Coronavirus مستندات به طور فزاینده ای منفور

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: grace127, 5/20/2020 8:40:11 AM

رونالد ریگان معروف اعلام کرد که نه وحشتناک ترین کلمات در زبان انگلیسی “من از دولت و من در اینجا برای کمک به.” این واژه ها طنین انداز با بسیاری از در طول زمان هنگامی که برخی از دولت ها به شدت تقویت تلاش است که به دنبال جلوگیری از جامعه از دوباره باز کردن. رای گیری انجام این آخر هفته گذشته متوجه شد که 52 درصد از رای دهندگان به اشتراک گذاری ریگان مشاهده چگونه وحشتناک دولت “کمک” می شود. تنها 35 درصد مخالفم. در ابتدا البته پشتیبانی قوی برای مستندات. اما یک واکنش دم است.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: hurricanegirl 5/20/2020 8:43:16 AM (شماره 416673)

بنابراین مردم در سراسر زمین هستند بدانند که آنها دوست ندارند که تحت بازداشت خانگی, متعجب? که می خواهم یک thunk آن!

15 نفر بود.


کسانی که از دست رفته مو قرار ملاقات و tattooings باید عوارض خود را گرفته…

3 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: MMC 5/20/2020 8:58:29 AM (شماره 416693)

نمی دیس از دست رفته مو انتصاب!کسانی که سبک کار مستقیم کمیسیون در بسیاری از کسب و کارهای کوچک در سراسر کشور! زنان بیشتر از مردان بیش از حد – در نظر گرفتن مو خوب یک فعالیت ضروری! حقوقی اطاق نشیمن خال کوبی, ممکن است چیزی که شما – اما دوباره یک کسب و کار کوچک. هر دو از این کسب و کار بسیار تنظیم شده و باید اقدامات ایمنی ساخته شده است در.. امریکا برای کسب و کار باز دوباره!

18 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: planetgeo 5/20/2020 8:59:26 AM (شماره 416694)

بله خوب رایگان شهروندان تمایل به تحریک توسط دولت است که بسیار سهل انگار و انطباق با جنایتکاران اما بسیار سخت و تنبیهی با شهروندان مطیع قانون. نه به اندازه کافی تحریک شده و در عین حال برای سلیقه من.

17 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: LoneVoice 5/20/2020 9:13:10 AM (شماره 416712)

این مقاله فقط اثبات بیشتر ما در حال زندگی در این منطقه گرگ و میش.
نیوزویک فقط منتشر واقعی محافظه کار مقاله!
من انتظار می رود برای دیدن میمون پرواز بعدی.

10 نفر مثل این.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: Strike3 5/20/2020 9:41:46 AM (شماره 416755)

من می دانم که برخی از مردم با ظریف شرایط پزشکی که وحشت زده در چشم انداز کسب و کار باز و مردم رفتن خارج. من به آنها می گویم خوب شما لازم نیست برای رفتن به خارج از, اما شما باید یک انتخاب برای انجام این کار. بقیه از ما که سالم هستند و زور زدن در دسته سه تایی می خواهید که انتخاب بیش از حد و بسیاری از ما در حال حاضر از آن ساخته شده. یک بار دیگر آسیب بالقوه به کمتر از یک درصد از جمعیت ایالات متحده را توجیه نمی کند هر نوع کنترل و یا مستند. اگر از آن می آید به یک مرحله نهایی مسابقات همه چیز را دریافت کنید زشت است.

6 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: HotRod 5/20/2020 9:43:36 AM (شماره 416758)

محبوبیت دموکرات ها به نظر می رسد به طور مستقیم مربوط به محبوبیت مستندات. بسیاری از مردم که ممکن است رای دادند دموکرات داشتن چشم خود را باز کرد. رئیس جمهور تهمت را تصویب امتیاز افزایش یافته است!

4 نفر مثل این.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: chumley 5/20/2020 10:00:51 AM (شماره 416780)

شما می توانید تنها ماندن ترسم برای مدت طولانی پس از آن شما دیوانه. سپس شما چیست. در طول زمان آن طول می کشد متفاوت است اما نتیجه همان است. Ralphie ضربان تا قلدر. قلدر بهتر تماشا کنید. برخی از جهان بی رحم ترین خشونت در آمد از مردم که خسته از بودن می ترسم.

9 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: LC, Chihuahua 5/20/2020 10:38:27 AM (شماره 416829)

خوب duh. مردم می توانیم به توان قفل شده است و برای چند هفته و یا شاید حتی یک ماه. اما دو ماه ؟ زمان را. آن رفته به اندازه کافی طولانی و زمان خود را برای بازگشایی شده است. این مستند اجتماعی و دورى بودند هرگز پایدار است. تاثیر اقتصادی بیش از حد بزرگ بود.

