تماس با ردیابی است که در اینجا و آن راحتی ترسناک تر از تصور

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: MissMolly, 6/11/2020 4:50:03 AM

هرگز به ذهن رئیس جمهور سابق رونالد ریگان هشدار از وحشتناک ترین کلمات در زبان انگلیسی — “من از دولت و من اینجا هستم برای کمک به.” تماس با تحقیقی است که به مراتب بدتر: من از دولت و من در اینجا به قرنطینه شما. این گام بعدی در مبارزه با کروناویروس; این مسیر امریکا در حال راه رفتن. در حال حاضر. از تپه در یک قطعه با عنوان “یک روز در زندگی از امریکا تماس با ردیابی ارتش” می آید این نقل قول از Kelsey سبز, یک تماس, کار تحقیقی برای Carroll County وزارت بهداشت در مریلند:


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: MissGrits 6/11/2020 5:36:24 AM (شماره 440633)

همه اصلی COVID آمار اشتباه بودند که بدان معنی است که همه اصلی اعتیاد به مواد مخدره اشتباه بود که باید معنی همه چیز ما انجام شده است برای آخرین آخرین 6-8 هفته اشتباه است … و در حال حاضر این! آن را فقط ساده اشتباه است!

21 نفر بود.


پاسخ 2 – نوشته شده توسط: ادم که بدشانسی میاورد 6/11/2020 7:05:48 AM (شماره 440670)

من تو را دیدم یک ویدیو از کمونیست ها در ویرجینیا پایین کشیدن مجسمه در پورتسموث. بسیاری از تظاهر کنندگان بودند با پوشیدن ماسک و من تو را دیدم یک زن و شوهر بدون ماسک خوش آمد می گوید هر یک از دیگر با آغوش. چگونه می توان آنها را ردیابی تمام کسانی که تماس با ما. تعجب می کنم اگر آنها گرفتن ویروس اگر آنها را به یک بیمارستان یا جمهوری خواه دکتر برای درمان ؟ Hmmmmm. آنقدر دروغ و hypocracy فراوان!

6 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: Highlander 6/11/2020 7:06:09 AM (شماره 440672)

من محلی درمانگاه بهداشت فقط با ارسال یک ایمیل به من توصیه من آزمایش آنتی بادی برای Covid-19. چرا باید من ؟ من سالم هستم و آن این است که همه امور!

12 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: Daisymay 6/11/2020 7:44:11 AM (شماره 440704)

آره من فکر میکنم نه تنها در بودن بیش از کل Coronavirus کهکشانی ها. ما نشسته در خانه ما ترس حتی رفتن به فروشگاه مواد غذایی برای ماه! به ما گفتند ما نمی تواند در هر نقطه بدون ماسک. در حال حاضر ما با شنیدن یک ماسک فقط لازم است مرتبط با پزشکی کارکنان. هر روز آن را چیزی متفاوت است. دیروز کمی نازی گفت: ما ممکن است دور دیگری از ویروس را در پاییز. من فقط برای رفتن با زندگی من. من نمی پوشیدن یک ماسک دیگر نیست مگر آن که خواستار ورود (که چند فروشگاه هنوز هم انجام می دهند). من متوجه حدود نیمی از خریداران هنوز هم پوشیدن ماسک در فروشگاه مواد غذایی. اگر کسی از من پرسید به در آمده برای تست برای آنتی بادی های من خواهد رد. من نمی خواهم به کسی پایگاه داده! من فقط می خواهم به بازگشت به زندگی من و من امیدوارم که تهمت هرگز تعطیل دولت ما دوباره به درخواست برخی از “به اصطلاح” کارشناس! تنها روشن اتفاق می افتد در کل این افتضاح است و در واقع من در فلوریدا زندگی می کنند بنابراین ما آزاد شدند از ما قفل کردن مه 1! من احساس می کنم برای کسانی که در آبی متحده که هنوز هم در زیر انگشت شست خود را Dem فرمانداران!

11 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: Namma 6/11/2020 7:47:56 AM (شماره 440709)

چرا همیشه سقوط جمهوری خواهان محافظه کار با چیزهای شبیه به این. که در آن حس مشترک است میان شهروندان این کشور است. این برادر بزرگ من به خلاص شدن از تلفن همراه من. من در زندگی با آن قبل از. آن را دوباره

5 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: udanja99 6/11/2020 7:48:59 AM (شماره 440713)

بیل گیتس در این مورد به چشم است و ساخت میلیاردها از آن است. من تا به حال به خون کشیده شده دیروز برای من سالانه فیزیکی به بررسی کلسترول عملکرد کبد و غیره به عنوان من هر سال است. در حال حاضر من می خواهم بدانم اگر من خون تست خواهد شد برای CV19 بدون اجازه من. این بود ذکر شده در این دستور از من GP اما این بدان معنا نیست که به درمانگاه نمی خواهد آن را انجام دهد به هر حال. اگر آنها را من باید یک قانونی پا برای ایستادن ؟

8 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: LesUNo 6/11/2020 7:51:47 AM (شماره 440717)

ماسک را تبدیل به نمادی از انطباق. چرا جامعه پزشکی آمده به مردم بگویید که با پوشیدن یک ماسک بی فایده است حفاظت و به خطر انداختن سلامت خود را?

