می تواند یک پیش نویس کومو ” جنبشدر دموکراتها ،

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Pluperfect, 3/25/2020 4:51:02 AM

دموکرات ها به طور عمومی صحبت کردن در مورد “گزینه های احتمالی” برای خود جولای کنوانسیون در میلواکی در مورد coronavirus همچنان ادامه دارد در حال عمومی-تهدید سلامت. اما بخش خصوصی برخی از آنها نیز صحبت کردن در مورد نیاز به یک طرح B اگر جو بایدن خود را نامزد آشکار همچنان به دست و پا کردن. برخی از دموکرات ها هستند آشکارا صحبت کردن تا فرماندار نیویورک اندرو کومو که مشخصات افزایش یافت در طول این بحران به عنوان یک بایدن ایستاده است. دیروز پیش نویس کومو 2020 حساب کاربری در توییتر اعلام کرد که “بار تغییر کرده است و ما نیاز به رژیم صهیونیستی است. کومو به نامزد. بعدی ما POTUS باید یک w/یک توانایی منجر به از طریق این بحران است.” چارلز پیرس سیاست بلاگر برای Esquire magazine نوشت: یک قطعه با عنوان


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: Muncsdad 3/25/2020 5:10:20 AM (شماره 357055)

کومو فقط آن را منفجر. او حاضر به خرید 16,000 هواکش به منظور پرداخت به صورت غیر قانونی بیگانه پزشکی در حال حاضر حملات مغلوب ساختن پیشی جستن? آیا نمی شود فریب خورده مردمی است. کومو یک رادیکال چپ که گفت: ما حتی خوش آمدید در دولت خود را به یاد داشته باشید ؟ هنگامی که تمرکز رسانه در نیویورک کمیسیون بهداشت و درمان و مجرمیت در حمله به تهمت چین سفر بان کی مون در حالی که هل دادن جدید قمری سال نو?????

80 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: FunOne 3/25/2020 5:27:58 AM (شماره 357065)

جو بایدن مانند یک پارچ قادر به پیدا کردن strike zone. بودن در تیم های دیگر و من امیدوارم که آنها نگه داشتن او را بر روی تپه.

34 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: paloalto 3/25/2020 5:52:43 AM (شماره 357078)

از حزب دموکرات هم می توانید استیک با تضمین بازنده/گوسفند قربانی خواهم بایدن و نوشتن 2020 به طور کامل و یا رفتن برای یک فرماندار مثل کومو یا گاوین Newsom. مفهوم هیلاری یا میشل اوباما چتربازی در در آخرین لحظه برای نجات انتخابات غیر ممکن است در حال حاضر. هر شهروند خواهد شد و تقاضا برای دانستن “که در آن جهنم شد شما در طول بحران???” البته کومو یا Newsom و یا برخی دیگر از دموکرات فرماندار از دست خواهد داد اما حزب دموکرات ممکن است قادر به گرفتن به اندازه کافی رای دهندگان به صرفه جویی در برخی از کنگره صندلی. و دموکرات ها را مقصر بحران نه نامزد برای دست دادن, ساخت 2020 نامزد اولین بار در خط 2024.

21 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: ARKfamily 3/25/2020 6:21:54 AM (شماره 357095)

این همه بی مهارت در اطراف تلاش برای پیدا کردن یک نامزد مناسب باعث می شود آنها را نگاه حتی بیشتر مسخره است. چگونه بسیاری از آنها شروع به با ؟ 20? و آنها هنوز هم نمی توانید آمد تا با یک ؟ آنها نگاه گردشگری.

28 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: NancyD 3/25/2020 6:29:20 AM (شماره 357100)

کومو نیز تصویب “بدون وثیقه” سیاست در نیویورک که در آن کیفری می تواند مرتکب انواع جنایات و پلیس آنها را در و آنهم نمی اجازه می دهد تا آنها را بلافاصله. این یک پاس رایگان برای بچه ها بد. نیویورک’ers از آن متنفرم.

34 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: WhamDBambam 3/25/2020 6:36:41 AM (شماره 357103)

من امیدوار است که هیلاری! خواهد آمد شارژ از جنگل سر او را در یک جعبه شراب به پاگنده یکی دیگر از ‘موش فاجعه است.

