Coronavirus سوال و جواب داد: باید شما به پوشیدن ماسک در فروشگاه مواد غذایی?

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Harlowe, 3/20/2020 2:11:09 AM

فاکس اخبار پزشکی خبرنگار دکتر مارک سیگل پاسخ سوالات خود را در مورد این بیماری همه گیر کوروناویروس “فاکس و دوستان” در روز پنج شنبه. سوال: چگونه امن است آن زمانی که من مواد غذایی-خرید نیست ، کسی می تواند فقط سرفه یا عطسه قبل از من وجود دارد ؟ سوال این می آید به عنوان یک مطالعه جدید نشان می دهد که این رمان coronavirus باقی می ماند می تواند در هوا تا سه ساعت و زنده بر روی سطوح از جمله پلاستیک و استیل تا سه روز.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: ladydawgfan 3/20/2020 2:19:09 AM (شماره 351647)

من پوشیدن دستکش های جراحی و پاک کردن سبد خرید من با Clorox دستمال مرطوب به عنوان به خوبی. قبل از این من هرگز با زحمت از جمله اقدامات است. در حال حاضر با دو پدر و مادر سالمند در خانه من حتی نمی فکر می کنم نه انجام آنها. و آنها را از طریق پایان از من خرید. شما هیچ ایده چگونه کثیف کسانی که صفحه نمایش لمسی در ثبت هستند و یا چگونه بسیاری از germy انگشتان باید آنها را لمس.

4 نفر مثل این.


در این مقاله دکتر که فاکس قرار داده و در هوا می گوید می توان آن را “زنده بر روی سطوح از جمله پلاستیک و استیل ضد زنگ برای سه روز”. اما من یک گزارش با یک دکتر از ژاپن رفت که به ووهان به مطالعه این ویروس که گفت: “هنگامی که ویروس است که بر روی سطوح فلزی آن باقی مانده برای حدود 12 ساعت است.”
چگونه ما به دانستن آنچه که بحران اعتیاد به مواد مخدره و چه چیزی واقعی است علم ؟

8 نفر بود.


پاسخ 3 – ارسال شده توسط: ناشناس 3/20/2020 3:03:29 AM (شماره 351660)

من نمی پوشیدن ماسک در هر نقطه مگر اینکه وجود گرد و غبار خطر است.

2 نفر مثل این.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: anniebc 3/20/2020 3:15:06 AM (شماره 351663)

چرخ دستی های مواد غذایی و دیگر سطوح نه تنها تبدیل به جوانه تخت. من germaphobe و من همیشه از بین برود پایین دستی و حفظ و ضد عفونی کننده دست در ماشین من که استفاده میکنم بعد از هر محل عمومی من مراجعه کنید. افرادی که من می دانم باید همیشه جوک در مورد آن, اما آنها در حال خندیدن به من در حال حاضر. نظر من این است و همه چیزهایی که مردم می ترسند به لمس در حال حاضر باید همیشه تند و زننده و پتانسیل آنها را بیمار. این ویروس که اوباما “اجازه” از کنترل خارج شده بود بیشتر آسیب, اما اکثر مردم نیست “ترس” به ایجاد تغییرات مانند آنها ساخته شده ایم برای این ویروس است. فعلی CV-19 میلادی به کمتر از اوباما ویروس قبل از ما متوقف شد و زندگی به عنوان ما آن را می دانم و هنوز هم هستند. چیزی وجود دارد که در اینجا; این وحشت و محدودیت عادی معنا ندارد. سیاستمداران در حال فروش سهام و پول در حالی که به طور منظم مردمی در حال از دست دادن پول نگه داشتن کسب و کار خود را باز کنید و در حالی که عامل خاموش کردن دیگران است. آنها در حال صرف پول مالیات دهندگان مانند آنها در حال سیگار کشیدن ماری جوانا و در آینده با راه دیوانه به شکستن بانک ملی. کجا هستند سالم سیاستمداران ؟ چرا آنها آرام ؟ چرا همه رفتن همراه با این ؟

18 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: greyseal 3/20/2020 8:25:30 AM (شماره 351841)

#4 – این است که به کرات توسط رسانه ها و تغذیه با پول خارجی و نفوذ چینی. اگر سیاستمداران محافظه کار دیده نمی به انجام کاری رسانه ها و حزب دموکرات خواهد آنها را پاره یکی از جدید و با استفاده از این “بحران” را به راه آهن آنها را خارج از محل کار خود Manchurian داوطلبان می توانند انجام بیشتر و بدتر به ما. RINO را مانند مته سوراخ کردن پوشش جیب خود را در هزینه های ما با استفاده از اطلاعات خودی به تخلیه سهام خود را روز قبل از سقوط بازار در حالی که ما به تماشای ما پرتفوی به اندازه از دست دادن 30 درصد در طول چند هفته گذشته. در این نقطه من مطمئن هستم که آنچه در آن همه به نظر می رسد هنگامی که ما آمده ایم از طرف دیگر… greyseal

2 نفر مثل این.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: bgarrett 3/20/2020 9:02:44 AM (شماره 351910)

من رفتم به داروخانه دیروز و هیچ یک از کارکنان داروخانه با پوشیدن ماسک و دستکش. می کند که پاسخ به سوال شما ؟

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: Strike3 3/20/2020 9:16:27 AM (شماره 351929)

رادیو فردا تبدیل به خبر جعلی. استفاده از خود حکم. هوای داخل ساختمان شده است recirculated چندین بار در سه ساعت و بیشتر ماسک نمی خواهد متوقف کردن یک ویروس به هر حال. من نمی دانم در مورد اکثر فروشگاه ها اما خارج شده است ضد عفونی کننده دست در هر پرداخت ایستگاه و به عنوان یک نتیجه از دکمه بر روی پردازنده کارت احتمالا پاک تر از اکثر مردم دست به دست.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Sunhan65 3/20/2020 9:29:20 AM (شماره 351946)

من تا به حال مشکل درک این پزشک در پاسخ به صداقت. او را بسیار روشن نیست. زمانی که من زندگی می کردند در چین flus ثابت واقعیت زندگی است. ما مریض شدم خیلی. یکی از چیزهایی که به نظر می رسید برای کمک به بود عمل محلی از پوشیدن ساده کتان هنگامی که در عمومی. من کمتر بیمار زمانی که من عینک ماسک ، دکتر در این مقاله می گوید از آن کمک نمی کند. تجربه من متفاوت بود. آن را تا به شما برای تصمیم می گیرید.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: DVC 3/20/2020 11:46:52 AM (شماره 352103)

متعدد اسناد باید گفت که این بی ربط است و من اصلا شک دارم. من خرید به روز است. زمانی که من کردم به ماشین من اسپری الکل در دست من است و تمیز آنها. تمیز فرمان و دستگیره درب. شسته دست من به طور کامل زمانی که من به خانه. که من روال. خود را انتخاب کنید.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Harlowe”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.nettny.im