10 نفر مثل این.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: MMC 6/11/2020 8:00:22 AM (شماره 440725)

من نگران ویروس – آن را یک رمان کوتاه – جدید فشار – اما من به دنبال اعداد و اعداد حس را ندارد.. و من یک عدد فرد! من هم عصبانی شدم و خیلی افسرده – تا به حال برای جلوگیری از گوش دادن به اخبار 24/7 اندوه عذاب.. سپس بیش از رسیدن به ظلم و ستم از آبی و فرماندار دولت.. قرارداد ردیابی در حال رفتن به اجرا در سالنهای مو.. ما نیاز به جمع آوری نام ایمیل شماره همراه.. ما فقط باید برای بازاریابی به هر حال – اما واقعیت این است که کسی که بیمار می شود/ ما تماس آن روز..
هنگامی که گام نزدیک به شناسه ملی را در پوست شما..

7 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: hair artist academy 6/11/2020 8:14:30 AM (شماره 440742)

حداقل ما خواهید بود سمت چپ با روز انتخابات زمانی که آنها نمی دهد rip ما هستند یا از کجا آمده ایم.

5 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: felixcat 6/11/2020 9:05:06 AM (شماره 440792)

ما باید تظاهر کنندگان ساختمان در حال سوختن شامل کلیساها غارت هتک حرمت متحده و غیره و ماه بعد از این faux COVOD بحران ما هنوز فرمانداران تلاش برای به حداکثر رساندن درونی خود استالین. من در ویرجینیا زندگی می کنند که فقط به عنوان بد به عنوان مریلند اما حداقل نرتهم ندارند 45 دقیقه کنفرانس های مطبوعاتی مانند هوگان از MD دیروز تخلیه در یک کشمکش فاز 2.

3 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: felixcat 6/11/2020 9:05:55 AM (شماره 440794)

با عرض پوزش – هتک حرمت مجسمه.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: planetgeo 6/11/2020 9:31:43 AM (شماره 440831)

من می ترسم شما همه از دست رفته خطر واقعی در اینجا. این فقط در مورد COVID. فکر می کنم که آنها واقعا با این رفتن. هنگامی که آنها راه اندازی غول پیکر خود را در تماس با ردیابی ارتش و آنها نرم افزار و پایگاه داده ها, چگونه می توانم به شما فکر می کنم آن را واقعا می شود استفاده می شود ؟ هر دیوانه چپ فرماندار/شهردار و یا حتی برخی از کارن متنفر است که شما برای خود سیاست می تواند شما را در تماس با ردیابی لیست و شما “قرنطینه”. شما می تواند صرفا مورد آزار و اذیت این راه و یا شما حتی می تواند فرستاده شده به یک خانه سالمندان به عنوان افرادی که در نیویورک بودند. Boxcars بعدی ، این است KGB سطح مسائل مردم است. از خواب بیدار شوید!

7 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: Strike3 6/11/2020 10:26:56 AM (شماره 440918)

ترسناک? این افزایش نمی دهد یک مو بر بازوی من. ما در برخورد با پارانوئید احمقها و ما تنها پاسخ باید خنده را به دنبال سریع قطع اگر ما زحمت برای پاسخ به تلفن در همه.

2 نفر مثل این.


#7 – من ترک ماسک دو روز پیش. آن را به من رخ داده است که حتی پس از COVID ناپدید شده است – دولت همچنان تشویق همگان را به پوشیدن ماسک و اجتماعی فاصله خود را به دلیل سایر عوامل بیماری زا و میکروب است که ما می تواند ندانسته تبادل. و بسیاری از sheeple خواهد فکر می کنم آن را یک ایده خوب و همراه با آن است. نه من. من انجام می شود.

3 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: oldmagnolia 6/11/2020 10:35:27 AM (شماره 440935)

در سال 1940 مردم عینک Svastika گروه در سلاح های خود را. امروز مردم دستور به پوشیدن ماسک در چهره خود را. از خواب بیدار امریکا است.

2 نفر مثل این.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: Chuzzles 6/11/2020 10:51:24 AM (شماره 440955)

این به نظر من به چنین بی پروایی نشان دادن و نادیده گرفتن آشکار از حقوق و حریم خصوصی از همه آمریکایی ها در درصد اشغال تخت و اساسی است. بسیاری از کسب و کار در حال حاضر گرفتن اطلاعات تماس از مردم هنگامی که یک کارت اعتباری/دبیت استفاده می شود این است که آینده از دولت فقط به نظر می رسد بسیار مشکوک و بی پروایی نشان دادن. به خصوص اگر ایستاده بر حقوق به پاسخ نیست می تواند شامل اقدام قانونی علیه آن شخص است. من ممکن است چیزی برای پنهان کردن و به عنوان بی گناه به عنوان یک نوزاد, اما این بدان معنا نیست که من می خواهم دولت اخذ هر گونه اطلاعات اضافی خارج از من است که آنها هیچ حق. به نظر من که از اساس اقدامات خود را شامل بهداشت عمومی این نیز باید جدی نقض HIPPA به عنوان به خوبی.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: ussjimmycarter 6/11/2020 11:04:27 AM (شماره 440976)

پس من بازنشسته من اصلا جواب تلفن من. دوستان و بستگان یک پیام را ترک کنند و با من تماس بگیرید بازگشت. ما نیز هرگز جواب درب اگر کسی عجیب و غریب می زند بر روی آن! آن را ترسناک از آنجایی که من از دست همه از من اسلحه در تصادف قایقرانی…

3 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: mc مربع 6/11/2020 11:17:13 AM (شماره 440994)

Covid ردیابی و پرچم قرمز قوانین اسلحه: چگونه می شود که مورد آزار قرار گرفته?

1 نفر این را پسندیدند.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “MissMolly”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de