14 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: F15 Gork 3/25/2020 7:06:28 AM (شماره 357115)

آنچه در مورد برنی? من مطمئن هستم که برادران او را خرید کومو.

10 نفر مثل این.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: janjan 3/25/2020 7:37:57 AM (شماره 357151)

دموکرات ها گله در اطراف چیزهای براق. کومو هوشمندانه وارد شده خود را به این افتضاحی کردم و مقدار زیادی از توجه رسانه ها. هیچ کس در خارج از نیویورک در مورد مراقبت نیویورک اما شما نمی خواهد می دانم که از رسانه ها تملق گوی. ما همه ما تنظیم آلارم بنابراین ما همین حالا خود را در کنفرانس های مطبوعاتی. من تماشای نیویورک از دور با وحشت نگاه در چهره من.

27 افرادی مانند این.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: ادم که بدشانسی میاورد 3/25/2020 7:44:45 AM (شماره 357155)

آنها ممکن است قرار داده کومو در بلیط با بایدن و اگر آنها برنده کومو آماده خواهد شد به بیش از بایدن بدیهی است که نمی خواهد بود قادر به انجام هر کاری است. زوال عقل او بدتر شده است.

14 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: Daisymay 3/25/2020 7:53:36 AM (شماره 357172)

که تنها دلیل من می تواند خوب برای اجازه دادن به کومو هواپیماهای بدون سرنشین در و در و در در هر روز است. چرا او که در زمان مگر اینکه شما تا به حال یکی دیگر از انگیزه برای انجام این کار است. هر کس می داند که جو قصد ندارم به آن را به خط پایان. او به نظر می رسد مانند یک باد خوب می تواند او را دور. او نمی تواند به یاد داشته باشید که در آن او است و یا چرا او وجود دارد. او را برای اجرای مناسب این کشور است. بنابراین در پیاده روی کومو که عزیزترین آرزو می کنم همواره به اجرا برای رئيس جمهور. در حال حاضر او می تواند آن را امتحان کنید حتی بدون هیچ گونه نگرانی در مورد اولیه است. این همه اما ، او فقط نیاز به رفتن به کنوانسیون و قوی گفتار و حزب دموکرات خواهد او را گرفتن و پرتاب جو دریا! آسان Peasy!

14 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: Historybuff 3/25/2020 7:59:39 AM (شماره 357191)

اندی با شعار ایجاد “رای کومو نه همجنسگرا” هنگامی که پدر خود را در حال اجرا بود برای شهردار نیویورک در برابر اد کخ. اندی تا به حال فقط چند مشکل زمانی که او با استعداد یک کابینه موقعیت در HUD. اندی منصوب Morland کمیسیون برای ریشه کن کردن فساد در NYS – و وقتی که آنها در فساد و آن را با اشاره به او منحل کمیسیون. اندی قانونى 10 دور مجلات در NYS سپس متوجه او قانونى پلیس ایالتی سلاح گرم است. که رای خود را برای برنده چیکو مارکس look-a-like مسابقه ؟

22 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: rushie 3/25/2020 8:15:19 AM (شماره 357206)

هر کس در حال حاضر می بیند چقدر بد بایدن است اما من فکر می کنم آن است که هدفمند به نگه داشتن او را به مبارزه و بازیگری مانند او را نامزد. من فکر می کنم بیش از حد طولانی نیست قبل از کنوانسیون او اعلام خواهد کرد او بیش از حد بیمار به ادامه و حزب دموکرات را منتخب خود را “واقعی” نامزد که در آن زمان. البته که خواهد بود یک مبارزه بزرگ اگر آن اتفاق می افتد. PIAPS است و هرگز به سمت چپ صحنه است.

13 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: JediJerry 3/25/2020 8:18:38 AM (شماره 357211)

من آن را می دانستند!!! به من گفت: چند روز پیش این طرح در حال پیشرفت است و به همین دلیل او در فاکس بی وقفه. آن را تمام شده یک کمپین روابط عمومی برای او به مار بایدن و هیچ ربطی به با CV.

16 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: Venturer 3/25/2020 8:38:25 AM (شماره 357240)

اعتقاد من این است که به نام.”رفتن از بد به بدتر”.

