Coronavirus بحران: چه اتفاقی خواهد افتاداگر مغلوب ساختن پیشی جستن دولت کشیده آناکثر بودجه از چه کسی ؟

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Pluperfect, 4/14/2020 3:59:57 AM

به عنوان بیماری همه گیر کوروناویروس در ادامه حملات خود در سراسر جهان پرچم قرمز مطرح شده بر نقش سازمان بهداشت جهانی (WHO) در ابتدا کم اهمیت جلوه دادن ویروس به دلجویی از چین و چگونه به طور موثر آن پول – بودجه اکثریت مالیات دهندگان ایالات متحده – صرف U. N. آژانس. رئیس جمهور تهمت هفته گذشته تهدید به خودداری از کمک مالی از کسانی که اصرار دارد که دولت او خواهد بود “به دنبال” عملیات خود را – اشتعال یک بی پاسخ از آن بحث برانگیز رئیس Tedros Adhanom Ghebreyesus که هشدار داد که “سیاسی” این ویروس را تنها در نتیجه “بیشتر بدن کیسه.” کارشناسان وزن در بر امکان ایالات متحده ناگهان کشیدن آن اکثریت بودجه


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: PChristopher 4/14/2020 5:52:19 AM (شماره 378826)

من شک دارم که ما خودداری بودجه از, که بیشتر برای قرار دادن چین چین را به نوار صورتحساب و اسراف در شیوه زندگی از آن را به تولید کیسه های بدن. پال خواستار قطع بودجه دولت آنها. در حال حاضر. و کاهش در سازمان ملل متحد. صرف پول گرفتن این کشور در پای خود را. تد عاشق چینی ها خیلی به او اجازه دهید آنها را به را تشکیل می دهند کمبود.

69 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: JL80863 4/14/2020 6:18:53 AM (شماره 378839)

از صمیم قلب موافق با #1. بیایید پیدا کردن آنچه که اتفاق می افتد. ما می تواند استفاده از برخی از پول ذخیره شده برای پرداخت هزینه رسیدگی به چقدر ChiComs پرداخت می شود مدیر کل.

39 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: DCGIRL 4/14/2020 6:43:58 AM (شماره 378865)

اطلاعاتی که فراهم می کند که نه ماده ایالات متحده آنها را به دکتر چه اطلاعاتی آنها برای حمایت از بزرگترین تامین کننده از پول نقد. آقای رئیس جمهور آیا خودداری بودجه; صفر خط کامل آیتم. آنها هیچ چیز نیست. اجازه دهید دیگر سازمان ملل را تشکیل می دهند آنچه که ما به آنها بدهد.

36 افرادی مانند این.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: hoosierblue 4/14/2020 6:57:25 AM (شماره 378873)

قصد ندارم به اتفاق می افتد. بیش از حد بسیاری از سیاستمداران کج شدن کف دست خود را, روغن.

23 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: Jesuslover54 4/14/2020 7:37:47 AM (شماره 378901)

همه در چین می داند که Tedros پرداخت شد یک میلیارد دلار است. این است که چرا او است بنابراین در صورت خود را با ما. او یک کوسن.

17 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: MickTurn 4/14/2020 7:58:15 AM (شماره 378930)

آن چیزی را تغییر نمی دهد این است که کمونیست ها یک نشانه! ما نیاز به توقف ارسال پول به دشمنان ما!!!!!!!!!

34 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: TCloud 4/14/2020 8:03:41 AM (شماره 378940)

به عنوان اگر ما در حال حاضر به اندازه کافی از سیاست به مقابله با. پال خواستار قطع بودجه دولت. جهانی شدن باید پایان یابد. آمریکا تحت رهبری کنونی انجام خواهد شد بهترین برای استخدام تمام دارایی های خود را به نفع ما برای اولین بار! بدون خنده دار!

17 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: john56 4/14/2020 8:07:14 AM (شماره 378943)

بدیهی است که قیمت بالا و رستوران ها و هتل لوکس مغرور تفریحی و furst کلاس بلیط هواپیمایی که بوروکرات خواهد بود سخت ترین ضربه.

16 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: Allie 4/14/2020 8:41:49 AM (شماره 379004)

در اینجا یک نقل قول از اریک هافر: “هر علت خوب شروع می شود به عنوان یک جنبش تبدیل به یک کسب و کار و در نهایت تخریب به یک سر و صدا.”

10 نفر مثل این.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: lftrn97 4/14/2020 9:02:01 AM (شماره 379035)

تا به هر کسی که خواسته Obiden در این مورد ؟

5 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: Strike3 4/14/2020 9:03:52 AM (شماره 379038)

بدترین چیزی که می تواند اتفاق می افتد ؟ ما یک دسته از نخبگان و سوم worlders عصبانی است. این یک چیز جدید است.

