گاز گرفتن یا برداشتن نسخه های من. و اگر من می خواهم برای حضور در یک حزب و یا دیگر جمع من انجام خواهد داد. من فکر می کنم هر کس به طور کامل از دست داده و ذهن خود را و زمانی که همه گفته و انجام می شود و گرد و غبار حل و فصل این واکنش افراطی توسط دولت و همسایگان فضول نمی خواهد فراموش شود.

8 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Historybuff 3/30/2020 5:20:47 PM (شماره 363235)

یک دلیل وجود دارد که نیو راشل خوشه و قصبه پارک بروکلین و ویلیامزبرگ بروکلین اعداد بسیار بالا است. آن را هرگز خواهد شد ذکر شده است.

7 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: بد-مو 3/30/2020 6:18:36 PM (شماره 363267)

بنابراین ما باید یک تجمع بزرگ در 40 یا 50 روز کسی چمن. خارج از منزل. اجتماعات بزرگ ماندن کوچک مگر اینکه تعداد زیادی را مشاهده کنید مناسب برای حضور در. که در آن نقطه آنها خود به خود. برو یک فنجان از punchbowl و سعی کنید به ماندن در خلاف جهت باد. اگر کسی تماس پلیس و اجرای آن است. آه و اگر آن را نیوجرسی, Baltimore, شیکاگو, DC, فیلادلفیا, Pittsburgh یا نیویورک خود را Glock یا اردک. فقط یک آخر هفته.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: Texpub 3/30/2020 6:37:24 PM (شماره 363286)

صادقانه سوال: آیا illegals نوشته شود احضار? من مطمئن هستم که چگونه است که کار می کند. آیا N. J. لیبرال پناهگاه سیاست های دولت? امن هستند فواصل اجرا برای همه ؟ در اینجا در هوستون اگر شما درایو یک پارک عمومی, شما به احتمال زیاد برای دیدن اجتماعات بزرگ که تمرین امن فاصله است. امروز من تو را دیدم یک ماشین گشت در پارک. هنوز مطمئن شوید که چرا ماشین گشت وجود دارد. کسی رعایت اجتماعات در محله های خود را? ما در قلمرو جدید با این مسائل.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: تیله 3/30/2020 7:16:43 PM (شماره 363305)

آنها Hasidic و آنها با نادیده گرفتن آنچه که در حال حاضر حس مشترک re رفتار است که گسترش ویروس. آنها آن را انجام داده ام در بروکلین و در راکلند شهرستان, نیویورک, شهر منسی. نیویورک خاخام گفته است آنها را به انجام این کار دارند و نه گوش. بنابراین چه چیزی شما را انجام دهید ؟ دستگیری? بلیط ؟ به من کمک کردن در اینجا.

4 نفر مثل این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Ribicon”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im