13 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: MDConservative 3/25/2020 8:42:06 AM (شماره 357249)

تخفیف نیست یک “متوسط” شخص ثالث قابل قبول است که به تمام politicos.

6 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: NorthernDog 3/25/2020 8:51:19 AM (شماره 357264)

کشیدن switcheroo را به طور کامل تضعیف کل مراحل اولیه پس از کومو صفر داشت. اگر آنها می خواهند به تخلیه بایدن به برنی Bros خواهد بود در خط بعدی.

8 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: jacksin5 3/25/2020 9:19:14 AM (شماره 357291)

رسانه ها و در حال حاضر حتی Dem رتبه و فایل در حال گرفتن شاهزاده اندرو کومو مثل او آخرین قایق نجات به ترک کشتی تایتانیک.
Curiouser و Curiouser.

10 نفر مثل این.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: stablemoney 3/25/2020 9:32:10 AM (شماره 357309)

کومو احمق است خواهد بود تا جایی که دموکرات ها به نوبه خود.

7 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: hurricanegirl 3/25/2020 9:46:27 AM (شماره 357337)

من در توافق با #16. این به طور کامل–و پرهیاهو–دستمال مرطوب از بسیاری از آرای مردم (شاید نیمی از کشور؟). آیا هر یک از تار رای دهندگان مراقبت ؟ و راه, در برخی از نقطه در آینده تار “مسیح” خواهد رفت و پس از آن ما در حال رفتن به در دوو-دوو. تعداد دفعات مشاهده شده بر روی آن!

8 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: bubby 3/25/2020 9:55:55 AM (شماره 357355)

Gov کومو باور ندارد امریکا تا کنون عالی بوده هیچ علاقه ای به ساخت امریکا بزرگ پس چرا رای برای کسی که می خواهم ؟ مگر اینکه شما یک دموکرات یا بخشی از فاسد msm که نفرت از امریکا و می خواهید برای از بین بردن آن را به عنوان تاسیس شد. شانس خوب خوب با آن است. حداقل Gov کومو نیست و سالخورده مانند خزنده جو!

4 نفر مثل این.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: تیله 3/25/2020 9:56:09 AM (شماره 357356)

آگوست 2018 , کومو گفت: “امریکا بود که هرگز بزرگ”. آن را در ویدئو. این ایالت نیویورک در سنای تشویق , تشویق می کردند که در اواخر دوره سقط جنین تصویب شد و ساختمان امپایر استیت روشن شد تا صورتی است. فکر نمی کنم که اگر کومو شد نامزد این چیزها استفاده نمی شود.

10 نفر مثل این.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: nina584 3/25/2020 9:57:22 AM (شماره 357357)

ملی بررسی خواهد کمپین کومو به عنوان خوب هرگز Trumpers. دسته بازنده هستند !

8 نفر بود.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: Arby 3/25/2020 10:02:35 AM (شماره 357365)

کومو خوب به نظر می رسد در حال حاضر به دلیل در دره کور یک مرد چشم پادشاه است. بدانید که او نیست به او را دوست دارم. دیدن دوره “فساد 101.” بیایید همه دعا برای مغلوب ساختن پیشی جستن لغزش در ماه نوامبر به دست آوردن خانه و گسترش اکثریت سنا. پس از آن ما می توانید برخی از چیزهایی که بزرگ انجام می شود.

23 نفر بود.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: Strike3 3/25/2020 10:21:28 AM (شماره 357397)

آره که بلیط Dems. جلو در mouthy کمی دیکتاتور که تا به حال یک دیوار ساخته شده در اطراف خانه اش است اما در برابر دیوار در مرز ایالات متحده. اجازه دهید آن را بر روی توییتر ، سپس دوباره یک ادم بیکار و بی خانمان کردن خیابان های سان فرانسیسکو را حس می کند بیشتر از یک کج, قدیمی, سیاستمدار حرفه ای از دلاور که نمی دانم که در آن او است که بیشتر از زمان.