8 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: [email protected] 4/14/2020 9:05:39 AM (شماره 379042)

پال خواستار قطع بودجه دولت هر دو او در سازمان ملل و چه کسی و یا حداقل آنها را هر دو $1.00

14 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: gone2pot 4/14/2020 9:08:45 AM (شماره 379047)

در طرح بزرگ از چیزهایی که در مورد به رخ می دهد پایان دادن به بودجه سلامت بال جهان مارکسیسم می تواند یک چیز خوب اما یک قطره در سطل از راه حل های ما نیاز به بازیابی از اشتباهترین تصمیم ما تا کنون ساخته شده; بستن اقتصادی جهان موتور بیش از Chicom ویروس. آن را هنوز هم نمی غرق شده و نمی خواهد برای چند ماه اما قبل از اینکه این ویروس ما 20 تریلیون دلار بدهی و نزدیک شدن به یک تریلیون دلار در هر سال در کسری. ده تریلیون دلار است که بیست در زمان هشت سال کوتاه به متراکم کردن. ما فقط اضافه ده تریلیون دلار به بدهی های ما در چهار هفته از آنجا که ما تا به حال برای نجات بازار سهام, er, منظورم این است که تا به حال به رها کردن 1200 دلار در هر شهروند با هلیکوپتر آمار!!!!! که 280 میلیارد از ده تریلیون. عجله بسر می رسانید!!!!! و اکثر مردم علامت اگر کسی به یاد آنها که ده تریلیون از هوا نازک فقط اتفاق افتاده است. حتی glow-in-the-dark Kudlow پیش بینی کرد: تا پنج درصد بهره در ماه دسامبر. DUH. اما اگر حتی 2 یا 3 درصد بهره ما 3 تریلیون دلار در هر سال بودجه همه می رود به پرداخت بهره بدهی. حدس بزنید چه کسری خواهد بود ؟ هیچ یک خرید بدهی های ما در حال حاضر بنابراین شما در حال خرید آن به دلیل تغذیه است که خرید آن را به طور مستقیم از خزانه ساخت آنها را یک سازمان و به شما پرداخت بانک ها هزینه های خود را به نگه داشتن تمام کسانی که دیجیتال و صفر. و چگونه در جهان است و بازار سهام خونتان در طول این تعطیل هنگامی که buybacks امکان پذیر نیست? ارزی صندوق اقدام به خرید با 9.75 تریلیون داده شده به bailed شرکت این است که چگونه. IOW سهام buybacks با یک پیچ و تاب. در حال حاضر defunding به چه کسی ؟ ایده بزرگ باید انجام شده است سال پیش. در این طرح بزرگ را به نزدیک دروازه پس از اسب ها بلند رفته است ؟

6 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: jeffinitely 4/14/2020 9:30:19 AM (شماره 379086)

ایالات متحده مرکز کنترل بیماری از بهداشت جهانی. من از که و ما می توانید کنترل که در آن ما قرار داده و ما در منابع خود. تمرکز: پیشگیری از جهان بیماری از حمله به کشور ما و کمک به کشورهایی که مستحق کمک شود.

5 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: wjr 4/14/2020 10:31:09 AM (شماره 379159)

یک پیشنهاد: بیایید حرکت دفاتر از همه از این کمک های سازمان ها و do-gooder گروه به Nome, Alaska. نیاز است که برای دریافت پرداخت از طریق فیدر باید در سایت. فقط یک فکر است.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: 4Justice 4/14/2020 10:34:54 AM (شماره 379167)

Tedros نباید می زنیم تا این که. او یک دکتر نیست. او هیچ پزشکی پس زمینه. و او فاسد تروریستی کمونیست كرديد.

6 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: در واقع 4/14/2020 11:08:20 AM (شماره 379202)

مدیر کل Tedros است از مائوئیستی حزب کمونیست در اتیوپی است و نه حتی یک دکتر پزشکی. که نادیده تایوان. بیل و ملیندا گیتس را که و خود ما آجیل در یک سطح ما را حفظ خواهد پرداخت به خصوص در وسط این همه گیر جعل. این چیزی بیش از یک مورد بد از آنفولانزا اما ما مارکسیست دشمنان از داخل و بدون ما خوب است. آن است که همه در مورد از بین بردن تهمت مثل تریش ریگان توضیح داد.

7 نفر بود.


ما باید بیش از پال خواستار قطع بودجه دولت آنها را; ما باید آنها را ارسال یک لایحه است.
https://youtu.be/XMJ0EmMfb3U

0 افرادی مانند این.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: whyyeseyec 4/14/2020 12:10:05 PM (شماره 379288)

مغلوب ساختن پیشی جستن را بیشتر انعطاف پذیری’ پس از انتخابات…

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: شبح قرمز 4/14/2020 12:26:53 PM (شماره 379312)

اگر این به اصطلاح سازمان بهداشت جهانی می تونم ووهان آنفولانزا راست که به آنها نیاز دارد ؟ ما –issing دور مالیات دهندگان پول مانند آب است. ما لازم نیست به اتلاف آن و در عین حال یکی دیگر از فاسد جهان نهاد. بیل گیتس, شما می خواهم به صندوق این تلخه بود مهمان من. اما حتی پس از آن ما مالیات دهندگان خواهد بود و جای پای این لایحه پس از او کلاهبرداری صندوق را پرداخت نمی مالیات است. رئیس جمهور تهمت نیازهای پال خواستار قطع بودجه دولت که در حال حاضر. ما نیاز به هر قیمتی دلار به مالیات دهندگان صرف شود در اینجا.

4 نفر مثل این.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: DVC 4/14/2020 12:32:01 PM (شماره 379323)

هیچ چیز اما خوب IMO. آن را انجام دهد.

2 نفر مثل این.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: bighambone 4/14/2020 1:59:39 PM (شماره 379457)

چه اتفاقی خواهد افتاد ؟ این امر هزینه های چین خیلی بیشتر از پول برای حفظ کنترل خود را از چه کسی است.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: RedWhite&Blue2 4/14/2020 2:02:08 PM (شماره 379461)

نمی زیادی را برای باز کردن چشم خود را به فساد در این دنیا زندگی می کنیم پول و قدرت
پول و قدرت هر دو از آنها دور..و چین!

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Pluperfect”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im