7 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: Samsquanch 5/20/2020 10:48:01 AM (شماره 416842)

آنها می خواهند آزادی حداقل تا نابغه از بروکلین ارقام چگونه به همه grand 2 ماه است.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: RuckusTom 5/20/2020 10:58:50 AM (شماره 416856)

بیش از 20 میلیون آمریکایی از کار هستند و از آنجا که فرمانداران و شهرداران تلقی شغل خود را به عنوان “غیر ضروری”.

9 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: MDConservative 5/20/2020 11:17:41 AM (شماره 416870)

#3 – شما ظاهرا از دست رفته من است. شاید من نیاز به توضیح نیست. من حمایت در این سالن ادامه داد: بهره برداری از نگرانی در کسب و کار حمایت اساسی نظر است که صاحبان کسب و کار و مشتریان به بهترین در اندازه گیری ریسک و پاسخ به این “بحران”. کسب و کار معامله متقابل. من نیز بارها ذکر شده از همان ابتدا که واقعا کسب و کار کوچک و کارکنان رنج می برند بسیاری از نهایت ضرب در مفهوم کسب و کار از کمبود منابع و ورود وجه نقد ناشی از این دستورات است. نقطه من در بالا این بود که 1) این مشتریان که نظرسنجی و 2) پس از یک دوره طولانی خود “قرنطینه” با ادامه کسب و کار closedowns همه در انطباق با دولت سفارشات افکار عمومی جزر و مد تبدیل شده به نفع دوباره باز کردن. به عنوان راسموسن گزارش “در ابتدا البته پشتیبانی قوی برای مستندات.” من پیشنهاد محرومیت از این خدمات شخصی بودند شاید محرک است که باعث تغییر در پای صندوقهای رای است. من به نظر می رسد ممکن است درست باشد. و من امیدوارم که آرایشگری و هنرمندان خال کوبی رشد به عنوان قبل از هرگز. من ممکن است حتی در حال حاضر من مو حرفه ای برش…همه از آنها.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: mc مربع 5/20/2020 12:02:23 PM (شماره 416927)

کسی برای پرداخت این مطالعه ؟ I won’t give Newsweak با یک کلیک.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: بد-مو 5/20/2020 12:44:24 PM (شماره 416979)

نیوزویک ???
به طور فزاینده ای محبوب ???
آنها باید فاقد درآمد است.
دولت قفل کردن و یا هر چیزی شد سازمان ملل متحد-محبوب روز دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن انتخاب شد. آن است که هیچ بیشتر محبوب در حال حاضر.
احمقها. قادر به کار فیزیکی تحت نظارت نزدیک. یا ناتوان
روزنامه نگاران ???

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: DVC 5/20/2020 12:46:11 PM (شماره 416982)

من هرگز قفل شده است. فروشگاه های مواد غذایی و فروشگاه های مواد مخدر باز هستند. من شده اند به صفحه اصلی فروشگاه و فروشگاه های سخت افزاری برای خرید چوب و رنگ و ناخن و غیره برای انجام برخی از تعمیرات خانه. من رفتن به محدوده من رفتن به خارج برای نفت به تغییر آن در اتومبیل و تراکتور. من برخی از جراحی از تامین کنندگان فولاد برای ماشینکاری پروژه آنها تا به حال خود را در نمایشگاه بسته من به نام در سفارش آنها تحویل درب – “را” جراحی. من تا به حال سالانه آزمایش خون و یک چشم doc انتصاب و دیگر سالانه معاینه. همسر من تا به حال چشم خود را چک کردم یک عینک به روز رسانی. رستوران ما بسته شد و آرایشگری برای ما بود که بسیار آن است. من نیاز به کوتاه کردن مو و برخی از رستوران ها باز هستند مرتب کردن بر اساس-نیمه و ما شده اند به شام چندین بار. من می خواهم رستوران, و من نیاز به کوتاه کردن مو. من چند تن از دوستان که بیش از حد وحشت زده به رفتن به رستوران است.

2 نفر مثل این.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: sw پن 5/20/2020 8:04:12 PM (شماره 417249)

“این مستند جمعیت خواهد استناد مخالف اصل: حتی افرادی که معتقدند در آزادی واگذار خواهد شد که شما باید این حق را برای دیگران به خطر اندازد.” آنچه که “خطر افتادن”?
به وضوح چیزهایی مانند رانندگی بی پروا.
بی پروا دست زدن به سلاح گرم.
نادرست غذایی است.
چیزهایی که هر کس می تواند به توافق برسند. اما در حال حاضر کشورهای همسایه شروع به اعلام کند که صرفا تنفس در حضور آنها این است که “خطر افتادن”. آیا شما می خواهید برای زندگی در جهان ؟

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “grace127”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de