6 نفر بود.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: LC, Chihuahua 3/25/2020 10:29:25 AM (شماره 357405)

این عملیات هرج و مرج نوع داستان ؟ اواخر نوشته هرگز موفق شد. که شامل اندرو کومو. حزب دموکرات نامزد خواهد شد جو ‘Befuddled’ بایدن. او به دست آورد چرا که هر کس دیگری در سمت دموکراتیک بود و در واقع بدتر از او که می گوید زیادی. دموکرات ها ضعیف شده است در مورد مسائل برای چند دهه در حال حاضر آن را نشان می دهد. سیاست هویت را تنها حمل آنها تا کنون. به همین ترتیب رسانه ها پوشش می تواند برای آنها تنها بسیار است. آنها را مجبور به نشان دادن آنها می تواند حاکم بر شایستگی و صادقانه و آنها شکست خورده اند, در هر دو مورد.

5 نفر بود.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: Strike3 3/25/2020 10:30:28 AM (شماره 357407)

فقط به عنوان یک یادآوری دموکرات نمی مراقبت در مورد روند رای گیری و یا حتی قانون است. آنها اهمیتی نمی دهند اگر فرد ریش سیاه دزدان دریایی و یا عیدی امین. تنها هدف آنها این است که برای دریافت یک دموکرات در دفتر بنابراین فساد ممکن است زندگی می کنند.

12 نفر بود.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: RayLRiv 3/25/2020 10:47:17 AM (شماره 357426)

نمی تواند استدلال می کنند در برابر موفقیت است. مغلوب ساختن پیشی جستن را ضرب و شتم هر کسی که چپ پیش نویس و یا نامزد. آنها بوده ام در معرض به عنوان نفرت انگیز موش آنها واقعا هستند.

5 نفر بود.


پاسخ 28 – ارسال شده توسط: سمت راست 3/25/2020 10:53:28 AM (شماره 357436)

اشتباه بزرگ برای کومو به فکر می کنم او می تواند ضرب و شتم رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن. او را از دست خواهد داد و سپس به پایین به عنوان یک بازنده است. او تا به بسیاری بد چمدان از گذشته است. به یاد داشته باشید او گفت …. امریکا بود که هرگز بزرگ است.

7 نفر بود.


پاسخ 29 – ارسال شده توسط: چیلر 3/25/2020 10:53:56 AM (شماره 357437)

همانطور که برای کومو او تصمیم گرفت ماه پیش DjT بیش از حد محبوب برای به چالش کشیدن و از دست دادن. که تغییر نمی دهد. این 2024 برای او. Newsome ممکن است احمقانه به اندازه کافی برای بازی در نقش ناجی را برای Ds.

5 نفر بود.


پاسخ 30 – ارسال شده توسط: bighambone 3/25/2020 10:59:26 AM (شماره 357443)

همه کومو انجام داده معاصر در شهر نیویورک مد bloviated و شکایت کرده است که این ویروس همه گیر است که در حال گسترش در سراسر کشور و در مورد رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در ضربه محکم و ناگهانی از کومو انگشتان دست نمی بلافاصله توزیع 325 میلیون موثر کیت های تست تشخیصی در سراسر کشور برای یک ویروس است که ناشناخته بود بیش از چند ماه پیش ، همراه با تهمت بلافاصله ارسال 30,000 بیمارستان هواکش به شهر نیویورک که کل فدرال موجودی از این پنکه در FEMA ذخایر برای استفاده در سراسر کشور حدود 20,000 با حدود 4000 نفر از کسانی که در حال حاضر در حال ارسال به نیویورک است. در بالا از آن کومو دیروز گفت که همه کشورهای دیگر باید خود را ارسال هواکش به نیویورک و پس از همه گیر است که بیش نیویورک باز خواهد گشت و آنها را به داشتن متحده است. چه 5he شانس با گسترش بیماری همه گیر است که کشورهای دیگر در حال رفتن به ارسال های خود را در بیمارستان هواکش به نیویورک ؟ کومو نیز استفاده می شود خود را bloviating جلسات به معرفی دو تا از دختران بالغ خود را به این کشور است. کومو شده است در دفتر بسیار طولانی تر از مغلوب ساختن پیشی جستن شده است رئیس جمهور و ظاهرا به عنوان دور برگشت به عنوان دوران اوباما این شانس را به خرید ده ها هزار نفر از بیمارستان هواکش برای نیویورک را که ارائه می دهیم. کومو پیدا کرده است هیچ درمانی برای این ویروس و از آن خواهد شد “fool’s gold” برای دموکرات ها به دست کومو به نامزدی حزب دموکرات برای ریاست جمهوری به عنوان یک نتیجه از bloviating جلسات یک عمل است که دولت دموکرات سطح قفقاز و مقدماتی بی ربط.

5 نفر بود.


پاسخ 31 – ارسال شده توسط: DVC 3/25/2020 11:00:35 AM (شماره 357446)

تمام NeverTrumpers, Dems و RINOs امیدوار هستند کومو. به وضوح این است که چرا روباه اتلاف شده که در طول روز تلویزیون اعتبار در سمت چپ کومو. پل رایان در حال حاضر دارای نفوذ در فاکس و او در مورد به عنوان NeverTrump به عنوان آنها را دریافت کنید.

13 نفر بود.


پاسخ 32 – نوشته شده توسط: coldoc 3/25/2020 11:05:46 AM (شماره 357452)

من سمت چپ من زادگاه ایالت نیویورک در سال 1968 و رفت و هرگز به عقب. عمدتا به دلیل از مردم می خواهم کومو.

4 نفر مثل این.


پاسخ 33 – ارسال شده توسط: Historybuff 3/25/2020 11:08:41 AM (شماره 357456)

در اینجا یک ایده: به عنوان نیروی دریایی ایالات متحده در بیمارستان کشتی آسایش بخار به نیویورک اجازه دهید آن را مکث در باریک و صدای آن سوت. آن را باید انجام دهید که پس از یک ساعت در ساعت تا زمانی که اندی می گوید: “امریکا بزرگ است.” سپس آن را می توانید ادامه دهید.

5 نفر بود.


پاسخ 34 – ارسال شده توسط: شبح قرمز 3/25/2020 11:09:52 AM (شماره 357458)

آیا نمی شود فریب خورده آمریکا! این یک پیش بینی است و می تواند تنها انتخاب در حالت درست مثل چپ نیویورک. پدرش ماریو مومن گذاشته و زمینه را برای Fredo برادر را بر عهده زمانی که به اندازه کافی. شیدا اندی هرگز زد برای هر محلی انتخاب موقعیت قبل از اینکه دست دولت A. G. موقعیت (منتخب نه رقبا) و سپس کمک خود را به 56 حکومت امپراتوری دولت پس از مسیر پاک شد برای او. فکر می کنم در مورد آن. او پرداخت می شود پدر و حافظه دوباره نامگذاری Tappan-Zee bridge پس از او. قبل از screwing تا HUD او زد بی خانمان برنامه در نیویورک تحت شهردار دیوید Dinkens محلی پیشرو به اوباما در سطح ملی یعنی انتخاب در حالی که سیاه و حدس بزنید چه ؟ بی خانمان ها اوضاع رو بدتر! این مرد نمی تواند سازماندهی سه اسب رژه با یک گروه. او را تحت فشار قرار دادند در تلویزیون محلی هر روز در پاسخ به تهمت ملی سلامت به روز رسانی و همه او می کند این است که گریه که نیویورک …. خود را تحت رهبری خود را از ژانویه 2011 — نه آماده برای بهداشت و درمان اضطراری. واقعا ؟ و چگونه او گام و مسئول است ؟ با انگشت اشاره و ناله. او حیف و میل نیویورک را 150 میلیارد دلار بودجه سالانه در کمک به مجرمان و illegals و سپس با افتخار نشانه های رادیکال ترین لایحه سقط جنین در ایالات متحده آمریکا که در آن یک کودک ممکن است به سقط به عنوان طولانی به عنوان آن را “باقی می ماند در رحم”. ما در دوو-دوو به خاطر او. بایدن می تواند کنوانسیون — باید حزب خود را — و سپس حذف می شود “برای دلایل بهداشتی” و سپس Dem رهبران حزب از 50 ایالت را وادار به انتخاب یک جایگزین برای انتخابات! خودتان بند.

12 نفر بود.


پاسخ 35 – ارسال شده توسط: bighambone 3/25/2020 12:43:52 PM (شماره 357610)

کومو است و نه حل کرونا ویروس همه گیر در نیویورک است. همه او انجام داده است شکایت و تلاش برای تغییر سرزنش دیگران در خارج از نیویورک است.

3 نفر بود.


پاسخ 36 – ارسال شده توسط: DVC 3/25/2020 12:50:54 PM (شماره 357623)

من می توانید ببینید یکی از چیز خوب در اینجا….من شرط می بندم که مغلوب ساختن پیشی جستن از نیویورک و بسیار آشنا با نیویورک سیاست و politicos می داند که در آن تعدادی از کومو ‘اسکلت’ به خاک سپرده شد و می تواند حفاری آنها را و یا یک دوست و حفاری آنها را در زمان مناسب.

6 نفر بود.


پاسخ 37 – ارسال شده توسط: DEnforcer 3/25/2020 1:11:12 PM (شماره 357659)

دیدم او در کنفرانس خبری امروز صبح. در ابتدا او صدا ریاست جمهوری و پس از آن او droned و در راه گذشته نقطه شفاف. صدا بیشتر شبیه به یک نفس طولانی واعظ باپتیست “ما نزدیک به یکدیگر در پیاده رو, ما نزدیک به یکدیگر در فروشگاه های مواد غذایی, ما نزدیک به یکدیگر در پارک…” و با این عبارت. سلام Gov ما نقطه دریافت کنید. ما نزدیک به یکدیگر به خصوص در بیش از حد شلوغ بزرگ اپل.

3 نفر بود.


پاسخ 38 – ارسال شده توسط: skacmar 3/25/2020 1:39:14 PM (شماره 357694)

کومو فقط آخرین دموکرات عزیزم رسانه ای استفاده می شود به جلال دموکرات “موفقیت” و هر چیزی که ممکن است که رئیس جمهور ممکن است از دست رفته. در خارج از شهر نیویورک فرماندار کومو است که محبوب در نیویورک!

4 نفر مثل این.


پاسخ 39 – ارسال شده توسط: ussjimmycarter 3/25/2020 6:33:00 PM (شماره 358007)

به عنوان تلخ hair artist academy “گیر” در اینجا در پرواز بیش از کشور (مینه سوتا) من تماشای حتی فاکس نیوز در صبح به عنوان آنها نفس را به ما بگویید از بحران در نیویورک است. ما اینجا نشسته ایم و فکر می کنم…ha…نیست که جالب است ؟ “مهم ترین شهر در جهان” به نظر می رسد اجرای کل ninkapoops که می تواند مراقبت کمتر در مورد مردم نیویورک از پرداخت غرور خود و تصویر! در حال حاضر ما در حال رفتن به این فاسد فرماندار به خرج کردن آمار برای جو بایدن? من فکر نمی کنم امریکا کار می کرد ؟ ما تا به حال مقدماتی…مردم رای دادند…حالا موش را لغو تمام کسانی که رای خود را با “SuperDelegates” در کنوانسیون? وای فقط wow!!! مغلوب ساختن پیشی جستن را تار و مار شهردار توسط راه. Shhhhhh…آیا به آنها بگویید که…ما در اینجا در غرب حتی نمی خواهد سفر نیویورک! چرا ؟ فرهنگ ؟ آره…K! چیزهای بزرگ بیرون آمدن از برادوی این چند سال گذشته ، ارکستر فیلارمونیک نیویورک? نمی توانید رفتن به یک کنسرت به هر حال…خیلی…نوچ! فقط به نشستن و تماشای نشان می دهد. NY مردم اغلب به تصویر کشیده شده به عنوان فوق العاده سختی…خوبی…چه سخت شد! دکمه پایین چانه خود را تسمه مردم چون خود را شهردار قصد دارد شما را برای سوار شدن!!!

4 نفر مثل این.


پاسخ 40 – ارسال شده توسط: franq می 3/25/2020 6:57:20 PM (شماره 358025)

من تا به حال به انجام دو را این صبح است. از دور دیدم فرار اتاق تلویزیون آن نگاه مانند Krauthammer بود.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 41 – ارسال شده توسط: Penney 3/25/2020 7:06:33 PM (شماره 358033)

کومو?!? ….باید یک شوخی!

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Pluperfect”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de